איך עושים שחזור מידע כשהדיסק הקשיח מפסיק לתפקד?

איך עושים שחזור מידע כשהדיסק הקשיח מפסיק לתפקד?

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

המחשבים הם חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, וכשמשהו קורה להם ולמידע החשוב שאנחנו שומרים עליהם, אין ספק שמדובר ברגעים מלחיצים במיוחד. על אחת כמה וכמה, אם לא טורחים לשמור את המידע כמו שצריך. אמנם שחזור מידע הוא תהליך אפשרי כמו שרובנו יודעים, אבל הוא יכול להיות ממש מסובך ובעיקר אם לא מכירים את כל הטכניקות והשיטות כיצד לעשות זאת נכון.

 

איך מתבצע שחזור מידע בפועל

אולי בתור התחלה כדי להסביר מהו שחזור מידע – מדובר בהגדרה הכוללת בתוכה שחזור לוגי ושחזור פיזי, כשההבדל ביניהם הוא שהשחזור הפיזי מתמקד בחלקי המחשב עצמו, והשחזור הלוגי מתמקד בתוכנות המותקנות על המחשב עצמו. במאמר זה, נבין את העקרונות מאחורי השחזור הפיזי וכיצד יש לגשת אליו:

  • מתחילים מלמצוא גורם מקצועי – מה לעשות, לפעמים חייבים לפרק פיזית את הדיסק הקשיח ולהחליף חלקים מיושנים. אלא אם כן למדתם את התחום, סביר שלא כדאי שתנסו לעשות זאת בעצמכם. מצאו מעבדה מקצועית ואמינה שמחזיקה בחלקי חילוף מתאימים.
  • שקיפות ושירות לקוחות – אין דבר מרגיז יותר מלפנות לאיש מקצוע שפשוט מתחיל לעבוד על הבעיה מבלי בכלל לעדכן אתכם לגביה; ממה היא נובעת, מה צריך לעשות כדי לטפל בה וכמה זה יעלה לכם. ככל שיהיו שקופים אתכם יותר, כך סביר שבחרתם במקום הנכון להפקיד בו את המחשב שלכם.
  • לדאוג לעצמכם של העתיד – אוקיי, אז איש המקצוע פתר את הבעיה וכעת חזרתם לשגרה; עם מחשב מתפקד ודיסק קשיח כמו חדש. כדאי אולי לשקול לדאוג לעצמכם של העתיד, ולהעלות את הקבצים החשובים לענן כמה שיותר מהר. ככל שתקדימו לגבות את המידע, כך סביר שבמקרה של תקלה בעתיד, כל התהליך יהיה הרבה יותר קליל וידידותי, ללא לחץ. פשוט כי תדעו שדאגתם לגבות את המידע ושהוא ממתין לכם בשלמותו בענן, או אפילו בדיסק-און-קי.

 

מהם סיכויי ההצלחה של התהליך?

שחזור מידע חשוב להבין, הוא תהליך מסובך ולא פשוט. כך, בפעמים אחדות הוא לא תמיד מצליח. נכון שאלו לא חדשות טובות אבל זה משהו שאתם צריכים לדעת, ומעבדה המתמחה בביצוע שחזור דיסק קשיח תדאג ליידע אתכם על כך, על סיכויי ההצלחה של תהליך השחזור ועוד. בדרך כלל נהוג לשבת ביחד עם הלקוח ולהסביר מה הבעיה, מה המקור שלה, כיצד יש לטפל בה ומה הסיכוי שהטיפול בכלל יצליח.

בהתאם לכך, יוכל הלקוח להחליט האם לבצע שחזור מידע או פשוט לקנות דיסק קשיח חדש, ולדאוג לשמור מעכשיו את המידע כמו שצריך. נשימה עמוקה, נכון שזה מלחיץ! אבל ביננו? ככל שתגיע מוכן יותר כך הסיטואציה תרגיש הרבה פחות מלחיצה ומאיימת. אז למה אתה מחכה? זה הזמן לעבוד על הגיבוי היעיל למידע החשוב שעל המחשב שלך.

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו