בניית אתרים לעסקים שרוצים להכפיל את ההכנסות

בניית אתרים לעסקים שרוצים להכפיל את ההכנסות

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

מדי יום עולים לאינטרנט אלפי אתרים חדשים. חלקם יעלו למעלה בתוצאות החיפוש, אחרים יישכחו במהרה וחלקם ישמשו ככרטיס ביקור של העסק. דבר אחד ברור לכולנו והוא שהיום הלקוחות מחפשים אותנו ברשת. אנחנו יכולים לפגוש את הקהל שלנו בכל מקום והאתר הוא אחד הגורמים שישפיע על ההחלטה שלו אם לקנות מאיתנו או לא.

בניית אתרים לעסקים מביאה בחשבון את הצורך של העסק ואת החוויה של הגולשים. היא יכולה להתאים גם לעסקים קטנים שרק רוצים שיהיה להם כרטיס ביקור, לעסקים שרוצים להתקדם באופן אורגני בתוצאות החיפוש והיא מעולה לעסקים שרוצים למכור דרך הרשת. 

נכסים דיגיטלים

בניית אתרים לעסקים שרוצים להתקדם גבוה

עסקים אשר רוצים להתקדם ולהביא לקוחות מכל מקום, לא יכולים לוותר על בניית האתר. נוכחות דיגיטלית מושכת לקוחות וגם אם האסטרטגיה של העסק מתמקדת ברשתות החברתיות, עלינו להביא בחשבון כי רוב האנשים מחפשים אחר מידע בגוגל.

הלקוחות הפוטנציאלים יודעים כי הם יכולים ללמוד עלינו בקלות במספר קליקים. אם אנחנו לא נקים אתר, הלקוחות לא יוכלו לדעת מי אנחנו באמת ואנחנו עלולים להפסיד למתחרים. כלומר, זה לא משנה כמה אנחנו מתכוונים להשקיע בקידום בגוגל, אנחנו תמיד נרצה שתהיה דרך לפגוש אותנו ברשת. 

עם כל מה שנאמר, כדאי לדעת כי תחום בניית אתרים לעסקים השתנה לאין שיעור בשני העשורים האחרונים. היום ישנן מערכות פתוחות וגמישות שמאפשרות לבצע שינויים בהתאם לצורך. כמו כן, אם האתר נבנה על המערכת הפופולארית ביותר, וורדפרס, ניתן להטמיע תוספים שונים שעוזרים לקדם ולהציג ללקוחות את האתר טוב יותר. 

על מה חשוב לשים דגש בשנת 2020

כולנו רוצים אתר שיעבוד עבורנו, שיראה נפלא ושימיר את הגולשים ללקוחות. בתיאוריה כל זה יכול להישמע נפלא, אך השאלה היא כיצד אפשר לגרום לזה לקרות. בשנת 2020 חשוב יותר מאי פעם לתכנן ולבנות נכון את האתר ולשים לב למרכיבים הבאים:

חוויית המשתמש

לפני שנסתכל העיצוב של האתר, הצבעים, הלוגו וכל מרכיב בפני עצמו, אנחנו צריכים לחשוב על הגולשים. חוויית המשתמש היא החשובה פה וגם גוגל יודע להעריך אתרים שהגולשים נהנים בהם. כדי להבין במה מדובר נענה קודם על השאלה מהי חוויית המשתמש. גולש אשר מגיע לאתר רוצה שהוא: יעלה במהירות, שיהיה ברור היכן הוא נמצא ושהוא יבין מה הצעד הבא שלו. ככל שהאתר יותר מסורבל, איטי ולא ברור מה יש בו, כך הסיכוי לנטישה מהירה עולה.

היום יותר מתמיד יש להתייחס לחוויה של הגולשים. יש לזכור כי התחרות בין האתרים גבוהה ולגולשים יש סבלנות נמוכה מאד. ככל שהאתר יתאים יותר לגולשים, כך הם יבלו בו יותר זמן, גוגל יראה בו רלוונטי יותר וסיכויי ההמרה גם הם גבוהים. בקיצור, יש להתייעץ עם אנשים שמבינים בתחום זה ולתכנן את התנועה באתר ולא רק להסתמך על תבניות יפות. 

אתר מונגש

אנחנו נמצאים בתקופה בה ברור לנו כי ישנם אנשים שיכולים לחוות את הגלישה בצורה שונה מאיתנו. בניית אתרים לעסקים צריכה להביא בחשבון את כל האוכלוסייה והיום ניתן להנגיש את האתר בעלויות מינימליות. אתרים שגם בעלי מוגבלויות, קשיי ראייה, שמיעה וקושי פיזי לבצע גלישה רגילה, הם אתרים שפונים לכולם.

גם כאשר גולשים באתר אנשים שאין להם כל בעיה עם אתרים סטנדרטיים, הם ידעו כי השקענו כדי להגיע לכולם. יש לציין כי מעבר ליתרון של העסק ביצירת נגישות, ישנו חוק שמחייב זאת במקרים מסוימים ומי שמעדיף להתעלם מסעיף זה צריך רק לבחון שהוא עומד בתקנות.

התאמה למכשיר הנייד

בשנת 2020 מעל למחצית הגלישה מתבצעת ממכשירים ניידים. גם גוגל מבצע בדיקה של האתר ובוחן אם הוא מתאים לגלישה סלולרית. אי התאמה משמעותה איבוד של קהל רב ורלוונטי. אלו אשר נמצאים בדרך, באוטובוס ובהפסקה, יכולים לגלוש מהמכשיר האישי ולקבל החלטות רבות ברגע. בדרך כלל אלו שגולשים מהמחשב יהיו באמצע העבודה או בסיטואציה שהם יכולים להתפנות ולפתוח את המחשב.

מכאן אנחנו מבינים כי ישנה חשיבות לבניית אתרים לעסקים שמתאימים לכל הגולשים, בכל מצב ומקום בו הם נמצאים. גם כאן, לא מספיק לבחור בתבנית זו או אחרת אלא חשוב לבדוק כי כל המרכיבים שנמצאים באתר בגלישה מהמחשב יופיעו גם בגלישה מהנייד.

אתר שנראה מעולה

האתר שלנו צריך קודם כל להיראות טוב. הוא צריך להיות ברור, מותאם מבחינת הצבעים והמראה ללוגו ולשאר המרכיבים הגרפיים שיש לנו בעסק (בהנחה שיש כאלו ואם לא, יש צורך לעבור תהליך מיתוג בדרך) והוא צריך להיות מעניין מספיק. האתר לא חייב להיות יוצא דופן בצורה כזו שאנשים יחסירו פעימה ויגידו “כזה עוד לא ראינו” אלא פשוט מעולה.

המשימה ליצור אתר מדויק, שעונה על הצרכים של הלקוחות ושמעניק חוויה נעימה לעין, היא לא משימה פשוטה. נדרשת מומחיות בתחום והבנה נקודתית של העסק. לכן, בניית אתרים לעסקים תתבצע אצל חברה שיודעת לעבוד גם על הצד הטכני, גם נותנת מענה מבחינת הגרפיקה ושגם יודעת לדעת כיצד המשתמש ירגיש במהלך הגלישה באתר.

ראו גם: בניית אתרי וורדפרס לעסקים

שילוב של תוכן מעולה

התוכן הוא חלק בלתי נפרד מהאתר. האתר חייב להיראות מצוין והמילים הראשונות שהגולשים יקראו חייבות למשוך אותם פנימה. אנחנו רוצים שמי שהגיע לאתר שלנו ימשיך לשהות בו ויפנה אלינו ולכן חשוב שנדע להשתמש במילים הנכונות. תוכן נכון יתפוס את הגולשים, ירתק אותם ויגרום להם לעשות את הפעולה הנכונה מבחינתנו.

חברה אשר מתמחה בתחום בניית אתרים לעסקים תעבוד בשיתוף פעולה עם אנשי תוכן או קופירייטרים. היא תדע לבחור את המרכיבים השונים של האתר תוך התחשבות באלמנטים הגרפיים והתוכן. בניית אתר צריכה להתבצע באופן מושכל ורצוי בשיתוף פעולה של מספר אנשי צוות.

מסך מחשב

בניית אתרים לחנויות

בעלי חנויות קיימות ויזמים אשר רוצים למכור באינטרנט יעשו טוב אם ידאגו לכך שיהיה להם אתר מתאים. היום קל יותר למכור באינטרנט. אנשים פחות חשדניים, ישנו תקן אבטחה גבוה אשר מאפשר קנייה בטוחה ואפילו ההתנהלות מול חברות האשראי פשוטה יותר מכפי שהייתה בעבר. 

בבניית חנויות יש להקפיד על כל הכללים שנכתבו למעלה ושנכונים לשנת 2020 וכנראה יהיו נכונים לעוד שנים קדימה. בנוסף, כאן יש לשים דגש על הצגה נכונה של המוצרים ועל מערכת שתהיה קלה לתפעול. בעלי חנויות צריכים לגשת לבוני אתרים שיציעו להם גם הדרכה ותמיכה לפי הצורך.

חנויות אינטרנטיות יכולות להציע פיצ’רים רבים מעבר למכירה לרבות: יצירת קופונים, ספירת מלאי, הצטרפות לדיוור ועוד רבים וטובים. בתחילת הדרך יש לשבת יחדיו, להבין את התחום ואת המטרה של העסק ולבחון גם את המתחרים בתחום. לאחר מכן יש לתכנן את האתר, את החוויה של הגולשים ורק לאחר שברור מה צריך להיות בסוף הדרך, אפשר לבנות את האתר.
ראו גם: פרופיל קישורים בחנות אינטרנטית

בניית אתרים לנותני שירות

בניית אתרים לעסקים אשר מספקים שירות ובהם גם מטפלים, יועצים, בעלי סדנאות, מפעילי חוגים ורבים אחרים, צריכה להתבצע בצורה שתאפשר לעסק להתנהל בחוכמה ברשת. האתר צריך להיות מהיר, יפה והתוכן חייב להיות מושך. מומלץ לצד שירות בניית האתר גם לקדם אותו כך שהוא יעבוד עבורנו ולא אנחנו עבורו.

בניית האתר יכולה להתבצע גם לצורך תחביב אישי או בלוג שכרגע אולי לא מניב הכנסות, אך יתכן ויניב אותן בעתיד. בדרך כלל מדובר באתרים שעומד להיות בהם תוכן רב ולכן יש צורך לתת דגש על אזור הבלוג ויכולת הבעלים להכניס את התוכן בקלות.

חשוב לציין כי גם נותני שירות חייבים אתרים נעימים לעין, שעולים במהירות ושמתאימים לקידום אורגני בגוגל. אמנם גוגל לא חולק עם הקהל הרחב את כל הפרטים על איך לקדם אתר, אך ידוע כי האתר צריך להתאים גם לגלישה בסלולרי, עליו לעלות במהירות והגולשים צריכים לאהוב אותו (כלומר אחוזי נטישה נמוכים בשניות הראשונות של הכניסה לאתר). 

לבנות אתר בעידן תחרותי

מצד אחד כמעט כל הלקוחות שלנו נמצאים ברשת. מצד שני גם כל המתחרים נמצאים שם. יש להסתכל על התחרות וללמוד ממנה. לבחון מה האחרים עושים, לראות אילו אפשרויות עומדות לרשות הלקוחות ולבנות אתר שמייצג את העסק היטב ובו זמנית יעבוד בצורה מצוינת וימשוך לעסק לקוחות.

בעידן התחרותי האתר העצמאי חשוב מאין כמותו. אתר טוב עם קידום אתרים מצוין יכול להזניק את העסק כלפי מעלה. בחברת ירדן דיגיטל אנחנו מעניקים שירות של 360 מעלות, דואגים לנוכחות אינטרנטית מצוינת ולכך שהלקוחות יגיעו אליכם. רוצים לקבל מאיתנו פרטים נוספים? אנחנו במרחק שיחה אחת.

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו