איך לבחור פנס ראש?

איך לבחור פנס ראש?

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

אם יצא לכם לחפש לאחרונה פנס ראש, בוודאי נתקלתם במשהו משונה – השוק עמוס לעייפה בדגמים שונים, מותגים שונים, ומלא נתונים שלא ממש ברור מה כדאי לקנות. נכון, זה תמיד עניין של תקציב וצורך, אבל לפעמים שווה לשים טיפה יותר, ולקבל משהו שילך אתכם רחוק, מה גם שלא תמיד ברור עד כמה רחוק אתם יכולים לראות.

הבחירה בפנס הראש הנכון תלויה בכמה שאתם יודעים על התחום, או לחילופין ברמת האמון שלכם באיש המכירות והידיעה המלאה של הצרכים שלכם. ברגע שהצרכים שלכם מבחינת השימוש בפנס ברורים למדי, מי שמבין בתחום יוכל להתאים לכם את הפנס הנכון ביותר, כך שלא תקנו סתם פנס יקר ללא כל צורך, כמו גם שלא תקנו פנס ממוצע או בינוני כאשר מה שאתם באמת צריכים זה משהו חזק במיוחד.

 

אז מה כדאי לדעת על פנסי הראש?

  • לומן – זה לא שם משפחה (אולי גם), אלא יחידת מידה, ובמקרה שלנו זו יחידת מידה של שטף האור. הכוונה היא שמדובר במילה שמציינת עוצמה, ממש כמו שמטר או קילומטר מייצגים מרחק, גובה או עומק, ודציבלים מייצגים יחידות של סאונד. היחידה הבינלאומית נועדה למדוד ולהגדיר את כמות האור שהעין שלנו, בני האדם, יכולה לקלוט. בוודאי נתקלתם במילה הזו לא פעם ולא פעמיים בשיטוט אחר פנסי ראש. כאן בעצם מדובר בעוצמה של האור שהפנס יודע להפיק, לדוגמא פנס שמפיק 1800 לומן יהיה חזק מפנס שמפיק 1200 לומן, וכיו”ב.
  • שיטת טעינה – יש פנסים נטענים ופנסים עם בטריות. הבחירה הכמעט אוטומטית היום היא הבחירה בפנסים נטענים, ואז יש צורך להבין את שיטת הטעינה. למשל, פנסים הנטענים במטען USB מאפשרים לכם לטעון אותם בכל שקע USB, ולא רק בשקע החשמל הרגיל. תוכלו לטעון פנסים אלו גם בנסיעה באוטו שלכם, או אולי בחיבור למחשב הביתי או הנייד, ולוודא כי יש לכם אור בכל מקום ובכל זמן. שווה לבדוק האם הפנס שאתם שוקלים לרכוש נטען בהתאמה לכל המטענים שלכם, או שיש לו מטען ייעודי שמתאים רק לו.
  • משקל – מכיוון שמדובר בפנס שיושב לכם על הראש, חשוב לוודא שאתם רוכשים פנס קל במיוחד. כיום, כאשר מרבית הפנסים לא דורשים התקנה של בטריות כבדות, ומחזיקים בטריה קלה (יחסית) הנטענת בעצמה, וכאשר שאר הטכנולוגיה בפנס כה מתקדמת עד שהרכיבים איבדו את מעט המשקל שהיה להם, אין ספק שתוכלו למצוא פנס רב עוצמה ששוקל אפילו פחות ממאה וחמישים גרם.
  • רצועת אחיזה יציבה – בין אם להליכה ובין אם לריצה, חשוב לוודא שהרצועה המחברת את פנס הראש לראש שלכם מחזיקה אותו במקום, יציב, חזק, אך גם נוח ולא לוחץ. לכן הרצועה צריכה להיות חכמה, ולא סתם רצועת גומי לוחצת. פנס ראש ייעודי לריצה יגיע לרוב עם רצועה הכוללת פס נוחות.
גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו