קידום ממומן

קידום ממומן

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

קידום ממומן בגוגל: יתרונות וחסרונות לקחת בחשבון

מרבית העסקים המנהלים כיום אתר אינטרנט לצורך הרחבת פעילותם העסקית, מתמקדים בקידום האתר שלהם בצורה אורגנית. יחד עם זאת, לצד הקידום האורגני ישנו גם התחום של קידום ממומן בגוגל, תחום שכבר אי אפשר להתעלם ממנו וששילוב נכון שלו יחד עם הקידום האורגני מהווה תנאי להצלחה עבור כל עסק שרוצה לצעוד קדימה ולצמוח. מהו הקידום הממומן? מהם היתרונות שלו ומהם החסרונות שלו ביחס לקידום האורגני? על כך בשורות הבאות.

מהו קידום ממומן בגוגל?

אם אתם משתמשים בגוגל לחיפוש של מידע, בתי עסק, מוצרים, שירותים וכן הלאה, אתם יודעים שהתהליך בנוי על כך שאתם מזינים ביטוי חיפוש שקשור במה שאתם רוצים לדעת, ומייד מופיע בפניכם דף עם תוצאות חיפוש רלוונטיות. קידום אורגני הוא קידום שמבוסס על קידום האתר שלכם אל ראש תוצאות החיפוש מבלי לשלם על כך בצורה של מודעת פרסומת. ואולם, גם כמשתמשי גוגל אתם כבר בטח יודעים ששתיים עד ארבעת התוצאות הראשונות שמופיעות בפניכם הן למשה מודעות פרסומת שמופיעות ראשונות, לפני שמופיעה תוצאת החיפוש האורגנית הראשונה. מודעות פרסומת אלה הן בדיוק התוצרים של קידום ממומן בגוגל.

 

באפשרותכם לפתוח חשבון מפרסם בגוגל, להגדיר שורה של ביטויי חיפוש שרלוונטיים לעסק שלכם, לבנות מודעות טקסטואליות שמפנות לאתר שלכם ומאותו רגע, כל חיפוש שיבוצע סביב הביטויים שהגדרתם, יוביל להופעת המודעות שלכם בתוצאות הראשונות של דף החיפוש, עוד לפני התוצאות האורגניות. זוהי למעשה התמצית של קידום ממומן בגוגל.
ראו גם: בניית אתרי אינטרנט מנצחים

מהם היתרונות ומהם החסרונות של קידום ממומן?

ובכן, קידום ממומן בגוגל מבטיח לכם את המיקומים הראשונים בדף תוצאות החיפוש, עוד לפני התוצאות האורגניות. קידום ממומן גם מבטיח לכם שאתם משלמים עבור תוצאה בטוחה. בניגוד לקידום אורגני שיכול להיות כרוך בעלויות גבוהות לייצור תכנים ואופטימיזציה של האתר, הקידום האורגני לא יכול להבטיח דבר. קידום ממומן מבטיח לכם בעצם את המקום הראשון עד הרביעי בדף תוצאות החיפוש, כך שהכסף שלכם הולך למטרה בטוחה.

פרסום בגוגל

אחרי שאמרנו את זה, לקידום הממומן ישנם גם חסרונות. המרכזי שבהם הוא שמשתמשים רבים נוטים להתעלם באופן אוטומטי מתוצאות החיפוש שמופיעות כמודעות פרסומת ועוברים ישר לתוצאות האורגניות. במקרים רבים, משתמשים גולשים בגוגל באמצעות דפדפן עם חוסם פרסומת שגם מסתיר לחלוטין את תוצאות החיפוש הממומנות, אם כי במקרה כזה לא תצטרכו גם לשלם על הצגת המודעה. בנוסף לכך, התבססות על קידום ממומן בלבד היא אינה אסטרטגיה שיכולה לתרום לכם לאורך זמן, ובסופו של דבר ישנה חשיבות גם ליכולת שלכם להגיע ללקוחות בצורה אורגנית. בתחום שבו נערכים חיפושים רבים, אתם עלולים להגיע להוצאות גבוהות מאוד בתוך זמן קצר, מבלי לראות את התוצאות בפועל.

ככלל, כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע או עם חברת שיווק דיגיטלי מתקדמת ולבנות אסטרטגיה משולבת של קידום אורגני עם קידום ממומן בגוגל.

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו