אחסון אתרים מומלץ – 5 טיפים לבחירת חברת האחסון

אחסון אתרים מומלץ – 5 טיפים לבחירת חברת האחסון

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

אם הקמת אתר אינטרנט, אחת מהמשימות הראשונות שתצטרכו להתמודד איתה היא בחירת חברת אחסון אתרים. חברת האחסון שעל שרתיה האתר שלכם יתאחסן, ואתם בוודאי כבר מבינים שמדובר על בחירה משמעותית. אפילו הטעות הקטנה ביותר בקבלת ההחלטות עלולה לעלות לכם ביוקר, לכן אתם צריכים לדעת בדיוק איך לבחור חברת אחסון אידיאלית. חברת אחסון שתוכלו לדעת שתספק לכם את כל הסיבות להיות מרוצים, וזאת שתעמוד לצדכם בכל פעם שאתם צריכים עזרה או סיוע. אז מהם הטיפים החשובים ביותר כאשר אתם מחפשים חברה שתספק לכם אחסון אתרים מומלץ?

חברת אחסון אתרים

1. תמיכה מסביב לשעון – בכל רגע שתצטרכו

האתר שלכם צריך להיות פעיל 24 שעות ביממה ו-7 ימים בשבוע, מהסיבה הזאת אתם צריכים לוודא שחברת האחסון תוכל לספק לכם תמיכה בכל שעות היממה ובכל ימות השבוע. כך תוכלו לדעת שלא יהיה מקרה שבו תצטרכו את חברת האחסון, אך בפועל לא יהיה לכם עם מי לדבר. הבדיקה הזאת היא בדיקה קצרה, כל חברת אחסון מפרטת בצורה ברורה את שעות הפעילות שלה. כך תוכלו לוודא מראש מהן שעות הפעילות של כל חברת אחסון, כך שתוכלו לבחור את חברת האחסון שתהיה הכי זמינה עבורכם – זאת שתמיד תספק לכם שירות אדיב.

ראו גם: בניית אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל

2. המלצות וביקורות – תשמעו מה יש לאחרים להגיד

אם בעבר הייתם צריכים ממש לקטט רגליים על מנת לשמוע המלצות או ביקורות, כיום תוכלו לעשות זאת בקלות מעוררת השתאות. לפני שאתם בוחרים חברה כזאת או אחרת שתספק לכם אחסון אתרים מומלץ, תקראו מה יש לאנשים אחרים להגיד על החברה. לרוב מדובר על לקוחות של החברה, כאלה שקיבלו או אפילו כאלה שעדיין מקבלים מהחברה שירות – כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהם יספקו לכם את תמונת המצב המדויקת ביותר. כך רגע לפני שאתם מאחסנים את האתר שלכם בחברת אחסון כזאת או אחרת, תוכלו לדעת שזוהי הבחירה המושלמת.

 

3. אל תצאו פרייארים – תבחנו את מחירי החבילות

אחסון אתרים זול, אינו ערך מספק בחיפוש בגוגל. כיום לכל חברת אחסון יש את המחירים שלה, ולכן אתם צריכים לבחון מראש את מחירי החבילות בחברת האחסון שאתם בחרתם. אם נודה על האמת אין שום סיבה שתשלמו עשרות אחוזים יותר על חבילת אחסון מסוימת, בסוף התמורה שתקבלו בין חברות האחסון השונות היא יחסית דומה. לכן תוודאו שאתם משלמים מחיר סטנדרטי, כזה שלא יגרום לכך שתתקשו להחזיק את האתר באוויר – כי אם זה המצב זה לא שווה את זה. עליכם לבחור בחברת האחסון שמספקת לכם את השירות הטוב ביותר, אך גם כזאת שלא תגבה מכם מחירים שעשויים להכניס אתכם בעתיד לבעיה כספית שתקשה עליכם.

ראו גם: בניית אתר WordPress לעסק

4. תבחנו את החברה – תבקשו חודש ניסיון

השאיפה שלכם בסוף הדרך היא כמובן לקבל אחסון אתרים מומלץ שעליו תוכלו לאחסן את האתר שלכם לאורך תקופת זמן ארוכה. אך בפועל כאשר אתם מחפשים את חברת האחסון המושלמת, אתם לא באמת יכולים לדעת איזה אחסון הוא טוב ואיזה אחסון הוא פחות טוב. לכן בשביל שתוכלו להיות בטוחים שאתם לא רוכשים חתול בשק, תבקשו מחברת האחסון לקבל חודש ניסיון. כך תוכלו לחוות על בשרכם את השרתים של החברה, אך החדשות הטובות הם שאחרי חודש הניסיון – תוכלו להחליט האם להמשיך את ההתקשרות או להפסיק אותה.

בלוג שיווק דיגיטלי

5. מהירות השרתים – קריטית לאתר שלכם

תדמיינו לכם מצב שבו אחד הגולשים רוצה להיכנס לאתר שלכם, אך בפועל לאתר לוקח המון זמן לעלות. ככל הנראה בשלב מסוים הגולש יעשה חישוב מסלול מחדש, ויחפש אתר אחר שיגיב בצורה מהירה יותר. הסיבה המרכזית למהירות איטית של אתר היא כמובן השרתים שעליו האתר מתאחסן, לכן אתם צריכים לוודא שאתם מקבלים את התמורה הטובה ביותר למחיר שאותו אתם משלמים. תוודאו כי השרתים של החברה הם יציבים ומהירים, כאלה שתוכלו להיות רגועים כאשר האתר שלכם מאוחסן עליהם.

אם תיישמו בפועל את כל הטיפים הללו כאשר אתם מחפשים חברה שתספק לכם אחסון אתרים מומלץ – אתם תעשו זאת בהצלחה. כיום יש לא מעט חברות אחסון בשוק, והחוכמה שלכם היא לדעת לבחור את חברת האחסון האידיאלית עבורכם. זאת שתעמיד לרשותכם את כל הסיבות להיות מרוצים ובכל שנה לחדש את ההתקשרות מחדש.

ירדן דיגיטל = חברת שיווק דיגיטלי

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו