בניית אתר אינטרנט: הדרך להצלחת העסק שלך

בניית אתר אינטרנט: הדרך להצלחת העסק שלך

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

אין שלא נסתכל על זה, האינטרנט הפך למרחב המרכזי של חיינו. אנו מנהלים את הקשרים החברתיים שלנו דרך האינטרנט, מבצעים את הקניות שלנו דרך האינטרנט, לומדים דרך האינטרנט, שומעים מוסיקה דרך האינטרנט, לומדים על הסביבה והקהילה שלנו דרך האינטרנט ולמעשה עושים כמעט הכל דרך האינטרנט, אלא אם זה מחייב את העולם הפיזי. בכפוף להבנה הזאת, אין פלא שמעט מאוד בתי עסק מרשים לעצמם להמשיך ולהתנהל ללא אתר אינטרנט. בשורות הבאות נספר על התהליך של בניית אתר אינטרנט ועל החשיבות בקידומו.

מדוע לבנות אתר אינטרנט לעסק?

בעידן החדש, הלקוחות שלכם יכולים להגיע אליכם בשתי צורות עיקריות. הם יכולים להיתקל בכם בטיול שהם עורכים במרכזי קניות או כאשר הם מודעים לקיומכם בקרבת מקום מגוריהם והם יכולים להגיע אליכם לאחר שלמדו על קיומכם ועל חבילת הערך שאתם מציעים דרך חיפוש פשוט באינטרנט. אם בעבר חיפשו אתכם הלקוחות שלכם דרך דפי זהב, דרך חברים או דרך פרסום בעיתונות, היום הכל קורה דרך פרסום באינטרנט. בחיפוש אחר בית עסק, מעוניינים הלקוחות לא רק לקבל את מספר הטלפון שלכם ואת הכתובת שלכם, אלא קודם כל ללמוד קצת עליכם, להבין את הערך שאתם יכולים לספק להם ואם יחליטו שזה מתאים להם, או אז גם להגיע אליכם פיזית. במקרים רבים, יעדיפו הלקוחות להתנהל מולכם אונליין ואפילו לבצע את העסקה דרך האינטרנט. בכל מקרה, בכדי להגיע ללקוחות האלה שמהווים כיום את רובה המכריע של האוכלוסייה, אתם חייבים אתר אינטרנט.

בניית אתרי אינטרנט

בניית אתר אינטרנט וקידומו

התהליך של בניית אתר אינטרנט הוא תהליך שחייבים להקדיש לו זמן, מחשבה וכסף. האתר שלכם הוא חלון הראווה שלכם. אתם לא בונים אתר רק כדי להיות שם. אתם בונים אתר כי אתם רוצים להיעזר בו ככלי שמביא לקוחות חדשים. המשמעות היא שהאתר צריך להיות אטרקטיבי, מעוצב ומעניין, הוא צריך לשדר את המסרים השיווקיים והערכים העסקיים שלכם בצורה אותנטית והוא צריך לכלול את הכלים הנדרשים בכדי לעשות איתכם עסקים, החל מפרטי התקשרות איתכם ועד פלטפורמה לרכישה אונליין.
ראו גם: פרסום שיווק דיגיטלי

בנוסף לכך, ישנה חשיבות רבה מאוד בקידום האתר במנועי החיפוש. בסופו של דבר, האתר שלכם הוא אחד מיני מיליונים בישראל והיכולת להגיע אליו היא אך ורק דרך חיפוש במנוע חיפוש על פי ביטויי מפתח. קידום אתר בגוגל היא כיום פרקטיקה שיווקית ראשונה במעלה ובתי עסק רבים משקיעים לא מעט משאבים בכדי להגיע למקום הראשון בכל דף תוצאות חיפוש. מדוע? מכיוון שזהו המקום בו אתם יכולים לפגוש בדיוק את מי שמחפש אתכם בדיוק ברגע שהוא מחפש אתכם. אם יש לכם אתר אינטרנט טוב ואם אתם מצליחים להציג אותו בפני קהל הלקוחות שלכם בדיוק כשהם מחפשים אתכם, אתם על דרך המלך לייצור קפיצת מדרגה בהיקף הפעילות העסקית שלכם.

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו