דף נחיתה

דף נחיתה

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

בניית דף נחיתה – 5 מערכות ליצירת דף נחיתה בחינם: WIX, VIPLUS או Mailchimp?

דף נחיתה הוא עמוד אינטרנטי אליו מגיע הלקוח הפוטנציאלי של העסק. המטרה של הדף היא לייצר פניות ממתעניינים שיכולים להיעזר בשירות או המוצר של העסק. היכולת לייצר פניות ומכירות מדף שנכתב ועוצב באופן מדויק גבוהה מאד ולעתים אף יותר מאתר שלם.

בניית חנות אינטרנטית

דף הנחיתה הוא חלק ממערך שיווקי (או משפך שיווקי). בדרך כלל יגיעו אליו בעקבות קמפיין: בפייסבוק, טאבולה, גוגל ועוד. המטרה של העסק היא לקבל פרטים של אנשים שמתעניינים במה שמוצע בדף ומשם להמשיך את הקשר. המשך הקשר יכול להיות טלפוני או באימייל, תלוי באסטרטגיה שהוגדרה בתחילת הדרך.
היום ישנן שלל מערכות ליצירת דף נחיתה בחינם (או לפחות באופן חלקי ותכף ניגע בכך) וניתן לפנות לבונה ומעצב אתרים כדי ליצור דף מקצועי ואיכותי.

מי צריך דף נחיתה בחינם?

רגע לפני שנבדוק אילו מערכות נותנות לנו פיתוח ויצירת דף נחיתה נצטרך לענות על השאלה מי צריך את הדף? וכדאי גם שנשאל מתי דף יחיד שכזה עדיף על פני אתר? שלא כמו אתר, דף יחיד נועד למטרה אחת – השארת פרטים לצורך יצירת קשר ומכירה בהמשך. לעתים המטרה שלנו תהיה למכור מיד, אך אז נקרא לדף שלנו “דף מכירה” ולא נחיתה.
אלו שאין להם אתר ורוצים להגיע אל הקהל יכולים לעשות זאת על ידי פתיחת קמפיין ממומן (בגוגל או ברשת החברתית) ולהביא את המתעניינים ישירות אל דף הנחיתה. מדובר למעשה באתר של עמוד אחד יחיד, עם מסר ממוקד מאד ומשימה אחת.

 

מרכיבים שצריכים להתקיים בדף נחיתה

יצירת דף נחיתה בחינם או שלא בחינם היא פעולה אחת מתוך מכלול פעולות שצריכות להתקיים אם אנחנו רוצים להצליח להביא לקוחות לעסק. חשוב שנבין מהם המרכיבים הטכנולוגיים שצריכים להיות בדף לפני שנוכל להתחיל לדבר על עיצוב, מערכות חינמיות ועוד.

מרכיב ראשון – “קולט לידים”

הפרטים שלהם בדף. המקום להשארת פרטים צריך להיות בולט כאשר בהתאם לאסטרטגיה אפשר לקבוע אילו פרטים נחוצים לעסק.
נתונים מצביעים על כך שככל שישנם יותר פרטים למלא בדף כך הסיכוי שאנשים ישאירו פרטים יורד. אבל, אם הדף מדויק מאד וקולע לצורך ספציפי שמחייב השארה של פרטים רבים, יש לשקול להשאירם. מבחינת הקהל, דף פשוט, ברור, שדורש מינימום מאמץ, יגביר את הסיכוי ל”שיתוף פעולה” ולכך שהעסק יקבל יותר לידים.
ראו גם: מכירת לידים חמים לעסקים

מרכיב שני – דף תודה

לאחר השארת הפרטים צריך “לקרות משהו”. לרוב, יבוצע מעבר לדף תודה בו יהיה כתוב בצורה זו או אחרת “תודה שהשארת פרטים” ולאחר מכן מה עומד לקרות עכשיו. אין לזלזל או להמעיט בערכו של הדף. יש לזכור כי זה הרגע בו הגולש כבר סומך עלינו, מאמין שאנחנו יכולים לעזור לו או לפחות מתעניין בנו ולכן זה הזמן להעמיק את הקשר (בלי להציק).
בדרך כלל (אך לא תמיד) לדף התודה תהיה כתובת URL שונה מזו של דף הנחיתה. כמו כן, במקום להעביר את הגולש את דף שיעמוד בכתובת עצמאית, אפשר להעביר אותו לאתר של העסק ואפשר בדף התודה להוסיף לינקים שיכולים לעניין את הלקוח.

פרסום בדיגיטל

מרכיב שלישי – מערכת “התראה”

מבחינת העסק, חשוב מאד לקבל התראה על כל ליד שנרשם. אם הכוונה היא ליצור קשר טלפוני, חשוב שהמערכת תתריע מיד וליצור קשר בהקדם. אם הכוונה היא להמשיך את התקשורת באימייל, עדיף להשתמש במערכת אוטומטית שתשלח אימייל או סדרת הודעות.

3 מערכות ליצירת דף נחיתה בחינם

לאחר שהבנו מה המטרה של דף הנחיתה ומהם המרכיבים שלו, זה הזמן להסתכל על מערכות שמציעות דף נחיתה בחינם ולבחון את היתרונות והחסרונות של כל אחת.

דף נחיתה בחינם WIX

כשפלטפורמת WIX נכנסה אל חיינו היא הביאה איתה רעננות וחדשנות. לא עוד קודים מסובכים אלא מערכת אינטואיטיבית לבניית אתרים. כפי שהמערכת מאפשרת לבנות אתר, היא פלטפורמה נפלאה לאלו שרוצים להקים דף נחיתה בחינם.

היתרונות:
נתחיל מכך שישנה אפשרות להשתמש ב-WIX בחינם. בנוסף, מדובר על מערכת אינטואיטיבית וניתן לעצב על סמך תבנית קיימת או על “דף חלק”. בלחיצת עכבר אפשר להוסיף אלמנטים, להזיז, לשנות צבעים ועוד. בנוסף לעיצוב הקל והפשוט, אין מגבלה על מספר דפים שנוכל ליצור במערכת.

החסרונות:
מערכת WIX היא מערכת לבניית אתרים. לכן, נוכל לבנות באמצעותה דפים יפיפיים, אך נצטרך להתחבר למערכת דיוור בנפרד (וזו ככל הנראה תהיה בתשלום). כמו כן, על מנת ליהנות מכתובת URL “עצמאית” וללא פרסומות, יש לשלם עבור דומיין ואחסון וישנם פתרונות אחסון זולים בהרבה מאלו של WIX.

 

VIPLUS

מערכת VIPLUS היא “משלנו”. מערכת לבניית דפי נחיתה ודיוור עם ממשק ידידותי (יחסית) בשפה העברית. נדרשת קצת יצירתיות, מעוף ואפשר לבנות באמצעותה דפים יפיפיים ובחינם (באופן חלקי).

היתרונות:
קל לעבוד ולעצב עם VIPLUS. מדובר קודם כל במערכת דיוור, כך שכל האלמנטים עובדים יחדיו בלי צורך בידע מוקדם בתכנות. יתרון נוסף הוא שהמערכת מאפשרת לנו לשלוח דיווח (אימייל) לעד 200 נרשמים ללא עלות.

החסרונות:
המערכת מאפשרת לנו לעצב שלושה דפי נחיתה. לאחר מכן, נצטרך לשלם עבור המנוי החודשי או השנתי. לחלקנו זה לא נשמע כחיסרון, אך אין סיבה לשלם רק כדי להחליט אם אנחנו אוהבים את מה שיצרנו בעצמנו או לא.

Mailchimp

מיילצ’ימפ היא מערכת המיועד ליצירת דפי נחיתה ודיוור. בניגוד לקודמתה היא מתרכזת באנגלית, אך גם ישראלים יוכלו לעבוד איתה. המערכת נעימה לעין ולאחר התנסות היא מתגלה כאינטואיטיבית.

היתרונות:
מערכת שנחשבת לנוחה לעבודה. מתאימה לדוברי אנגלית ומשווקים שפונים לחו”ל, אך ניתן להתאימה גם לארץ. המרכיבים השונים עובדים בשיתוף פעולה ולכן ניתנת התראה על כניסת לידים חדשים.

החסרונות:
בניגוד למערכת הקודמת, למיילצ’ימפ אין מערכת אוטומציה בגרסה החינמית ולכן היא עשויה להתגלות כפחות ידידותית מבחינה תפעולים. כמו כן, כדי ליצור עיצוב עצמאי ברמה גבוהה, יהיה צורך בתשלום בנפרד.

WordPress

דף נחיתה בוורדפרס – המערכת הנפוצה ביותר לבניית אתרים מאפשרת לנו לבנות דף נחיתה אחד יחיד. כיוון שמדובר במערכת קוד פתוח, אין כל בעיה ליצור דף נחיתה גם ללא עלות. 

היתרונות:

מדובר באחת המערכות השימושיות ביותר. היא ידידותית לקהל, נוחה לקידום במנועי החיפוש וחשוב ביותר, אפשר בהמשך להפוך את דף הנחיתה לאתר שלם. יתרון נוסף הוא תמיכה מלאה בעברית, בתנאי שהבניה נעשית מלכתחילה על תבנית שמתאימה לכתיבה מימין לשמאל.

החסרונות:

אנשים לא מנוסים אשר רוצים לפתח דף נחיתה או אתר שלם יצטרכו להשקיע זמן רב בלימוד המערכת (תלוי באישיות כמובן). כמו כן, גם כאן כדי שהאתר יעמוד עם כתובת URL משלו יש צורך בתשלום עבור דומיין ואחסון. 

MailerLite

MailerLite היא מערכת לבניית דפי נחיתה ודיוור. המערכת מציעה לנו לעצב את דף הנחיתה שלנו תוך שימוש בשלל עיצובים שכבר נמצאים בה. המערכת מתאימה גם לכתיבה בעברית (מימין לשמאל) והיא אינטואיטיבית וברורה.  

היתרונות:

המערכת היא חינמית לשימוש עד 1,000 נרשמים. לאחר מכן התשלום אינו גבוה ואפשר ליהנות משלל תבניות ולבנות את דף הנחיתה באופן קליל ולשנות אלמנטים ללא כל צורך ברקע וידיעת קוד. תהליך הרישום פשוט וניתן גם ליצור תהליכי שליחה של מיילים לנרשמים בתכנון מראש (נקרא גם “אוטומציה”). 

החסרונות:

המערכת פחות מוכרת ולכן עשויה לעורר חשד. היא לא עובדת כאתר עצמאי ולכן מתאימה לאלו מאיתנו שמוכנים ליצור דף ממערכת גנרית ולא עם כתובת URL אישית.

עשוי לעניין אותך גם: בניית אתר וורדפרס

נקודת שכדאי לשים לב אליהן כבר בתחילת הדרך

בניית דף נחיתה בחינם דורשת מאיתנו השקעה של זמן בהבנת המערכת והגעה לעיצוב שאנחנו באמת רוצים ליצור. בנוסף, לא כל מערכת אשר נכנסת תחת ההגדרה “חינם” באמת כזו ויש לזכור כי האינטרס של כל אחת היא שנשלם כסף בסופו של דבר. אנחנו צריכים לבחון כבר בתחילת הדרך מתי נצטרך לשלם. ישנן מערכות אשר מעניקות חודש ללא עלות ותקופה זו תעבור מהר, הרבה לפני שנספיק לצבור לידים.

דף נחיתה טוב יראה טוב והמסר שלו יהיה חד וברור. בניה עצמית על פלטפורמה חינמית יכולה להיות זולה, אך בסופו של דבר על הדף להביא לקוחות חדשים לעסק. אלו מאיתנו שמצליחים לכתוב את המסר המנצח ולעצב בעצמם, ימצאו יתרון לפלטפורמות שסרקנו. אלה שלא יודעים מהיכן להתחיל, באילו אלמנטים להשתמש ואיך לכתוב את התוכן של הדף, יעשו טוב אם יפנו לאנשי מקצוע שיודעים כיצד ליצור דפי נחיתה ממירים

דף נחיתה
דף נחיתה בחינם
דפי נחיתה בחינם
בניית דף נחיתה
דף נחיתה לדוגמא
דפי נחיתה לדוגמא
דפי נחיתה
עמוד נחיתה
דף נחיתה מחיר
מה זה דף נחיתה
מה זה דפי נחיתה
בניית דפי נחיתה
דף נחיתה לעסק
דף נחיתה לעסקים קטנים
עיצוב דף נחיתה
בניית דף נחיתה בחינם
יצירת דף נחיתה
דפי נחיתה בפייסבוק
דף נחיתה בפייסבוק
דפי נחיתה מה זה
דף נחיתה מה זה
עיצוב דפי נחיתה
דף נחיתה דוגמאות
דפי נחיתה דוגמאות
דף נחיתה בגוגל
דף נחיתה בחינם wix
בונה דפי נחיתה
בניית דף נחיתה בוורדפרס
בניית דפי נחיתה בתבנית
בניית עמוד נחיתה
דף נחיתה בוורדפרס
דפי נחיתה בוורדפרס
דפי נחיתה לעסקים
בניית דף נחיתה בגוגל
דף נחיתה לעסקים
הקמת דף נחיתה
הקמת דפי נחיתה
smoove דפי נחיתה
בניית עמודי נחיתה
פרסום בגוגל דף נחיתה
כמה עולה דף נחיתה
איך יוצרים דף נחיתה
עמודי נחיתה
איך בונים דף נחיתה
עיצוב עמודי נחיתה
עיצוב דף נחיתה מחיר
דף נחיתה באנגלית
פרסום דף נחיתה בגוגל
יצירת דפי נחיתה בחינם
יצירת דף נחיתה חינם
איך לבנות דף נחיתה
דף נחיתה באינטרנט
הקמת עמוד נחיתה
בניית דף נחיתה מחיר
דף נחיתה עם סליקה
סוגי דפי נחיתה
דף נחיתה מוצלח
בניית דף נחיתה לבד
דף נחיתה לסלולר
בניית דף נחיתה בפייסבוק
יצירת דף נחיתה בחינם
איך ליצור דף נחיתה
מערכת עיצוב דפי נחיתה
דף נחיתה wix
איך עושים דף נחיתה בחינם
דף נחיתה בוויקס
wix דף נחיתה
בניית דפי נחיתה בחינם
מערכת דפי נחיתה
גודל דף נחיתה
דף נחיתה רב מסר
דף נחיתה רספונסיבי
דפי נחיתה מעוצבים
דפי נחיתה רב מסר
דף נחיתה בזול
דף נחיתה וויקס
מחיר דף נחיתה
בניית דף נחיתה ב wix
מה זה דף נחיתה?
דף נחיתה לנייד
מערכת להקמת דף נחיתה
איך לבנות דף נחיתה בחינם
דף נחיתה חינמי
פרסום דף נחיתה בגוגל אדס
עיצוב דף נחיתה בחינם
עיצוב עמוד נחיתה
פיתוח עמוד נחיתה
דף נחיתה לקידום העסק
אתר נחיתה
כמה עולה לבנות דף נחיתה
קידום דף נחיתה
פרסום דף נחיתה בפייסבוק
עמוד נחיתה בוויקס
בניית דף נחיתה בפייסבוק בחינם
דף נחיתה בפייסבוק בחינם
איך ליצור דף נחיתה בחינם
הקמת דף נחיתה בחינם
יצירת דף נחיתה בפייסבוק
איך יוצרים דף נחיתה בפייסבוק
איך עושים דף נחיתה בפייסבוק
עלות בניית דף נחיתה
בניית אתר נחיתה
עמוד נחיתה בפייסבוק
מזה דף נחיתה
מה זה דף נחיתה באינטרנט
עמוד נחיתה לנייד
כמה עולה ליצור דף נחיתה
inforu דפי נחיתה
איך בונים דף נחיתה בפייסבוק
אקטיב טרייל דפי נחיתה
גודל של דף נחיתה
דף נחיתה עורך דין
מה ההבדל בין דף נחיתה לאתר
קמפיין דף נחיתה
דף נחיתה מעוצב
דף נחיתה לקידום עסק
הקמת דף נחיתה לעורכי דין
פיתוח דף נחיתה
מערכת לבניית דף נחיתה
איך להכין דף נחיתה
נחיתה
מערכת לבניית דפי נחיתה
דוגמאות לדפי נחיתה
דף נחיתה חינם
יצירת דפי נחיתה
איך עושים דף נחיתה
קידום דף נחיתה בגוגל
תבניות דפי נחיתה בוורדפרס
דף נחיתה וורדפרס
איך מכינים דף נחיתה
viplus דפי נחיתה
בניית דפי נחיתה מקצועיים
כתיבת תוכן לדפי נחיתה
מערכת להקמת דפי נחיתה
דפי נחיתה wix
דף נחיתה להורדה בחינם
עמוד נחיתה מחיר
מה זה עמוד נחיתה
שיפור יחס המרה בדפי נחיתה
הכנת דף נחיתה
בניית דף נחיתה חינם
דפי נחיתה חינם
דפי נחיתה מומלצים
עלות דף נחיתה
מה זה דף נחיתה בפייסבוק
מערכת לעיצוב והקמת דפי נחיתה
איך מפרסמים דף נחיתה בפייסבוק
דף נחיתה גוגל
דף נחיתה מושלם
דוגמא לדף נחיתה
כתיבת דף נחיתה
דף נחיתה למובייל
דפי נחיתה מוצלחים
קידום דפי נחיתה בגוגל
דפי נחיתה בגוגל
עיצוב דפי נחיתה בגוגל
דפי נחיתה באינטרנט
דף נחיתה ללא עלות
דף נחיתה ב wix
דפי נחיתה בוויקס
מערכת ליצירת דפי נחיתה
דף נחיתה לעסק בחינם
פתיחת דף נחיתה בחינם
מערכת דפי נחיתה בחינם
דפי נחיתה קריות
עמוד נחיתה בעברית
וורדפרס דף נחיתה בחינם
יצירת עמוד נחיתה
אתר דפי נחיתה
דפי נחיתה בחינם וורדפרס
הקמת דף נחיתה בפייסבוק
דף נחיתה עלות
עמוד נחיתה לעסק
דף נחיתה תבנית
דף נחיתה הגדרה
מה זה דף נחיתה באנגלית
עלות של דף נחיתה
בניית דף נחיתה עלות
דף נחיתה השקעות
הגדרה של דף נחיתה
יצירת דף נחיתה בוורדפרס
איך לבנות דף נחיתה בוורדפרס
דף נחיתה לאתר
דף נחיתה איכותי
דף נחיתה לתשלום
עמוד נחיתה מה זה
דפי נחיתה בראשון לציון
יתרונות של דף נחיתה
יתרונות דף נחיתה
בניית דף נחיתה לעסק
דף נחיתה יוטיוב
דף נחיתה פרסום
דף נחיתה כמה עולה
כמה עולה דף נחיתה מחיר
איך בונים דף נחיתה יוטיוב
בניית דף נחיתה מדריך
דף נחיתה זה
מזה עמוד נחיתה
דף נחיתה מעצב גרפי
דף נחיתה מקצועית
עיצוב גרפי דפי נחיתה
מהו עמוד נחיתה
דף נחיתה עסקי
דף נחיתה עיצוב גרפי
דף נחיתה או אתר
דף נחיתה עסק
דף נחיתה צור קשר
דף נחיתה מחיר זול
עמוד נחיתה הצעת מחיר
דפי נחיתה עיצוב
דף נחיתה עיצוב
דף נחיתה בניית אתרים
עמוד נחיתה עיצוב
דף נחיתה שיווק
מחיר עיצוב דף נחיתה
עמוד נחיתה מחירים
דף נחיתה קורס
דף נחיתה של
כתיבת עמוד נחיתה
דפי נחיתה עם סליקה
דפי נחיתה קורס
וורדפרס איך בונים דף נחיתה
איך בונים דף נחיתה וורדפרס
דפי נחיתה עורכי דין
איך בונים דף נחיתה בוורדפרס
אתר נחיתה רכה
באנר ודפי נחיתה
באנר נחיתה
גודל סטנדרטי של דף נחיתה
גודל עמוד נחיתה
דף הנחיתה שלי
דף נחיתה activetrail
דף נחיתה אקטיב טרייל
דף נחיתה באינסטגרם
דף נחיתה הלוואות
דף נחיתה המלצות
דף נחיתה הרצאות
דף נחיתה הרשמה
דף נחיתה ויקי
דף נחיתה ויקיפדיה
דף נחיתה חרדי
דף נחיתה טיולים
דף נחיתה יוגה
דף נחיתה ימימה ביסמוט
דף נחיתה כושר
דף נחיתה לרשימת תפוצה
דף נחיתה מנעולן
דף נחיתה מתנות ליום הולדת
דף נחיתה ניר דובדבני
דף נחיתה סדנאות
דף נחיתה סוגים
דף נחיתה סוכן ביטוח
דף נחיתה סטארטאפ
דף נחיתה ספר
דף נחיתה עיצוב פנים
דף נחיתה פילאטיס
דף נחיתה צילום
דף נחיתה ציפורניים
דף נחיתה קוסמטיקה
דף נחיתה קופון
דף נחיתה קורות חיים
דף נחיתה קייטרינג
דף נחיתה רהיטים
דף נחיתה רופא שיניים
דף נחיתה שיווק שותפים
דף נחיתה תיירות
דף נחיתה תיק עבודות
דף נחיתה תמונות
דף נחיתה תרגום לאנגלית
דפי נחיתה וילדים
דפי נחיתה רספונסיבים
דפי נחיתה שלח מסר
דפי נחיתה תמונות
הגדרת דף נחיתה
מערכת דפי נחיתה רב מסר
מערכת ניהול דפי נחיתה
סוגים של דף נחיתה
עמוד נחיתה רב מסר
שיווק שותפים דף נחיתה
דפי נחיתה אקטיב טרייל
דף נחיתה דרושים
דפי נחיתה דרושים
דף נחיתה שיווק באינטרנט
גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו