פרסום ממומן בפייסבוק

כך תצליחו לפרסם את המוצרים/השירותים שלכם בפייסבוק ולהגיע לחשיפה גדולה

פרסום ממומן בפייסבוקאנשים פרטיים וכמובן גם עסקים רבים בוחרים לפרסם ולשווק את המוצרים או השירותים שלהם ברשתות החברתיות. פייסבוק מאפשרת לכל דורש לפרסם באופן ממומן פוסטים, דפי נחיתה, קישורים לאתרים שונים ועוד. במידה וגם אתם רוצים לנצל את הפלטפורמה החברתית למטרות פרסום ושיווק דיגיטלי, חשוב לדעת לעשות זאת נכון. במידה ולא תסתייעו בשירותי הפרסום שפייסבוק מציעה, סביר להניח שהחשיפה של הפוסטים או התמונות שלכם לא תהיה גדולה במיוחד. לכן, כדאי שתכירו את כל הנקודות החשובות שיסייעו לכם לפרסם נכון ברשת החברתית.

 

פרסום ממומן בפייסבוק – הקפידו לעקוב אחר כל השינויים

 

תחילה, חשוב להדגיש ולומר כי הליך פרסום ממומן בפייסבוק עובר לא מעט שינויים בשנים האחרונות. פרסום ממומן בפייסבוק 2019 אינו זהה לאותו הליך פרסום ממומן בפייסבוק 2020 ולכן חשוב להתעדכן כל העת בשינויים החשובים. אך באופן כללי, עוד לפני שניצלול לעומק הדברים, חשוב לדעת כי פייסבוק מציעה אפשרות טובה וזולה בהשוואה לחלופות, לפרסום ושיווק איכותי וממוקד שיאפשר גם לכם לחשוף את המוצרים והשירותים שלכם לקהל היעד הפוטנציאלי. רגע לפני שגם אתם מתחילים לנסות את מזלכם בהליך פרסום ממומן בפייסבוק, כדאי שתכירו כמה נקודות חשובות שיחסכו מכם לא מעט טעויות, כסף וזמן מיותר.

 

קידום ממומן בפייסבוק: אופי המודעה – חשוב להכיר את כל החוקים של פייסבוק במטרה להימנע מחסימה

 

אז הנקודה הראשונה עליה חשוב לשים דגש כבר בתחילת תהליך הפרסום שלכם היא אופי המודעה שתרצו לפרסם. לפייסבוק יש לא מעט כללים מאוד ברורים ופשוטים של מודעות שהם מאפשרים לקדם באופן ממומן. במידה ולא תכירו היטב את כלל החוקים וההגבלות, קיים סיכוי לא מבוטל שפייסבוק לא יאשרו את המודעה שתרצו לפרסם באופן ממומן. בעת פתיחת הליך קמפיין ממומן בפייסבוק תוכלו לקרוא באופן ברור את כל ההגבלות והחוקים השונים. אל לכם להקל ראש בשלב זה, קראו בקפידה רבה את כל תוכן החוקה כך שתבינו את כל ההגבלות על בוריין. ללא שלב זה ייתכן שתיתקלו בלא מעט קשיים בדרך עד כדי חסימה של ממש.

 

 

אז כמה תצטרכו לשלם עבור קמפיין ממומן בפייסבוק? תלוי בכם!

 

הנקודה השניה עוסקת בעיקר בעלות פרסום בפייסבוק. חשוב לדעת כי בעזרת הפייסבוק ניתן לפרסם לא מעט תכנים, פוסטים, עמודים ואף אתרים בתשלום נמוך במיוחד. אתם אלה שמגדירים את הסכום שתסכימו לשלם עבור פעולות השיווק והפרסום. לכן, העלויות משתנות מאוד בהתאם לתקציב שלכם ובהתאם לכמות החשיפה שתרצו לייצר. ישנם אנשים אשר בוחרים להשקיע מאות שקלים מידי יום ולעומתם אחרים שמסתפקים בכמה עשרות שקלים בודדים. כך או כך חשוב לדעת כי עלויות השיווק והפרסום בפייסבוק יבואו לידי ביטוי בכמות החשיפה. ככל שתהיו מוכנים לשלם יותר עבור הפרסום הממומן.

 

הליך פרסום ממומן בפייסבוק לעומת הליך פרסום אורגני

 

קידום ממומן בפייסבוקבאשר לתשלום חשוב להדגיש ולומר כי תוכלו לבחור בהליך פרסום אורגני בפייסבוק ללא כל צורך לשלם על כך. הליך פרסום אורגני מאפשר לכם לפרסם את תמונות, פוסטים או עמודים שונים לכל החברים שלכם. במידה והחברים ישתפו, גם החברים שלהם יוכלו לראות את שפירסמתם וכך ניתן להגיע לכמות גולשים רבה. הליך קידום אורגני כולל הגדלת חשיפה בהתאם לאיכות הפוסט. במידה ופייסבוק מזהה את הפוסט שלכם כאיכותי, מעשיר ומעניין במיוחד, היא תפעל בכדי לפרסם אותו כמה שיותר בכדי להעניק שירות טוב עבור כל לקוחותיה. לפייסבוק בעצם יש אינטרס מאוד ברור לפרסם ללקוחותיה ידיעות, פוסטים או תמונות מעניינות ומעשירות במיוחד בכדי לוודא שהם יחזרו לפלטפורמה גם בפעם הבאה.

 

אנשים אשר בוחרים בהליך פרסום אורגני בפייסבוק חייבים להכיר היטב את כל הפרמטרים שפייסבוק בודקת לפני שמגדירה פוסט כלשהו כאיכותי ומעשיר וככזה ששווה להפיץ. כמות הצפיות, התגובות והשיתופים משפיעה רבות אך ישנם עוד לא מעט משתנים שכדאי שתכירו במידה ואתם מעוניינים לקדם את הפוסט שלכם באופן אורגני.

 

מיקוד קהל היעד – הקפידו לפרסם לקהל יעד ממוקד בלבד!

 

הנקודה הבאה שחשוב שתכירו לפני תחילת הליך קמפיין ממומן בפייסבוק היא מיקוד הפרסום. אנשים רבים לא מודעים לעובדה כי פרסום שאינו ממוקד, מבזבז להם לא מעט כסף וזמן מיותר ללא תוצאות כלל. ולכן חשוב להדגיש כלל חשוב מאוד בכל עולם הפרסום והשיווק בכלל וכמובן באפשרות של פרסום ממומן בפייסבוק בפרט. פרסום נרחב לכמות גדולה במיוחד של אנשים אמנם יבטיח כי רבים יראו את הפוסט שלכם, אך מעטים מהם אכן חפצים בתוכנו. כלומר, נכון שהמון אנשים יראו את הפוסט, אבל רובם ככולם כלל לא התעניינו בעבר ואף לא מתעניינים בהווה בתחום,

 

פרסום ממומן בפייסבוק – חשיפה לעיני רבים שלא מתעניינים בתחום העיסוק שלכם לא תסייע

 

פוסט ממומן בפייסבוקחשיפת הפוסט שלכם לכל אותם אנשים שכלל לא עונים על הקריטריונים של אנשים המתעניינים בתחום העיסוק שלכם תעלה לכם לא מעט כסף בעוד התוצאות יאחרו להגיע. על מנת לדייק את אחוזי ההמרה ולהצליח לפרסם נכון וממוקד, חשוב שתכירו את המאפיינים השכיחים ביותר לאנשים שעתידים להתעניין בפוסט שלכם. פרסום נכון וממוקד בפייסבוק מאפשר לכם ליצור מעין דמות של האדם המתעניין ביותר בתחום אותו אתם מפרסמים וכך להגיע לכמות גדולה של אנשים שעונה על התיאורים שלכם. ניתן לפלח את כל שכבות האוכלוסיה עד שתגיעו לפרמטרים של האדם האולטימטיבי לו תרצו לפרסם את הפוסט. פייסבוק תדע לאתר כמות גדולה של אנשים עם אותם מאפיינים בדיוק בכדי להעניק לכם קהל יעד ממוקד ככל הניתן.

 

פלחו את האוכלוסיה וגלו מהם המאפיינים של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם

 

פרסום מיטבי לקהל היעד בלבד יאפשר לכם ליהנות מאחוזי המרה גבוהים במיוחד ולהצדיק את התשלום עבור הפירסום. אחוזי המרה הם בעצם אחוזי ההצלחה שלכם בהתאם ליעדים שהצבתם. התמודדות עם הליך פרסום ממומן בפייסבוק ללא היכרות עם הנקודות והדגשים הללו גורמים לרבים לבזבז לא מעט כסף וזמן יקר ללא תוצאות מספיק טובות.

 

מגוון תוכנות מתקדמות שיאפשרו לכם להתחכות אחר לקוחות פוטנציאליים שהביעו עיניין בתחום שלכם

 

חשוב לדעת כי על מנת להצליח למקד אף יותר את קהל היעד שלכם, תוכלו לעשות שימוש במגוון תוכנות מתקדמות שיכולות להתחכות אחר המתעניינים במוצרים או תחומים דומים לשלכם. תוכנות אלה יאפשרו לכם לאתר את כל אותם אנשים אשר כבר הספיקו להגיב או להביע התעניינות כלשהי בתחום המדובר כך שהם בוודאי יתעניינו גם בפוסט שלכם. רבים אשר עושים שימוש בגלים הנכונים מצליחים להקים קמפיין ממומן בפייסבוק בהצלחה יתירה. לעומתם, רבים אחרים שלא עושים שימוש בטיפים שהובאו מעלה ולא מכירים את כל הדגשים החשובים, מוציאים הרבה יותר ממה שמכניסים עקב הפרסום הממומן.

 

היעזרו באנשי מקצוע מיומנים עצמאיים או משרד פרסום ומנוסים בתחום שידעו להדריך אתכם שלב אחר שלב כל הדרך אל ההצלחה. סיועם של אנשי מקצוע בתחום יכול לחסוך לכם לא מעט כסף וזמן יקר של הליך ניסוי וטעייה.

 

בלוג

נוטריון אפוסטיל גרמנית

הרפובליקה הפדרלית של גרמניה (בגרמנית: Bundesrepublik Deutschland “בונדסרפובליק דויטשלנד”) היא מדינה במרכז אירופה, הנמנית עם המדינות המתועשות החזקות בתבל. לדברי עו”ד נוטריון רחל שחר המבנה

בלוג

הדיסק קשיח התקלקל? יש פתרון

אחד הדברים שרודפים כסיוט את כל מי שברשותו מחשב, הוא אפשרות קריסת המחשב ומחיקת קבצים חשובים, תמונות, סרטים, מסמכים או מידע חשוב ממנו. מחיקה, דריסה

בלוג

פרסום בגוגל או בפייסבוק?

אחרי לא מעט דילמות ובירורים שעשיתם התחלתם להבין שהבעיה בעסק שלכם היא הפרסום? אתם לא באמת משקיעים בכך ועד היום לא עשיתם כל מה שיכולתם

מקדם אתרים

מקדם אתרים – איך לבחור אחד טוב? כל עולם האינטרנט עובר לא מעט שינויים בשנים האחרונות אשר באים לידי ביטוי בצרכים חדשים שנולדים וכמובן גם

EasyCloud – אחסון אתרים בענן

נמאס לכם למצוא את עצמכם במצב שבו אתם הולכים לאיבוד בין שלל אפשרויות האחסון השונות? אחסון בענן הפך להיות בשנים האחרונות מאוד פופולארי, ולאחרונה אנו