פתיחת דף עסקי בפייסבוק

פתיחת דף עסקי בפייסבוק

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

איך פותחים דף עסקי בפייסבוק

10 טיפים לניהול דף פייסבוק עסקי הסודות של הגדולים נחשפים!

עם מעל ל-6.5 מיליון פרופילים וממוצע צפיה של כשעתיים ביום, פייסבוק היא אחת הפלטפורמות השימושיות ביותר בישראל. בעלי עסקים, מותגים ואושיות רשת שמשתמשים בפייסבוק בחוכמה, מצליחים להגיע אל הקהל הרחב ובסופו של דבר לנתב את הפעילויות והמותג שלהם לכסף.

פרסום בדיגיטל

התחרות על ליבו של הצרכן גבוהה אך היכולת להגיע אליו שווה לעסקים גדולים וקטנים. ההבדל בין אלו אשר מצליחים להביא עוד לקוחות דרך הפייסבוק לאלו שלא נעוץ בדרך העבודה והפרסום. רוצים להצליח בגדול? עוד לא פיצחתם את הפלטפורמה? במיוחד בשבילכם הכנו את הכתבה הבאה: דף פייסבוק עסקי טיפים.

טיפ ראשון – הפרידו בין הדף עסקי בפייסבוק לבין הפרופיל הפרטי

רוצים להצליח להגיע לקהל גדול? שאנשים יגיבו לכם, יתעניינו בכם, להעביר מסרים אישיים אך להיראות מקצועיים? ברור שכן. הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא להפריד בין הפייסבוק הפרטי שלכם (כלומר הפרופיל) לבין הפייסבוק של העסק. פרסום לאורך זמן מהפרופיל האישי יכול גם לגרום לצמצם את החשיפה, גם יקשה על הקהל הרחב להתחבר לעסק ובנוסף לכל אלה – הוא נתפס כלא מקצועי.
ראו גם: רימרקטינג בפייסבוק

 

טיפ שני – דאגו להוסיף לפחות עוד בעל תפקיד אחד

מבחינה טכנית, מומלץ בחום לדאוג לכך שיהיה לפחות עוד אדם אחד בעל תפקיד בדף העסקי. במקרה שמישהו יפרוץ לפייסבוק שלכם וינסה להשתלט על העמוד או יפגע בכניסה לפרופיל שלכם, העסק שלכם עלול להיפגע. טיפ זה נשמע קטן מאד, אך הוא משמעותי ואתם לא רוצים להגיע למצב בו אתם לא יכולים להיכנס לדף שפתחתם והתאמצתם להעלות. דאגו שמישהו נוסף שמבין מעט בפייסבוק יהיה בעל הרשאה ויוכל לעזור לכם, אם יהיה צורך.

טיפ שלישי – שמרו על תקשורת אישית

פייסבוק היא הפלטפורמה ליצירת קשרים אישיים. אתם לא יכולים להיות מנותקים מהקהל ולא רשמיים מדי. אומנם הדף העסקי הוא לא המקום להתלונן ולרוב לא להעלות תמונות של המשפחה, אך אנשים שיכנסו לדף ישמחו לדעת מי אתם וכמובן, ירצו לקבל תגובות. הקפידו למלא את ה”על אודות”, לשים תמונה אחת לפחות שלכם, תמונות של העסק והגיבו לאנשים שמגיבים לכם (כמובן, תענו גם להודעות שישלחו אליכם).
ראו גם: פרסום נכון באינסטגרם

 

טיפ רביעי – השקיעו בכפתור יצירת קשר

בשנת 2014 הוסיפה פייסבוק אפשרות ליצירת כפתור “הנעה לפעולה” מהדף העסקי. אם אתם רוצים שאנשים יפנו אליכם, אתם צריכים לדאוג שיהיה להם קל לעשות זאת. קבעו איזו פעולה תרצו שאלו שמגיעים אליכם יעשו וצרו כפתור מתאים. ההנעה לפעולה יכולה להיות: יצירת קשר, הורדת מדריך ואפילו הזמנת מוצר. בכל הנוגע אל דף פייסבוק עסקי טיפים שמעלים את המכירות הם קריטיים להצלחה.

טיפ חמישי – דאגו לתחזוקת הדף

אתם צריכים לדאוג לכך שדף הפייסבוק שלכם ייראה טוב. אתם יכולים לפרסם סוגי תוכן מגוונים ובשום אופן לא תרצו שהפוסט האחרון יהיה מלפני חצי שנה (או יותר). פייסבוק מאפשרת לתזמן פוסטים לפרסום בדף והדבר מתאים גם למנהלי דפים (כלומר חברות אשר נותנות שירות למותגים ועסקים) וגם לאלו שמתחזקים לעצמם את הדף.

טיפ שישי – תוכן, תוכן ועוד… תוכן

במקרה של יצירת נוכחות ברשתות החברתיות אין כל ספק שישנה משמעות לתוכן. הוא יכול להיות מצחיק, כן, נוגע ללב והוא צריך להיות בכמות ובאיכות הנכונה. אגב, הכמות לא יכולה לבוא על חשבון האיכות ולהפך. אם לוקח לכם המון זמן לחשוב על מה לכתוב ואיך לכתוב, אתם יכולים לפנות אלינו ונשמח לספק שירותי קידום דפים עסקיים באופן אורגני.

לוגואים של שיווק בדיגיטל

טיפ שביעי – שתפו פעולה

אתם לא חייבים ליצור את כל התכנים שלכם בעצמכם ומדי פעם תוכלו לשתף פעולה עם עוד אנשי מקצוע. למשל, אם אתם אדריכלים, תוכלו להזמין מעצבים לפרסם פוסט, לעשות לייב ולעשות שעת “שאלות ותשובות”. באותה מידה תוכלו גם להתארח אצל אחרים. זכרו שהקהל שלכם ישמח לתוכן מצוין והבאת עוד אנשי מקצוע מעלה את האיכות של הדף (כל עוד הדבר נעשה במידה).

טיפ שמיני – הכירו את הפיצ’רים של הרשת

כדאי להכיר את הפיצ’רים של הפלטפורמה ולהשתמש בהם בצורה נבונה. מעבר לכך שניתן לתזמן פוסטים וליצור כפתורים מותאמים, תוכלו גם לעלות ללייב. מומלץ להתכונן ללייב ולפרסם מראש שאתם מתכוונים לעלות לאוויר. גם אם אתם מרגישים שטכנולוגיה זה לא אתם, תגלו מהר מאד שהמערכת קלה לתפעול (ואם תצטרכו תמיד תוכלו להיעזר באנשי מקצוע שישמחו לעמוד לרשותכם).
ראו גם: בניית אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל

טיפ תשיעי – הצמידו פוסטים חשובים

כתבתם פוסט חשוב? אתם מתכננים לעשות לייב בדף? זה הזמן לכתוב פוסט ו”לנעוץ” אותו כך שיופיע תמיד למעלה. ברגע שהפוסט יפסיק להיות רלוונטי תוכלו להסיר את הנעיצה בקלות. פעולה זו פשוטה, אך יכולה להיות יעילה מאד וכשהיא נעשית בחוכמה, אפשר לקדם באמצעותה גם מבצעים, יצירת קשר ואירועים חשובים.

שיווק עסקים

טיפ עשירי – במקום למכור, תנו ערך

השארנו את הטיפ החשוב ביותר לסוף. פייסבוק היא מערכת ליצירת קשרים אישיים ואנשים לא אוהבים שמוכרים להם. הדף העסקי שלכם נועד ליצירת קשר ולפיתוח קשר עם הקהל ולכן אתם חייבים לתת ערך: טיפים, תמונות יפיפיות, המלצות ועוד תכנים אשר קשורים לתחום שלכם ושיעניינו את הלקוחות. אם תתמקדו במכירות, מבצעים ותספרו כמה אתם מוכשרים, נראה שתאבדו את הקהל מהר מאד. אם תיתנו ערך, תיצרו לעצמכם לקוחות נאמנים באופן טבעי.
ראו גם: קידום ביוטיוב

עוד על דף פייסבוק עסקי טיפים והמלצות

מרגישים שאתם לא מצליחים לבד? לא יודעים מאיפה להתחיל? ניסיתם לפתוח דף פייסבוק אבל התגובות עוד לא מגיעות? אם כך – הגיע הזמן שנדבר. בעלי עסקים רבים ובעלי מותגים נעזרים בשירותי ניהול דפים ובזכות כך מצליחים לגעת ולהגיע אל הקהל הרחב. הצוות של ירדן דיגיטל עומד לרשות רבים, עכשיו נשמח לעמוד גם לרשותך.

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו