בנייה וקידום אתרים בחבילה משתלמת (23% הנחה לנרשמים)

בנייה וקידום אתרים בחבילה משתלמת (23% הנחה לנרשמים)

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

היום כל בעל עסק או חברה יודע ומבין את החשיבות שבבניית אתר אינטרנט. יחד עם זאת, אתר אינטרנט שלא מגיעים אליו גולשים הוא כאילו לא קיים. לכן הביטוי בנייה וקידום אתרים הולך ביחד וזאת משום שקיים קשר ישיר בין תהליך בניית האתר בפועל לבין תהליך הקידום שלו כבר מהרגע שהוא עולה לאוויר. אם אין לכם אתר או אם יש לכם אתר ואתם רוצים לשדרג אותו זה בדיוק הזמן לפנות לחברה מקצועית המתמחה בבנייה וקידום אתרים. למעשה, לבניית אתר וקידומו יש מגוון עצום של יתרונות. 

בניית חנות באינטרנט

קבוצת ירדן היא בין חברות השיווק בדיגיטל המובילות בישראל. אנו עובדים עם צוות מקצועי המומחה בבנייה וקידום אתרים לרבות מתכנתים מובילים, מעצבי חווית משתמש מוכשרים, מומחים בקידום אורגני בגוגל וקידום ממומן שלומדים ומתעדכנים בשינויים שגוגל עושה מדי חודש, מומחים בשיווק ופרסום ברשתות החברתיות, כותבי תוכן ועוד. אנו נדע לבנות לכם את האתר בצורה מדויקת התואמת את הקו המיתוגי של העסק שלכם ולקדם את האתר על פי כל כללי הקידום של גוגל. אנו מקפידים לבנות אסטרטגיית קידום חכמה לכל לקוח שמגיע אלינו ומלווים אתכם צעד אחר צעד בדרך להצלחה. 

בנייה וקידום אתרים למה בכלל אני צריך אתר?

בעזרת הטיפים שתקבלו במדריך הבא, תוכלו לבנות אתר שיהווה עבורכם פלטפורמה שיווקית ופרסומית בלעדית. מצד אחד, התהליך דורש השקעה, זמן, מאמץ וכן גם כסף אבל מצד שני, התגמול הוא עצום, בטח אם אנחנו מסתכלים קדימה על הטווח הרחוק.  

אתר אינטרנט הוא כרטיס הביקור של שנות ה-2000. עסק שאין לו אתר אינטרנט לא רק מפסיד לקוחות בשביל המתחרים שלו, אלא גם נחשב לפחות מקצועי. היום אחוז גבוה מהלקוחות של כל עסק בכל תחום שהוא נמצאים ברשת, במנועי החיפוש וברשתות החברתיות. אם אין לנו אתר, איך ידעו לקבל את המידע הרלוונטי לגבי השירותים, המוצרים והתהליכים שאנחנו מספקים? מעבר לזה, אתר אינטרנט הוא פלטפורמה שמשרתת אותנו 24 שעות 7 ימים בשבוע. איפה עוד אפשר להשיג דבר כזה? גם אם לא נשקיע כסף רב חודש בחודשו בפרסום ונבנה אתר אינטרנט, הוא פשוט נמצא שם כל הזמן וזה כבר מהווה פוטנציאל שיווקי ופרסומי אדיר. כמובן, שחשוב גם לקדם את האתר אבל אם נתקענו כמה חודשים או שאנחנו נמצאים בתחילת הדרך ואין באפשרותנו להשקיע סכומי עתק, ניתן לפרסם את האתר שלנו במגוון דרכים חימניות שלא עולות כסף כלל וכלל בין אם זה גוגל ביזנס, ווטאצאפ לעסקים, פלטפורמות חברתיות כמו עמוד עסקי בפייסבוק או ערוץ ביוטיוב. 
ראו גם: בניית אתרי וורדפרס

בנייה וקידום אתרים מאיפה מתחילים?

הדבר הראשון שאנחנו צריכים לחשוב עליו לפני שאנחנו בונים אתר הוא מה אנחנו בעצם רוצים שיקרה ברגע שהגולשים שלנו נכנסים אליו. בעלי עסקים רבים הולכים כאן לאיבוד ובעצם לא בונים אתר לפי המטרה. הם קודם בונים את האתר ורק אז חושבים על המטרה וכאן הטעות!

הרי רוב בעלי האתרים יהיו מעוניינים שהגולש ישאיר את הפרטים שלו, יבצע רכישה או יירשם לרשימה תפוצה. לכן, האתר שלנו חייב לשרת את הפעולות החשובות הללו הן מבחינת הנגישות והן מבחינת העיצוב. יחד עם זאת חשוב לזכור!  אתר יפה בעל עיצוב ייחודי שלא מביא הגולש לפעולה הרצויה לא באמת עושה את העבודה. לכן, טרם אנחנו בונים את האתר, עלינו להשקיע מחשבה מעמיקה לנושא הזה ולהבין מה המטרה העיקרית של האתר שלנו. 

פרסום בדיגיטל - סגירת חוזה

בנוסף, עלינו להגדיר את סוג האתר שאנחנו רוצים לבנות. זה יכול להיות בלוג עם תוכן עשיר, חנות אי קומרס בה אנו מוכרים מוצרים, אתר תדמית לעסק קיים ועוד. בשלבים הבאים אנחנו צריכים לחבר בין הרעיון העיצובי של האתר – גודל כתב, צבעים, מיתוג, הסדר של הדפים, כותרות לבין הרעיון של האתר מבחינת הקופירייטינג – המלל. ברגע שיש חיבור בין השניים ואנו מבינים לעומק את המטרות של האתר אפשר לעבור לשלב הבא. 

בנייה וקידום אתרים שלב התכנות

רק לאחר שאנחנו מבינים איזה מטרות האתר שלנו אמור לשרת, איך אנחנו רוצים שהוא ייראה מבחינה עיצובית ואיזה תוכן הולך להופיע בו מבחינה רעיונית, אנחנו עוברים לשלב התכנות של האתר שלנו. תפקידו של המתכנת בתהליך בניית האתר הוא להרים את האתר שלכם באופן הכי מדויק בהתאם לעיצוב הגרפי שאישרתם בשלבים הקודמים. בנוסף, חשוב שהמתכנת יהיה מסוגל לבנות אתר שמותאם לאלגוריתם של גוגל כי בדיוק כאן נכנס לתמונה גם נושא הקידום של האתר. אנחנו שואפים לבניית אתר עם קוד נקי. זה הזמן להחליט אם אנחנו רוצים לבנות אתר במערכת של קוד סגור או פתוח. לשתי המערכות יש יתרונות וחסרונות אבל זה כבר למאמר אחר לגמרי. 

רק ככה בעצם אתם בונים לעצמכם אתר שמהווה יתרון חזק על המתחרים שלכם ומביא לתוצאות הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך. 

מיהוא מומחה שיווק דיגיטלי ומה התפקיד שלו?

במידה ואתם בונים על תנועה של גולשים מגוגל בתור אפיק שיווקי מרכזי, ההמלצה שלנו היא כבר מההתחלה לפנות למומחה בשיווק דיגיטלי שהמומחיות שלו היא אפיון אתרים, יחס המרה, תכנות וכמובן קידום אתרים. התפקיד של אותו מומחה הוא בעצם לקדם את האתר שלנו, לחבר בין בעלי המקצוע ולתת פידבקים והדרכה ללקוח, למעצב, לקופירייטר ולמתכנת. ברגע שאתם בוחרים בחברה מקצועית המאגדת את כל בעלי המקצוע הללו תחת קורת גג אחת אתם חוסכים לעצמכם הרבה בלאגן, זמן וכאבי ראש.  אותו מומחה רואה לנגד עיניו רק את המטרות שהצבתם בתהליך בניית האתר ומלווה אתכם בתהליך שלב אחר שלב. 

מדוע חשוב לבנות אתרים שמותאמים לגוגל?

ברגע שאתם משקיעים בבניית אתר, אתם חייבים שהאתר הזה יהיה מותאם לתהליכי קידום אורגניים. גם אם אתם לא מתכוונים להשקיע בבניית קישורים ובהטמעת תוכן חיצוני מחוץ לאתר שלכם בתקופה הקרובה, עדיין ברגע שאתם משקיעים בבחירת דומיין איכותי התואם את שם העסק, ממתגים את האתר כמו שצריך, בונים אותו בהתאמה למובייל, מסדרים את האתר על פי היררכיה מסוימת שתהיה נוחה לגלישה, הופכים את האתר למונגש ובקיצור מקפידים על כל הכללים שגוגל קבעה לבניית אתרים אתם כבר נמצאים בנקודת פתיחה טובה והופכים את האתר שלכם לנכס לכל דבר. 

אתר מושקע ותואם את האלגוריתם של מנועי החיפוש הוא אתר שאוטומטית מקבל תנועה אורגנית ואסור לוותר על זה. זה יוצר חשיפה, זה מגדיל את כמות הגולשים הרלוונטים שמגיעים לאתר שלכם, זה מראה על מקצועיות, על אמינות ומביא עוד המון יתרונות לעסק שלכם בהיבט הדיגיטלי. 

בנייה וקידום אתרים כמה זה עולה?

נהוג לתמחר תהליך של בנית אתר בנפרד ותהליך של קידום אתר בנפרד. יש חברות המציעות חבילות הכוללות גם את תהליך הבניה של האתר וגם את תהליך הקידום. בכל אופן, לפני שאתם סוגרים עסקה חשוב לדעת מה בדיוק זה כולל. מדובר בתהליכים מורכבים וכל חברה פועלת באופן שונה וחייבת להיות הלימה בין צרכי העסק לבין תהליכי הבניה והקידום. 

העלות של בניית אתר מקצועי התואם לתהליכי הקידום האורגניים של גוגל נעה בין 5,000-30,000 שקלים, תלוי ברמות המורכבות של האתר, כמות הדפים, שפת התכנות, המערכת לבנית אתרים בה עושים שימוש ועוד. 

פרסום בדיגיטל

העלות של קידום אתר אורגני בחודש נעה בין 1,000-10,000 שקלים, תלוי בכמות התוכן והקישורים שהחברה מתחייבת להוציא בחודש ובתהליכי האופטימיזציה השוטפים. בגדול, אם אתר נבנה מאפס, אין סיבה לבצע תהליכי אופטימיזציה לפחות לא בשלבים ההתחלתיים של האתר, משום שהוא נבנה על פי כל כללי הקידום.  
רוצים לקבל מידע נוסף על תהליך של בנייה וקידום אתרים?  קבוצת ירדן היא בין חברות המדיה המובילות בישראל. המומחיות שלנו היא פרסום, שיווק וקידום עסקים בדיגיטל. אנו מבצעים מגוון רחב של פעולות שמטרתן לדחוף את האתר שלכם במנועי החיפוש ולהגדיל את התנועה לאתר שלכם ולרשתות החברתיות בהן אתם פעילים. נשמח ללוות אתכם שלב אחר שלב ולסייע לכם להביא את העסק שלכם למקומות טובים יותר בהיבט השיווקי במגוון פלטפורמות דיגיטליות בהן אנו פעילים.

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו