קידום אתרים במנועי חיפוש

קידום אתרים במנועי חיפוש

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

מומחים לקידום אתרים במנועי חיפוש מבית GOOGLE

היום לרוב העסקים יש אתר אינטרנט וגם לאלה שעדיין אין, קיימת הבנה לגבי החשיבות של אתר אינטרנט. אתר אינטרנט, בין אם מדובר באתר אינטרנט תדמיתי בו מוצגים השירותים והמוצרים השונים של העסק ובין אם בחנות דיגיטלית הוא סוג של נכס. מצד

אחד, האתר עובד עבורנו 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע משום שהוא פשוט נמצא שם אונליין. 

משרד פרסום דיגיטלי
ixabay

מצד שני, דרך האתר אנו יכולים ליצור מצב של חשיפה אדירה לעסק שלנו והוא עושה עבורנו עבודת שיווק ופרסום דיגיטלי בצורה מאוד טובה. במקביל, אם אנו משקיעים באתר אינטואטיבי, נוח לגלישה, אתר המשלב תכנים איכותיים עם ערך גבוה לגולש, אתר בו מוצגים סרטונים ותמונות שקשורים לעסק שלנו, הפוטנציאל של האתר הוא אינסופי. בניית אתרי אינטרנט הוא ללא ספק יכול להיות כרטיס הביקור החשוב והמהותי ביותר בעידן בו אנו חיים. כל אחד יכול להגיע לאתר שלנו מכל מקום בין אם זה מהמחשב האישי שלו במשרד או בבית ובין אם דרך הטאבלט או הסמרטפון אותם אנו לוקחים איתנו לכל מקום אליו אנו הולכים. במקביל לתהליך הבניה של האתר, חשוב להכיר תחום נוסף המכונה קידום אתרים במנועי חיפוש. 

קידום אתרים במנועי חיפוש מה זה אומר?

אפשר לחלק את המטרות לשני סוגים עיקריים:

  1. המטרה של מנועי החיפוש ובראשם מנוע חיפוש גוגל – גוגל רואה חשיבות גבוהה במיקום של דפים ספציפיים באתרים בעמודים השונים במנוע החיפוש. המטרה של גוגל היא לספק לגולש את תוצאות החיפוש הרלוונטיות ביותר עבור הגולש. איך גוגל יודעת שהתוצאות רלוונטיות או פחות רלוונטיות? היא פשוט בודקת את כל הדפים הקיים ברשת בעזרת סריקה. ככל שדף מסוים עומד ביותר קריטריונים שגוגל מציבה, כך הוא הופך יותר רלוונטי. 
  2. המטרה שלנו, בעלי האתרים – המטרה שלנו היא להופיע בכמה שיותר מילות חיפוש ובביטויי מפתח הרלוונטיים לעסק שלי בעמודים הראשונים בגוגל. ככל שהאתר שלי יופיע בכמה שיותר ביטויים, נושאים ומילים הרלוונטיים לעסק שלי בעמוד הראשון של גוגל, ככה הסיכוי שיותר אנשים רלוונטיים שהם לקוחות פוטנציאליים עולה. 
    ראו גם: איך להתקדם בגוגל?
https://www.youtube.com/watch?v=6hwlXQgyMOI

אלו בעצם הן שתי הסיבות העיקריות ששווה לנו כל כך להשקיע בקידום אתרים במנועי חיפוש. 

קידום אתרים במנועי חיפושממומן או אורגני?

יש שתי שיטות עיקריות בקידום אתרים במנועי חיפוש. השיטה הראשונה נקראת קידום אורגני ואלו הן למעשה תוצאות החיפוש האורגניות, הטבעיות שגוגל בחר לדרג במיקומים מסוימים על פי אותם קריטריונים שתיארנו לעיל. ככל שדפי האתר, יעמדו ביותר קריטריונים, כך הסיכוי של האתר שלנו להופיע בעמודים הראשונים עולה. הקידום השני נקרא קידום ממומן וזה בעצם קמפיינים פרסומיים. בעל האתר משלם לגוגל ולעתים גם למנהל הקמפיין כסף על כל לחיצה שגולש לוחץ על המודעה שלו. הקיצור לקידום אורגני הוא SEO- Search Engine Optimization והקיצור לקידום ממומן הוא PPC – Pay per click. 

קידום אתרים במנועי חיפוש איך זה עובד

בשלב הראשון והבסיסי ביותר חייב להיות לנו אתר אינטרנט. אם יש לכם אתר, יש לבדוק שהוא אכן מתאים לתהליכים של חברת קידום אתרים אורגני. במידה ולא, לעתים ניתן לשדרג את האתר הקיים ולעתים יש צורך להשקיע ולבנות אתר חדש, במיוחד באתרים שנבנו לפני שנים רבות. בשלב השני, עלינו לבצע מחקר מילות מפתח. זה משהו שאנחנו יכולים לעשות בעצמנו או בעזרת מומחה לקידום אתרים. רק בעזרת מחקר מילות מפתח נוכל לדעת אילו מילים וביטויים אנו צריכים לקדם ולדחוף קדימה. המחקר הזה כולל לא רק התייחסות לתחום הספציפי שבו האתר שלנו עוסק, אלא גם מחקר לפי המתחרים שלנו. למשל, בתחומים שהם סופר תחרותיים וכמעט שבלתי אפשרי להגיע תוך זמן קצר לעמודים הראשונים, נעדיף להשקיע בקידום של ביטויים שהם פחות תחרותיים. בנוסף, קידום אורגני כולל בתוכו עוד מגוון של תהליכים כמו למשל:

  1. בדיקת האתר – האתר חייב להיות מותאם לקריטריונים על פי גוגל פועלת בקידום כמו למשל התאמה של האתר למובייל. אנו נמצאים בעידן שבו רוב החיפושים נעשים בכלל מהסמרטפון ולא מהמחשב ולכן אתר שלא מותאם לכל רזולוציות המסך האחרות, מקבל אחוזי נטישה גבוהים וגוגל מענישה על זה. במקביל האתר שלנו חייב להיטען מהר, להיות מסודר בצורה מסוימת שלגולש יהיה נוח להתמצא בו. חשוב לזכור שהאתר שלנו הוא רק אתר אחד מעוד עשרות או מאות אתרים באותה נישה ולכן אין מקום לעיגולי פינות. הכל חייב להיות מדויק, מושלם ומותאם לצרכי הגולש. 
  2. תוכן – עלינו להשקיע בתוכן סופר איכותי הן לאתר שלנו והן במאמרים המוטעמים מחוץ לאתר לצורך קישורים פנימיים. גוגל רואה באותם קישורים המלצות ולכן התוכן חייב להיות תוכן המעניק ערך מוסף לגולש. נושא הקישורים הוא עולם בפני עצמו ויש להשקיע בכמה שיותר קישורים איכותיים מאתרים חזקים, עם דומיין ותיק כדי שלהמלצות הללו יהיה ערך בעיני גוגל.  
  3. אסטרטגיית קידום – לאחר שהבנו מה אנחנו צריכים לעשות בתוך האתר ומה מחוצה לו, עלינו לבנות אסטרטגיית קידום לכמה חודשים לפחות. כל נוכל לבחון את התוצאות של המיקומים בנקודת ההתחלה ובנקודת האמצע ולהבין לאיזה כיוון אנחנו הולכים. 

מדוע שווה לי להשקיע בקידום אתרים במנועי החיפוש?

אחת הסיבות העיקריות ששווה להשקיע בקידום אתרים היא משום שמדובר בקהל יעד ממוקד וספציפי. כלומר, ברגע שגולש הגיע לאתר שלנו זה יכול לקרות משתי סיבות עיקריות: או שמישהו המליץ לו על האתר שלנו והוא נכנס דרך ההמלצה או שהוא בעצמו פשוט חיפש את אחת או יותר ממילות המפתח הקשורות לתחום שהאתר עוסק בו ואז  דרך מנוע החיפוש הוא הגיע לאתר שלנו. כך או כך, אם כבר יש מישהו שנמצא באתר שלנו, הוא חייב לקבל בדיוק את מה שהוא חיפש ואפילו יותר מזה. לכן, שווה לנו להשקיע גם בבנית אתר וגם בקידום שלו.  

קידום בדיגיטל

קידום אתרים במנועי חיפושכמה זה עולה?

ובכן, המחיר לקידום אתרים מאוד משתנה ותלוי בצרכים שלנו. למשל, יש בעלי אתרים שירצו להשקיע רק בקידום ממומן, יש כאלה שישקיעו בבלעדיות ומסירות בתהליך של קידום אורגני ויש כאלה שישלבו בין השניים. בנוסף, זה גם מאד תלוי האם החלטנו לבצע את תהליך הקידום בעצמנו או שאנו נעזרים בחברה מקצועית שעשה עבורנו את תהליכי הקידום. בגדול, המחירים לקידום אורגני דרך חברה מקצועית (קידום בשיטת עשה זאת בעצמך הוא בחינם), נעים בין 1,000-10,000 שקלים בחודש, לעומת קידום ממומן בו התקציב הוא אינסופי ותלוי בבעל האתר. 
רוצים לשמוע מידע נוסף על קידום אתרים במנועי חיפוש? קבוצת ירדן היא בין חברות הדיגיטל המובילות בישראל. שנים של ניסיון בקידום אתרים במנועי חיפוש הן בקידום אורגני SEO והן בקידום אורגני. במקביל, אנו בונים אתרים עבור קהל הלקוחות שלנו שיתאימו מראש לתהליך הקידום ומקפידים על אופטימיזציה נכונה, התאמה ופרסום למובייל,  תכנים איכותיים, הטמעת קישורים באתרים אסטרטגיים ועוד. במקביל אנו מבצעים גם שיווק, פרסום וקידום ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, יוטיוב ואינסטגרם. לפרטים נוספים צרו איתנו קשר ונשמח לבנות עבורכם אסטרטגיית קידום מובילה המתאימה באופן מושלם לצרכים שלכם.

קידום אתר במנועי חיפוש
קידום האתר במנועי חיפוש
קידום אתרים במנועי חיפוש
קידום אתרים במנוע חיפוש
קידום במנועי חיפוש
קידום אורגני במנועי חיפוש
שיווק במנועי חיפוש
פרסום מנועי חיפוש
קידום אורגני במנועי החיפוש
מנועי חיפוש יתרונות
מנועי חיפוש במחשב
מנועי חיפוש חינם
מנוע חיפוש מה זה
מנוע חיפוש טיסות גוגל
אופטימיזציה למנועי חיפוש
מנוע חיפוש גוגל
מנוע חיפוש לא גוגל
מנוע חיפוש גוגל להורדה
מנוע חיפוש אנשים
סוגי מנועי חיפוש
מנוע חיפוש מתקדם
אופטימיזציה עבור מנועי חיפוש
גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו