באיזו פלטפורמה הכי כדאי לקדם עורכי דין?

באיזו פלטפורמה הכי כדאי לקדם עורכי דין?

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

קידום ופרסום של עורכי דין באינטרנט, מחייבים היכרות מעמיקה עם תחום המשפט ועם תחום הפרסום הספציפי הזה ברשת. השאלה החשובה היא לא רק באיזו פלטפורמה מקוונת לפרסם, אלא איזו חברת קידום תנהל את הפרסום?

מדינת ישראל התברכה בעורכי דין רבים יחסית לעולם המערבי, התחרות גדולה ועורכי דין המעוניינים להרחיב את מעגל הלקוחות, חייבים לפרסם ולבדל את עצמם מהמתחרים, בדרכים יצירתיות.

המערכה על לב הלקוחות, מתחוללת כיום כידוע בעיקר ברשת. קידום עורכי דין באינטרנט, נעשה באמצעות קידום אורגני או קידום ממומן, לרוב בשילוב של שניהם.

לא כל אפשרויות הפרסום באינטרנט מתאימות לעורכי דין – לא כולן משתלמות ויש לזכור שכל פרסום כפוף לכללי לשכת עורכי הדין ולמדיניות של כל פלטפורמה, אבל הפרסום באינטרנט מאפשר מעקב ושיפורים תוך כדי תנועה, למיקסום החזר ההשקעה (ROI).

קידום אורגני לעורכי דין

קידום אתרים אורגני (SEO), נועד לשפר את מיקומו של האתר במנוע החיפוש של גוגל ולהגדיל את תנועת הגולשים. קידום אורגני מחייב עבודה איכותית ועקבית ביצירת תוכן, אופטימיזציה וקישורים ברמה גבוהה לאתר.

דרך בסיסית לקדם אתר, היא שתילת מילות מפתח שהן מילות חיפוש נפוצות, שיובילו אליו את הגולשים. מילות המפתח צריכות להתמקד בתחום העיסוק, במקרה זה של עורך הדין (“עורך דין לענייני משפחה”, “עורך דין פלילי” וכדומה).

מיקוד נוסף יכול ולעיתים צריך להיות גיאוגרפי, תוך הוספת אזור פעילות המשרד (“עורך דין ירושות בתל אביב”). חשוב לשלב באתר בנוסף, מספר טלפון במקום בולט, עבור גולשים הזקוקים לסיוע משפטי מיידי.

דגש על התכנים באתר

דרך חשובה נוספת לקדם את אתר המשרד שלכם היא שילוב תוכן מעניין בתחום בו עוסק המשרד, שייתן מענה לשאלות. ככל שהתוכן יהיה רלוונטי יותר לגולשים, יתקדם האתר בדירוג ויחזק את נוכחותו הדיגיטלית.

תוכן איכותי ואמין הוא קריטי, בעיקר כשמדובר בתחום החוק והמשפט.  המאמרים חייבים להיות מקצועיים ולמסור מידע מדויק וממוקד, כולל ציטוטים מהחוק או מפסקי דין ומומלץ לשלב סרטוני וידיאו.

אתר מקורי, רלוונטי ואטרקטיבי מבחינת הטקסטים, החומרים הוויזואליים והעיצוב, יצור בידול מהמתחרים וימשוך לקוחות.

מהו קידום ממומן לעורכי דין?

קידום ממומן באינטרנט, מתמקד בקמפיינים של מודעות ממומנות, בגוגל וברשתות החברתיות. הוא יכול להניב תוצאות מהירות יותר מהקידום האורגני, שהוא בבחינת השקעה לטווח ארוך. הקמפיין עולה לאוויר תוך דקות ורק כשגולש מקליק על המודעה, אתם מחויבים לשלם על פרסומה.

מודעה מוצלחת, יכולה להביא גולשים רבים לדף הנחיתה של האתר, להשארת פרטים. בניסוח מודעת הפרסומת, מומלץ להתמקד בקהל היעד ולצמצם במילות וביטויי מפתח, כדי שהמסר יהיה ברור ובהיר.

קידום ממומן בגוגל

מדי חודש נרשמים בישראל למעלה משלוש מאות אלף חיפושים אחרי שירותים משפטיים בגוגל שעשויים להיות לקוחות פוטנציאליים בעתיד. עורך דין המפרסם את העסק שלו ברשת, מגדיל אם כך את הסיכויים שהלקוחות הפוטנציאליים הללו ייחשפו למודעותיו בתוצאות החיפוש, יגיעו לדף הנחיתה שלו ובהמשך יפנו אליו לקבלת שירותיו.

יש לציין שעלויות הפרסום ב”גוגל אדס” גבוהות יחסית, אך ניתן להגדיל את החזר ההשקעה באמצעות פעולות שונות, כמו סינון ביטויים רחבים מדי וחסימת קליקים של מתחרים.

פרסום בפייסבוק לעורכי דין

פלטפורמת הפרסום של פייסבוק מציעה כמה שיטות פרסום, חלקן רלוונטיות גם לעורכי דין, כמו קמפיין לידים.

פרסום פוסטים בפייסבוק היא דרך שיכולה לשרת את עורך הדין ליצירת קשר עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים, לשתף במסרים חברתיים וליצור שיח מפרה. ככל שהפרסום בפייסבוק יהיה מרשים, מקצועי, מעניין ועדכני, ירבו הלייקים, התגובות, הפניות והעוקבים החדשים.

את הפוסטים יועיל לקשר לענייני היום והאקטואליה, אם אלה פסיקות חדשות, אירועים משמעותיים בתחום המשפט, תוצאות מוצלחות לתביעות של המשרד וכדומה.

חברת קידום עורכי דין

ההחלטה הראשונה שיש לקחת כשיוצאים לדרך הפרסומית, היא מי ינהל את הקידום הדיגיטלי של המשרד. כדי להצליח ולהתבלט בשוק התחרותי של עורכי הדין בישראל ולהחזיר את ההשקעה בפרסום, חשוב להסתייע בחברת קידום עם מומחיות ספציפית בקידום אתרים בתחום המשפט.

קידום עורכי דין הוא מאתגר, מאחר שהם מוגבלים יחסית בפרסום. בניית האסטרטגיה הפרסומית של המשרד, צריכה להישען על מחקרי שטח לבירור מיהם המתחרים וכיצד הם מפרסמים, מיהו הלקוח האידיאלי, על הגדרת היעדים ועל מגבלות תקציב הפרסום.

חברה לקידום עורכי דין תכין את הקריאייטיב, הקופי הפסיכולוגי, דף הנחיתה, הטמעת הפיקסלים וכדומה. מומחי הקידום בחברה יבנו עבור עורך הדין קמפיין פרסומי ממומן, המותאם וממוקד לצרכים האישיים ולתקציב, יבחרו בפלטפורמות הפרסום היעילות ביותר ויבצעו מעקב, כדי לשפר תוצאות לאורך זמן.

אנשי מקצוע מיומנים בתחום, יידעו להעביר מסרים ממוקדים, ברורים ואמינים וכאלה המותאמים לקהל היעד. הם  יקפידו על דפי נחיתה איכותיים המתקשרים למסר השיווקי וינטרו את התוצאות, כדי לבצע שינויים שונים בעת הצורך.

למיקסום התוצאות, חשוב במקביל לפרסום הממומן, לבצע קידום אורגני לאתר האינטרנט של המשרד, שיזניק אותו בתוצאות החיפוש של גוגל ויביא לתוצאות בטווח הרחוק יותר. בהצלחה!

 

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו