קידום עסקים באינטרנט ב-2020: הנחה ענקית למצטרפים!

בעלים של עסק? חולמים לקדם את העסק שלכם ברשת האינטרנט ולהגיע בדיוק לקהלי היעד שלכם בצורה ממוקדת ויעילה שתוביל לכך שעוד ועוד לקוחות מגיעים אליכם? קידום עסקים זה בדיוק מה שאתם צריכים. קבוצת ירדן היא בין חברות הדיגיטל המובילות בישראל. המומחים שלנו ישמחו ללוות אתכם שלב אחר שלב ולבנות עבור העסק שלכם תכנית קידום אסטרטגית ברשת האינטרנט וברשתות החברתיות לעתיד הקרוב על פי צרכי העסק ובהתאם לתקציב העומד ברשותכם. 

קידום עסקים מה זה בכלל?

קידום עסקים הוא שם כולל למגוון רחב של תהליכים ושיטות לקדם את העסק שלנו בפלטפורמות המדיה הדיגיטליות. למעשה, אם נחשוב על זה לעומק נגלה כי כולנו נמצאים אונליין לאורך שעות רבות במהלך היום. גם הלקוחות שלנו נמצאים אונליין. לכן, קידום עסקים יכול להתבצע במגוון של דרכים כמו למשל קידום עסקים ברשתות החברתיות כמו הפייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, קידום עסקים בגוגל בין זה קידום אורגני ובין אם ממומן, קידום עסקים בלינקדין, קידום באמצעות בניית דפי נחיתה ותפוצה במייל ועוד. 

חברת דיגטל ופרסום בפייסבוק

קידום עסקים למי זה מתאים?

למעשה, קידום עסקים זה משהו שיכול להתאים לכל עסק! קטן, בינוני או גדול. ארגון או עמותה, חברת הייטק או חנות אופנה, סטודיו לפילטיס או מרפאה בעיסוק, חברת שיפוצים או מנעולן בתל אביב! לכולם! העניין הוא למצוא את הפלטפורמות והנישות הדיגיטליות שתואמות את צרכי העסק שלנו ולהגיע למקומות שבהם קהלי היעד שלנו נמצאים. 

קידום עסקים איך עושים את זה

  1. לומדים את העסק — בשלב הראשון עלינו להכיר וללמוד את העסק לעומק. מה זה אומר? כמו שכבר הסברנו, לכל עסק יש את הייחודיות שלו וקהלי היעד נמצאים בפלטפורמות שונות ולכן כל עסק צריך לקדם את עצמו בצורה מעט שונה. אם יש עסקים שיתאים להם יותר להופיע בקמפיינים ממומנים ברשת החברתית פייסבוק, עסקים אחרים חייבים להשקיע בבניית אתר מקצועי ולקדם את האתר קידום אורגני בשילוב קידום ממומן בגוגל. לכן קודם כל עלינו להבין את התחום לעומק, לבדוק איפה הגולשים שלנו נמצאים, לחקור קצת איך זה עובד למתחרים שלנו ורק אז להמשיך הלאה בתהליך של קידום לעסקים. 
  2. בניית אסטרטגיית קידום לעסקים — לאחר שהבנו איפה הגולשים שלנו נמצאים, עלינו לתכנן את השלבים קדימה בתהליך הקידום. עלינו לשאול את עצמנו מה עלינו לעשות? האם עלינו להקים עמוד עסקי בפייסבוק ומשם להתקדם, האם עלינו לפתוח ערוץ יוטיוב ולהתחיל לצלם סרטונים בנושאים חשובים שיובילו לתנועה חזקה לערוץ ומשם גם לאתר שלנו, אולי שווה לנו להשקיע בקמפיינים ממומנים בגוגל…יחד עם זאת, יש עסקים שכבר פעילים בכל מיני פלטפורמות וצריכים לעשות שינויים. למשל, יש לא מעט עסקים שיש להם כבר אתר והאתר הזה פשוט צריך שיפצורים ושינויים שמותאמים לאלגוריתם של גוגל.  
  3. מחקר מילות מפתח — במידה והבנו כי עלינו לקדם את העסק שלנו גם בתהליכי קידום אורגני ו/או קידום ממומן, עלינו לבצע מחקר מילות מפתח. את המחקר הזה ניתן לעשות או בעצמנו או בעזרת חברה מקצועית המתמחה בקידום עסקים בגוגל. המחקר הזה בעצם מאפשר לנו להבין אילו מילים וביטויים אנו צריכים לקדם בתהליך הקידום, באיזה נושאים התכנים שלנו צריכים לעסוק ואף לבנות אסטרטגיית קידום ותוכן שתוביל לתוצאות. 
  4. בדיקת תוצאות — כל כמה שבועות, חשוב לבדוק איך תהליכי הקידום שעשינו עזרו לעסק שלנו בהיבט של חשיפה, של תנועה לאתר או לדפים השונים בהם יש נוכחות עסקית פעילה, כמה אנשים נחשפו אלינו, כמה אנשים סגרו עסקאות ועוד. מעקב כזה בעצם מאפשר לנו להבין את נקודת ההתחלה ובאילו מקומות עלינו לעשות שינויים. 

מי עושה את כל זה

כאן בדיוק נכנס לתמונה התפקיד של חברת קידום אתרים בגוגל המתמחה בקידום לעסקים. מדובר בתחום מורכב, דינמי, הדורש ידע וניסיון. אמנם יש לא מעט עסקים, בעיקר עסקים קטנים הנמצאים בתחילת דרכם שבוחרים לקדם את העסק שלהם בעצמם, אבל לטווח הרחוק זה לא מחזיק מים. עסק שלא משקיע בקידום,שיווק ופרסום כל הזמן, נשאר מאחור ומשאיר מקום למתחרים. לכן, שווה להשקיע בבחירת חברה מקצועית המתמחה בקידום עסקים. 

קידום עסקים כמה זה עולה?

לשאלה זו אין תשובה חד משמעית וזה מאוד תלוי כמה העסק שלנו גדול, כמה תקציב יש לנו לקידום העסק ובאילו פלטפורמות מתאים לעסק שלנו לפעול. בעוד יש עסקים שלא יכולים להשקיע סכומי כסף גבוהים ומתחילים מכמה מאות שקלים בודדים, יש עסקים שמשקיעים אלפי ואפילו עשרות אלפי שקלים בקידום העסק ברשת האינטרנט.

משרד פרסום דיגיטלי

לצורך ההמחשה ניקח את עולם השיפוצים בתור דוגמא. 

דני לוי הוא שיפוצניק מנוסה עם למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחום. דני מתמחה בביצוע כל עבודות השיפוצים ועובד עם קבלנים איתם יצר קשרים במהלך השנים. דני רוצה למנף את העסק שלו ולכן הוא מתייעץ עם חברה לקידום עסקים אשר מציעה לו לפתוח עמוד עסקי בפייסבוק, לבנות אתר תדמית מקצועי ולהתחיל לקדם את עצמו. העניין הוא שלדני אין תקציבים מאוד גבוהים להשקיע בקידום משום שהוא נחשב לעסק קטן. החברה מציעה לדני בינתיים עד שהתקציב שלו יגדל, לפתוח ערוץ יוטיוב עם סרטונים מקצועיים בנושאים שונים מתחום השיפוצים. תוך מספר שבועות מהרגע שדני פותח את הערוץ ומעלה חמישה סרטונים, הוא כבר מופיע בעמודים הראשונים של גוגל בלי להשקיע יותר מדי כסף או זמן. במקביל, דני שמע מחבר על גוגל ביזנס שזה שירות חינמי שממקם את העסק שלו במיקום המפה ומאפשר לגולשים להגיע אליו במגוון של דרכים. דני נרשם לגוגל ביזנס ומוסיף מידע רלוונטי לעסק שלו. לאחר כמה חודשים דני פותח עמוד פייסבוק ומקדם אותו קידום אורגני על ידי העלאת פוסטים, סרטונים ותמונות של לפני ואחרי שיפוץ. כתוצאה מהפעולות הללו דני סוגר 3 שיפוצים גדולים ומתחיל להגדיל את ההכנסה שלו. לאחר שנה חברת הקידום עוזרת לדני להקים אתר אינטרנט תדמיתי ובעלות של 1,000 שקלים בחודש, החברה מתחילה בתהליך של קידום אורגני. זו דוגמא מצוינת לעסק עם תקציב מוגבל או מאוד נמוך שלא נמצא בפלטפורמות הדיגיטליות ולאט לאט מקבל חשיפה. לעומת זאת, חברת אלקה בניה ושיפוצים, קיימת כבר למעלה מ-40 שנה והפעילות עוברת מדור לדור. לחברה יש מעגל לקוחות עשיר והעבודה עוברת מפה לאוזן. החברה נחשבת למוכרת וידועה בתחום השיפוצים. לחברה כבר יש אתר אינטרנט ועמוד עסקי בפייסבוק כולל פרופיל אינסטגרם בו מועלים סרטונים ותמונות של ”לפני ואחרי שיפוץ“ על בסיס שבועי קבוע. החברה משקיעה 20,000 שקלים בחודש בקידום העסק בפלטפורמות הדיגיטליות השונות. התקציב מחולק כך:

  • 5,000 ש“ח בחודש לקידום ממומן בביטויים: שיפוץ דירה קומפלט, שיפוץ וילה ושיפוץ עסקים.
  • 5,000 ש“ח בחודש בקמפיינים ממומנים בפייסבוק לפי קהל יעד.
  • 6,000 ש“ח בחודש לקידום באינסטגרם לפי קהל יעד.
  • 4,000 ש“ח לפרסום ביוטיוב, במיילים וקידום אורגני. 

זה ההבדל בין ניהול תקציב חכם לעסק קטן שאין לו תקציב גבוה להשקיע בקידום לבין עסק גדול עם תקציב רחב. 

לסיכום, אם אתם עדיין לא נמצאים בדיגיטל באופן כזה או אחר, זה הזמן לחשוב איך אתם ממנפים את העסק שלכם. יש מגוון של דרכים לעשות זאת כאשר לכל עסק יש את האסטרטגיה שמתאימה לו. זה הזמן לשנס מותניים, ללמוד קצת את תחום הפרסום בדיגיטל ולקפוץ למים. שם נמצאים הלקוחות החדשים שלכם. אינסטגרם, פייסבוק, גוגל, יוטיוב… נסו ללמוד קצת על כל אחת מהפלטפורמות, לדבר עם אנשים שאתם מכירים, לבחור בחברה מקצועית שתיקח אתכם יד ביד ותלווה אתכם בתהליך של קידום עסקים בדיגיטל. 
רוצים לשמוע עוד מידע על קידום עסקים אונליין? קבוצת ירדן היא בין חברות הדיגיטל המובילות בישראל! צוות המומחים שלנו מורכב מבוני אתרים, מומחי חווית משתמש, מתכנתים, מקדמי אתרים המתמחים ב-SEO, מקימי קמפיינים ממומנים בפייסבוק ובגוגל, מעצבים גרפיים, כותבי תוכן ועוד. הסנכרון בין הצוות מאפשר לנו לספק לקהל הלקוחות שלנו חבילת קידום מותאמת אישית על פי צרכי העסק והתקציב העומד ברשותכם. תוך מספר חודשים תוכלו לראות שינוי של ממש בכמות הפניות ותהליך הקידום של העסק שלכם.

חברה לשיווק דיגיטלי
בלוג

חברת מדיה #1 בפרסום ושיווק בדיגיטל

מחפשים חברת מדיה? רוצים שהעסק שלכם ימונף וייחשף ליותר אנשים דרך פלטפורמות הדיגיטל השונות? קבוצת ירדן היא בין חברות המדיה המובילות בישראל עם שנים של

Scroll Up