איך לבחור וטרינר מומלץ – המדריך

איך לבחור וטרינר מומלץ – המדריך

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

אחת ההחלטות הראשונות שעלינו לעשות כשאנחנו מביאים כלב או חתול לביתנו היא, לאיזה וטרינר נפנה בכל עת שנצטרך לטפל בו. להחלטה זו תהיה משמעות רבה לתהליך הטיפול והאחזקה בחיית המחמד, כל עת שהוא יישאר אצלנו.

במקרים רבים, בוודאי אחרי שאנחנו אוספים כלב או חתול עזובים מהרחוב, עלינו לפנות תחילה אל וטרינר בשביל שיבדוק אותם וייתן לנו חוות דעת על מצבם, בשביל שנוכל לדעת איך לטפל בהם. במקרים בהם אנחנו מאמצים כלב או חתול מעמותה מסודרת, אז סביר להניח שאת הבדיקה הראשונה על מצבם, נוכל לבצע דרך ווטרינר של העמותה, ובכל זאת, לאחר מכן, כל בדיקה, טיפול, חיסון או כל דבר אחר, נצטרך לפנות אל וטרינר קרוב למקום המגורים שלנו.

לשמחתנו, אנחנו יכולים למצוא היום הרבה מאוד וטרינרים מומלצים בכל יישוב, וכן אנחנו יכולים לקבל הרבה מאוד מידע על וטרינרים, הרבה מאוד המלצות וחוות דעת של לקוחות, מה שיעזור לנו בסופו של דבר להחליט למי אנחנו רוצים לפנות.

לפני שנציג טיפים כיצד בוחרים וטרינר מומלץ, חשוב להדגיש כאן נקודה משמעותית והיא, בדיוק כמו רופא משפחה או כל רופא אחר אליו אנחנו הולכים באופן קבוע, כך גם נכון לעשות עם וטרינר. כלומר, מוטב להישאר אצל אותו וטרינר כל הזמן (בהנחה כמובן שאין שינויים מרחיקי לכת שיכולות להשפיע על כך), ולא להחליף וטרינרים לעיתים תכופות. שכן וטרינר שמתחיל טיפול עם כלב או חתול מסוים, מכיר אותם, יודע איך לטפל בהם, והוא ידע לספק להם את הטיפול הטוב ביותר, על בסיס ההיסטוריה הרפואית שלהם.

טיפים לבחירה נכונה של וטרינר

הטיפ הראשון הוא לחפש וטרינר שאתם מרגישים איתו נוח ושחיית המחמד מרגישה איתו נוח. זה טבעי שכלב או חתול ירגישו אי נוחות מסוימת מווטרינר. בדומה לילדים שמרגישים אי נוחות אצל רופאים. יחד עם זאת, אם אתם מרגישים בטוחים ונוח, וחשים שהוא עושה עבודה טובה, מסורה, דואג ובודק כל פרט, אתם תהיו רגועים ואז גם הכלב או החתול שלכם יהיה רגוע.

הטיפ השני מתייחס למיקום בו הווטרינר עובד ולשעות הפעילות. מוטב לבחור ווטרינר באזור קרוב למקום המגורים שלכם, ואחד שפעיל מהבוקר עד ערב, כולל בימי שישי וכן מבצע ביקורי בית בשעת הצורך. ייתכן מאוד שאתם תצטרכו ליהנות משירותיו בימים ובשעות מסוימות, על כן סביר שתחפשו וטרינר שיהיה זמין כל הזמן ולא בשעות מוגבלות. ביקורי בית הם חשובים למקרי חירום עבור חיית המחמד או כשאין לכם אפשרות לצאת מהבית, ויש צורך לקחת את הכלב או החתול לביקור במרפאה.

הטיפ השלישי, יש לבחון את סט הטיפולים והשירותים שהמרפאה מספקת. בין אם זה אומר, טיפולים רגילים, חיסונים, בדיקות סטנדרטיות, וכן טיפולי שיניים, צילומים, ניתוחים, ועוד. ככל שהמרפאה גדולה יותר ויש בה צוות יותר רחב ומגוון, כך סביר להניח שהמקום מציע יותר טיפולים ושירותים. זה אומר שתוכלו לבצע את כל מה שנדרש במקום אחד, ולא יהיה צורך לפנות אל מרפאות אחרות לשם כך.

הטיפ הרביעי הוא לגבי עלויות. הרבה מאוד וטרינרים מציעים היום שירות מנויים. כלומר, שירות למשך שנה, בתשלום אחיד, תמורתו ניתן לקבל חיסונים ובדיקות מסוימות. יש וטרינרים שמציעים גם תפריט שירותים במחירים מאוד משתלמים מה שיכול לחסוך בעלויות באופן משמעותי.

הטיפ החמישי, יש לבחון את רמת הקשר מול הווטרינר, בין אם זה במייל, סלולר, או בכל דרך אחרת. איך הקשר מתבצע, באיזו תדירות ועד כמה הוא נוח.

 

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו