חשיבות מערך שיווק דיגיטלי בעידן החדש

חשיבות מערך שיווק דיגיטלי בעידן החדש

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

 

כל עסק כיום רוצה למכור את מוצריו או שירותים לקבל המעוניין ביותר שיש לעולם להציע אך הדרכים להגיע ללקוח המושלם הם מאוד מסובכות וקשות, ובעלי עסקים רבים מתייאשים עוד לפני שהתחילו בכלל עם עבודת השיווק והפרסום.

אנו בתור חברת פרסום נתקלים לא מעט פעמים בבעלי עסקים שמעולם לא פתחו נתיב פרסום ולא חשבו בכלל על הרעיון, התפיסה שלהם היית להקים עסק בלבד וברגע שכל תכונית העסק שלהם תהיה מוכנה זהו הכל יתקתק כמו שעון כמו לסמן וי רק על בניית מוצר או שירות, מה שהם לא לקחו בחשבון זה את הבעיה המרכזית שיש היום לכל עסק וזה גיוס לקוחות לעסק.

איך מגייסים לקוחות

זאת השאלה הראשונה שכל עסק עוד טרם פתיחתו חייב לדעת לענות עליה על בוריה, פעם בעלי עסקים מקומיים באתר לא דאגו כי רק מהם יכלו לקנות כי הם היחידים בסביבה, ומי שרצה לצאת קצת מגדי סביבתו היה פונה לענפי פרסום כמו עיתונות וטלוויזיה כמובן אלו אנשים בעלי תקציב פרסום די גבהה.

היום לפרסם בעיתון לא ייתן לכם תועלת כמעט ולפרסם בטלוויזיה תמיד היה שמור לחברות גדלות בעלי הון ובתקציב פרסום שמן, התשובה הכי טובה היום היא פרסום ברשת האינטרנט או יותר נכון מודעות בגוגל או פייסבוק אפשר גם יחדיו ובעוד כתבות וכו’ מה שעושים כיום בעלי עסקים רבים פונים לחברות ממש כמונו ומתעניינים בפרסום העסק מה שעולה לא מעט כסף כמובן.

 

אך מה יעשו בעלי עסקים עם תקציב פרסומי נמוך  ?

הברירה הטובה ביותר היא ללמוד קורס שיווק דיגיטלי וכך בעצם להפוך את עצמכם למיני משרד פרסום שתעשו הכל לבד וכך תחסכו אלפי שקלים בשנה חיסון זה יקנה לכם ראש שקט וידיעה שאתם שולטים מאה אחוז על כל מה שקורה בעסק שלכם מבחינה שיווקית.

קורס שיווק דיגיטלי יביא אתכם למצב שבוא תדעו לשלוט בכל הפלטפורמות הנדרשות לפרסם את העסק הקיים שלכם ובנוסף להכיר את עולם הפרסום להבין מה עובד לכם ומה לא , מה המתחרים שלכם עושים וממש להעתיק את ההצלחה שלהם.

כמו כן אפשר והיו הכלים בידכם לעשות שיירות כזה לבעלי עסקים נוספים ואף להרוויח הכנסה יפה גם משיתוף פעולה איתם על ידי פרסום נכון וממוקד.

לסיכום והלכה למעשה

בעידן החדש חייב כל בעל עסק להופיע ברשתות החברותיות בחיפוש בגוגל לפחות על שם העסק שלו וביטויים רלוונטיים, להציג ללקוח את כרטיס הביקור שלו וכך לבנות אימון ויציבות מול לקוחות רבים שרואים שיש באמת לעסק ניסיון רב ששנים הצלחות והשגם

מי שלא עושה כך נמצא בסיכון עקב כך שרת כל הלקוחות שמסתובבים ברשת סביר להניח שהמתחרים שלהם חוגגים ועושים עליהם כבר עבודה

 

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו