מה צריך לדעת לפני שבוחרים מקדם אתרים

מה צריך לדעת לפני שבוחרים מקדם אתרים

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

בואו נתחיל באמת מההתחלה

קידום אתרים הוא שירות או פעולה שיש לבצע לאתר שמעוניין לא להעלם באפלה שבעמוד השני של גוגל. גוף או אדם שמעוניין שהאתר שלו יראה תנועה צריך לפעול בהתאם. להשתמש בכלים ובטכנולוגיות המוצעות ברשת ואף להיעזר באיש מקצוע שיודע לעשות סדר בבלאגן ובעומס שבתחום.

על איזה עומס מדובר

בעקבות התחרותיות הענקית שקיימת ברשת קמו כלים רבים כדי לתת יתרון למשתמש זה או אחר. מילות מפתח ואסטרטגיות בניה שיתנו פוש לאתר שלך כאשר התוכן אינו מספק או פשוט כאשר אתה רוצה לייצר עוד תנועה.

אני רוצה לבחור מקדם אתרים – מאיפה להתחיל

קודם כל כמו בכל דבר שנרצה לקנות חשוב קודם כל להבין מה התקציב ומה ברצוננו להשיג. יש ללמוד את השוק ולהבין האם הדרישה היא מציאותית. השאלות שחשוב לשאול טרם נשלם לאיש מקצוע הן – כמה תנועה אני רוצה לראות באתר שלי. כמה משתמשים בסוף חודש יגרמו לי להגיד להרגיש מרוצה (לפחות בהתחלה).

עכשיו לאחר שחשבנו על traffic (תנועה) הולמת, ניגש לעשות חיפוש זריז ברשת ונמצא מגוון נותני שירות בתחום. כל נותן שירות יבטיח סל כזה או אחר וחשוב להבין על מה מדובר.

שורה תחתונה –
הדבר החשוב ביותר שיש לבדוק עם נותן השירות זה דוח יעילות. לבצע חקר משותף לקמפיין שם תוכל לראות את התנועה בעיניים ולהבין האם נותן השירות עומד ביעדים אותם הבטיח ומספק קידום אתרים מקצועי.

הקידום אינו השירות היחיד

ישנם נותני שירות שיספקו גם את בניית האתר ויבטיחו שמלכתחילה האתר יבנה בצורה שתאפשר קידום אורגני לאחר שיועלה לאוויר. אין לשלול את השירות מכיוון שאכן מדובר על דבר חשוב. כמובן שצריך לוודא שאין זו סיסמא ושהאתר אכן יבנה בצורה מיטבית. על האתר להיבנות בצורה של קוד יעיל, תוכן איכותי, מילות מפתח ועוד מגוון אסטרטגיות שאנשי המקצוע מכירים. יש לבדוק שאכן יקיימו את השירות בצורה מיטבית.

 

קיימים חובבנים

המקצוע של קידום אתרים עדיין לא ברור לאוכלוסיה הרחבה ולכן קמים גם מספקי שירות שבלשון המעטה לא עושים את עבודתם על הצד הטוב ביותר – לא מקצוענים. לפעמים תיק עבודות דל יעיד עליהם, ולפעמים רק תחושת בטן תמנע מאיתנו לקחת פרילנסר כזה או אחר. חשוב לא לשפוט אדם בתחילת דרכו כי לפעמים תיק עבודות דל דווקא יעיד על נכונות לעשות מעל ומעבר לעומת חברה משעממת שעובדת בצורה בירוקרטית.

מהפה לאוזן

כמובן שהדרך הטובה ביותר לבחור נותן שירות היא לקבל המלצות. אדם אשר כבר ביצע את סקר השוק ושילם מכספו ויכול להעיד על נותן שירות כזה או אחר יהיה הסמכות הבחירה ביותר בבחירה. אדם שניתן לסמוך עליו ושיעיד על נותן שירות שהוא מרוצה ממנו יהיה מה שיזיז את כף המאזניים לכיוון אותו נותן השירות.

לסיכום

התחום נמצא בתנופה מרשימה. כבר קיימים נותני שירות מדהימים ושווה להיעזר בהם.

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו