למה כדאי להשתמש ברימרקטינג?

נשמח ליצור איתך קשר

מלא את הטופס הבא ונחזור אליך בהקדם

ניהול קמפיינים בעיתונות

בניית אסטרטגיה שיווקית

קידום
אורגני

למה כדאי להשתמש ברימרקטינג?

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

ניהול קמפיינים בעיתונות

בניית אסטרטגיה שיווקית

קידום
אורגני

מכירים את התחושה בה אתם מרגישים שמודעות מוצרים עוקבים אחריכם בפייסבוק? הסירו כל חשש – מדובר ברימרקטינג.

 

מה זה רימרקטינג?

רימרקטינג נחשב לאחד הכלים המוכחים שמניבים המון תוצאות טובות, העומדים בפניכם כשאתם רוצים לשווק את עצמכם. הפעולה שקורת כשאנחנו מדברים על שיווק מחדש, היא שאנחנו מציגים מודעה מסוימת לקהל, שכבר ראה את המוצר או השירות איכשהו. יכול להיות שאותו הגולש צפה באחד הפוסטים שלנו בפייסבוק, או ביקר באתר שלנו. אם קורה לכם מצב בו אתם רואים פרסומים ומודעות של עסקים מסוימים אבל אתם לא מבינים כיצד זה קורה – נסו להיזכר אם הגבתם על אחד הפוסטים של עסק מסוים או גלשתם באתר שלו – זה בדיוק הרימרקטינג. המיקוד לאנשים המתעניינים באתרים ועסקים מסוימים עוזר להשיג תוצאות יותר אפקטיביות מהפרסומים שלכם.

רימרקטינג בפייסבוק עובד בדומה לשיווק מחדש של גוגל אדס, אבל במקום להציג את המודעות שלכם באתרים שונים ברחבי האינטרנט, המודעות שלכם יוצגו בפייסבוק. מה שמעולה בפייסבוק היא הדרך בה נמצא קהל מותאם אישית. זה עובד כך: מישהו מבקר באתר שלכם, או מקיים כל אינטראקציה עם העסק שלכם, הוא מתויג בסוג של קוד שאתם מיישמים כדי לעקוב אחריהם, ובזמן שהוא גולש בדף הראשי שלו בפייסבוק, המודעה קופצת כדי להזכיר לו מה הוא מפספס. אבל למעשה יש סוגים שונים של רימרקטינג בפייסבוק הכוללים רשימות של לקוחות, תנועות באתר ופעילות של אפליקציה.

 

רשימות הלקוחות

אחד הכלים הנחשבים ביותר שיש לפייסבוק הוא היכולות להציג מודעות מותאמות אישית, לרשימת אנשי הקשר איתם כבר יש לכם קשר. עם רשימת הלקוחות מודעות הפייסבוק יהפכו למעין שיווק בדואר האלקטרוני על ידי המיקוד שלו לאנשים ספציפיים עם מסרים מותאמים אישית. אתם יכולים להשתמש בכתובות הדוא”ל, במספרי הטלפון או בשמות המזוהים בפייסבוק – כל מקום בו נתוני הלקוחות שלכם מאוחסנים, וכך למקד לאנשים מסוימים מודעות הרלוונטיות להם.

 

תנועות באתר

נחשב לפעולה שאנשים יותר מכירים, וזה מציג מודעות לאנשים שביקרו באתר שלכם בתוך מסגרת זמן המוגדרת מראש. לאחר שתציבו פיקסל של פייסבוק באתרים שלכם, תוכלו להגדיר קהל ספציפי עם מסננים כמו גיל, על בסיס דפים שבהם הם כבר ביקרו. אם לדוגמה אתם מוכרים תכשיטים, תרצו שמודעות הפייסבוק שלכם ימוקדו על אנשים המחפשים תכשיטים – כך תמקדו את החיפוש לאנשים שביקרו בדפים נוספים המכילים את המילה תכשיטים.

 

פעילות האפליקציה

לבסוף, תוכלו למקד את המודעות על סמך הפעילות של האפליקציה. יש מספר דרכים להציג מודעות רלוונטיות לאנשים על סמך הגלישה של המשתמש. אם לדוגמה אותו אדם הגיע לאתר התכשיטים, מילא לעצמו סל אבל ברגע האחרון נטש את העגלה – אתם יכולים להחזיר אותו שוב על ידי קוד הנחה מיוחד. כך תוכלו להגיע לאנשים שגלשו באתר שלכם לאחרונה.

 

למה זה כל כך טוב?

רימרקטינג נחשב לאפקטיבי ביותר, זאת בגלל העובדה שאנשים גולשים בפייסבוק הרבה זמן מהיום. דבר זה יעזור לכם לעשות קמפיין בפייסבוק שיגיע בדיוק לאוכלוסייה שאתם רוצים. פייסבוק יודע על מה אתם מסתכלים ומה מעניין אתכם – דבר שבהחלט עוזר להבין איך המודעות מותאמות לכל גולש. לכן אתם בתור בעלי העסקים צריכים למקד את הקמפיין שלכם ליעד המתאים. גם אם תעשו מודעה מעוצבת מדהים, אבל היא לא תגיע ליעדה – הכל יכול להיכשל.

יחד עם הרימרקטינג תוכלו להשתמש בפייסבוק ממומן שיעזור לכם לכוון את הפרסום לפי גיל הגולשים, המיקום שלהם, מגדר, תחומי עניין ועוד. כך תוכלו לקבל אומדן של כמות החשיפות שהיו לפוסט שלכם בפרק זמן אותו תקבעו, על פי נתונים מדויקים מאוד. רימרקטינג בהחלט שווה את הזמן שלכם. שתדעו ש70% מאנשים שרואים מודעות בפייסבוק נוטים לבצע רכישות.
ללא כל קשר לגודל העסקה שתבצעו או הרשימה שלכם, פרסום בפייסבוק הוא הבחירה הטובה ביותר עבור כל כך הרבה משווקים. היכולת למקד את הפרסומים שלכם לקבוצת יעד מסוימת הוא בהחלט צעד עצום. זה יכול להקפיץ את העסק שלכם גבוהה ולגרום להצלחה כפולה ממה שחשבתם, גם בתקציב נמוך. היתרון המרכזי הוא שאתם לא מתחרים באף אחד – אתם יוצרים הצלחה אישית משלכם בהם אתם הכוכבים הראשיים היוצרים קשרים עם הלקוחות שלכם.

בלוג

למה כדאי להשתמש ברימרקטינג?

מכירים את התחושה בה אתם מרגישים שמודעות מוצרים עוקבים אחריכם בפייסבוק? הסירו כל חשש – מדובר ברימרקטינג.   מה זה רימרקטינג? רימרקטינג נחשב לאחד הכלים

בלוג

איך להגדיל צפיות ביוטיוב

זה מלווה אתכם כבר לא מעט הזמן; הרעיון הגאוני הזה שפשוט חייב להפוך לערוץ יוטיוב. אז עשיתם את זה – פתחתם ערוץ ואפילו העליתם כמה

בלוג

מה זה פרופיל פייסבוק מאומת?

יכולות לעלות לא מעט שאלות שקשורות לפרופיל הפייסבוק האישי שלכם. השאלות יכולות להגיע לאחר שוטטות קצרה בין פרופילים אחרים, שם תוכלו לראות פרמטרים שונים. לא

פרסום ברשתות חברתיות

איך לבנות ערוץ יוטיוב משפיע?

תמיד חלמתם שיהיה לכם ערוץ יוטיוב משפיע? המאמר הבא נכתב על מנת לספק לכם טיפים חשובים לבניית ערוץ מצליח משלכם. אחרי שתקראו את המאמר בשלמותו,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו