בניית אתר וורדפרס

בניית אתר וורדפרס

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

את השם וורדפרס מכירים אנשים רבים שיש להם אתר גם כשהם עצמם לא מתמצאים באינטרנט, משום שזהו שם מפורסם ובצדק מדובר במערכת ניהול תוכן שעליה בונים את רוב האתרים בעולם משום שהיא עונה לצרכים של רבים. סיבה נוספת שבגללה היא מבוקשת ואהודה היא שמדובר במערכת וקד פתוח ולא צריך להבין בתכנות כדי להבין שמדובר למעשה בשפת תכנות שכל אחד יכול להשתמש בה, לשכלל ולהוסיף לה ולכן כולם נהנים.

יתרונות וורדפרס

מלבד היתרון העצום שהיא נכתבת בקוד הפתוח שמאפשר גישה לכל אחד, היתרון הבא הוא שוורדפרס מאוד מבין מנועי חיפוש. בגלל זה, כל בניית אתר וורדפרס מבטיחה לכם שגוגל תאהב את האתר שלכם, אם נבנה נכון, כמובן. אם שמעתם על קשיים לקדם כל מיני אתרים שנבנים בשפות אחרות ובפלטפורמות סגורות, אתם יכולים להיות בטוחים שכאן זה לא קורה, אלא אם כן מי שבונה את האתר אינו מיומן מספיק כדי להניח את היסודות נכון.

שיפורים בהמשך

יתרון נוסף של בניית אתר וורדפרס הוא שתמיד תוכלו לחזור אליו, לשפר ולשדרג, לשכלל ואפילו להיעזר במתכנתים שונים עם הזמן. אפשר לשנות בו עיצוב, להזין תוכן חדש כל הזמן, לשנות את המבנה שלו, לעשות אותו נגיש יותר ומותאם לזמן, להטמיע בו כלי מעקב ומדידת נתונים שמשתפרים כל הזמן ועוזרים לכם למדוד את תנועת הגולשים ולפי זה לשפר. וורדפרס אינו נגמר לעולם, במידה מסוימת וזה הודות לכל המתכנתים שמוסיפים לו כל הזמן תוספים.

בניית אתר וורדפרס – עיצוב האתר

גם בוורדפרס אפשר לקבל אתרים מעוצבים מאוד שמתאימים לכל מי שחשובה לו האסתטיקה של האתר. זה חשוב במיוחד לחנויות שיש להן מוצרים שצריך להציג במדויק ובדרך המושכת והנעימה ביותר לעין. וורדפרס מאפשר לכם לבחור אין ספור תבניות לאתר וגם לשכלל אותן ולהוסיף תוספים שמתאימים לכם. זה מצוין במיוחד לכל מי שרוצה לשכלל תבנית בסיסית ולהתאים אותה במדויק לצרכיו.

בניית אתר וורדפרס – מהפשוט עד המורכב

בניית אתר וורדפרס מתאימה לכל מי שרוצה אתר פשוט או מורכב, אתר למסחר אלקטרוני או לתדמית ובעיקר לצורך הזנת תוכן. זה מצוין לבלוגרים וגם למי שיש לו עסק קטן או גדול. המערכת מצוינת גם למי שרוצה להקים חנות ענקית או למכור מוצר אחד בלבד. זה תלוי בהיקף בניית האתר, כמובן ולכן כשישובים ומאפיינים אותו לפי הדרישות והצרכים שלכם אפשר להשתמש בתבניות ובעיצובים רבים.

בניית אתר וורדפרס – הזנת תוכן

כל אתר זקוק לתוכן וגוגל ומנועי החיפוש מאוד אוהבים שהתוכן איכותי ואינו מזהם בתוכן לא משמעותי את מרחבי האינטרנט, אם להשתמש בדימוי ציורי. זה מחייב מחשבה על כל מה שתזינו באתר ומכיוון שממילא וורדפרס איכותי גם התוכן שיעלה בו כדאי שייהנה מכך שגוגל סורקת אותו בצורה קבועה. כל מה שתשקיעו באתר שלכם ידורג על ידי המשתמשים אבל גם בגוגל לפי חוויית המשתמש ועד כמה אתר שלכם חשוב ומשמעותי.

www.dweb.co.il

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו