שיווק אינטרנטי שמכניס פי 3 הכנסות!

שיוווק אינטרנטי הוא עולם ומלואו. שיווק אינטרנטי זה פייסבוק, שיווק אינטרנטי זה גוגל, שיווק אינטרנטי זה יוטיוב, לינקדין, אינסטגרם. שיווק אינטרנטי יכול להיות גם מודעה שנתקלנו בה בתוך אתר חדשות או אתר תוכן, זה יכול להיות מייל שאנחנו מקבלים מאתר שביקרנו בו או סרטון שאנחנו צופים בו בפיד. מדובר בתחום שכל הזמן מתקדם, משתנה, מתהווה מחדש ומאפשר לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים בכל תחום שהוא למקסם את הפוטנציאל העסקי שלהם. 

שיווק אינטרנטי קבוצת ירדן נעים להכיר!

אם גם אתם רוצים לשווק את העסק שלכם באינטרנט וממש לא יודעים מאיפה להתחיל קבוצת ירדן, נעים להכיר. המומחים שלנו ישמחו לסייע לכם בתהליך בניית אסטרטגיה שיווקית התואמת באופן מושלם לצרכים של העסק שלכם שלב אחר שלב. אז למה אתם מחכים? צרו איתנו קשר ותוכלו להעיף את העסק שלכם למקומות שהוא עדיין לא ידע כמותם. 

קידום בדיגיטל
freepik

שיווק אינטרנטי למה העסק שלי צריך את זה

אנו חיים בעידן שבו הלקוחות שלנו גולשים באינטרנט כמעט בכל שעות הערות שלהם. האופציה שלנו כבעלי עסק להישאר מחוץ למשחק הדיגיטלי, כמעט ולא קיימת, שכן אם לא נבחר את דרכי השיווק הדיגיטליות המתאימות לעסק שלנו, אנו צפויים להישאר מאחור וכן, לפנות את המקום למתחרים שלנו. דף נחיתה, דפים ופרופילים עסקיים ברשתות החברתיות, קידום ממומן בגוגל PPC, קידום אורגני בגוגל SEO, פרסום בפייסבוק — אין לזה סוף. כדי שנוכל למנף את הפוטנציאל העסקי הקיים אצלנו, עלינו לשווק את המותג, את המוצרים והשירותים השונים שאנחנו מציעים ללקוחות שלנו ברשת האינטרנט. 

שיווק אינטרנטי מאיפה מתחילים?

  1. היכרות — בשלב הראשון עליכם לבצע היכרות מעמיקה עם העסק שלכם. בשלב זה אנו שואלים שאלות כמו מי העסק שלנו, מיהם הלקוחות הפוטנציאליים שלו,  באילו ערוצי דיגיטל אנחנו פעילים אם בכלל, מיהם המתחרים שלנו, מה התקציב העומד ברשותנו לשווק את העסק, מה המטרות והחזון העסקי שלנו. אם לא נענה על כל השאלות הללו בצורה מפורטת אך ממוקדת, אנחנו צפויים ללכת לאיבוד בדרך. 
  2. איזה מסרים אנחנו רוצים להעביר ?- כדי לשווק את העסק שלנו אנחנו קודם כל רוצים לתת לגולשים שלנו מענה לצורך. אנחנו רוצים לספק להם מידע רלוונטי, לגרום להם להבין איזו בעיה המוצר או השירות שלנו צפוי לפתור להם ואיך זה בדיוק קורה בפועל. דרך זה, אנחנו בעצם יכולים להבין באילו פלטפורמות דיגיטליות כדאי לנו לשווק את העסק שלנו ואיך. האם על ידי העלאת סרטונים לערוץ דיגיטלי שנפתח ביוטיוב?, האם על ידי שליחת מסרים בדיוור אלקטרוני שימגנטו את הקהל שלנו ויניעו אותו לפעולה? האם על ידי הוספת תכנים, מדריכים ומידע רלוונטי שיעניק לגולש ערך מוסף או אולי דרך פעילות רציפה באינסטגרם הכוללת דיווח על תמונות, תיוגים, סרטונים ועוד. לכל עסק יש את הפלטפורמות הדיגיטליות ששווה להם להשקיע דווקא בהם. 

שיווק אינטרנטי משאירים למומחים

כמו שאתם מומחים בעסק שלכם או לחילופין נעזרים בכל מיני בעלי מקצוע שיסייעו לכם לנהל את העסק שלכם באופן כזה או אחר בין אם זה רואה חשבון, עורך דין, שירות ניקיון חיצוני או מעצבת שתעצב לכם את המשרד, הדבר האחרון שאתם רוצים הוא להתחיל ללמוד את האמצעים הדיגיטלים השונים פשוט משום שזה תחום ענק ואין למידע הזה סוף. מדובר בעולם שלם המאגד בתוכו מגוון של פלטפורמות ולכן אם אתם כבר בוחרים להשקיע בשיווק אינטרנטי, מומלץ לבחור חברה מקצועית שתלווה אתכם בתהליך שלב אחר שלב. 

חברת שיווק אינטרנטי מה התפקיד שלה?

ראשית כל על החברה או יותר נכון על המומחה לשיווק דיגיטלי שמוצמד אליכם, יש תפקיד חשוב והוא לאפיין את נקודת ההתחלה שבה העסק שלכם נמצא מבחינה שיווקית. יש עסקים שמתחילים ממש מאפס, כלומר הם קיימים כבר כמה שנים או אפילו עשרות שנים אבל אין להם נוכחות בעולם הדיגיטלי. לעומתם יש עסקים שיש להם רק אתר אינטרנט אבל הוא לא באמת מביא לטראפיק או מכירת לידים או סגירת עסקאות, יש עסקים עם עמוד עסקי בפייסבוק שהוא לא ממש פעיל ויש כאלה שפיזרו את השיווק שלהם על כל הפלטפורמות אבל בשטח, אין תמורה להשקעה. לכן, חשוב קודם כל להבין איפה אנחנו נמצאים ולקבוע נקודת מוצא. האם יש משהו שצריך לשנות כמו למשל לבצע התאמה של האתר לעשור השני של שנות ה-2000, האם עלינו לפתוח עמוד עסקי חדש בפייסבוק, האם שווה לנו להשתלב באינסטגרם וכדומה… 

חברת שיווק אינטרנטי בניית תכנית שיווקית לטווח הארוך

בשלב השני, אחרי שהבנו באיזה מקום אנחנו נמצאים, עלינו לבנות תכנית אסטרטגית שיווקית דיגיטלית עבור העסק שלנו. בשלב זה עלינו להתייחס לתקציב העומד ברשותנו שכן, קיים הבדל ניכר בין קידום העסק בקידום אורגני בגוגל, קידום ממומן, קידום ברשתות החברתיות וקידום משולב בין כמה פלטפורמות. בנוסף, גם כאן קיים הבדל בין עסק שעדיין לא פעיל בכלל לעומת עסק שכבר מונע בדיגיטל באופן כזה או אחר כמה חודשים או אפילו כמה שנים. התכנית האסטרטגית תכלול:

  1. תקציב חודשי מוגדר קבוע אותו ניתן לשנות כמובן בו אנו מחליטים להשקיע בשיווק דיגיטלי עבור העסק שלנו
  2. בחירת פלטפורמות לשיווק אינטרנטי: קידום אורגני SEO, קידום ממומן PPC, קידום ברשתות חברתיות: פתיחת ערוץ יוטיוב פעיל, פתיחת עמוד עסקי בפייסבוק, פרסום בפייסבוק, פתיחת פרופיל באינסטגרם, פרסום באינסטגרם ועוד… 
  3. הגדרת התהליך: כמה פוסטים אנחנו מעלים בחודש בפייסבוק, האם הם ממומנים או אורגניים, כמה סרטונים אנחנו מצלמים בחודש ומעלים לערוץ היוטיוב שלנו, איפה  אנחנו משווקים את אתר האינטרנט שלנו: בפייסבוק, במייל, באינסטגרם וכדומה… 
  4. הצבת מטרות ויעדים: למשל, תוך 3 חודשים היינו רוצים לראות שהאתר שלנו מופיע בעמוד הראשון בביטוי מסוים. תוך 6 חודשים, היינו רוצים להעלות את אחוזי המכירות של העסק דרך החנות האינטרנטית שלנו ב-X אחוזים. מאוד חשוב להגדיר יעדים כדי להבין מה הציפיות שלנו. כמובן, שבעזרת חברה מקצועית המתמחה בשיווק אינטרנטי, הרבה יותר קל להציב מטרות הגיוניות וגם לעמוד בהן. 
  5. סטטיסטיקות ונתונים: זה הזמן לבדוק איפה אנחנו עומדים. כלומר, אחת לחודש אנחנו חייבים למדוד במספרים את ההצלחה שלנו ולהבין מה עובד טוב ומה לא עובד טוב כדי לעשות שינויים. למשל, בחודש האחרונה נכנסו לאתר שלנו X גולשים, השאירו את הפרטים שלהם רק Y גולשים ו-Z גולשים ביצעו רכישה בפועל. כמובן שזו רק דוגמא וזה מאוד משתנה ותלוי בפלטפורמות שבחרנו לשווק את העסק שלנו. 
לוגואים של שיווק בדיגיטל

שיווק אינטרנטי קצת על כל פלטפורמה 

הדרך היעילה והנפוצה ביותר לשווק את העסק שלנו היא על ידי בניית אתר. ברגע שיש לנו אתר, אנחנו יכולים לקדם אותו בכל מיני דרכים ולהפיץ אותו. ניתן לקדם את האתר בשיטה האורגנית שזה בעצם הטמעה של קישורים חיצוניים באתרים אחרים המובילים לאתר שלנו דרך תוכן או בשיטת הקידום הממומן שזה קמפיין פרסומי בגוגל. ניתן גם לשלב בין שתי השיטות, זה במידה והתקציב שלנו מאפשר את זה. אפשר לשווק את העסק שלנו גם ברשתות החברתיות כמו למשל להעלות פוסטים, תמונות וסרטונים בערוצים השונים, להעלות קמפיינים ממוקדים לפי קהל יעד ועוד. 

שיווק אינטרנטי כמה זה עולה?

המחיר לשיווק אינטרנטי משתנה ותלוי בסוג ובכמות הפלטפורמות שבחרנו . בנוסף, זה תלוי ברמת המקצועיות והניסיון של חברת השיווק הדיגיטלי בה בחרנו. בגדול המחירים נעים בין 2,000-20,000 שקלים בחודש לשיווק דיגיטלי כשנהוג לחלק את זה כך:

  • קידום אורגני SEO- עסק קטן בדרך כלל משקיע 1,000-2,000 שקלים בקידום אורגני, עסק בינוני 3,000-5,500 שקלים בחודש בקידום אורגני ועסק גדול 6,000-12,000 שקלים בקידום אורגני.
  • קידום ממומן PPC — עסק קטן בדרך כלל משקיע בין 3,000-5,000 שקלים בקמפיין פרסומי, עסק בינוני בין 5,000-10,000 שקלים ועסק גדול בין 7,000-20,000 שקלים. 
  • קידום ושיווק בפייסבוק — עסק קטן 1,000-5,000 שקלים, עסק בינוני 3,000-6,000 ועסק גדול 5,000-20,000 שקלים ואפילו יותר מזה. 
  • קידום ושיווק באינסטגרם — עסק קטן 1,000-4,000 שקלים, עסק בינוני 3,000-6,000 ועסק גדול 5,000-15,000 שקלים בחודש. 

לפרטים נוספים אודות שיווק ופרסום בדיגיטל, המומחים של קבוצת ירדן מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר. נשמח לסייע לכם שלב אחר שלב בבניית אסטרטגיית קידום ושיווק העסק שלכם ולהביא אותו לחשיפה גבוהה, לחזק את המותג שלכם, לגרום לכם להיות בקשר ישיר ורצוף עם הלקוחות שלכם ולהגדיל מכירות.

חברה לשיווק דיגיטלי
בלוג

חברת מדיה #1 בפרסום ושיווק בדיגיטל

מחפשים חברת מדיה? רוצים שהעסק שלכם ימונף וייחשף ליותר אנשים דרך פלטפורמות הדיגיטל השונות? קבוצת ירדן היא בין חברות המדיה המובילות בישראל עם שנים של

Scroll Up