לפני שאתם בונים אתר לעסק: קראו את המדריך לפני שיהיה מאוחר מידי!

אחד התחומים הגדולים בעולם השיווק הדיגיטלי הוא כל הנושא של אתר לעסק בתוכו נכנסים תתי תחומים ביניהם בניית אתרים לעסק, עיצוב אתר לעסק, קידום אתר לעסק וביצוע פעולות נוספות בתוך האתר. לא בכדי אחוז גבוה מהעסקים בעולם משקיעים זמן, אנרגיה, מחשבה והמון המון כסף בתהליך של בניית אתרים לעסק. 

לא משנה אם מדובר באתר תדמיתי או חנות דיגיטלית, ברגע שיש לכם אתר מקצועי ומעוצב, אתם מביאים לעצמכם כל כך הרבה יתרונות ביניהם חשיפה גבוהה, פניה לקהלי יעד ממוקדים, עליה בדירוגים של גוגל, טראפיק גבוה וכמובן עליה בהכנסות. במדריך הבא נציג בפניכם את כל הדברים החשובים שכדאי לדעת על בניית אתרים לעסק

חברת דיגטל ופרסום בפייסבוק

סוגי אתרים ופלטפורמות לבניית אתרים לעסק- חשוב להכיר

נתחיל מהבסיס והוא אתרי HTML. לפני קצת יותר מעשור הדרך היחידה שהייתה קיימת לבנות אתר לעסק בסכום כסף שפוי הוא בעזרת HTML. למעשה, HTML הוא קוד עם תגיות אשר מכיל את התוכן של העמוד. אם בעבר היינו רוצים לשנות משהו בתוכן של העמוד באתר, היינו צריכים לשנות את הקוד של העמוד, להעלות אותו לשרת האחסון מחדש ורק אז היינו רואים את השינויים שביצענו.  

כמובן שמיותר לציין שזה מאוד מסובך למי שאין ידע בתחום. כלומר, כל שינוי שהיינו רוצים לעשות באתר היינו צריכים לפנות לאדם שבנה עבורנו את האתר וזה היה כרוך בזמן ותשלום נוסף. 

https://www.youtube.com/watch?v=YWA-xbsJrVg

בניית אתרים לעסק בעידן שלנו

היום קיימות מגוון של מערכות תוכן חינמיות או בתשלום שמאפשרות לנו לערוך וליצור עמודים בקלות רבה ללא צורך בניסיון או בידע טכני. לכן, בעידן שלנו עדיף להימנע משימוש ב- HTML. 

מה זה בניית אתרים לעסק של עמוד אחד?

מדובר בסוג של טרנד שהתחיל להופיע לפני מספר שנים. אתר אחד שכולל עמוד אחד בודד בשילוב פרטי העסק. לחיצה על אחד מהכפתורים הנמצאים בחלק העליון של העמוד תעביר אותנו לעמודים פנימיים נוספים כמו עמוד ליצירת קשר או כתובת של העסק למשל. 

מה הבעיה עם אתרים כאלה? שאי אפשר לקדם אותם בקידום אורגני בגוגל בביטויי מפתח שונים. אז נכון, בעמוד הראשי של האתר אפשר לקדם כמה ביטויי מפתח מרכזיים, אך אם נרצה לשלב ביטויים נוספים, נצטרך לפתוח עמודים חדשים שעוסקים רק בביטויים שאנחנו רוצים לקדם. לכן, אתם רוצים לקדם את האתר שלכם בצורה אורגנית, מומלץ שלא לפתוח אתר עם עמוד אחד אלא להשקיע קצת יותר וכבר לבנות אתר מקצועי ושלם עם תוכן ועמודים. 

ראו גם: איך להתקדם בגוגל?

ומה לגבי עמודי נחיתה?

עמודי נחיתה נכנסים גם כן תחת הקטגוריה של אתר עם עמוד אחד. חשוב להבין כי מדובר שוב בעמוד אחד שמשמש אותנו בעיקר לפרסום ממומן בגוגל וזה שונה לגמרי מבניית אתר לעסק. המטרה של עמוד נחיתה היא לגרום לכמה שיותר אנשים להשאיר את הפרטים שלהם בעמוד הנחיתה. זה טוב רק בעסקים חדשים, שהמטרה היא פרסום ויצירת באז. לטווח הארוך, זה ממש לא מספיק. 
קראו את המדריך שלנו על בניית עמודי נחיתה ממירים

בניית אתרים סוכנות

אז מה כן לעשות?

אם יש לכם תקציב מכובד האופציה הטובה ביותר היא שילוב בין בניית אתר לעסק לבין קידומו של האתר בגוגל. במקביל, שווה לבנות דף נחיתה ולהשתמש בו עבור הפרסום הממומן שלכם. במידה ולא, עדיף להשקיע כרגע רק בבניית אתר לעסק ובשלבים הבאים להשקיע גם בקידום. 

פלטפורמות חינמיות לבניית אתרים לעסקים

  1. גוגל סייט
  2. וורדפרס 
  3. סייט 1,2,3

הבעיה עם פלטפורמות חינמיות הוא שבדרך כלל הן יציגו פרסומות באתר שלכם ולכן זה יוצר רושם של אתר חובבני. 

בנוסף, האתרים החינמיים מופיעים על דומיין של אתר מרכזי ואם תבחרו דומיין של אתר חינמי ותרצו לשנות את זה בעתיד זה יגרום לכך שאתם מפסיקים את הכוח של ותק הדומיין שמשפיע מאוד בתהליך של קידום אורגני. לכן, אם מדובר באתר שהמטרה שלו לייצג עסק או אפילו חנות אינטרנטית, בניית אתר חינמי זו ממש לא אופציה טובה וכאן בדיוק נכנס לתמונה המשפט ”מה שעולה בזול, עולה בסוף ביוקר“. 

לעומת זאת, האופציה של בניית אתר בוורדפרס בתוספת תשלום שתוביל לסילוק הפרסומות, טעינה איכותית, היררכיה התואמת את האלגוריתם של גוגל ושיפורים נוספים, כן יכולה לבוא בחשבון ויש לה המון יתרונות. 

https://www.youtube.com/watch?v=wVrEeImyg_E

מערכות קוד סגור לבניית אתרים לעסק

מדובר בעצם בפלטפורמות המאפשרות לנו לבנות אתר באמצעות מערכת ללא גישה לקבצי האתר. הדוגמאות למערכות כאלה הן וויקס, סייט 123 ושופיפיי. רוב האתרים מאפשרים הרשמה לאתר, בחירת תבנית עיצוב מוכנה תוך שינוי הטקסטים כך שאפשר לבנות את האתר תוך מספר שעות בודדות ללא ידע טכני וללא אחסון או דומיין. 

יתרונות בניית אתר לעסק במערכת סגורה

  1. פשוט, מהיר וקל ללא ידע טכני
  2. עלויות נמוכות 

חסרונות 

זה מאוד משתנה מאתר לאתר וכל מקרה נבחן לגופו אבל אלו הם החסרונות המרכזיים: 

  1. חבילת אחסון עם תנאים בסיסיים במחיר נמוך — הגבלות יובילו להכפלה במחיר.
  2. חוסר גמישות — כל תוספת עולה המון כסף ולפעמים גם אי אפשר לעשות שום דבר בעניין.
  3. יקר לקידום, לא תמיד יש תמיכה טכנית טלפונית.
  4. הופך פעולות פשוטות כמו פתיחת מייל עסקי למסובכות ויקרות. 
  5. הופכים ללקוח שבוי — צריך לוותר על האתר ולבנות אותו בפלטפורמה אחרת. 
בניית חנות וירטואלית

הכוח האדיר של בניית אתר לעסק דרך וורדפרס

מדובר במערכת קוד פתוח שמאפשרת לנו גישה לכל קבצי המערכת וקבצי האתר. מי שעדיין לא שמע על וורדפרס, למעשה מדובר במערכת הפופולארית בעולם לבניית אתרים ויש לכך הרבה סיבות. למעשה, 1 מכל 4 אתרים בכל העולם, בנוי על וורדפרס. 

כל קובץ עולה לשרת האחסון של וורדפרס וזה בעצם מה שיאפשר לנו לעלות את האתר שלנו לאוויר. מדובר ביתרון מטורף משום שעצם העובדה שיש לנו גישה לקבצים במערכת אומר שאנחנו יכולים לבצע כל שינוי באתר בצורה שהמערכת פועלת. 

בניית אתר לעסק — כמה זה עולה? 

בהנחה שבחרתם במערכת קוד פתוח של וורדפרס, מדובר במערכת חינמית ואפשר לבנות באמצעותה אתר לעסק בחינם. יחד עם זאת, כל שינוי או תוספת שנרצה לשלב באתר שלנו תהיה בתוספת תשלום אבל עדיין המחיר שנשלם יהיה יחסית נמוך. אם נעלה את האתר לאוויר נצטרך לשלם על דומיין ואחסון — כמה מאות שקלים בכל שנה. יש אינספור אפשרויות עריכה ולכן אין ספק כי לבניית אתר לעסק דרך וורדפרס יש המון יתרונות כמו גמישות, נגישות, אופציה לקידום האתר, התאמה למובייל ועוד. 

המחיר של בניית אתר לעסק עם וורדפרס משתנה ותלוי בכל כך הרבה גורמים כמו כמות התוכן שאנחנו מכניסים לאתר, חוזק האתר, הפלטפורמה שנבחר, העיצוב, הפעולות שאפשר לשלב בתוך האתר, המפרט הטכני, הקוד ועוד. בגדול המחירים לבניית אתר נעים בין 5,000-20,000 שקלים. יש גם חברות המציעות חבילות המשלבות בין בניה וקידום של האתר. 

https://www.youtube.com/watch?v=bDtxF7qSofg

דגשים לגבי בניית אתרים לעסק בהיבט מחיר

  • אחסון ודומיין — חשוב שזה יהיה בבעלות שלכם, למקרה שתרצו לעבור חברה וזה מונע מצבים שאתם כבולים למישהו. אתר הוא נכס ולכן אל תתנו לאף אחד לעשות עליכם מניפולציות. יש המון חברות אחסון, פשוט פנו לאחת מומלצת, אפשר לעשות את זה גם דרך וורדפרס. 
  • פתוח או סגור — דיברנו על זה לפני, אנחנו ממליצים על מערכת וורדפרס כדי שתוכלו להימנע ממצב שאתם תלויים במישהו אחד שמישהו בנה. קוד סגור מיועד לרוב לאתרים מאוד מורכבים וגדולים בהם יש צורך לבצע בניה של אתר בהתאמה אישית. 
  • כמות העמודים — ככל שיש יותר עמודים, המחיר עולה.
  • פיתוחים ופיצ‘רים מיוחדים מייקרים את המחיר של בניית האתר משמעותית. 
  • קידום אורגני — לא קשור לרוב לבניית האתר ומתמוחר בנפרד. 

אין לכם עדיין אתר? האתר שלכם לא מותאם לדרישות הקידום של גוגל ואין שינוי בתהליכי הקידום שאתם או המקדם שלכם מבצעים באתר? קבוצת ירדן דיגיטל היא בין החברות המובילות והוותיקות בישראל בתחום השיווק באינטרנט. דרכנו תקבלו אתר מרשים, מעוצב, נגיש ואינטואטיבי, כזה שתואם את כל הקריטריונים המבוססים על האלגוריתם של גוגל. אז לפני שאתם מתייאשים, אתם חייבים לנסות אותנו. בנוסף, אנו מתמחים בשיווק בדיגיטל ברשתות חברתיות, קידום אורגני, קידום ממומן בגוגל ולכן תוכלו להנות מסל שירותים מותאם אישית תחת קורת גג אחת. 

לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר אודות בניית אתר לעסק, צרו איתנו קשר ונשמח לחזור אליכם במהירות עם מענה מדויק לכל השאלות. 

חברה לשיווק דיגיטלי
בלוג

חברת מדיה #1 בפרסום ושיווק בדיגיטל

מחפשים חברת מדיה? רוצים שהעסק שלכם ימונף וייחשף ליותר אנשים דרך פלטפורמות הדיגיטל השונות? קבוצת ירדן היא בין חברות המדיה המובילות בישראל עם שנים של

Scroll Up