חברה לשיווק באינטרנט: כך תבחרו נכון

חברה לשיווק באינטרנט: כך תבחרו נכון

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

בטח שמעתם על פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, גוגל, טיק טוק ולינקדין. בטח נחשפתם למושגים כמו פוסט, קידום אתר אורגני, לייק, SHARE ועוד. אבל למרות ההכרות שלנו עם השמות והביטויים, רק מעטים יודעים ,שאפשר להזניק באמצעותם את העסק שלנו ולהגדיל את רווחיו. איך בדיוק? אם נעשה זאת בצורה חכמה ומקצועית בעזרת חברה לשיווק באינטרנט. חברת ‘ירדן דיגיטל’ מייצרת הצלחות לעסקים בצורה חכמה כבר שנים רבות וצוות המומחים שלנו, מציג לכם צעדים ראשונים לעבר ההצלחה.

בניית דפי נחיתה

שיווק באינטרנט, למה זה טוב?

העולם שלנו הופך ליותר דיגיטלי. זה לא אומר שאנחנו נהפכים לרובוטים…. אבל חכו, גם זה יגיע. בינתיים, המשמעות היא שמרבית ההתנהלות, השירותים, המידע ומרבית הזמן שלנו נשאבים, מתנהלים, מוצגים ונערכים ברשת האינטרנט. מנועי החיפוש והמידע, המדיות החברתיות, הרשתות המקצועיות, אתרי התוכן, בלוגים, פלטפורמות וידאו ואתרי E COMERCE – מקיפים אותנו מסביב לשעון.

כאשר אנחנו מדברים “עלינו”, אנחנו מדברים עלי ועליך ועל החברים שלך והשכנים שלהם וכך הלאה, מיליארדי אנשים מסביב לעולם. “בריכה” עצומה של אנשים שלרבים מהם אתם יכולים להגיע ודרכם להזניק את העסק או השירות שאתם נותנים. אם תעשו את זה חכם.
ראו גם: בניית אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל

למי זה טוב?

לכל מי שרוצה להציע מוצר, תוכן או ערך מיוחד. בין אם הוא רוצה להרוויח מזה כסף או להרוויח דברים אחרים כמו חשיפה, מעמד וכד’. ברשותכם, נתמקד באלו שרוצים להרוויח יותר ובצדק. לראות את כל הפוטנציאל הענק שמחכה לפתחנו ולא להתחיל להיכנס אליו – זה עוול לעצמנו.

בניגוד לאגדות, שיווק דיגיטלי הוא לא רק לתאגידי ענק וחברות גדולות. להפך. מרבית מציעי הערך והמשתמשים ברשת כפלטפורמה עסקית הם עסקים קטנים, בינוניים, עצמאיים ואפילו כאלו שמבקשים לעשות הכנסה נוספת, מעבר לעבודתם הרגילה. גם לא חובה למכור מוצר פיזי וגם אם זו חברה המציעה שירות, בעל מקצוע יחיד או אדם פרטי, כמו חברת מנופים, טכנאי, או מאלף כלבים בשעות הפנאי – כולם יכולים להצמיח עסק בעולם הוירטואלי, באמצעות חברה לשיווק באינטרנט.

שיווק דיגיטלי גלובלי

אבל בואו נעשה את זה חכם

כולנו רוצים לעשות הכל הכי חזק, הכי מהר, הכי גדול. במיוחד כשמדובר ברווחים. אבל כדי להגיע להצלחה ולפגוע בול במטרה, חבל לירות בתותחים באפלה ובטח ובטח שאין צורך להפעיל את כל התותחים. נדרש משהו שיודע לזהות במה נרצה לפגוע, לבחור בתותחים הנכונים, לתזמן אותם לכוונם ולכוונן מחדש עם הפגיעה לא היתה בול.

אם נתרגם את זה למה שעושה חברה לשיווק באינטרנט, הרי שהיא עוזרת לנו לאפיין ולזהות את המטרות שלנו, בונה את התותחים ויוצרת את התחמושת ומכוונת אותם כדי שיפגעו וישיגו את המטרה. ולמה זה חשוב? כי זה חוסך המון כסף וכי אנו רוצים למקסם את ההצלחה.

הרי אין הגיון לדחוף תוכן המקדם רכישת מקלות הליכה באתר הפונה לילדים ולמרות שגם בקנדה קיים צורך, אין זה חכם להציע את שירותי השרברבות שלך לתושבי המדינה הצפונית. אולי הדוגמאות קיצוניות אך הם מסמלות משהו אמיתי: שפע ההזדמנויות ושפע הפלטפורמות פוגשים בשפע כלים, תכונות וצרכנים, אך גם מעט מאוד זמן קשב מצד קהל שרץ למקום הוירטואלי הבא. לא נהיה ממוקדים בולטים וחכמים – נפסיד.

אז איך עושים את זה חכם?

בודדים ההצליחו לעשות את זה לבד וגם אלו שכן, עשו לרוב את הצעדים הראשונים בסיוע חברה לשיווק באינטרנט ואחר כך פרשו כנפיים. חברה לשיווק באינטרנט יכולה לתת לך ONE STOP SHOP לכל הכלים הפיזיים, הנכסיים, הרעיונאים, הביצועיים והדיגיטליים שאתה צריך.
למרות זאת, נפרוש בפנייך בקצרה את מפת הדרכים לעשות את זה חכם:

ניתוח מצב

בירור עצמי ועל ידי גורם חיצוני, מה בעצם אתה מציע ולאן אתה שואף? מהו הערך האמיתי שלך אל מול הסביבה התחרותית? וכן, גם מהם החולשות שצריך לחזק ומהם החוזקות שיש בהם כדי להציג בידול? הבנתם וחידודם תעזור לך להגדיר את מצבך הנוכחי.

יעדים ואסטרטגיה

לאן נרצה להגיע? מה היעד שלנו: מכירות, מיתוג, חשיפה, בניית תודעה, יצירת שיח או כל דבר אחר. ומיהו קהל היעד הברור שלנו או לאיזה קהל חדש נרצה להגיע? כל אלו הם סוגיות אסטרטגיות המבקשות להגדיר את המטרה שאותה נרצה להשיג.
ראו גם: בניית אתר וורדפרס לעסקים

פיתוח כלים ויישומים טקטיים

אחרי שיש לנו יעד ומטרה, נצטרך ליצור כלים שיביאו אותנו לשם. את רוב הכלים לא ניצור מאפס, אך נצטרך ליצוק לתוכם תוכן ייחודי לנו. בין השאר בחלק זה נצטרך ליצור אתר, לעצב לנו שפה דיגיטלית וגרפית, למתג, ליצור עמודי עסק, תכנים כתובים, ויזואליה וסרטי וידאו ולבנות קמפיינים המותאמים לפלטפורמות השונות.

ניהול שוטף

הזנה קבועה של תכנים, כדי להמשיך ליצור עניין וערך ובכך לשמור על הקהל שלנו בקרבתנו, הטמעת מודעות ותכנים, יצירת קשרים בין לידים למכירות, עדכונים והוספה של כלים משמעותיים, מענה ישיר לפונים אלינו שתמנע תסכול וטיפול במצבי משבר ועוד עשרות פעולות אחרות.

לצערנו, בעל עסק קטן כמעט שלא יכול לעסוק גם בעבודתו הרגילה ובהגדלת הרווחים בגינה וגם בטיפול השוטף בנכסים הדיגיטליים שלו . חובה שהנושא יטופל, אחרת הכל יירד לטמיון. חברת שירותי שיווק באינטרנט עושה זאת ובכסף קטן.

ניתוח נתונים של קמפיין ממומן

מדידה

לא בשביל לטפוח לנו על השכם אלא בשביל שנבדוק שהאסטרטגיה והטקטיקה שלנו אכן עובדות, נכונות ומדויקות וכדי להשתדרג ולשפר כל הזמן את הביצועים שלנו שיביאו עוד תוצאות וטובות יותר. המיוחד בשיווק דיגיטלי, זה שהוא מספק מגוון אדיר של כלי ניתוח, בקרה ומדידה. רובם נראים מסובכים במבט ראשון אבל יעילותם אינה עומדת בספק וכך גם נחיצותם.

אופטימזציה

גילנו שמשהו לא עובד כמצופה? נרצה לשדרג עוד? לשנות? להוסיף או להחסיר?אין בעיה. הכל נעשה בקלות, במהירות וביעיליות.

ON GOING. רצף בעולם השיווק הדיגטלי הוא נושא חשוב. לא תרצה להיעלם כי אחרים יתפסו את מקומך. אם לא תעדכן את עמוד הפייסבוק שלך והפוסט האחרון יהיה מלפני שנה, תיצור לך תדמית מוזנחת ולא מעודכנת. התכנון החכם והכלים הייחודיים מאפשרים לך להוריד הילוך, לשמור אנרגיה ולהישאר ברקע בכסף קטן ובשעה שתרצה לעלות הילוך שיווקי ולחזור לשיא.
“רדן דיגיטל’, הינה חברת שיווק באינטרנט מהמובילות בענף. אנו יודעים ליצור מערך שיווק לעסקים גדולים אך גם לקטנים ביותר. לא משנה מי אתה מבניהם, נשמח להציע לך את המתווה הטוב והמשתלם עבורך, שיביא אותך להצלחה.

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו