למה צריך פרופיל קישורים בחנות אינטרנטית?

למה צריך פרופיל קישורים בחנות אינטרנטית?

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

יש לכם חנות אינטרנטית שמציעה מגוון רחב של מוצרים, אבל משום מה כל חיפוש של המוצרים שאתם מוכרים, אינו מעלה אתכם בראש תוצאות החיפוש ואולי אפילו לא בדף הראשון. אתם מנסים לבצע מהלכים שונים של קידום, לשפר את איכות הקוד בדף, להוסיף תוכן לאתר, לשלב תמונות ומולטימדיה באיכות גבוהה וכל זה בהחלט עוזר לכם, אבל אתם רוצים להופיע בראש תוצאות החיפוש עם תמונת המוצר והמחיר וקישור ישירות לדף המוצר באתר שלכם. לשם כך תזדקקו למה שנקרא פרופיל קישורים (בניית קישורים) ועל כך נסביר בשורות הבאות.

פרופיל קישורים מגביר תנועה לאתר

להופיע בראש תוצאות החיפוש – בניית קישורים

הקמתם חנות אינטרנטית מפוארת ויוצאת דופן. השקעתם בתיאורי המוצר, בתמונות, בסרטוני וידאו ומדריכים, יש לכם מדיניות החזרות והחלפות נהדרת והמחירים שלכם מצוינים. הבעיה היא שאף אחד לא נכנס לחנות כי החנות שלכם פשוט לא מגיעה אל ראש תוצאות החיפוש של גוגל, שם מחפשים אתכם הלקוחות שלכם. במקרה כזה, ייתכן שאתם פשוט צריכים לבנות לעצמכם פרופיל קישורים חכם וליישם אותו בצורה מוקפדת.

 

מה זה פרופיל קישורים ולמה צריך אותו?

ובכן, כדאי להחליט מה תהיה תוצאת החיפוש שתופיע בראש דף התוצאות ומה תהיינה כל יתר התוצאות שיבואו לאחר מכן ובאיזה סדר, מדרגת גוגל את כל האתרים הקיימים באינטרנט. לאתר שלכם יש כרגע דירוג בגוגל ואם אתם לא מופיעים בראש תוצאות החיפוש, זה אומר שיש לכם מתחרים עם דירוג גבוה יותר. המטרה שלכם היא להעלות את הדירוג שלכם בגוגל ואחד הכלים החשובים ביותר לשם כך הוא בניית קישורים. כחלק מדירוג האתרים גוגל בוחנת את מספר הקישורים הנכנסים אל האתר, אליהם היא מתייחסת כמעין המלצה של אתרים אחרים על האתר שלכם. גוגל בוחנת מאילו אתרים אתם מקבלים קישורים, מהם הביטויים שמשמשים להוצאת הקישור אליכם, מהי הדינמיקה של הוצאות הקישורים וכן הלאה.

כדי להבטיח שגוגל תאהב ותעריך את הקישורים הללו, עליכם לבנות פרופיל קישורים שמבוסס על עקרונות מקצועיים. הכלל אומר שהקישורים שלכם צריכים להגיע מאתרים כמה שיותר אמינים בעיני גוגל ושהם נראים כמה שיותר טבעיים ולא כמו עבודה מסודרת שלכם. את שני התנאים הללו תוכלו להבטיח באמצעות בניית פרופיל קישורים בליווי איש מקצוע שמבין בקידום אורגני ומכיר את התחום לפניי ולפנים. למעשה, בניית קישורים מנצח הוא פרופיל קישורים שמסווה את עצמו ושקשה להבחין שהוא בכלל קיים. ככל שתצליחו לייצר יותר קישורים איכותיים וחכמים, כך תוכלו להעלות את הדירוג שלכם, להופיע יותר בראש תוצאות החיפוש עם תמונות המוצרים שלכם, המחירים והפניות ישירות לדפי המוצרים שלכם באתר, וכך תוכלו פשוטו כמשמעו להגדיל את ההכנסות שלכם בצורה דרמטית.

למה צריך את זה? כי אם למתחרים שלכם יש פרופיל קישורים מנצח ולכם לא, אז לא משנה כמה כתבות תוכן תבנו, לעולם לא תוכלו לעקוף אותם בדף תוצאות החיפוש.

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו