בניית אתר WordPress – הקימו אתר לעסק שלכם

בניית אתר WordPress – הקימו אתר לעסק שלכם

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

בעולם שבו אנו נמצאים כל בעל עסק מבין כי הוא חייב להיות קיים ברשת האינטרנט. אם בעבר בניית אתר אינטרנט הייתה פרצדורה ארוכה ומייגעת, כיום מדובר על תהליך הרבה יותר קל ופשוט. נכון לכתיבת שורות אלה, בניית אתר WordPress זוהי האפשרות האולטימטיבית לכל מי שרוצה לבנות אתר. אך רגע לפני שאתם מתחילים את התהליך, ישנה אינפורמציה חשובה שאתם צריכים לדעת אותה מראש. בסוף השאיפה שלכם היא לא רק לבנות אתר וורדפרס, אלא לבנות את האתר הטוב ביותר שהולך לשרת את הצרכים של העסק שלכם ולהביא לכם לקוחות חדשים.

מסך מחשב עם נתונים

בניית אתר איכותי בתקציב מינימאלי

לא מעט בעלי עסקים חוששים לבנות אתר אינטרנט רק בגלל ההוצאות הכספיות שכורכות בו. אך אם בעבר החשש הזה היה מוצדק, כיום תוכלו לבצע את הבנייה גם עם תקציב מינימאלי. בניית אתר וורדפרס הפכה להיות אפשרות כל כך פופולארית מכיוון שהיא משלבת איכות ביחד עם מחיר שפוי. כך תוכלו לבנות את האתר שתמיד רציתם מבלי להתפשר על אף פרט, אך המחיר נשאר נמוך – מחיר שלא יגרום לכם להכניס את היד עמוק לכיס. לרוב העלות של בניית אתר וורדפרס אמורה לנוע בין 1500-3500 ₪, כל זאת בהתאם לדרישות ולבקשות השונות שלכם.

בניית אתר WordPress שמתאים לקידום

לא משנה כמה תשקיעו באתר שלכם, בסוף רק כאשר האתר יהיה מקודם במנועי החיפוש תוכלו לראות את התנועה הגדולה. החדשות הטובות לכל מי שבונה אתר בוורדפרס זה שאתרי וורדפרס הם אידיאליים לקידום אורגני, כך שתוכלו לראות את התוצאות במהירות שיא. מרבית מקדמי האתרים בישראל מעדיפים לעבוד אך רק עם אתרי וורדפרס, מכיוון שהם אלה שיוכלו להביא לידיי ביטוי את התוצאות בצורה האפקטיבית ביותר. תוכלו להתקין לא מעט תוספים לאתר שיכולים לסייע עם הקידום שלו, כך שגם אתם תוכלו לנסות לקדם את האתר במנועי החיפוש – גם ללא ידע מקדים.

ראו גם: בדיקת התאמה אישית לקידום אורגני בגוגל

ניתן לנהל את האתר בקלות וביעילות

אחד מהחששות הגדולים ביותר של מרבית בעלי האתרים היא שהם יגיעו למצב שבו הם מתקשים לנהל את האתר באופן עצמאי. הרי ישנן לא מעט מערכות ניהול תוכן שהן מאוד מסובכות לתפעול, כאלה שרק אנשים שעברו הכשרה מיוחדת יוכלו להשתמש בהם. בניית אתר WordPress היא הפתרון המושלם לכל מי שרוצה לנהל את האתר בעצמו, מדובר על מערכת שקל מאוד לתפעל – גם אם אין לכם שום ידע מקדים. המערכת כולה כתובה בשפה העברית, כך שאין יותר מידי מקום לטעויות. במקרה שבו אתם לא יודעים מה לעשות, ניתן למצוא עשרות רבות של מדריכים שמסבירים לכם כיצד לפעול.

בניית אתרים סוכנות

בניית אתר וורדפרס – אפשר לבנות לבד?

באופן עקרוני אם אתם מנוסים קצת בעולם בניית האתרים תוכלו לבנות אתר WordPress באופן עצמאי. מרבית בוני האתרים המנוסים ביותר כיום התחילו כאשר הם למדו את המערכת באופן עצמאי. בשונה מבניית אתרים אחרים, מאוד פשוט לבנות אתר וורדפרס בזכות מבחר של תוספים שהושקו על מנת להפוך את התהליך כולו לפשוט הרבה יותר. אך אם אתם לא בטוחים שתוכלו להשיג את התוצאה הרצויה, תמיד תוכלו לפנות לאיש מקצוע בתחום בניית האתרים. ההוצאה הכספית לא תהיה גבוהה במיוחד, ורוב הסיכויים שתקבלו את התוצאה שציפיתם לה.

ראו גם: בניית דפי נחיתה

בניית אתר וורדפרס – כמה זמן זה לוקח?

לכל איש מקצוע יש את טווח הזמן שלוקח לו לבנות אתר, ולכן קשה מאוד לתת אומדן כללי הקשור לתחום של בניית אתר WordPress. באופן כללי לרוב בניית אתר וורדפרס איננה מורכבת במיוחד, ולכן תוכלו לקבל את התשתית הראשונית של האתר כבר בתוך מספר ימים. כמובן שבהתאם לדרישות ולשינויים שתבקשו, כך הבנייה של האתר יכולה להתפרס על פני תקופת זמן ארוכה יותר.
לכן כאשר אתם סוגרים עם איש מקצוע כזה או אחר, חשוב מאוד שתגבשו ביחד איתו לוחות זמנים שנוחים לכל הצדדים. אתם לא צריכים להתפשר על הדד ליין הסופי שלכם, ובונה האתרים אינו צריך לעבוד תחת לוח זמנים צפוף כי סוף לא תוכלו לקבל את התוצאה הרצויה. ברגע שתמצאו את לוח הזמנים שמתאים לכל הצדדים, תוכלו לצאת לדרך שבסופה תקבלו את האתר שתמיד חלמתם עליו.

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו