קצת על טירגוט קהל וחשיבות המהלך

נשמח ליצור איתך קשר

מלא את הטופס הבא ונחזור אליך בהקדם

ניהול קמפיינים בעיתונות

בניית אסטרטגיה שיווקית

קידום
אורגני

קצת על טירגוט קהל וחשיבות המהלך

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

ניהול קמפיינים בעיתונות

בניית אסטרטגיה שיווקית

קידום
אורגני

נראה שבעבר הלא רחוק, היה קל יותר לעסקים לשווק את עצמם. כל מה שהיה צריך זה מעט כסף, כמה שלטי חוצות ומבצעים מושכים במיוחד. כיום, המצב מעט שונה; הלקוח יודע בדיוק מה מגיע לו ולא מתבייש לדרוש זאת כמה שיותר מהר, כולם הפכו חשדניים יותר ובעלי העסקים שמעוניינים להצליח חייבים לעמוד בקצב. כך, הודעות SMS קמפיינים המיועדים לקהלים מסוימים, רשתות חברתיות ותוכן שמניע את הלקוח לקחת חלק פעיל במעגל חיי העסק, הפכו לחלק בלתי נפרד מהשיווק העסקי, כשהכל בסופו של דבר מבוסס על טירגוט.

 

איך הודעות SMS וטירגוט קשורים זה בזה?

בסופו של דבר הכל מתחיל ונגמר בהבנת הקהל. לדוגמא כשמדברים על הודעות SMS סביר להניח שלא לכולם יתאים לקבל אותן, שלא לדבר על כך שלא כולם טורחים לבדוק אותן. יש להבין מיהו קהל היעד שההודעות יניעו לפעולה ולהתמקד בו. הדבר נכון לגבי כל כלי שיווקי אחר:

 

  • התאמה אישית – קהלי יעד משתנים בגודל שלהם, בגיל ובנתונים נוספים, כך שבאופן שוטף ורציף העסק חייב להתאים ולעדכן את מסעות הפרסום ולהתאים אותם לקהלי היעד המשתנים. זהו החלק הקשה ביותר, ולכן חייבת להתקיים גמישות תוכן המאפשרת לצמצם את קהל היעד ולמקד אותו יותר. מובן שאין מנוס מניסוי וטעייה, עד שמצליחים לעלות על הנוסחה הנכונה.
  • פרסום בקנה מידה נכון – נניח שמדובר בחברה קטנה המפרסמת מוצרים מאוד נישתיים שלהם קהל ספציפי במיוחד בארץ. ייתכן ששלטי חוצות ענקיים הדורשים סכומי עתק לא יהיו הרעיון הטוב ביותר, גם מבחינה כלכלית וגם כי רוב הקהל פשוט לא יבין במה מדובר. במקרה זה, כדאי דווקא לפנות לקמפיינים באינטרנט ולהשאיר את שלטי החוצות למותגים הגדולים והמוכרים יותר. קנה מידה נכון יאפשר לנו להגיע ביתר קלות לקהל המתאים והנכון.
  • מיתוג – קהל היעד מסייע למיתוג העסק. פרסום מוצר או שירות עוסקים בהעברת מסרים ספציפיים, מיתוג עוסק באופן שבו העוקבים והלקוחות חווים את העסק בפועל. המיתוג מעביר מסרים באמצעות צבעים, מעורבות ברשת החברתית, תמונות ואמצעים נוספים שמטרתם לעורר את הקהל. ברגע שהמיתוג מבוסס קהל יעד כך יותר קל לבעל העסק לפעול באופן הנכון וההגיוני ביותר לאותו קהל. לדוגמא, עבור קהל מבוגר יותר הודעות SMS יהיו פתרון נהדר, ואילו כדי להגיע לקהל צעיר יותר כדאי לפנות לרשתות חברתיות ואף להתמקד ברשת אחת, תלוי בגילאי הקהל שלכם. יש לזכור שרבים מהצעירים עזבו את פייסבוק, כך שייתכן שאינסטגרם וטיק-טוק יהיו מקומות טובים להתחיל בהם.

 

הדבר החשוב ביותר הוא להתאים את כלי השיווק לקהל

אין ספק שלירות לכל הכיוונים יוכל לעזור, אבל דווקא ההתמקדות בקהל היעד המתאים ביותר לשיטת השיווק בה נהיה מעוניינים להשתמש, תוכל לעשות את כל ההבדל. כך, זה לא משנה אם נבחר לשלב הודעות SMS או דווקא לחלק פליירים – כל שיטה תביא להצלחה בתנאי שנתאים אותה לקהל הנכון.

 

 

 

 

 

 

בלוג

למה כדאי להשתמש ברימרקטינג?

מכירים את התחושה בה אתם מרגישים שמודעות מוצרים עוקבים אחריכם בפייסבוק? הסירו כל חשש – מדובר ברימרקטינג.   מה זה רימרקטינג? רימרקטינג נחשב לאחד הכלים

בלוג

איך להגדיל צפיות ביוטיוב

זה מלווה אתכם כבר לא מעט הזמן; הרעיון הגאוני הזה שפשוט חייב להפוך לערוץ יוטיוב. אז עשיתם את זה – פתחתם ערוץ ואפילו העליתם כמה

בלוג

מה זה פרופיל פייסבוק מאומת?

יכולות לעלות לא מעט שאלות שקשורות לפרופיל הפייסבוק האישי שלכם. השאלות יכולות להגיע לאחר שוטטות קצרה בין פרופילים אחרים, שם תוכלו לראות פרמטרים שונים. לא

פרסום ברשתות חברתיות

איך לבנות ערוץ יוטיוב משפיע?

תמיד חלמתם שיהיה לכם ערוץ יוטיוב משפיע? המאמר הבא נכתב על מנת לספק לכם טיפים חשובים לבניית ערוץ מצליח משלכם. אחרי שתקראו את המאמר בשלמותו,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו