בניית אתר תדמית

בניית אתר תדמית

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

בניית אתר תדמיתי – חלון הראווה של העסק שלכם

אתר תדמית

 

בעשורים האחרונים חלו לא מעט שינויים משמעותיים בכל עולם הטכנולוגיה אשר משפיעים באופן ישיר על תחומים רבים בחיינו. אחד השינויים הגדולים ביותר התרחש ברשת האינטרנט אשר נגישה לכל המעוניין בה בלחיצת כפתור בלבד. אם עד לפני מספר שנים הייתם נדרשים להגיע לדירתכם ולהדליק את המחשב הגדול והאיטי על מנת ליהנות מגלישה מסורבלת באינטרנט, הרי לכם שכיום ניתן פשוט להוציא את הפלאפון מהכיס ולהגיע תוך שניות בודדות לכל אתר בעולם. הפוטנציאל הגדול וכמות הגולשים האדירה גרמו לבעלי עסקים רבים להשיק אתר תדמית לבית העסק שלהם. בשל כך הצטברו מאות מיליוני אתרים לכל התחומים והנושאים בשנים האחרונות אשר מחייבים את בעלי העסקים או כל משיקי האתרים לבנות אתר מקצועי ואיכותי ללא דופי על מנת לנצח בתחרות ולזכות במקום בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל.

 

אתר תדמיתי ומקצועי לבית העסק שלכם יציג אותו באור חיובי במיוחד לכל דורש

 

התקדמות עולם הטכנולוגיה מאפשרת לאנשים רבים לנצל את כמויות הגולשים ברשת למטרות שיווק ופרסום של מוצרים או שירותים שונים. אם עד לפני מספר שנים בעלי עסקים או נותני שירות היו נדרשים לפרסם את שירותם או מוצריהם במודעות עיתונות או שלטים פרוסים בכל רחבי העיר, הרי לכם שכיום ניתן לפרסם על ידי אתרי אינטרנט מצליחים בקלות רבה. כל שנידרש לעשות זה ללחוץ על כמה כפתורים בחדר נוח וממוזג ללא כל צורך לחטט רגליים בין כל רחובות העיר. אך חשוב להדגיש כי אמנם את המאמץ הפיזי אתרי האינטרנט חוסכים, אך על מנת להפוך את האתר שלכם למוצלח ואף רווחי במיוחד, נדרשים למאמצים שונים במטרה לנצח את כלל המתחרים. בניית אתרי תדמית של לא מעט בעלי עסקים כלל לא רלוונטיים בשל העובדה הפשוטה כי הם מוצגים בעמודים האחרונים של תוצאות החיפוש של גוגל.

 

כך תבטיחו שהליך בניית אתר התדמית שלכם יפיק את התוצאות להן ציפיתם

 

קהל הגולשים אשר מחפשים מידע, מוצרים או נותני שירות בתחומים השונים לא מגיעים לעמודי התוצאות האחרונים. מנועי החיפוש המתקדמים של גוגל יודעים להציג את התוצאות האיכותיות והטובות ביותר בעמודים הראשונים כך שקהל הגולשים מבינים כי את מבוקשם ימצאו בעמודים אלה בלבד. גם אם הם לא מצאו את מבוקשם בעמוד הראשון או השני, הם מבינים כי אין כל סיכוי שימצאו את מבוקשם בעמודים הבאים, שהרי את כל התוצאות הטובות והאיכותיות ביותר הם כבר עברו. לכן, חשוב לדעת לסחור נכון את בוני אתרי התדמית הטובים ביותר על מנת שיצליחו לבנות אתר מקצועי ללא דופי. כל פגיעה במקצועיותו ואיכותו של האתר תבוא לידי ביטוי במיקומו בעמודי התוצאות של גוגל מה שעלול להפוך אותו לא רלוונטי כלל.

 

בחרו נכון את כל אנשי המקצוע המעורבים בבניית האתר

 

על כן בניית אתר תדמית חייבת להיעשות על ידי הטובים ביותר בתחום. כיום יש לא מעט אפשרויות לראות אתר תדמית לדוגמא, אתר תדמית לעסק, אתר תדמית באנגלית ועוד מגוון אפשרויות במטרה לבחור את האפשרות הטובה ביותר לצרכים שלכם. אך חשוב להבין, כי במידה ותסתפקו בבניית אתר תדמית בלבד ללא שירותי קידום אתרים, סביר להניח שלא הרבה לקוחות יגיעו לחלון הראווה של בית העסק שלכם אשר אמור להציג את כל שירותיו, מוצריו ואמינותו. בעלי עסקים רבים אשר בחרו את טובי המומחים לבניית אתר תדמית לעסק הופתעו לגלות לאחר תום המלאכה כי אתר התדמית שלהם כלל לא רלוונטי. על מנת להגיע אליו הן נדרשים לדפדף דפים רבים בתוצאות החיפוש של גוגל כך שסביר מאוד להניח שאף גולש כלל לא יגיע לאתר זה. במטרה להימנע מכך, חשוב להבין כי שירותי קידום אתרים אינם בגדר המלצה או מותרות, אלא מדובר בשירותים חיוניים במיוחד.

 

שירותי קידום אתרים חיוניים – ללא שירותים אלה האתר שלכם יופיע בעמודים האחרונים בגוגל

 

שני הערוצים השכיחים ביותר בעולם קידום האתרים הם שירותי קידום ממומן ושירותי קידום אורגניים. קידום אתרים ממומן יצריך מכם תשלום תמידי עבור שהות האתר שלכם בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל. שהייה בעמוד הראשון תספק לכם לא מעט גולשים אשר יכנסו בהמוניהם לאתר התדמית שלכם וישפיעו באופן ניכר על כל פעילות בית העסק. היתרון המובהק של שיטת קידום אתרים זו הוא העובדה שאתר האינטרנט שלכם יוכל להגיע לעמוד הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל תוך זמן קצר. אך החיסרון המובהק של שיטה זו הוא שתידרשו לשלם על כל באופן תמידי. כלומר, ברגע שתפסיקו לשלם עבור שהייתכם בעמוד הראשון של גוגל, אתר התדמית שלכם יחזור למקומו הטבעי אי שם בעמודים האחרונים של גוגל.

 

קידום אתרים אורגני – לא תידרשו לשלם על מקום בעמוד הראשון

 

אפשרות הקידום השנייה המכונה קידום אורגני מאפשרת לבעלי האתרים ליהנות ממקום בעמוד הראשון בתוצאות המוצגות ללא כל תשלום. כפי שציינו לעיל מנועי החיפוש של גוגל מציגים את התוצאות הטובות והאיכותיות ביותר בעמודים הראשונים. במידה וגם אתר התדמית שלכם ייתפס כאיכותי ומקצועי, הוא יקודם באופן טבעי על ידי מנועי החיפוש של גוגל. היתרון המובהק של שיטת קידום זו הוא קידום אורגני וטבעי ללא כל צורך בתשלום. כמו כן חשוב להדגיש כי השינויים בו יהיו איטיים הרבה יותר וכך אם הגעתם לעמוד הראשון, סביר להניח שתצליחו להישאר בו במידה ותמשיכו לתחזק נכון את אתר התדמית. החיסרון המובהק של שיטת שיווק זו הוא הזמן. על מנת להצליח לקדם אתר תדמית באופן אורגני עד העמוד הראשון של גוגל, תידרשו להמתין לא מעט זמן יקר.

 

שיפור תמידי של אתר התדמית שלכם יציב אתכם בעמוד הראשון תוך זמן קצר

 

קידום אורגני של אתר תדמית מחייב אתכם לבחור נכון את בוני האתרים הטובים ביותר. הקמת אתר תדמית על ידי צוות מקצועי חייבת לכלול שימוש בשרתים איכותיים, שימוש בתמונות מרשימות, שימוש בתוכן איכותי ומעשיר וכן הקפדה על נראות כללית טובה. אתר תדמית בזול זה לא, המחיר אותו תדרשו לשלם עבור אתר תדמית משתנה בין כלל נותני השירות אך אינו אמור לעלות יותר מכמה אלפי שקלים בודדים לכל היותר. כל מטרתו של אתר תדמית היא לשמש חלון ראווה של בית העסק שלכם ולא מעבר. כלומר הוא אינו כולל עמודים רבים ותוכן רב אלא מציג את שירותי בית העסק, אופיו, מוצריו ואיכותו. כמו כן הוא יכול לכלול עוד מספר פרטים נוספים אך לא הרבה מעבר.

 

קבלו מספר דגשים חשובים להליך בניית אתר תדמית מנצח

 

הנה לכם כמה דגשים חשובים להליך הקמת אתר תדמית לעסק. ראשית קיימת חשיבות רבה לשים דגש על עיצוב אתר תדמית. עיצובו של האתר הוא חלק בלתי נפרד ממהותו, לשמש חלון ראווה בלבד. אתרים אחרים אשר רוב עניינם הוא להציג כמה שיותר מידע או למכור כמה שיותר מוצרים פחות צריכים לשים דגש על הפן האסתטי בהשוואה לאתרי תדמית. לכן, הקפידו כי עיצוב את תדמית יעשה על ידי הטובים ביותר בתחום. נקודה נוספת אליה בעלי עסקים רבים כלל לא שמים לה היא מהירות הטעינה של האתר. גולש ממוצע לא ימתין משלוש שניות עד טעינת אתר אינטרנט. במידה וזמן הטעינה ארוך יותר ממספר שניות בודדות, אחוזי הנטישה של גולשים יעלו משמעותית. הם פשוט יעדיפו לסגור את האתר ולבחור את הבא בתור.

 

מהירות טעינת האתר – וודאו שלא ייקח לו יותר משלוש שניות להיטען

 

הגורמים המשפיעים ביותר על מהירות טעינת אתר האינטרנט הם שרתים שאינן מספיק מקצועיים וכמובן תמונות גדולות ואיכותיות במיוחד. תמונות גדולות גורמות לאתרים רבים להיפתח באיטיות מה שמונע מגל רותם גולשים אשר כבר לחצו על הקישור של האתר, להיחשף לכלל שירותי ומוצרי בית העסק. אתר תדמיתי מיועד לייצוג חיובי של בית העסק וטעינה איטית ומסורבלת לא בדיוק תעשה את העבודה כראוי. חשוב לדעת כי ישנה אפשרות לבחור בשלל אתרי תדמית שונים. כיום יש המון אפשרויות של אתר תדמית באנגלית, אתר תדמית לעסק או לכל מטרה שאתם צריכים.

 

בחרו בקפידה את כל אנשי המקצוע שידעו לעשות עבורכם את העבודה הטובה ביותר

 

כל שנותר לכם לעשות זה לבחור נכון את אנשי המקצוע אשר יהיו מעורבים במלאכה, החל ממקימי אתרי התדמית הטובים ביותר וכלה במקדמי האתרים המקצועיים ביותר, לוודא כי אתר תדמית מהווה חלון ראווה מרשים וחיובי לבית העסק שלכם ולהתחיל לקצור את פירותיו של אחד מאפיקי הפרסום ואף ההכנסה הגדולים והשכיחים ביותר ברשת. בחירה נכונה של כלל נותני השירות והקפדה על כלל הנקודות החשובות שהובאו מעלה תבטיח לכם בניית אתר תדמית איכותי ומקצועי, עיצוב אתר תדמיתי מצוין אשר יעשה את דרכו מעלה בעמודי התוצאות לחיפושים בגוגל תוך זמן קצר.

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו