קידום ובניית אתרים – כך עושים זאת נכון

קידום ובניית אתרים – כך עושים זאת נכון

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

כמו עם בית החלומות שלנו או החנות הפיזית שלנו, אנחנו רוצים וצריכים שגם האתר העסקי שלנו באינטרנט יהיה הכי מרשים  והכי יפה, מעניין, מוכר ובשטח הנדל”ן הכי טוב.

בניגוד לבית או לעסק הרגיל, שבתכנונם אנו משקיעים ימים רבים, את האתר העסקי אנחנו די מזניחים. בונים אותו כבדרך אגב, רק שיהיה גם לנו אתר. אין טעות גדולה מזו. צוות מומחי ‘ירדן דיגיטל’ עושה לכם סדר בכל נושא קידום ובניית אתרים וחשיבותם, כדי שגם האתר שלכם יהיה איכותי ויזניק את העסק שלכם קדימה.

כתיבה שיווקית

חשיבותו של איכות האתר

מעבר ליופי או לעניין, האתר בעצם משמש כמנוף כלכלי וכנקודת המפגש שלנו עם הלקוחות. לא יעלה על הדעת שנרצה עסק מצליח אבל לא נחזיק מלאי, לא נשים שילוט ברור, נוציא את המיץ בשעת התשלום, ונשלח את הקונה לטיול ארוך ומייגע למציאת המחלקה המבוקשת. אז למה כאשר מדובר בפנים העסקיות שלנו ברשת אנחנו מזלזלים בקידום ובניית אתרים מסחריים

בעולם קידום ובנית אתרים  אנו קוראים לזה E.A.T EXPERTISE- המומחיות של האתר, AUTHORITATIVENESS –  הסמכות של האתר ו-  TRUSTWORTHINESS  – האמינות שהאתר משדר. כולם אבני הבניין שהם הפנים של האתר שלכם מול הגולשים אבל גם מול גוגל עצמו.

השפעה של אתר חזק ומקודם היא אדירה. כבר כיום, ישנם קטגוריות רבות בהם הקניות ברשת עוברות את הקניות בחנות הפיזית ובכלל, כל עסק שמכבד את עצמו, תאגיד ענק או עסק עצמאי קטן, מחזיק באתר אינטרנט המהווה את כרטיס הביקור שלו. ומדוע? כי את מרבית המידע שלנו, גם לגבי התקשרויות עסקיות ופעילויות שאנחנו רוצים לעשות- אנחנו שואבים מרשת האינטרנט.

 

בסדר, סביר או מצוין?

אז השתכנענו שצריך קידום ובנית אתרים כדי להצליח, אבל כמו כל דבר בחיים אפשר לעשות את זה בסדר, סביר או מצוין. יש חשיבות עצומה למי שמלווה אותך בתהליך. רבים מתפתים להקים אתר בעצמם שאינו עומד בשום סטנדרט מתקדם, ומעיד גם על השירות שמציע האתר או פיתוח של האתר באמצעות חברות בלתי מקצועיות וחובבניות, רק כדי לחסוך כסף ולהתפלא אחר כך מדוע אין תנועה לעסק שלהם. 

עם נבחן את השלבים העיקריים בקידום ובניית אתרים הרי שחשוב להבחין ב-3 מדרגות זמן, שכל אחד מהם עוסק במהות אחרת: בנייה, תפעול וקידום.

בניית אתרים

בבית שלך לא הנחת דבר ראשון בלוקים. קודם, ישבת עם אדריכל, שתכנן, עם קונסטרוקטור ומהנדס בניה, ועם חשמלאי וכד’. גם באתר שלך אתה חייב לתכנן מראש, איך להשיג את הטוב ביותר. בעולם קידום ובניית האתרים, הדבר מתבטא בכך שיש לערוך מחקר מקיף אודות העסק שלך, הענף בו הוא פועל ומגמות המתרחשות בו ולפי זה לבנות את האתר על מנת שיהיה רלוונטי ותחרותי.

או אז, מצטרף גם האדריכל עם הטקסטים והתוכן, העיצוב הגרפי, קביעת הקטגוריות והמעברים בין הדפים, ויצירת חווית משתמש גדולה ככל האפשר לגולש. בכדי שימצא עניין באתר שלך ויישאר בו כמה שיותר ויראה בו את האתר המועדף עליו. אתה צריך לדאוג שהטראפיק שלך לאתר יהיה גבוה ושיחס ההמרה יהיה מצוין. יש לזה השפעה כלכלית אדירה וכן השפעה על הדירוג שיקבל האתר שלך וקידומו.

חברה לקידום אתרים בגוגל

בנוסף יש את כל הצד “הטכני” זה של פיתוח הקוד של האתר, היררכיית הכתובות, הניווט, מערכות סליקה ותשלום ועוד הרבה פרמטרים ומשתנים שצריכים להסתנכרן לכדי עבודה חלקה, מהירה ויעילה.
ראו גם: שיווק באינטרנט לעסקים

ואיך תדעו שהאתר שלכם עומד במשימה. חברות קידום ובנית אתרים עושות שימוש במגוון כלים ופלטפורמות הבוחנות לכ העת את מצב האתר. למשל ה-SEARCH CONSOLE, המבפקת נתונים אודות איכות הכיסוי של האינדקס הגוגלי עבור דפי האתר שלנו ועוד ועוד תוכנות רבות אחרות.

תפעול אתרים

אם אינך משנה ומחדש את הקולקציה ואת המלאי בחנות שלך, אינך עורך מבצעים, לא בודק מידי פעם איך רמת השירות של העובדים ולא מנקה אבק – סביר שבסוף תישאר רק אתה והעובדים. ככה זה גם בעולם הוירטואלי. כמות המידע ברשת היא עצומה, יש לך כל כך הרבה מתחרים במרחק לחיצת עכבר קטנה בלבד ולכולם יש זמן ויכולת קשב מוגבלים לפני שהם קופצים למקום אחר. 

אם לא תחדש ואם לא תציג רמה נאותה, הם יעזבו אותך. אם לא תמציא להם ערך מוסף, בפן הכלכלי, בנראות, בתוכן נוסף שתיתן להם או בחוויה הכוללת – הם יינטשו. אם לא תנתח את הנתונים ותבין היכן אתה טועה, כפי שמאפשרות מערכות המדידה והניתוח השונות- תשים לב שהאתר שלך שומם ולא תבין מדוע.

לכן חובה עליך, בעזרת חברת קידום ובניית אתרים להיות כל הזמן עם היד על הדופק. ללמוד ולהבין מה עובד או לא עובד באתר? מה ניתן לשפר? איך לחדש כדי למשוך שוב את האנשים שכבר ביקרו ואיך לגרום לחדשים לבוא? היתרון הגדול באינטרנט הוא ששינויים ושדרוגים ניתנים לעשות בקלות, כמעט בלי עלות ובתכיפות רבה ככל שנדרש. לא צריך להרוס חצי בית, להעביר את המשפחה לחודשים לבית אחר ולקחת משכנתא. רק להיות מודע ולהיעזר בחברה מקצועית.

 

קידום אתרים

כאמור, שצף וכמות המידע באינטרנט הם אינסופיים. כמו האתר שלך יש עוד אלפים המציעים שירותים דומים. אין ספק שבעזרת הבניה החכמה, הקהל שיגיע אליך מאוד ייהנה מהאתר. אבל איך תבלוט כדי שכל האנשים יכנסו דווקא לאתר שלך בו השקעת כל כך הרבה מאמצים? איך הם ישמעו בכלל על האתר שלך?

כאן נכנס הקידום. יש שיטות רבות לקדם את האתר שלך. חלקו יעשה ע”י קניית שטחי פרסום בו יוצג קישור לאתר שלך. זה יכול להיעשות בתוך פורטליי תוכן או בעמודי רשתות חברתיות וזה יכול לעשות באמצעות קידום ממומן שיציב את האתר שלך בראש תוצאות החיפוש בגוגל.

כתיבת תוכן

דרך אחרת שאינה עולה כסף, היא באמצעות קידום אורגני בגוגל. גוגל רוצה להעניק לגולשים המחפשים במנוע החיפוש שלה את התוצאות הטובות והרלוונטיות ביותר עבורם וכאלו שיתנו להם את הערך המוסף הגבוה ביותר. אלו עם הדירוג הגבוה ביותר נמצאים בדפים הראשונים ושכרם בצידם. רובם המוחלט של האינטרקציות וקבלת המידע של הגולשים נעשים רק בעמודים הראשונים. 

הדירוג המקומי של גוגל נקבע באמצעות אלגוריתם שפיתחה החברה, המביא בחשבון שלל עצום של משתנים ופרמטרים. אפשר לשלוט בדירוג ע”י מיטוב הפרמטרים וביצוע פעולות אחרות, המקדמות את האתר. זהו עולם סבוך ומורכב שלניסיון של מקצוענים בחברת קידום ובנית אתרים- אין תחליף.

מחיר בניית אתרים

מחירם של קידום ובניית אתרים משתנה לפי סוג האתר שתרצה, הפעולות הנדרשות לבנייתו, הכלים והתוכנות שנרצה להטמיע בו ורמת התחזוק והזרקת החיים לתוכו באופן שוטף. מחיר בניית אתר תדמיתי – עיסקי איכותי לא תפחת מ-5000 ₪ והזהרו ממלכודות. מחיר קידום איכותי לאתר, תלוי גם הוא בפרמטרים רבים ויחל ב-1500 ₪ לחודש.

רוצים לשמוע עוד? מומחי ‘ירדן דיגיטל’ מחכים לכם וישמחו לעזור.

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו