פרסום באינסטגרם ב-2020: כך תהפכו לויראלים

האם לפרסם או לא לפרסם באינטרנט, זו כבר מזמן לא השאלה. היום כבר ידוע לכל מי שעוסק בעולם הפרסום ולרובם המכריע של בעלי העסקים, שהאינטרנט הוא אחד מערוצי הפרסום האפקטיביים ביותר, ועבור עסקים רבים גם הנגיש והזמין ביותר. השאלה היא היכן לפרסם באינטרנט? האם לפרסם בפייסבוק? האם בגוגל? האם דווקא פרסום באינסטגרם הוא הכיוון הנכון? ואולי בכלל נכון לחלק את עוגת הפרסום של העסק בין כלל הערוצים האלה? בשורות הבאות ננסה לענות על השאלה בדגש על האינסטגרם כערוץ פרסום שהולך והופך ליותר ויותר חשוב.

כיצד נקבע ערוץ הפרסום המתאים?

ככלל, המקום בו אתם רוצים לפרסם הוא המקום בו תוכלו להשיג חשיפה מקסימלית לקהל היעד שלכם. שימו לב שבכלל זה ישנם שני אלמנטים מרכזיים. א' אתם רוצים להשיג חשיפה מקסימלית וב' אתם רוצים שהיא תהיה מול קהל היעד שלכם. חשיפה רחבה בפני אנשים שאינם נכללים בהגדרות קהל היעד שלכם היא בזבוז משווע של כסף וזמן. מצד שני, חשיפה ממוקדת מדי ובהיקפים מצומצמים מול קהל היעד, גם היא לא תשיג את התוצאות הנדרשות. המשמעות היא שאתם צריכים להבין תחילה היכן נמצא קהל היעד שלכם ולמקד את עיקר המאמץ בערוץ הזה. מן הסתם, קהל יעד זה נמצא גם בערוצים אחרים וגם בהם אתם רוצים להיות נוכחים במינונים נמוכים יותר.
ראו גם: פרסום בפייסבוק

פרסום באינסטגרם – הולך ומתפתח

אחד מערוצי הפרסום אונליין שהולכים ותופסים יותר ויותר תנופה הוא הערוץ של פרסום באינסטגרם. האינסטגרם הפך בשנים האחרונות לערוץ החברתי המרכזי אונליין כשהדור הצעיר מחזיק בדרך כלל בחשבון אינסטגרם בלבד, ומרבית בני הדור הוותיק מחזיקים בחשבון אינסטגרם לצד חשבונות הפייסבוק והטוויטר שלו. בחישוב פחות, האינסטגרם הוא המקום בו תוכלו לייצר את החשיפה המקסימלית מול קהל היעד שלכם ובלבד שלא מדובר בקהל יעד מבוגר מאזור דור הבייבי בום ודור ה-Y.

פרסום בדיגיטל

ואחרי שאמרנו את זה, אתם לא היחידים שרוצים לפרסם באינסטגרם. משתמשי הרשת החברתית נחשפים בכל רגע נתון לאינספור מסרים פרסומיים משלל בתי עסק, בהם גם המתחרים הישירים שלכם. בכדי להבטיח שאתם בולטים מעל השאר אתם צריכים את הקריאייטיב המושלם, את הקופירייטינג המושלם ואת הטרגטינג האולטימטיבי שיאפשר לכם להגיע לקהל הנכון בזמן הנכון ועם המסר הנכון.
ראו גם: מכירת לידים בדיגיטל: הדרך החדשה להרוויח כסף

עבודה של אנשי מקצוע

לאור כל הדברים שנאמרו לעיל, די ברור שגם ערוץ פרסום באינסטגרם הוא ערוץ שחייב להתנהל בצורה מקצועית ומחושבת. זה מאוד פשוט לפתוח חשבון מפרסם, להגדיר תקציב ולהתחיל לפרסם למשתמשי האינסטגרם, אבל אם אתם רוצים להבטיח את השגת יעדי הפרסום שלכם, אתם חייבים לעשות את זה נכון, במסגרת אסטרטגיית פרסום רחבה בדיגיטל ובסיוע אנשי מקצוע בתחום שיווק דיגיטלי שיודעים כיצד לבנות את המסר, כיצד למצוא את קהל היעד שלכם וכיצד להתאים את המסר לקהל היעד.

Scroll Up