6 סודות של קופירייטרים לכתיבה שיווקית שמביאה המרות
כתיבה שיווקית היא אחד מהכלים המרכזיים בתחום השיווק והפרסום. מכיון ובעידן שלנו, רוב העסקים משקיעים תקציב לא מבוטל בפרסום ושיווק באינטרנט בין אם זה דרך ניהול שוטף של אתר תדמית או חנות דיגיטלית ובין אם על ידי פעילות ברשתות החברתיות, כתיבה שיווקית מקצועית היא הדרך הטובה ביותר לגעת בלקוחות שלנו.
איפה אנחנו רואים כתיבה שיווקית?
למעשה אנו נתקלים בכתיבה שיווקית בכל מקום כמעט. זה מתחיל בסמרטפון שלנו בזמן גלישה ברשתות החברתיות השונות כשאנו קוראים פוסט או מובלים לעמוד נחיתה, דרך גלישה וחיפוש מידע בגוגל כשאנו לוחצים על אתר מסוים ומגיעים ישירות לעמוד הבית של אותו אתר ועד שיטוט ברחוב תוך היתקלות בפרסומות, שלטי חוצות, ג‘ינגלים ברדיו או פרסומת בטלוויזיה. למעשה, בכל מקום יש כתיבה שיווקית.
6 כללים שאתם חייבים להכיר על כתיבה שיווקית לאינטרנט
- התעסקו בלקוח ולא בכם או בעסק עצמו – כשאנחנו עוסקים בכתיבה שיווקית ורוצים לחשוף, לפרסם או לקדם מוצר או שירות כלשהוא עלינו לחשוב קודם כל על הלקוח. הלקוח רוצה להרגיש שמבינים אותו, שמזדהים איתו וזה בעצם המפתח להצלחה בכתיבה שיווקית. גם אם שם העסק יופיע במודעה, אנחנו נתעסק בתוכן בהקשר של קהל היעד. זה לא מעניין אף אחד כמה אנחנו מקצועיים, מעניינים, אדיבים או אמינים. בכתיבה לשיווק באינטרנט אנחנו מתעסקים בצורך של הלקוח, של הצופה, של הקורא או של הגולש. זה גם הזמן לבצע מחקר קטן ולהכיר את השוק אליו אנו פונים. מה הוא אוהב, מה הוא שונא, מה הוא מעדיף, איך הוא אוהב שפונים אליו, מה נוגע בו וכדומה.
- עוסקת ברגשות – כתיבה שיווקית עוסקת ברגשות. אנחנו רוצים להפעיל או להעיר אצל הלקוח שלנו רגש כדי שהוא בכלל ימשיך להתעניין במה שכתוב. זה יכול רגש שלילי כמו עצב או כעס וזה יכול להיות רגש חיובי כמו שמחה או התרגשות. הדגש הוא על הפעלת רגשות תוך כדי כתיבה. כלומר שהקורא קורא את התוכן הוא צריך להרגיש משהו.
- הרבה תועלות ומעט מאוד מאפיינים – בשונה מכתיבה אינפורמטיבית, כתיבה שיווקית עוסקת במה ייצא ללקוח אם הוא יקנה את השירות או המוצר שלנו. לעומת זאת, מאפיינים עוסקים במוצר עצמו ולכן זה הרבה פחות רלוונטי.
- סקרנות – כתיבה שיווקית חייבת לסקרן את הלקוח. אנחנו רוצים ליצור אפקט של אני חייב לדעת מה זה. כאשר אתם כותבים מסר שיווקי כזה או אחר אתם צריכים לחשוב על כך שיש לכם מטרה אחת והיא לסקרן, ליצור עניין, לרתק את הלקוח שלכם לגבי המוצר או השירות שאתם מציעים לו. יש המון דרכים יצירתיות ומקוריות ליצור ולעודד סקרנות אצל הלקוחות שלכם. זה יכול להיות דרך סיפור, דרך פעולה מסוימת שהלקוח חייב לעשות כדי לקבל מידע ועוד. לא משנה מה הדרך מה שחשוב הוא שהיא תיצור סקרנות גבוהה.
- כתיבה שיווקית מציירת תמונה ברורה – כשהלקוח או קהל היעד שלכם קורא את מה שכתבתם או מה שמישהו כתב עבורכם הוא חייב להגיד – וואו, זה בדיוק מה שאני צריך או וואו זה בדיוק מה שהיה חסר לי. השלב הזה הוא זה שגורם ללקוח להתעניין במוצר ולעבור לשלב הבא. הלקוח צריך להרגיש שחשבתם עליו, הוא צריך להרגיש שהמוצר או השירות שלכם מיועד עבורו.
- תחושת הזדהות – כתיבה שיווקית לאינטרנט אמורה לעורר אצל הלקוח תחושה של הזדהות. כשאתם גורמים ללקוח לחשוב או אפילו להגיד משפטים כמו ”גם לי זה קרה“, ”גם אני מכיר את זה“, אתם גורמים ליצירת תחושת הזדהות שהיא סופר קריטית בכתיבה שיווקית. ככה הלקוח מרגיש שאתם מבינים אותו ושאתם יודעים מה הפתרון הכי טוב עבורו.
כתיבה שיווקית יתרונות מול חסרונות
בעלי עסקים רבים מתלבטים מה הדרך הנכונה להציג את השירותים והמוצרים השונים שהם מציעים לקהל הלקוחות שלהם. אז נכון, יש לא מעט דרכים לעשות את זה בעיקר בעידן של ריבוי ערוצים דיגיטליים.
אפשר לשווק באמצעות ניוזלטרים, באמצעות פוסטים בפייסבוק, סרטונים ביוטיוב, כתיבת תוכן שיווקים ומאמרים ואפילו כתבת פרסומת במגזין אינטרנטי נחשק. לא משנה מה הדרך שתבחרו, כמובן שהיא חייבת להיות רלוונטית לתחום שבו העסק שלכם עוסק.
ראו גם: קידום ממומן ביוטיוב שעובד!
לכתיבה שיווקית לאינטרנט יש יתרון חשוב וסופר בולט והוא העובדה שכתיבה כזו פונה באופן מדויק לקהלי היעד שלנו. היא עוסק בלקוח ולכן היא רלוונטית לסוג מסוים של אנשים. היא מייצרת עניין, באז, שיח וזה גם הכוח שלה.
כתיבה שיווקית מעניקה ערך מוסף לקורא ולכן היא גם ברוב המקרים פוגעת וקולעת למטרה, זאת בהנחה שהיא נעשית על פי כל כללי הכתיבה השיווקית.
החיסרון אולי היחיד שבכתיבה שיווקית קיים בקושי, שכן לא פשוט לבחור את המילים ולחבר ביניהן בצורה הנכונה והטובה ביותר שתתאים לאדם שקורא אותו. כדי לכתוב שיווקי צריך לשלב בין ידע מקצועי, יצירתיות ולהתאים באופן הכי מדויק שאפשר את התוכן לקורא. לרוב, לא נדע איך לנסח את התוכן באופן שיווקי ולכן נצטרך להיעזר באיש מקצוע כמו כותב תוכן מקצועי, חברה העוסקת בכתיבת תוכן שיווקי או אפילו קופירייטר.
כתיבה שיווקית – כמה זה עולה?
ובכן נהוג לתמחר כתיבה שיווקית על פי הסוג והמאפיינים שלה. הנה מחירון לכתיבה שיווקית שיכול לסייע לכם להבין איך זה עובד מבחינת העלויות.
המחיר לכתיבה שיווקית נגזר בחלק גדול מכמות המסרים השיווקיים שאנו מעבירים בעמוד. יש הבדל גדול בין מאמר שיווקי שנועד לקדם אתר ובמקביל להניע לפעולה לבין תוכן שיווקי סופר ממוקד. ניוזלטר למשל אמור לשלב בין כתיבה אינפורמטיבית חדשותית לתוכן שיווקי מהפנט. לעומת זאת, כתיבה של דף נחיתה משלבת בין מסרים שיווקיים רלונטיים לגרפיקה יצירתית. לכל תוכן שיווקי יש את המאפיינים שלו ועל פיהם נקבע גם המחיר.
כתיבה שיווקית לאינטרנט – לבד או בעזרת מומחים?
לשאלה זו אין תשובה חד משמעית והיא תלויה במגוון של גורמים כמו למשל התקציב העומד ברשותכם, עד כמה אתם יודעים לנסח ולהביע את עצמכם ועד כמה יש לכם את היכולת לכתוב שיווקי וקולע למטרות של המוצר או השירות שאתם מספקים.
קבוצת ירדן דיגיטל – המומחים שלנו לתוכן שיווקי
חברת ירדן דיגיטל היא בין החברות המובילות בישראל בפרסום, קידום ושיווק דיגיטלי. אנו פועלים בכל ערוצי המדיה הרלוונטיים במטרה להעניק מטריית שירותים רחבה בהתאמה אישית לכל לקוח. בניה וקידום אתרים, קידום אורגני וממומן, קידום ברשתות החברתיות לרבות אינסטגרם, פייסבוק ויוטיוב.
אנו מבינים את החשיבות הרבה שבכתיבה שיווקית ומעניקים לקהל לקוחותנו שירותי כתיבה שיווקית לאינטרנט ובניית קישורים חיצוניים.
לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר- צרו איתנו קשר ונשמח להעניק לכם מענה לכל שאלה או בקשה ולבנות עבורכם תכנית קידום, שיווק ופרסום אסטרטגית בהתאמה אישית.
כתיבה שיווקית |
כתיבת תוכן שיווקי |
כתיבת תוכן לאתר |
כתיבת תוכנית עסקית |
קורס כתיבה שיווקית |
כתיבה לקידום אתרים |
כתיבה שיווקית לאינטרנט |
כתיבת בלוג |
כתיבת תוכן לעסקים |
כתיבה שיווקית בפייסבוק |
כתיבה שיווקית באינטרנט |
כתיבה שיווקית דוגמאות |
כתיבת בלוגים |
סוגי כתיבה |
מדריך לכתיבת פוסט בפייסבוק |
seo כתיבת תוכן |
בלוג כתיבה |
[כתיבת תוכן שיווקי] |
כתיבת תוכן לקידום אתרים |
כתיבה שיווקית לאתרי אינטרנט |
כתיבת תוכן לקידום |
כתיבה שיווקית באנגלית |
כתיבת תוכן לאתר באנגלית |
כתיבה שיווקית טיפים |
כתיבה שיווקית מחירון |
חברות כתיבת תוכן |
כתיבת פוסטים בפייסבוק |
כתיבה לאתר |
אפליקציה לכתיבה על תמונה |
מחירון כתיבת תוכן |
כתיבה שיווקית לעסקים |
כתיבת תוכן קופירייטינג |
כתיבת תוכן וניהול מדיה חברתית |
כתיבה שיווקית ויצירתית |
כתיבת תוכן לאתר מחיר |
קורס כתיבת תוכן שיווקי |
כתיבת בלוג אישי |
כתיבת תוכן שיווקי באנגלית |
כתיבת תוכן |
כתיבה שיווקית לעסק |
מחירון כתיבה שיווקית |
לימודי כתיבה שיווקית |
אפליקציה לכתיבה על תמונות |
בלוג כתיבה יוצרת |
כתיבה שיווקית לעורכי דין |
כתיבת מאמרים לאתרים |
סוגי כתיבה בעברית |
כתיבת תוכן seo |
כתיבת תוכנית עסקית לדוגמא |
כתיבה תדמיתית |
כתיבת תוכן שיווקי לאתר אינטרנט |
ניהול מוניטין וכתיבת מאמרים |
כתיבת תוכן שיווקי מחיר |
כתיבת פוסטים לפייסבוק |
כתיבת תוכן לאינטרנט |
כתיבה שיווקית לאתרים |
שירותי כתיבה שיווקית |
כתיבת תוכן שיווקית |
כתיבת תוכן שיווקי לאתר |
הצעת מחיר כתיבת תוכן |
כתיבת פוסט שיווקי |
כתיבת תוכנית שיווקית |
כתיבה שיווקית וקופירייטינג |
כתיבה שיווקית ספר |
סדנת כתיבה שיווקית |
אפליקציה לכתיבת טקסט על תמונה |
כתיבת ביבליוגרפיה לאתר אינטרנט |
כתיבת בלוג אנונימי |
כתיבת בלוג באנגלית |
כתיבת בלוג בחינם |
כתיבת בלוג בתשלום |
כתיבת תקנון לאתר אינטרנט |
סוגי כתיבה באנגלית |
סוגי כתיבה ספרותית |
סוגי מכונת כתיבה |
סוגי פתיחים כתיבה עיתונאית |
תיבות כתיבה לאתרים |
כתיבה בהתאמה אישית |
כתיבת תוכן לאתרים דרושים |
כתיבת תוכן לאתרים עבודה מהבית |
כתיבת תוכן שיווקי דרושים |
כתיבת תוכנית עסקית מדריך |
כתיבת תוכנית עסקית מחיר |
כתיבת מאמרים לאינטרנט |
קופירייטינג וכתיבה שיווקית |
כמה עולה כתיבת הצעת מחקר |
כתיבת תוכן לאתרים מחיר |
כתיבה שיווקית לסטארט אפ |
כתיבת תוכן לדפי נחיתה |
כתיבת תוכן לאתרי תדמית |
פרילנסר כתיבת תוכן |
כתיבת חוויה |
כתיבת תוכן עניינים |
קבוצת כתיבה |
טיפים לכתיבה שיווקית |
כתיבה שיווקית קורס |
חברה לכתיבת תוכן |
כתיבת ניוזלטר |
כתיבת ביקורת בגוגל |
חשיבות הכתיבה |
מה זה כתיבת תוכן |
כתיבת תוכן בתשלום |
לימודי כתיבת תוכן |
בדיקת מהירות כתיבה |
קופירייטינג כתיבה שיווקית |
קורס כתיבה שיווקית חינם |
כתיבת דף נחיתה |
כללי כתיבה |
כתיבת תוכן לבלוג |
כתיבה לאינטרנט |
כתיבת אפליקציה |
אסטרטגיות לקידום כתיבה |
כתיבת מיקרו קופי לאתר |
שירותי כתיבת תוכן |
כתיבת תוכן ובניית אתרים |
קורס כתיבת תוכן אונליין |
כתיבה שיווקית יוטיוב |
כתיבה שיווקית מה זה |
כתיבה שיווקית כללים |
כללי כתיבה שיווקית |
כתיבה שיווקית בית שמש |
קורס כתיבה שיווקית בצפון |
חוקי כתיבה שיווקית |
כתיבה שיווקית מהי |
כתיבת בוט טלגרם |
שירות כתיבה שיווקית |
כתיבה שיווקית כתיבת תוכן |
כתיבה שיווקית ירושלים |
כתיבת אסטרטגיה שיווקית |
כתיבה תוכן שיווקי |
שיווק וכתיבה שיווקית |
בלוג כתיבה שיווקית |
כתיבה שיווקית עלויות |
כתיבה שיווקית למתחילים |
כתיבה שיווקית שמוכרת |
כתיבה שיווקית לאתר אינטרנט |
כתיבה שיווקית עסקית |
כתיבת תוכן שיווקי קורס |
שירותי תוכן כתיבה שיווקית |
כתיבה שיווקית seo |
כתיבה שיווקית רחובות |
כתיבת תוכן שיווקי מחירים |
כתיבת עמוד נחיתה |
כתיבת תוכן שיווקי דוגמאות |
כתיבה שיווקית בגוגל |
כתיבת תוכן לאתר תיירות |
פרילנסר כתיבה שיווקית |
כתיבת כתבה שיווקית |
כתיבה לאתרים |
כתיבה שיווקית וניו מדיה |
אידאה כתיבה שיווקית |
כתיבה שיווקית לימודים |
טקסטלי כתיבה שיווקית |
כתיבה טכנית שיווקית |
כתיבה שיווקית אנגלית |
כתיבה שיווקית ברוסית |
כתיבה שיווקית הגדרה |
כתיבה שיווקית ויקיפדיה |
כתיבה שיווקית יחסי ציבור |
כתיבה שיווקית כפר סבא |
כתיבה שיווקית מדריך |
כתיבה שיווקית משכורת |
כתיבה שיווקית עבודה מהבית |
כתיבה שיווקית קופירייטינג חשיפה |
כתיבה שיווקית קורות חיים |
כתיבה שיווקית שירות התעסוקה |
כתיבה שיווקית תעסוקה |
כתיבה שיווקית תרגום לאנגלית |
סדנת כתיבה שיווקית בפייסבוק |
כתיבה לאתר |
כתיבת לאתרים |
כתיבה לאתר אינטרנט |
כתיבת בלוג באנגלית כיתה ט |
כתיבת בלוג בעברית |
כתיבת בלוג מקצועי |
סוגי כתיבה עיתונאית |
איזה סוגי כתיבה יש |
בלוגים כתיבה |
סדנת כתיבה בלוג |
אפליקציה לכתיבה בעברית על תמונה |
כתיבת תקנון לאתר אינטרנט מחיר |
שירותי כתיבה לאתרים |
כתיבת מאמרים לאתר |
בלוגים על כתיבה |
סדנת כתיבת בלוג |
קורס כתיבת בלוג |
כתיבת לאתרים |
כתיבת תוכן שיווקי שכר |
כתיבת תוכן לאתר |
כתיבת תוכן לאתרים |
כתיבת תוכן לאתרים |
כתיבת תוכן לאתרים שכר |
כתיבת תוכן לאתרים מאמרים |
כתיבה תוכן לאתרים |
כתיבת תוכנית עסקית באנגלית |
כתיבת תוכנית עסקית מקצועית |
עלות כתיבת תוכנית עסקית |
מחיר כתיבת תוכנית עסקית |
כתבת תוכן שיווקי |
תוכן שיווקי לאתרים |
מה זה תוכן שיווקי |
כותב תוכן שיווקי |
פרסום באתרי תוכן |
חברות תוכן שיווקי |
שיווק באמצעות תוכן |
שיווק דיגיטלי תוכן |
איך לכתוב תוכן שיווקי |
פרסום מאמרים באתרי תוכן |
בניית אסטרטגיית תוכן |
תוכן שיווקי ומיתוג |
גאנט תוכן |
שיווק תוכן באינטרנט |
פרסום תוכן שיווקי |
תוכן משוכפל |
תוכן שיווקי דוגמאות |
פרסום כתבות תוכן |
תוכן שיווקי |
שיווק תוכן |
אסטרטגיית תוכן |
תוכן איכותי קידום אתרים |
אופטימיזציה לתוכן |
קורס ניהול תוכן ומדיה חברתית |
קורס ניהול תוכן דיגיטלי |
ניהול תוכן ומדיה חברתית |
קידום אתרים באמצעות תוכן |
פרסום תוכן |
ניהול תוכן דיגיטלי |
תוכן איכותי לקידום אתרים |
קידום תוכן ממומן |
פרסום תוכן ממומן |
בניית אתרי תוכן |
קידום באמצעות תוכן ממומן |
כתבות תוכן שיווקי |
הזנת תוכן |
קידום תוכן |
חברת תוכן |
מערכת לשיווק באמצעות תוכן |
ניהול תוכן שיווקי |
בחירת תוכן דיגיטלי |
בניית אתר תוכן |
קידום באמצעות תוכן |
אתרי תוכן מובילים |
איך לכתוב תוכן עניינים |
קורס תוכן לאינטרנט |