שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

מה זה שיווק דיגיטלי ? – המדריך למתחיל

כולנו כבר יודעים שבעשור האחרון השימוש באינטרנט הכפיל את עצמו והשפיע רבות על דרכי השיווק המסורתיות ועל הדרך בה אנו רוכשים מוצרים ומתקשרים עם עסקים שונים. אם אתם מכירים את עולם השיווק הדיגיטלי הוא עשוי להיראות מורכב ומבלבל מאוד עם מונחים חדשים ושפה משונה…אך יחד עם זאת חשוב שתבינו שזו הדרך הנכונה להצלחה העסקית שלכם. אז המומחים שלנו כאן בשביל לעשות לכם את החיים קלים יותר ולהסביר לכם מה זה שיווק דיגיטלי? איך זה נעשה ולמה כל עסק קטן/בינוני/גדול חייב את זה?! קדימה, בואו נתחיל! ???? 

שיווק דיגיטלי

אז מה זה שיווק דיגיטלי? 

שיווק דיגיטלי או שיווק באינטרנט הוא מונח רחב שכולל בין היתר פעולות שמתבצעות לצורך קידום, מכירה ופרסום המוצרים שלנו במגוון ערוצים דיגיטליים עליהם נפרט בהמשך. באמצעות כלים שונים אנו מייצרים חשיפה למותג ויוצרים חיבור רגשי מול קהל היעד הרלוונטי והמדויק ביותר לעסק שלכם. 

https://www.youtube.com/watch?v=_OsrFBP_jtw

איך ואיפה עושים שיווק דיגיטלי?

באופן כללי שיווק דיגיטלי מתייחס לפרסום שמועבר דרך ערוצים דיגיטליים כמו מנועי חיפוש, אתרי אינטרנט, מדיה חברתית, מיילים, אפליקציות ועוד. אף שמונח זה כולל מגוון רחב של פעילויות שיווקיות – אנחנו נתמקד בסוגים הנפוצים ביותר. 

  1. קידום אורגני SEO : הפירוש הכללי של המונח SEO הוא אופטימיזציה למנועי החיפוש שנעשית באמצעות פעולות שמטרתן לשפר את התנועה לאתר ולהגיע לגולשים הרלוונטיים ביותר לשירות/מוצר שלכם. חשוב לציין שלמרות שיש מספר מנועי חיפוש – 90% מהחיפושים מתבצעים באמצעות מנוע החיפוש של גוגל. אז איך זה בדיוק מתקדמים בתוצאות החיפוש? על קצה המזלג…מדי יום נערכים מיליוני חיפושים בגוגל, הגולשים (שהם למעשה גם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם) מזינים שאילתות שקשורות למוצר או לשירות שהם מחפשים. כאן נכנס תפקידו של מקדם האתרים – למקם את העמודים של האתר שלכם בתוצאות החיפוש הגבוהות ביותר בביטויים הרלוונטיים לעסק שלכם. הקידום האורגני בגוגל הוא אחד מאמצעי השיווק הדיגיטליים המומלצים ביותר ועל אף שמדובר “בהשקעה לטווח הרחוק” – היא מניבה תוצאות מעולות. הקידום מתבצע באמצעות חקר מילות מפתח מדויק, תוכן איכותי ומקורי, קישורים פנימיים, החלפת קישורים ועוד מגוון רחב של פעולות שמטרתן לדחוף את האתר שלכם קדימה ולהעניק לו דירוג גבוה בעיני גוגל. 
  2. קידום ממומן PPC: קידום ממומן Pay Per Click או תשלום לפי קליק – היא שיטה שמאפשרת לעסקים לחשוף ולשווק את עצמם במהירות ולמקם את עצמם בראש התוצאות של גוגל. בניגוד לקידום האורגני שהוא חינמי, גוגל מציעה לחשוף את העסק שלכם בפני קהל הלקוחות שמחפש אתכם ולשלם רק על מי שלוחץ על המודעה שלכם. נשמע מפתה? אנחנו מסכימים. מדובר באחת משיטות השיווק האפקטיביות שפעמים רבות מביאות תוצאות מיידיות, אך יחד עם זאת – חשוב להיות מודעים שפרסום בגוגל לא כל כך פשוט ויש להתחשב בהמון פרמטרים כדי שהקמפיינים יהיו יעילים ומשתלמים. 
  3. תוכן שיווקי: האם שמעתם על הביטוי: “תוכן הוא המלך”? אם לא, כדאי לכם להכיר אותו עכשיו ולהבין את המשמעות שלו. תוכן שיווקי הוא למעשה הדלק שמניע את פעילות השיווק הדיגיטלית שלכם. זה מפתח ההצלחה בקידום אורגני בגוגל, זה עוזר לאנשים להבחין בכם ברשתות החברתיות, זה נותן לכם את האפשרות להציע משהו בעל ערך ללקוחות בדוא”ל וכן במודעות פרסום. תוכן שיווקי יכול להיות מאמר, גרפיקה, תמונה, וידיאו וכו’. ללא ספק כיום זה מאתגר ליצור תוכן שיווקי שהוא מקורי, מעורר השראה וכזה שמעניק ערך לגולש – אך גם מאוד משתלם. תוכן טוב מתקדם בקלות והוא זה שימגנט, יסקרן ויגרום לאנשים לרצות להכיר את המותג שלכם.  
  4. רשתות חברתיות: כיום, רשתות חברתיות הם לא רק לאנשים שרוצים לעלות “סלפי”, או לצפות בסרטונים מצחיקים – מדיות חברתיות מסייעות לאנשים גם לגלות, לחקור וללמוד על מותגים ועסקים שהם מתעניינים בשירות/מוצר שלהם. שיווק דיגיטלי ברשתות החברתיות מתחלק לשניים – קידום ממומן שיכול למקם את הפוסטים שלכם לעיני קהל היעד המדויק בשבילכם וקידום אורגני ברשתות חברתיות שתורם רבות למיתוג ופרסום העסק שלכם בקבוצות ובאמצעות פעילויות שמעודדות מעורבות. שיטה זו היא חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה השיווקית של כל עסק – היום כולם (מגיל 10 עד 70) נמצאים ברשתות החברתיות, אם העסק שלכם לא נמצא שם, אתם לא באמת קיימים, לכן חשוב לדאוג להשקיע בערוץ הזה עם תוכן קריאטיבי שיעורר רגש אצל הלקוחות הפוטנציאלים שלכם ומודעות ממגנטות שיגרמו לאנשים לרצות ליצור אתכם קשר. ראו גם: פרסום בפייסבוק לעסק
חברת דיגטל ופרסום בפייסבוק

האתגרים בשיווק דיגיטלי 

שיווק דיגיטלי מציב אתגרים ייחודים עבור המשווקים – הערוצים הדיגיטליים מתפשטים ומשתנים במהירות וצריך להיות כל הזמן עם האצבע על הדופק, ללמוד כל פעם כיצד כל אחד מהם מתפקד, לשפר את הביצועים ולצמוח יחד עם השינויים התמידיים בעולם הזה. בנוסף, מדובר בזירות מאוד תחרותיות ואם אתם לא בולטים מספיק, הקהל שלכם עלול לפספס אתכם – לכן, רצוי לא לנסות לעשות את זה לבד כי ברוב המקרים זה מסתכם בבזבוז כסף רב. רצוי להיעזר בשירותים של חברה מקצועית לשיווק דיגיטלי שתדע לנצל את הידע והניסיון העשיר בשיווק העסק שלכם בדרכים היצירתיות והטובות ביותר, כך שאתם תוכלו ליהנות מתוצאות משביעות רצון. 

הדבר הכי חשוב שאתם צריכים לזכור – שיווק דיגיטלי היא שיטת הפרסום האפקטיבית ביותר. היא מסייעת לכם לשמור על קשר מול הלקוחות שלכם, לפתח אישיות, נראות וקול למותג שלכם ולהפוך את העוקבים או את הגולשים ללקוחות קונים. באיזה פלטפורמה הכי כדאי להשקיע? כפי שאמרנו, שיווק הדיגיטלי הוא עולם דינמי מאוד, לכן, אנו מאמינים שלא צריך לשים “את כל הביצים בסל אחד” ולפזר את הפעילות השיווקית בכל הפלטפורמות, כמובן שזה יהיה תלוי תחום. 

רוצים להתייעץ עם אחד המומחים שלנו? נשמח לעזור לכם ולענות לכם על כל שאלה. לפרטים נוספים מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם, או התקשרו אלינו – 

יכול לעניין אותך גם: בניית אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו