amp – טכנולוגיה חדשנית שמטרתה להאיץ את פתיחתם של דפי אינטרנט

amp – טכנולוגיה חדשנית שמטרתה להאיץ את פתיחתם של דפי אינטרנט

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

amp

 

תור הזהב של כל עולם הטכנולוגיה החל את דרכו לפני מספר עשורים. אז, בודדים היו האנשים בכל רחבי כדור הארץ שהיה ברשותם מחשב. המחשבים הגדולים תפסו מקום של חצי חדר ופעולתם הייתה איטית במיוחד. כיום, לאחר מספר עשורים בודדים, לכל אחד מאיתנו יש גישה מהירה וקלה במיוחד לכל עולם האינטרנט. הפלאפונים הקטנים בכיסנו יכולים להגיע לכל אתר בכל רחבי הרשת במהירות רבה ללא כל צורך בהמתנה ממושכת או בזבוז מקום רב למקום המחשב. אם לא די בכך, הרי לנו שכיום ישנה טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת להאיץ את מהירותם של דפי אינטרנט רבים. טכנולוגיה זו נקראת amp ובעזרתה ניתן לקצר בעשרות אחוזים את זמן הטעינה של דפי אינטרנט רבים, אשר גם ככה קצרים משמעותית מדפי האינטרנט שהכרנו לפני מספר שנים בודדות.

 

התחרות הקשה בין כל מאות או אלפי האתרים בכל תחום

 

אנשים רבים החלו להבין את הפוטנציאל הגדול הטמון ברשת האינטרנט. כיום יש לא מעט בתי עסקים אשר משיקים אתרי גיגות במטרה לאפשר לבית העסק שלהם להמשיך למכור מוצרים עשרים וארבע שעות ביממה ללא כל מגבלה. מעבר למכירות סביב השעון, מכירות מוצרים באינטרנט לא מחייבות את המוכרים לשכור חנות בשווי אלפי שקלים מידי חודש, להעמיד עמדות מכירה ואנשים שישרתו היטב את כלל הרוכשים. כלל היתרונות של העידן האינטרנטי משכו רבים לפרסם, לשווק או אף למכור מוצרים או שירותים מה שגרם לכמות אדירה של אתרי אינטרנט ברשת כמעט לכל תחום שתבחרו. מציאות זו חייבה את מנועי החיפוש של גוגל לערוך מגוון שיפורים ושכלולים על מנת למיין את כלל האתרים הקיימים ברשת ולהציג את הטובים ביותר בעמודים הראשונים. הליך זה אינו פשוט כלל אך כיום, מנועי החיפוש המתקדמים של גוגל אכן מצליחים להציג את התוצאות הטובות ביותר עבור כל מילת מפתח שתבחרו.

 

קיצור משמעותי של זמני טעינת דפי אינטרנט בעשרות אחוזים

 

נתון זה הופך את התחרות על מקום בעמוד הראשון של גוגל לקשה במיוחד. כפי שציינו, ישנם מליוני אתרי אינטרנט כמעט בכל תחום שתבחרו מה שאומר כי על כל אתר חדש להתמודד עם כמות אדירה של אתרים באותו התחום שהיו שם לפניו. התמודדות זו מחייבת סיוע של שירותי קידום אתרים. שירותי קידום אתרים יאפשרו לאתרים האיכותיים ביותר להגיע במהירות רבה לעמוד הראשון של גוגל. מנועי החיפוש מדרגים את כלל אתרי האינטרנט הטובים ביותר על מנת לאפשר לקהל הגולשים ליהנות משירות מיטבי ולכן במטרה לתפוס מקום בעמוד הראשון, לשוב לוודא כי אתר האינטרנט שלכם יהיה מקצועי, איכותי ומעשיר. לשם כך מקדמי האתרים משלבים לא מעט כתבות תוכן הכוללות מילות מפתח רלוונטיות, עושים שימוש בתמונות איכותיות ובונים נכון את אתרי האינטרנט המתקדמים ביותר.

 

אתרים איטיים ננטשים – הגולש הממוצע לא ימתין לאתר שלכם יותר משלוש שניות

 

אחת הבעיות הגדולות ביותר של לא מעט אתרים איכותיים כיום היא בעיית הטעינה. הגולש הממוצע לא ימתין יותר משלוש שניות בודדות עד שיחליט לצאת מאתר האינטרנט ולהיכנס לאתר הבא ברשימה. אתרי אינטרנט או דפי אינטרנט אשר לוקח להם יותר משלוש שניות להיטען יפספסו המוני גולשים אשר כבר הספיקו ללחוץ על קישור האתר או הדף שלהם אך בחרו לוותר בשל טעינה איטית ומסורבלת. בדיוק לשם כך נולדה הטכנולוגיה הנקראת amp google. טכנולוגיה זו מאפשרת לשפר משמעותית את מהירות הטעינה של לא מעט דפי אינטרנט בעזרת שפת קוד פשוטה במיוחד.

 

קוד פשוט יסייע להאצה של טעינת לא מעט דפי אינטרנט

 

Accelerated Mobile Pagesגם תמונות דפי האינטרנט כלל לא מפריעות לטעינה מהירה בעזרת העתקתם לשרתיה של גוגל המאפשרים להציגם בתור רקע בעזרת טכנולוגיה חדשה. טכנולוגיה זו מאפשרת לכלל המעוניינים ליהנות מכל היתרונות של אתרי האינטרנט ליישר קו מבחינת מהירות טעינת האתר שלהם. חשוב להדגיש כי טעינה איטית של אתרי אינטרנט לא רק תמנע מגולשים רבים ליהנות מתוכן האתר אלא גם תעלה משמעותית את אחוזי הנטישה של לקוחות רבים. אחוזי הנטישה נספרים לפי לרוחות אשר נכנסו לאתר ובחרו לצאת ממנו ללא כל שימוש. טעינה איטית גורמת לרבים להתייאש ולצאת לאתר המתחרה מה שכמובן מעלה רבות את אחוזי הנטישה. כמו כן אחוזי יחס ההמרה של האתר לא יהיו חיוביים במיוחד. יחס המרה הוא היחס בין כמות הגולשים שנכנסו לאתר לבין כמות הגולשים אשר בחרו לעשות פעולת המשך כלשהי. פעולת הנמשך יכולה להיות כל פעולה שבעלי הטתר יגדירו מראש והיא על פי רוב מוגדרת כהשארת פרטים, הבעת רצון לרכישה או רכישה ממש.

 

אחוז הנטישה עולה ויחס ההמרה יורד – וודאו שהאתר שלכם יטען במהירות המרבית

 

כאשר אנשים רבים נכנסים לאתר ובוחרים לצאת ממנו במהירות מרבית בשל טעינתו האיטיתב הם בעצם נספרים כגולשים שנכנסו לאתר אך כמובן שלא ביצעו את פעולת ההמשך. נתונים אלה משפיעים באופן ישיר על יחס ההמרה של האתר שלכם. לכן, חשוב מאוד להיעזר בנותני השירות הטובים והמקצועיים ביותר שיאפשרו לכם ליהנות מאתרי אינטרנט איכותיים אשר מאוחסנים בשרתים מקצועיים. כמו כן קוד האתר צריך להיות מותאם במטרה לוודא שהאתר יצליח להיטען במהירות המרבית. חשוב לדעת כי גם תמונות גדולות ואיכותיות במיוחד עלולות להשפיע באופן ישיר על מהירות טעינת האתר. לכן, חשוב להיעזר באנשי המקצוע הטובים ביותר אשר יודעים להתגבר על כלל הבעיות הללו. ישנם לא מעט דרכים לבדוק את מהירות טעינת האתר שלכם, עשו בהן שימוש וודאו שהאתר שלכם נטען תוך פחות משלוש שניות.

 

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו