להיות ראשון בגוגל

להיות ראשון בגוגל

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר


איך להיות ראשון בגוגל: המדריך היחיד והמקיף ביותר שאתם צריכים

מי לא נתקל או שמע את המשפט ”להיות ראשון בגוגל“. לנוכחות בדף הראשון בגוגל יש משמעות קריטית בהיבט של חשיפה, פרסום, קידום ושיווק העסק שלנו. למעשה, למעלה מ-90% מהגולשים בכלל לא מגיעים בתוצאות החיפוש לדף השני, השלישי או הרביעי, אלא מסתפקים בתוצאות החיפוש שקיבלו בעמוד הראשון של גוגל. לכן, עסקים, חברות וארגונים רבים שואפים להופיע בעמוד הראשון בגוגל. במדריך הקצר הבא נציג בפניכם את הדרכים החינמיות והדרכים בתשלום שמסייעות לנו להגיע למקומות הראשונים בגוגל, נדבר על היתרונות של המקום הראשון בגוגל ועוד. 

 

פרופיל קישורים מגביר תנועה לאתר

להיות ראשון בגוגל היום ופעם

אם בעבר, תהליך של קידום אורגני לא היה מאוד מורכב ומספיק שהיינו מסדרים קצת את האתר שלנו ומשלבים מאמרים איכותיים בהתאם למילות וביטויי המפתח שאנחנו רוצים לקדם, כבר היינו יכולים להופיע במקומות הראשונים תוך מספר שבועות. מכיוון והיום, כמעט לכל עסק יש אתר אינטרנט קיים, כמעט כל עסק משקיע סכום כסף כזה או אחר בקידום אורגני, כמעט כל עסק מבין את החשיבות האדירה שקיימת בהשקעה של אתר איכותי, מקצועי, אינטואטיבי המותאם לדרישות של גוגל, קצת יותר מאתגר להגיע למקומות הללו בעיקר בתחומים תחרותיים ממש כמו תחום השיפוצים, תחום ההדברה, תחום חברות הניקיון, תחום של קידום אתרים, שיווק ופרסום באינטרנט ותחום המשפטים ועריכת דין.

 

מה זה בכלל נותן לי להיות ראשון בגוגל?

המון דברים. קודם כל חשיפה ממוקדמת. מכיוון שהגולשים שמגיעים אליכם, אלו גולשים שחיפשו באופן ספציפי את השירותים או המוצרים שאתם מציעים או אפילו המידע הרלוונטי לשירות שלכם, מדובר בקהל יעד ספציפי שמתעניין בנו מראש ולכן יש לכך יתרון מדהים. יתרון נוסף הוא בהיבט של המיתוג, המוניטין והמקצועיות, כלומר ברגע שאתם מסוים מופיע במקומות הראשונים של גוגל, זה מעיד על כך שהאתר איכותי, מקצועי ומומחה בתחום שלו. 

 

איך להופיע בעמוד הראשון של גוגל לגמרי בחינם?

אם אתם עסק הנמצא בתחילת הדרך, יש כל מיני פעולות שאתם יכולים לעשות כדי לגרום לאתר ולעסק שלכם להופיע במועד הראשון בגוגל בחינם. 

  1. לייצר סרטונים ביוטיוב – צלמו את הסרטון בהתאם לביטויים ממוקדים שאתם רוצים לקדם. רוב הסיכויים שאם תבחרו נושאים שמעניינים את הקהל שלכם ותשלבו אותם בערוץ יוטיוב ייעודי לכם, גוגל ידע לסרוק אותם וידרג אותם במקום הראשון. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להקליד במנוע החיפוש נושא מסוים ואם אתם נתקלים בסרטונים בעמוד הראשון ממש בחלק העליון של הדף, סביר להניח שאם תשקיעו בסרטון יותר איכותי ממה שכבר קיים, תזכו להופיע בעמוד הראשון. יוטיוב נחשב היום לכלי סופר חזק בשיווק ופרסום, יש חשיבות לכמות הצפיות שיש בסרטון ולכן אם לא מדובר בנושא מאוד פופולארי, יכול מאוד להיות שתקבלו דירוגים גבוהים. מומלץ לבחור בביטויים שכבר יש בהם סרטונים כי אז הסיכוי שתופיעו בעמוד הראשון יותר גבוה. מדריכים, חיפושים שמתחילים באיך, דברים בעלי אופי ויראלי – בקיצור תוכן שאנשים מחפשים. 
  2. כתיבת נושאים לאתר שלכם – בחרו בנושאים שהם דווקא לא מאוד תחרותיים ואין עליהם הרבה מידע ברשת. יש כל מיני כלים חינמיים שיכולים לעזור לכם להבין עד כמה ביטוי מסוים נחשב לתחרותי או פחות תחרותי. ככל שהחיפוש פחות פופולארי ויותר ממוקד, הסיכוי יותר טוב שהאתר יקודם במיוחד אם מדובר באתר ותיק וחזק. 
  3. קידום לוקאלי – נרחיב על זה בהמשך בפסקה נפרדת. 

ראו גם: איך לקדם אתר בגוגל?

 

כיצד להיות במקום הראשון בגוגל היזהרו מהבטחות!!!

לצערנו, קידום אורגני נחשב לתחום שאין בו שחור או לבן, במיוחד מכיוון והתהליך כולל בתוכו מגוון עצום של פעולות שמשתנות כל הזמן בהתאם להנחיות של גוגל. יש עדיין לא מעט חברות קידום ופרילנסרים העסוקים בקידום אורגני שמתחייבים בפני הלקוחות שלהם שתוך X זמן הם יופיעו במקומות הראשונים בגוגל. היזהרו מזה. זה נכון שיש המון דברים שאפשר לעשות כדי לקדם את האתר שלנו ולגרום לו להתקדם בתוצאות החיפוש, אבל מכיוון ומדובר באלגוריתם של גוגל, אף אחד לא יכול להבטיח לנו שום דבר. לכן, כאשר אתם בוחרים חברת קידום עליכם להבין אילו פעולות אותה חברה מתחייבת לבצע עבור האתר שלכם חודש בחודשו ולפי זה תוכלו לדעת האם אתם יכולים לסמוך על התהליך או לא. 

 

שיווק אונליין

להיות ראשון בגוגל חיפושים לוקאלים

אתם בטח מכירים את זה שאתם מחפשים בגוגל משהו ואתם מקבלים תוצאות של מפות, של עסקים עם דירוגים והמלצות. זו בעצם אחת הדרכים היותר יעילות שיגרמו לכם להיות בעמוד הראשון בגוגל. למעשה, מדובר בכלי חינמי שקוראים לו גוגל ביזנס. מדובר בכלי שרלוונטי כמעט לכל סוגי העסקים ובעיקר לעסקים העובדים באזור מסוים. התהליך הזה בעצם משנה לגמרי את אסטרטגיית הקידום משום שהעסק שלכם הופך לסופר רלוונטי תוך כמה דקות בלבד. 

 

להיות ראשון בגוגל קידום ממומן

כאן דווקא מדובר בשיטת קידום שעולה כסף ולא מעט. כל אותן תוצאות שאנו מקבלים בחלק הראשון של הדף או בצד, תלוי בדפדפן שאנו עושים בו שימוש. הרעיון הוא לבנות קמפיין פרסומי בהתאם למילים ולביטויי מפתח הרלוונטיים לעסק שלנו. התשלום הוא לפי קמפיין בשילוב פר קליק. כלומר בכל פעם שגולש לוחץ על המודעה שלנו ומגיע לאתר שלנו, אנחנו משלמים על זה כסף לגוגל.  ככל שהתחום של העסק שלכם יותר תחרותי וביטויי המפתח יותר פופולאריים, המחיר עולה. יש מקדמים שעושים קידום ממומן ואז תצטרכו לשלם גם למקדם וגם על הקמפיין עצמו לגוגל. 

 

 זה עולה לי כסף – כמה עולה להיות ראשון בגוגל ?

לשאלה זו אין תשובה חד משמעית. זה מאוד תלוי בהחלטה שלכם האם לקדם את העסק שלכם בעצמכם או האם להיעזר בחברה מקצועית המתמחה בקידום אורגני. בנוסף, עליכם להחליט מהן שיטות הקידום שאתם בוחרים בהם. ככל שנבחר יותר שיטות, ככה המחיר עולה. בגדול כדי שנוכל לקדם את האתר שלנו ואת העסק שלנו בגוגל ניתן לשלב את כל הפעולות שתיארנו לעיל. המחיר הממוצע לקידום אורגני בחודש נע בין 1,000-10,000 שקלים, המחיר הממוצע לקידום ממומן בחודש נע בין 2,000-50,000 שקלים. 

לסיכום, הופעה בעמוד הראשון של גוגל מביאה איתה מגוון רחב של יתרונות ביניהם חשיפה ממוקדת, חיזוק המותג, יצירת קשר ישיר עם הלקוחות שלנו, הוספת ערך מוסף לגולשים ועוד. מומלץ להשקיע בתהליך קידום ממוקד הבנוי על אסטרטגיית קידום שתמיד פועלת לטווח הארוך ופחות לטווח הקצר. אנחנו שואפים להופיע במקומות הראשונים לאורך זמן ולתחזק את המיקומים האלה. חשוב לזכור שזה שאנחנו מופיעים בעמוד הראשון בביטוי אחד, לאו דווקא אומר שנופיע גם בביטויים אחרים וכאן דרושה השקעה והתמדה. 
רוצים לקדם את עצמכם אל עבר המקום הראשון בגוגל? קבוצת ירדן היא בין חברות הדיגיטל המובילות בישראל. דרכנו תוכלו להנות ממגוון של שירותי שייוק בדיגיטל עם ציונים איכותיים לרבות בניית אתרים מקצועיים כמו אתרי תדמית וחנויות אי קומרס, קידום אורגני SEO, קידום ממומן, קידום ושיווק ברשתות החברתיות ועוד. מומחי החברה ידעו להתאים עבור העסק ועבור הפלטפורמות הדיגוליות בהם העסק שלכם כבר קיים את אסטרטגיית הקידום האיכותית והטובה ביותר עבורכם הן בהתאם לתחום שהעסק שלכם עוסק והן בהתאם לתקציב שלכם.

 

להיות ראשון בגוגל
איך להיות ראשון בגוגל
איך להגיע לדף הראשון בגוגל
בניית אתרים בראשון לציון
קידום אתרים בראשון לציון
איך להופיע ראשון בגוגל
איך משיגים את המקום הראשון בגוגל
עמוד ראשון בגוגל
פרסום בגוגל מקום ראשון
איך להיות ראשון בגוגל אורגני
איך להיות מקום ראשון בגוגל
ראשון בגוגל
כמה עולה להיות ראשון בגוגל
משרדי פרסום בראשון לציון
משרד פרסום בראשון לציון
איך להגיע לעמוד הראשון בגוגל
איך להגיע לדף ראשון בגוגל בלי קישורים
איך להגיע למקום הראשון בגוגל בלי קישורים
איך להגיע למקום ראשון בגוגל
תואר ראשון בשיווק
מקום ראשון בגוגל
איך להגיע לדף ראשון ללא קישורים
איך להגיע לעמוד הראשון ללא קישורים
איך להגיע לעמוד הראשון בגוגל ללא קישורים
אי דיגיטל ראשון לציון
תואר ראשון בשיווק ופרסום
תואר ראשון בשיווק דיגיטלי
דפי נחיתה בראשון לציון
דרושים לידים חמים ראשון לציון
אחסון אתרים בראשון לציון
חנות וירטואלית ראשון לציון
לשכת מקדמי אתרים בראשון לציון
משרדי פרסום בראשון לציון והסביבה
להיות בעמוד הראשון בגוגל
כיצד להיות במקום הראשון בגוגל
מנוע חיפוש אינטרנטי ראשון
דף ראשון בגוגל
ייעוץ שיווקי ועסקי בראשון לציון

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו