אפיון חווית משתמש – למה זה חשוב ואיזה אפקט יש לכך על המוצר הסופי

נשמח ליצור איתך קשר

מלא את הטופס הבא ונחזור אליך בהקדם

ניהול קמפיינים בעיתונות

בניית אסטרטגיה שיווקית

קידום
אורגני

אפיון חווית משתמש – למה זה חשוב ואיזה אפקט יש לכך על המוצר הסופי

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

ניהול קמפיינים בעיתונות

בניית אסטרטגיה שיווקית

קידום
אורגני

כשמפתחים ומעצבים עובדים על פיתוח מוצר מסוים, המטרה שלהם היא לא רק לייצר ולשווק מוצר עם כל הפונקציות והפיתוחים הרלוונטיים עבורו, אלא מטרתם היא שהמוצר ישרת את המשתמשים בו בצורה הטובה ביותר. הן מבחינת התוצר שהוא יכול לייצר והן מבחינת נוחות ויעילות השימוש בו.

לכן, מפתחים ומעצבים מקפידים על מה שמוכר בז’רגון המקצועי בשם “אפיון חווית משתמש”. הכוונה היא לאפיין את צרכי המשתמש במוצר, להבין באיזו דרך יהיה נכון ונוח למשתמש לעבוד עם המוצר ובהתאם לכך לפתח ולעצב אותו בצורתו הסופית. ככל שחווית המשתמש במוצר תהיה טובה יותר, ומתוך הנחה שהמוצר אכן יכלול את הפונקציות הרלוונטיות ויעשה את עבודתו, כך גדלים הסיכויים שיהיה קל יותר למכור אותו לקהל היעד.

למה זה חשוב ועל מה זה משפיע

לפני שנסביר איך אפיון חווית משתמש מתבצע בפועל, ואיזה אפקט יש לו על התוצר הסופי, קרי על האופן בו המוצר מעוצב ומפותח, נסביר למה זה בכלל חשוב ועל מה האפיון יכול להשפיע.

כשעובדים על פיתוח מוצר, בכל תחום שהוא, בוודאי כשמדובר על אתרי אינטרנט, תוכנות או מערכות ניהול או כל מוצר מחשוב אחר, לא תהיה משמעות למוצר אם המשתמשים שאמורים לעשות בו שימוש לא יוכלו לעבוד איתו בצורה נוחה, יעילה ופשוטה. תהליך העבודה שלהם ייפגע אם המוצר לא יוכל לספק להם חווית שימוש כפי שהם מצפים לקבל. אם כך יהיה, סביר להניח שהם יבחרו לעבוד עם מוצרים אחרים.

לכן, מי שאחראי על תהליך הפיתוח והעיצוב, ילמדו היטב את כל ההיבטים הקשורים לאפיון צרכי המשתמש, ילמדו מה בדיוק הוא צריך, איך אפשר לספק לו את זה, ואיך אפשר לעצב את המוצר באופן כזה שהוא יוכל לגשת לכל דבר בצורה מהירה ונוחה. החל מכפתורים, פונקציות פעולה, חיפוש, פרמטרים ועוד.

הביצוע יהיה אך ורק אחרי מחקר מקיף, הן של צרכי המשתמש עצמו, הן של האמצעים העומדים לרשות המעצבים והמפתחים והן של משאבי המערכת, זאת על מנת לדעת במה אפשר להשתמש ובמה לא.

כיצד אפיון חווית המשתמש משפיע על המוצר הסופי

תהליך האפיון, מעבר לכל הנושא של מחקר מקדים, כולל כמובן יצירת סקיצות והצגת דגמים שונים מתוך כוונה לאפשר ללקוח לבחור את המוצר הסופי הטוב ביותר עבורו.

ברגע שהתהליך מסתיים, אז יהיה ניתן לראות כיצד חווית המשתמש משפיעה על המוצר, הן מבחינת שימוש והן מבחינת עיצוב. התוצר הסופי אמור להיות כזה, שהמשתמש ייגש אליו, והוא יכול לעבוד עם המערכת כפי שהוא מצפה. היא אמורה לעבוד בצורה מהירה, קלה, לאפשר לו לבצע פעולות, לקבל פידבקים, ולהשיג תוצרים איכותיים. התוצאה הסופית אמורה להציג מוצג אשר מעוצב בצורה יפה, מעודכנת ורלוונטית.

קורס קידום אתרים
קידום אורגני

קורס קידום אתרים

קורס קידום אתרים – איך תבחרו את הקורס הנכון עבורכם? בעלי עסקים רבים כיון מבינים כי הפלטפורמה החזרה ביותר לשיווק ופרסום מוצריהם או שירותם היא

שיווק דיגיטלי

עיצוב לוגו מחיר הוגן

עיצוב לוגו מרשים ומעניין יעשה את ההבדל. אל תוותרו על לוגו מעוצב ומותאם לפעילות העסקית שלכם! עיצוב לוגו הוא אחד השלבים החשובים ביותר בבניית בית

קידום אורגני

מאגר תמונות

כך תוכלו לשלב תמונות ברמת איכות גבוהה במיוחד ללא חשש מפגיעה בחוקי זכויות יוצרים בעלי עסקים רבים כיום מבינים את הפוטנציאל הגדול של שיווק ומכירה

שיווק דיגיטלי

דרופשיפינג ישראל

הכירו את שיטת המכירה שתאפשר לכם למכור כל מוצר ללא רכישת שום מוצר! לא מעט אנשים בכל רחבי העולם כיום מצליחים לייצר הכנסה מהבית בעזרת

חייג עכשיו