קידום אתרים בגוגל מחיר: כמה עולה להגיע לעמוד ה-1?

קידום אתרים בגוגל מחיר: כמה עולה להגיע לעמוד ה-1?

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

חשיבות קידום אורגני של אתר, כבר אינו מוטל בספק. בהינתן כי למעלה מ-90% משתמשים במנוע החיפוש של GOOGLE כדי לשאוב את המידע שלהם ובהינתן כי למעלה מ-95% ישאבו אותו מ-2 העמודים הראשונים, קריטי כי האתר שלך יהיה ביניהם. אין זה משנה מה מטרתו של האתר ומהם יעדיו- האתר חייב להיות מקודם.

חברה לקידום אתרים בגוגל

איך למעשה קובעים את קידום אתרים בגוגל מחיר? עולם קידום האתרים לוט בערפל וכך גם המחיר. קידום אתרים כולל משתנים ופעולות רבות ומורכבות, המקשות לפסוק מחיר קבוע בלי להבין במדויק מה נדרש. “כמה יעלה לנו לבנות בית”? לא נקבל תשובה ברורה עד שלא נגדיר את כמות המטרא’ז, מספר הקומות, סוג החומרים ועוד משתנים רבים. גיבוש מענה לקידום אתרים בגוגל מחיר, מצריך  לדעת את אפיון האתר, הצרכים, הדרישות, הכלים שיוטמעו, כמות התוכן, היקף העבודה הנדרש. ועוד. 

מבלבל? אל דאגה, אתה לא לבד. מומחי ‘ירדן דיגיטל’  כאן לעשות לך סדר עד כמה שניתן.

מה עושה מקדם אתרים?

רגע לפני שנקבע את קידום אתרים בגוגל מחיר, ננסה להבין מה יעשה המקדם ומה נדרש ממנו. הדירוג של גוגל את האתר בתוצאות מנוע החיפוש, נקבע ע”י אלגוריתם מתוחכם, המשקלל למעלה מ-200 פרמטרים שונים, בסופם, הוא מדרג את הרלוונטיות, האמינות ומידת ההתאמה והסיוע שהאתר מעניק לבקשת השואל. מקדם האתרים, ינסה לערוך אופטימיזציה- קרי הגדלת היקף התנועה לאתר ושיפורו על מנת שיענה טוב יותר על דרישות האלגוריתם ויקבל ציון גבוה יותר. אלו הפעולות המרכזיות לביצוע:
ראו גם: שיטות לקידום אתר בגוגל

אפיון. למען האמת, דבר שהיה צריך להיעשות כבר בשלב בניית האתר אך יתכן והתפספס. יש לבחון מה מטרת העל של האתר: תדמיתי, ליצור מודעות, להגדיל מכירות, לאסוף DATA BASE, לבנות ערך מותגי או משהו אחר. זכרו, שלפעמים “תפסת מרובה לא תפסת” וזה נכון גם לגבי קידום אתרים בגוגל מחיר ואפיון.

מחקר מילים. מציאת המילים או הביטויים שהגולשים מחפשים ושילובם והגדרתם כמילות מפתח באתר. למעשה, פעילות זו גם היא חלק מהאסטרטגיה שצריכה להיקבע בהתחלה אך בפועל, היא דורשת בדיקה וחקירה כל העת. ישנם עזרים להם אתם יכולים להכניס את ה-SEEDS KEYWORDS אותם מילים גרעיניות, ולקבל מילים קרובות רלוונטיות ועוד. כדי לקבל קידום נכון יותר יש צורך להתעדכן וללמוד את השוק ולהתמקד במה מעניין את הגולשים כעת ואילו מילות חיפוש יהיו נפוצות בכתיבתם.

מסך מחשב עם נתונים

קישורים. אחד מן הדברים המשפיעים על הדירוג הוא כמות הקישורים המפנים לאתר שלך. האלגוריתם של גוגל רואה בקישורים כהמלצות של אתרים אחרים עליך ומתרגם זאת לרמת העניין ואמינות האתר. החשיבות אינה רק בכמות (ויש חברות עם תשתית ומערך של מאות אתרים בהם הם נשתלים קישורים) אלא גם באיכותם. קישור מאתר מכובד וממוסד, בעל טראפיק גבוה, שווה הרבה יותר. מנגד, לא להספים סתם, דבר שיפגע בדירוג.

תוכן. מחקרים הראו כי גולש ממוצע מחליט בתוך כ-5 שניות האם אתר מעניין אותו ובדרך כלל מקדיש כ-2-3 דקות בממוצע לאתר לפני שקופץ לאחר. מטרתנו, היא לגרום לו להישאר יותר, שכן משך השהיה הוא פרמטר חשוב באלגוריתם. לכן, כתיבת תוכן טקסטואלי, ויזואלי או וידאו הוא דרך לאחוז בגולש שכבר נמצא באתר. חשוב, שהתוכן ישתנה כל הזמן, כדי שיהיה עניין מתמשך ולא ייווצר שעמום. 

תוכן אינו רק משאיר גולשים באתר אלא גם מושך לתוכו, שכן בתוכן יכולים להיות מוטמעים מילות מפתח וביטויים הרלוונטים לחיפוש הגולשים. ישנם שיטות רבות ליצירת וניהול תוכן והיקפים משתנים, המשפיעים על המחיר ולכן קידום אתרים בגוגל מחיר צריך להביא אותם בחשבון.

עיצוב. מי שאומר שהוא אינו אוהב להסתכל על דבר יפה- משקר. מחקרים הראו כי רובנו סולדים מאתרים שנראים מוזנחים ולא קוהרנטים בשפה העיצובית והגרפית שלהם ובלי תמונות מושכות. חשוב גם לבדוק שהאתר בהלימה לקונספט הקבוע, אחרת הגולש יתבלבל, יפרוש ויפגע בדירוג שלנו.

שיפור חווית המשתמש וממשקי האתר. כדי שנרגיש זרימה ונוחות בעת הגלישה יש לייצר חווית משתמש מיטבית. שהאתר יהיה מסודר עבור הגולש, קריא, ברור, מהיר ואינטואטיבי כך שלא יהיה אובד עצות ויעדיף לנטוש. לשדרוג חווית המשתמש, השפעה לא רק על מידת הימצאותו או העלמות הגולש. גם האלגוריתם בוחן ומשקלל ערכים אלו.
ראו גם: בניית אתרים לעסקים מותאם SEO

לוגואים של שיווק בדיגיטל

הקוד והצדדים הטכניים. האלגוריתם של גוגל מחשיב מאוד את הצד הטכני. לכן יש צורך תמידי לבצע שיפורים טכניים בקוד של האתר, דבר המשפיע על נראות האתר, על מהירות הטעינה (פרמטר חשוב מאוד) וכן לעקוב אחרי ההיררכיה של הכתובות, תפריטי הניווט, היפר-קישורים, סידור וטיפול בלינקים שבורים  וניקוי קישורי ספאם. כמו כן, יש לבדוק את כל מערכת התפעול של האתר, כגון מערך הסליקה והתשלומים, ניהול המלאי, מערכת המשלוחים ועוד.

מדידה וניתוח. קשה לראות האם קידום אתרים בגוגל מחיר משפיע או לא ונתקשה להבין מה מעלה או דווקא מוריד ומה עובד ומה לא. לכן קיימים כלי ניתוח אונליין רבים הבודקים בכל נקודת זמן פרמטרים שונים.  GOOGLE ANALYTICS הנו כלי שכזה, אשר באמצעות טכניקות מתקדמות של ניתוח נתונים מאפשר לנו סטיסטיקות, בקרה ומידע על חיפושי הלקוח, זמן השהייה, ביטויי החיפוש, באילו תכנים התעניינו ועוד מידע שיעזור לנו לשנות ולשפר. 
ראו גם: שירותי קידום ובניית אתרים

את השיפור ניתן לעשות באמצעות GOOGLE ADS EDITOR הוא באמצעות כלים נוסיפם. בנוסף, ניתן להפעיל כלי ניטור הבודקים תגובות שליליות לאתר ולספק להם מענה, לפני הורדת הדירוג.

שקיפות ותכנון מראש. קידום אתרים בגוגל מחיר הוא עמום וכלקוח ממוצע, נתקשה לעיתים להבין את מאחורי הקלעים ומה באמת נעשה. ולכן לשקיפות ולאמון בין הצדדים השפעה רבה. אל תתבייש לשאול שאלות. לאיש מקצוע אמיתי ואמין אין מה להסתיר. חלק מהבנת התהליך הוא יצירת גאנט עבודה משותף, לפיו ניתן לעקוב אחר העבודה והפעילות לאורך התקופה. בגאנט גם ניתן לשלב את סוגי התוכן שנרצה להזין, הקשורים למשל, לאירועי שיא, חגים ותקופות רלוונטיות לעסק שלנו.

כיצד נקבע המחיר בפועל?

קידום אתרים בגוגל מחיר נקבע לפי מספר משתנים רבים. בראשם נמצאים גודל האתר, והשוק בו פועל העסק ומידת התחרותיות בו, שכן שוק תחרותי דורש עבודת קידום מאומצת יותר כדי לבלוט. כמו כן לכמות התוכן שיש להזין, היקף הקישורים המפנים, הזמן המושקע בעבודה והאם תרצו קידום חד מהיר ואגרסיבי (לא תמיד מומלץ), השפעה רבה גם כן.

הנוהג בקידום אתרים בגוגל מחיר, הוא של תשלום בריטיינר חודשי. קידום אתר קטן בשוק קטן, לא יפחת מ-1500 ₪ לחודש. קידום אתר קטן בשוק בינוני יהיה החל מ- 2000 ₪ וקידום אתר בינוני בשוק בינוני החל מ-2500 ₪ וכן הלאה.

חשוב לשים לב שמחיר נמוך באופן קיצוני מעיד על איכות העבודה שתקבלו וכן חשוב להדגיש שאם המחיר גבוה מידי עבור העסק שלכם, אל “תכסחו” את אפיון האתר והפיצ’רים בו כראות עיניכם. שבו עם חברת קידום האתרים ובחרו מה נכון להוריד, מה יפגע הכי פחות ומה נשלים בהמשך.

מומחי ‘ירדן דיגיטל’ ישמחו להעניק לכם מידע נוסף ולהציע לכם קידום אתרים בגוגל מחיר משתלם לאתר מושלם.

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו