מדריך פרסום בגוגל: איך עושים את זה נכון?

מדריך פרסום בגוגל: איך עושים את זה נכון?

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

 

עסקים רבים משקיעים בקידום אורגני של האתר העסקי, אך לצד הקידום האורגני כדאי לשלב גם פרסום ממומן בגוגל. מערכת הפרסום של גוגל נחשבת למתקדמת, יש בה כלים רבים ומגוונים וניתן לנהל קמפיינים מצליחים התורמים לחשיפת העסק בפני לקוחות פוטנציאליים רבים, לגידול במכירות ולחיזוק המותג.

פרסום בגוגל מתאים לעסקים, לארגונים, לעמותות ועוד, אפשר לנהל את הקמפיין לבד אך עדיף לבחור חברה מקצועית כדי להשיג את מטרת הפרסום. איך עושים פרסום ממומן בגוגל שבאמת מצליח ומביא לתוצאות הרצויות? המשיכו לקרוא את הכתבה!

http://www.youtube.com/watch?v=d8_m8-Gmuf8

פרסום בגוגל – נכון ואפקטיבי, כל מה שצריך לדעת

מערכת הפרסום של גוגל, באנגלית Google Ads, מאפשרת למפרסמים לנהל קמפיינים שונים ברשת החיפוש, ברשת המדיה, ביוטיוב ועוד. המערכת מבוססת על תשלום לפי קליק (PPC – Pay Per Click), כלומר משלמים רק אם גולש הקליק על המודעה. בגין כל הקלקה על מודעת הפרסום בגוגל המפרסם משלם לחברה עלות בטווח הנע בין כמה אגורות ועד כמה עשרות שקלים, כאשר יש ביטויי מפתח מסוימים בהם עלות ההקלקה גבוהה יותר בגלל התחרות על מילות המפתח הפופולריות.

כדי לפרסם בגוגל יש לפתוח חשבון בגוגל אדס, במסך הראשי יש לבחור את סוג הקמפיין. גוגל מציע מספר סוגי קמפיינים, למשל ברשת החיפוש בלבד, ברשת החיפוש עם הרחבה לרשת המדיה, ברשת המדיה של גוגל, ביוטיוב ועוד.

ראו גם: מדריך פרסום בפייסבוק

שיווק דיגיטלי

לאחר בחירת סוג הקמפיין כדאי לבחור שם מייצג המותאם לנושא הפרסום, וכעת יש להגדיר היכן תוצג מודעת הפרסום, בדרך כלל הבחירה הין בין רשת החיפוש לרשת המדיה, וניתן להגדיר האם מודעת הפרסום תופיע בכל המכשירים או רק במחשב האישי, בטאבלט או בטלפון נייד. יש להגדיר את השפה והמיקום הגיאוגרפי בו המודעות יוצגו, ובשלב הבא קובעים את אסטרטגיית הביד (מכרז).

יש מספר אפשרויות לקביעת אסטרטגיית הביד, ביניהן מחיר ידני לקליק, מחיר יעד להמרה, מחיר לקבלת מקסימום קליקים בהתאם לתקציב ועוד. בשלב הבא קובעים את התקציב היומי לקמפיין, בוחרים את שיטת הצגת המודעה, מאפיינים את קהל היעד ומתזמנים את אופן הצגת המודעה, ורק אז מנסחים את תוכן מודעת הפרסום ומוסיפים כתובת לקישור הקמפיין לאתר של המפרסם או לדף נחיתה ייעודי.

כמו כן, כחלק בלתי נפרד מהקמת הקמפיין במערכת הפרסום של גוגל יש לבחור מילות מפתח, יש לעשות מחקר מעמיק כדי לבחור בביטויים המתאימים ביותר למטרת הפרסום. חשוב להתייחס בכובד ראש למחקר מילות המפתח מאחר וזהו אחד הנושאים החשובים ביותר לניהול פרסום בגוגל, ולבניית קמפיין מנצח שמביא לתוצאות. ישנם כלים שונים למחקר מילות מפתח, גוגל מציע כלי חינמי הנקרא Keyword Planner.

ניהול קמפיינים בגוגל – לבד או על ידי חברה מקצועית?

מערכת הפרסום של גוגל נחשבת למתקדמת ויש בה כלים מגוונים ושפע אפשרויות. כדי לפרסם נכון ובצורה אפקטיבית מומלץ לפנות לאנשי המקצוע המנוסים, כך זוכים לפרסום אפקטיבי יותר וניתן להשיג את התוצאות הרצויות מבחינת המפרסם.

קבוצת ירדן – חברת שיווק דיגיטלית מנצחת!

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו