פרסום בטאבולה

פרסום בטאבולה

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

הכול על פרסום בטאבולה: יתרונות, מחירים וטיפים

אנשים מחפשים מידע באינטרנט. עובדה זו אינה חדשה לאיש, אך דרך החיפוש והבנה כיצד הגולשים צורכים מידע, חשובה מאד עבור אלו שמעוניינים לפרסם, לשווק ולהגיע לקהל לקוחות. הגלישה נעשית מתוך מטרה לקבל ערך. ערך יכול להיות קבלת מידע חדש, טיפים ואפילו שעשוע. כ-95 אחוזים מהקליקים נעשים על תוכן אורגני, מה שמעמיד את אלו שרוצים לפרסם בתשלום ולהתקדם במנוע החיפוש מול משימה מאתגרת.

לוגואים של שיווק בדיגיטל

תוכן טוב הוא דרך מעולה להפוך גולשים ללקוחות משלמים. עם זאת, הוא לא יכול לעמוד בפני עצמו ואם אף אחד לא יגיע לתוכן, טוב ככל שיהיה, הוא ישכון ב”מחסנים” ולא יבצע את עבודתו. הדרך להגיע אל הקהל, לעניין אותו בתוכן רלוונטי ולייצר כניסות איכותיות לאתר, היא לעשות פרסום בטאבולה.

מהי חברת טאבולה ?

חברת טאבולה (Taboola) נוסדה כבר בשנת 2006 והרעיון העומד במרכזה הוא פרסום מאמרים ותוכן באתרים מובילים. כיצד זה עובד? בעל אתר המעוניין לייצר כניסות איכותיות כותב מאמר מושקע, איכותי ועם כותרת מושכת. את המאמר או התוכן מחליט בעל האתר לפרסם באתרים אחרים, בעלי תנועה רבה וכאלה שיכולים להיות רלוונטיים לקהל.

המאמר יופיע לרוב בדף הבית (אך ייתכן שבמקומות נוספים) ובאזור שמצוין כ”תוכן מומלץ” או “בשיתוף”. אתרים גדולים, בהם “מאקו”, “וואלה”, “Ynet” ואחרים מכילים אזורים שכאלה ובעלי האתרים יכולים להופיע במקומות אלו וליהנות מהתנועה הגדולה שיש לאותם אתרים.

התפקיד של פלטפורמת טאבולה הוא לחבר בין האתרים הגדולים בעלי התנועה לבין המפרסמים שרוצים ליהנות מכניסות רלוונטיות לאתרים. לשם כך יש להתחבר למערכת, לכתוב תוכן איכותי ורלוונטי, לשים בתוכן קישור לאתר העסק ולפרסם באתרים גדולים.

ראו גם: בניית פרופיל קישורים בחנות אינטרנטית

https://www.youtube.com/watch?v=4XSuU6vSTGI

היתרונות של פרסום בטאבולה

ישנן שיטות פרסום שונות ברשת. לכל אחת יתרונות וחסרונות. טאבולה חברה היא הפלטפורמה הגדולה ביותר שמחברת בין בעלי האתרים הקטנים לגדולים ושעוזרת לייצר תנועה רבה ובאופן טבעי. שלא כמו פרסומות בגוגל או פייסבוק, כאשר התוכן עולה לאתרים משמעותיים, הוא לא מרגיש כפרסום, גם כשהוא מופיע תחת “בשיתוף” וברור שמדובר בתוכן ממומן.

הכותרת מושכת את הקהל הרלוונטי להיכנס אל הכתבה וממנה יצא קישור לאתר ונכון יותר להגיד, לכתובת הרלוונטית באתר (יכול להיות גם דף נחיתה). בדרך זו אפשר ליהנות מהתנועה של האתרים הגדולים, לפרסם בלי שהלקוחות ירגישו שדוחפים ומוכרים להם מוצרים ולהניע את הקהל ליצירת קשר, בצורה טבעית. כאשר הכתבה או המאמר נראים טבעיים, התוצאות להן אפשר להגיע מעולות ובעלי האתרים נהנים גם מכניסות מרובות וגם מהתעניינות מצד הגולשים.

יתרון נוסף שיש לציין אותו הוא שילוב של טאבולה פרסום כחלק מקמפיין שלם. הקהל ברשת חשדן מטבעו (ובצדק, שהרי כל אחד יכול להקים אתר היום) ולכן הוא רוצה לקבל עוד ועוד מידע על העסק לפני שהוא יוצר קשר. נדרשים מספר מפגשים בין הגולש לבין האתר לפני שאותו גולש הופך ללקוח. בפרסום חכם יעשה שימוש בפיקסל והגולש ימשיך לקבל מסרים שיעניינו אותו, יחזקו את הקשר עם העסק ובסופו של דבר יגרמו לו להרגיש שהוא פונה למקום מוכר ובטוח.

ראו גם: פרסום באינסטגרם – מדריך

כתיבת תוכן

3 הכללים לכתיבת תוכן לטאבולה

בסיס הצלחת קמפיין פרסום בטאבולה הוא יצירת תוכן איכותי, מעניין ורלוונטי. לא כל אחד יודע לכתוב תוכן שכזה וישנם שלושה כללים שיש לעמוד בהם כדי שלא לבזבז את הכסף לשווא:

1. תוכן איכותי ובעל ערך

התוכן המפורסם חייב להיות תוכן איכותי, מקורי ובעל ערך. הגולש רוצה לדעת שהוא לא מבזבז את הזמן שלו, ולא הוא יסגור במהרה את המאמר שהגיע אליו. מעבר לכך שחשוב שהתוכן יהיה נטול שגיאות ובעיות, חשוב גם שהוא יהיה חדשני, מיוחד ומעניין. יש לזכור כי הגולש מגיע אל התוכן מאתר אחר שעניין אותו ואם הוא לא יהיה רלוונטי או עילג, הוא יחזור לאתר הראשוני במהרה.

2. הנעה לפעולה טבעית

בתוך התוכן יש לשלב באופן טבעי ועדין הנעה לפעולה. אפשר להזמין את הגולשים ליצור קשר, להשאיר פרטים או להמשיך לגלוש לאתר. ישנם שני דברים שצריכים להתקיים כדי שהגולש יעשה את מה שנרצה. האחד הוא הפניה שלא נראית שיווקית מדי. השני הוא יצירת הצעה רלוונטית ומעניינת. ישנה חשיבות רבה לבחירת מילים נכונה בעת יצירת הנעה לפעולה.

ראו גם: מה זה קידום אתרים בגוגל?

3. כותרת מושכת

הכותרת היא הדבר הראשון שהגולשים נתקלים בו. אם היא לא מעניינת, לא יהיו כניסות לאתר. עם זאת, חשוב מאד להיזהר מכותרות “קליק בייט” שאינן תואמות למה שעומד להיות בתוכן. גם בחלק זה של הכתיבה יש שתי משימות חשובות. האחת היא משיכת הקהל על ידי שימוש במילים הנכונות והשנייה היא יצירת הבטחה שמתקיימת בתוך התוכן.

https://www.youtube.com/watch?v=UqXOSc3F3oo

טאבולה פרסום – למי, מתי וכיצד?

פרסום נכון דרך פלטפורמת טאבולה יכולה להיות רלוונטית לכל עסק שרוצה להגיע לקהל הרחב. הוא מתאים לעסקים שפונים לעסקים ולעסקים שפונים אל לקוחות קצה. הזמן המתאים לפרסם הוא עם עלייה של אתר חדש, במבצע מיוחד וכחלק בלתי נפרד מקידום האתר. תודות לשימוש בפלטפורמה אפשר להביא אל האתר תנועה איכותית שיכולה להתבטא במהרה בלקוחות חדשים.

נקודה חשובה לגבי הפרסום היא התוכן. עסקים שאינם מסוגלים או לא רוצים לייצר תוכן שיכול להתאים לקהל שמגיע אל האתרים הגדולים, לא יצליחו במסע זה ויוכלו למצוא דרכים אחרות לפרסם ברשת. אלו אשר יכולים להיות רלוונטיים לקהל ולעניין באמצעות תוכן, ימצאו כי זוהי דרך מעולה להתקדם ולהגיע לקהל גדול.

כיוון שנדרשת היכרות עם הפלטפורמה, הפונקציות והדרישות שלה, מומלץ לבצע את הפרסום יחדיו. בירדן דיגיטל אנו מתאימים לכל לקוח את הפתרונות הנכונים ביותר עבורו. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר, לספר לנו עליכם ולשמוע כיצד נוכל לקדם גם את העסק שלכם.

פרסום בטאבולה
טאבולה פרסום
מדריך פרסום בטאבולה
עלויות פרסום בטאבולה
מה זה טאבולה
טאבולה קידום תוכן
שיווק בטאבולה
חברת טאבולה
טאבולה חברה
קמפיין טאבולה
וואלה טאבולה
טאבולה משרדים
טאבולה
טאבולה ואאוטבריין מיזוג
טאבולה אאוטבריין מיזוג
טאבולה חברת הייטק
טאבולה ישראל
אאוטבריין טאבולה
טאבולה אאוטבריין
אאוטבריין וטאבולה
אאוטבריין טאבולה מיזוג
עסקת טאבולה אאוטבריין
הקמת קמפיין בטאבולה
טאבולה ביקורת
“פרסום בטאבולה”
גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו