5332 -> 0870

עשינו עסק? כך תקדמו את העסק החדש!

האם קידום עסק חדש מותנה בהכרח בהשקעה כספית גבוהה בפרסום? אולי תופתעו, אך התשובה היא שלא. לפניכם, 5 שיטות יעילות ונגישות לקידום העסק – מקידום אורגני במנועי החיפוש ועד מפגשי אימון עם יועץ עסקי.

 

קידום אתר הבית במנועי החיפוש

אי אפשר לדבר על קידום עסק, מבלי לדבר על קידום במנוע החיפוש google. ומדוע קידום האתר צריך בכלל לעניין אתכם? מסיבה פשוטה: לא משנה כמה ייחודי ומשנה חיים יהיה המוצר שלכם, הרי שמבלי שידעו שהוא קיים – אין לו או לעסק שלכם תכלית. ואכן, המטרה בקידום אתר היא לייצר מפגש בין האתר/מוצר לקונים פוטנציאליים – אלו שהמוצר שלכם עשוי לענות על הצורך שלהם.

 

באופן טבעי, ככל שיושקעו יותר משאבים בקידום האתר, כך הוא ימוקם גבוה יותר במנוע החיפוש. לאן אתם צריכים לשאוף? חשיפה גבוהה, קליקים, השארת פרטים בעמוד “צור הקשר” ובהמשך – רכישות! באפשרותכם לקדם את האתר בקידום אורגני או ממומן, או לנקוט באסטרטגיית קידום המבוססת על שניהם. היתרון בקידום העסק בשיטה זו: אתם מחליטים כמה, איך ומתי להשקיע.

 

עסקים למען עסקים – שיתוף פעולה שתכליתו חשיפה הדדית

אחת הדרכים היעילות ביותר לקידום העסק, היא יצירת שיתופי פעולה עם עסקים נוספים. ישנו כלל ברזל כי “שניים חזקים מאחד”, גם ובעיקר כשמדובר על עסקים המעוניינים בחשיפה ובפרסום. אז איך משתפים פעולה עם עסקים? נניח והעסק שלכם הוא שירותי צילום סטילס לאירועים:

  • שתפו פעולה עם עסקים הפונים לקהל היעד שלכם. לדוגמא: תקליטנים, מפעילי אטרקציות, צלמי וידאו וכיוצא בזה. שיתוף הפעולה יתבסס על הסכם ביניכם: “אני אציע אותך ללקוחותיי, אתה תציע אותי”.
  • בעת שיפנה ל-DJ לקוח שמתעניין בשירותי המוסיקה, הוא יציע לו “חבילה מושלמת” הכוללת בין היתר את השירות שאתם מציעים – שירותי צילום! (הרי זוג שמתחתן ומחפש דיג’י, בהכרח יחפש גם צלם).
  • העסקים איתם תשתפו פעולה, יפיצו את שמכם ויקדמו אתכם
  • התוצאה: הלידים שלהם, הופכים ללקוחות שלכם!

 

קידום העסק באמצעות הטבות

יש לכם את כל מה שצריך בכדי להצליח! עם זאת, חסר לכם דבר אחד: לקוחות! אינכם צריכים למכור עצמכם בזול חלילה, אך עליכם לזכור דבר מהותי: בשלב זה, כשהעסק חדש, לא בטוח שקהל היעד כלל מודע לקיומכם. הדרך “לגרות” את הקהל ולגרום לו לרצות להכיר אתכם, היא באמצעות הטבות ומבצעי היכרות. מובן כי אתם אלו שתגדירו את אופי ההטבה, למי היא מיועדת ומהו התוקף שלה. לעתים, מספיק לקוח אחד מרוצה שיפיץ את שמכם לחבריו, אלו ידברו עליכם בארוחה עם המשפחה, בני המשפחה עם החברים בעבודה וכך בהדרגה תקבלו חשיפה. דוגמאות להטבות שעשויות להאיץ מכירות ולהגדיל משתמשים/לקוחות:

  • הורדת קורס אונליין ללא עלות ברכישת קורס
  • שיחת ייעוץ עסקית-מקצועית ב-50% הנחה למשך שבוע
  • משלוח עד הבית ללא עלות לחודש הקרוב ועוד…

 

קחו חלק במפגשי networking

לכל העסקים, קל וחומר לאלו שנמצאים בשלבי הקמתם, מומלץ לקחת חלק במפגשי הנטוורקינג. עסקים רגילים למכור את שירותיהם ללקוחות, אך בנטוורקינג זה עובד אחרת: כל עסק “מוכר” עצמו לעסקים אחרים, כאשר המוטיבציה היא לשתף יחד פעולה בפרויקטים. לדוגמא: מעצבת גרפית שפוגשת מקדם אתרים, ולמרות שלכל אחד מהם עסק עצמאי, הם בוחרים לעבוד על פרויקטים משותפים. הנוכחות במפגשים חושפת אתכם לאנשי מפתח, ומבססת בעבורכם את התנאים המושלמים לקידום העסק.

 

אימונים אישיים עם יועץ עסקי מומלץ

מוצר מצוין? יש! האם מוצר – מצוין כלל שיהיה, מבטיח בהכרח עסק מצליח? התשובה היא שלא. קידום העסק מותנה בהיכרות שלכם את עצמכם – מי אתם, מהו הערך שאתם מציעים ולאן אתם שואפים להגיע. שאלות אלו בעלות משקל רב, ואין זה מפתיע שלעתים בעלי העסק, כלל לא יודעים להשיב עליהן. אימון עסקי מזמין אתכם לתהליך מעצים, בעיצומו תכירו אתכם ואת העסק טוב יותר! הייעוץ העסקי מתמקד בשלל היבטים, לרבות תכנון והקמת העסק החדש, התמודדות עם החששות הטבעיים והאתגרים הצפויים וכן הלאה.

 

 

בלוג

איך לבחור וטרינר מומלץ – המדריך

אחת ההחלטות הראשונות שעלינו לעשות כשאנחנו מביאים כלב או חתול לביתנו היא, לאיזה וטרינר נפנה בכל עת שנצטרך לטפל בו. להחלטה זו תהיה משמעות רבה

בניית אתרים

הסוד להצלחת העסק שלכם

ברוכים הבאים לשנת 2021, שנה בה התחרות בין העסקים רק הולכת ומתגברת. רק בישראל ניתן למצוא היום מאות עסקים שיושבים על אותו התחום ומתחרים ביניהם.

בלוג

מה זה פרסום ממוקד?

הפרסום נמצא בכל מקום באינטרנט, אבל כדי ללכוד את תשומת לב הגולשים, מפרסמים הסתגלו להרגלי הצפייה הדיגיטליים של הגולשים באמצעות מיקוד להעדפות הקריאה והרכישות שלהם

חייג עכשיו