איך להגדיל צפיות ביוטיוב

איך להגדיל צפיות ביוטיוב

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

זה מלווה אתכם כבר לא מעט הזמן; הרעיון הגאוני הזה שפשוט חייב להפוך לערוץ יוטיוב. אז עשיתם את זה – פתחתם ערוץ ואפילו העליתם כמה סרטונים, אבל הצפיות פשוט לא עולות. איך להגדיל צפיות ביוטיוב ולהביא עוד קהל זו בהחלט שאלה שרבים מיוצרי התוכן שואלים את עצמם, כשהאמת היא שאין באמת תשובה חד משמעית.

 

כדי לעשות זאת, יש לעקוב אחר מספר דגשים ולעשות הכל כדי למלא כמה שיותר מהם, וכמו שצריך. במאמר זה נסביר על כל השיטות החשובות והטובות ביותר להגדלת הצפיות ביוטיוב, כדי שגם אתם תוכלו להגשים את החלום ולא רק ליצור סרטוני וידאו, אלא גם להרוויח מהם!

 

איך להגדיל צפיות ביוטיוב – כמה שיטות מעולות

אז איך להגדיל צפיות ביוטיוב אתם שואלים? כאמור, יש מספר שיטות שכדאי לקחת בחשבון:

 

  • אלגוריתמים – גם לגוגל וגם ליוטיוב יש אלגוריתמים שאנחנו רוצים להצליח לעשות עליהם רושם מעולה, כך שישימו לב אלינו ויעזרו לנו להתקדם. כלומר, ייצרו חשיפה ליותר ויותר גולשים. כדאי לשים לב שהערוץ פתוח בהתאם לכללי האלגוריתמים הללו.
  • עריכה איכותית – עריכה היא תחום בפני עצמו, אבל אחרי כמה סרטונים כבר מבינים פחות או יותר איך לעשות את זה כמו שצריך. זכרו שהסרטון לא צריך להיות ארוך מידי אבל גם לא קצר מידי, כלומר שהמסר יעבור באופן חלק וממוקד, שהסאונד יהיה איכותי ובאיכות טובה, ועוד.
  • תיאור סרטון – חשוב מאוד לכתוב תיאור לסרטון, ולשלב בו הן פן שיווקי והן פן אישי יותר, בכדי להצליח לגרום לגולשים להישאר ולצפות בסרטון. בנוסף, יוטיוב יתעדף סרטונים בעלי תיאורים מאשר כאלו שעלו ללא תיאור.
  • מילות מפתח – חשוב מאוד לשלב מילות מפתח המתאימות לסרטון שלכם. תיוגים כאלו מטרתם להפוך את תהליך החיפוש להרבה יותר נוח עבור הגולשים, ויקל עליהם (ועליכם) בכך שיסייע להם להגיע לתוכן שלכם בקלות ובמהירות.
  • קישורים – אם בנוסף לערוץ היוטיוב יש לכם גם אתר אינטרנט או עמודים ברשתות החברתיות, כדאי לשלב קישורים לכל הפלטפורמות הללו בכדי שלגולשים יהיה קל להגיע ממקום למקום. למשל, אם בסרטון שלכם אתם מפרסמים מוצר או שירות למכירה, הגולשים ימצאו את הלינק בקלות.
  • קמפיינים – אחת התשובות לשאלה איך להגדיל צפיות ביוטיוב היא באמצעות קמפיינים פרסומיים. ממש כפי שאנחנו עושים בגוגל או ברשתות החברתיות האחרות. אם מקימים קמפיין מדויק, אפשר להגיע לקהל מדויק ולהגדיל משמעותית את כמות הצפיות.

 

מקצועיות היא מילת המפתח

אבל למען האמת, ייתכן שאתם עורכי וידאו מעולים אבל פחות טובים בלהתעסק עם אלגוריתמים וקידומים. אולי ההמלצה הטובה ביותר תהיה לפנות לגורם מקצועי שלמד את התחום ויודע הכל על איך להגדיל צפיות ביוטיוב ויעשה את העבודה בשבילכם. כך, תוכלו למקד את עצמכם ביצירה ועשייה, ולהשאיר את משימת הקידום למי שבאמת מבין בזה.

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו