בניית אתרים לעסק

בניית אתרים לעסק

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

היום, כמעט כל בעל עסק בוחר להקים לעצמו אתר אינטרנט שבו הוא יציג את השירותים השונים שהעסק שלו מציע, המוצרים אותם הוא מוכר לצד הצגת הערכים והחזון העסקי. לבניית אתר לעסק מגוון עצום של יתרונות כאשר המרכזי שבהם הוא בעובדה שהנוכחות הדיגיטלית עולה בכל יום, כלומר יש פוטנציאל מכירתי אדיר שאנחנו מפספסים, במידה ואין לנו אתר לעסק שלנו. במדריך הבא נציג בפניכם את היתרונות הרבים שבניית אתרים לעסקים, על מה חשוב לשים לב כאשר בוחרים חברה לבניית אתר לעסק ועל המערכות השונות המציעות את השירות הזה. 

שיווק באונליין

אז קודם כל, מה זה אומר בניית אתרים לעסק ולמה זה חשוב?

לא משנה אם אתם בעלים של משרד עורכי דין, חברת קידום אתרים לעסקים או חנות אופנה, אתם צריכים אתר אינטרנט. אתר אינטרנט לעסק שלכם יאפשר ללקוחות הקבועים שלכם להמשיך ולהישאר אליכם נאמנים, יאפשר ללקוחות פוטנציאלים שלא מכירים אתכם להגיע אליכם צורה קלה, נוחה ופשוטה, יגדיל את ההכנסות שלכם בטווח הארוך וישפר את איכות השירות שלכם. 

למעשה, ברגע שיש לכם אתר לעסק אתם יכולים לאפשר ללקוחות שלכם ליצור אתכם קשר בקלות, לאתר את כל השירותים והמוצרים שאתם מציעים, לעדכן על מבצעים ודברים חדשים שיש בעסק שלכם, לתת מענה על צרכים קיימים ולחזק את המותג שלכם. בנוסף, היום מכיוון ויש ריבוי ערוצים והתנועה היא גם ברשתות החברתיות, דרך האתר אתם מאפשרים לגולשים שלכם להישאר מעודכנים בזמן אמת, להקליק ישירות ולעבור לערוץ היוטיוב, לעמוד הפייסבוק ולפרופיל האינסטגרם העסקי שלכם. 
ראו גם: קידום ביוטיוב לעסקים

אם נסכם לרגע את היתרונות של בניית אתר לעסק נגלה כי בניית אתר:

  • משמרת את הלקוחות הקיימים שלנו
  • מגדילה את מעגל הלקוחות שאינם מכירים אותנו
  • מציגה את השירותים שלנו בצורה מקצועית, ממוקדת ויעילה
  • משמשת סוג של כרטיס ביקור לעסק שלנו

בניית אתרים לעסק – מערכת פתוחה או סגורה

היום יש עשרות של מערכות המסייעות בתהליך של בניית אתר. חלקן מאופיינות בקוד סגור כמו למשל וויקס ואחרות בקוד פתוח כמו וורדפרס. למעשה, לכל מערכת יש את היתרונות אל מול החסרונות שלה כשיש חשיבות מאוד גדולה לסוג האתר ולמטרות שלו. לפני שאתם מחליטים האם לבחור במערכת סגורה או פתוחה, כדאי לקחת בחשבון את כל השיקולים ביניהם האם מדובר באתר שיהיה באוויר לטווח הארוך או הקצר, האם אתם רוצים שתהיה לכם גישה מלאה לקבצים באתר ולבצע שינויים בעצמכם, האם אתם מתכננים לבצע קידום אורגני באתר שלכם, האם הולכים להופיע באתר הרבה תוכן סרטונים ותמונות. רק לאחר שנתתם מענה מלא לכל השאלות או לפחות לחלק ניכר מהן, שווה להתייעץ עם כמה מומחים בניית אתרים, להשוות מחירים, להגדיר תקציב ורק אז לקבל החלטה. 

https://www.youtube.com/watch?v=z-xkbNLIB5w

בניית אתרים לעסק זה לא רק אתר, זה הרבה יותר מזה

אז כמו שכבר תיארנו קודם לכן, הקמת אתר לעסק הוא הרבה יותר מרק מקום או פלטפורמה שבה תציגו את השירותים והמוצרים שהעסק שלכם מספק. מדובר בעצם בכרטיס ביקור לכל דבר ויש לזה חשיבות מכרעת בהצלחת העסק בזירה האינטרנטית ובהגדלת אחוז ההכנסות שלכם בטווח הקצר והארוך גם יחד. למעשה, אם יש גולש שיחפש אתכם ברשת ולא יגיע לאתר מקצועי, הפסדתם הרבה נקודות של הערכה. 

יחד עם זאת, כדי להבין איך בונים אתר אינטרנט לעסק? ככל שהאתר שלכם יהיה יותר מקצועי, מעוצב, אינטואיטיבי ומושקע בכל הקריטריונים, ככה הפוטנציאל החשיפתי שהוא יקבל גדול יותר. מעבר לחשיפה שאתם מקבלים, אתם גם מחזקים את המותג של העסק דרך האתר, שומרים על קשר רציף עם הלקוחות שלכם ומציגים את עצמכם כסמל מקצועי בתחום שבו אתם עוסקים. עסק שבוחר שלא להקים אתר, ללא ספק נשאר מאחור, בעיקר בעידן שבו רוב הפעילות מתקיימת בדיגיטל ובעיקר בעולם עם ריבוי תחרות כמו שלנו. 

בניית אתרים לעסק לבד או בעזרת חברה מקצועית?

אנו ממליצים לכם לבנות אתר בעזרת חברה מקצועית, עיצוב אתר לעסק חשוב משום שהאתר הולך לייצג את מי שאתם ולכן אין להקל בכך ראש. האתר שלכם זו היא פלטפורמה שיווקית מהלכת לכל מקום ואם אין לכם ידע וניסיון בתחום, בטח שלא זמן, מומלץ להשקיע קצת יותר ולבחור חברה מקצועית שתלווה אתכם בתהליך שלב אחר שלב. 
ראו גם: בניית אתר וורדפרס

פיתוח אתרי אינטרנט

איך בוחרים חברה מקצועית לבניית אתר לעסק?

ובכן, יש כמה קריטריונים בתהליך הבחירה של חברה המתמחה בבניית אתרים לעסקים. 

  1. בחרו חברה שבנתה אתרים הדומים לנישה שלכם – בעוד יש חברות אתרים המתמחות בפיתוחים מיוחדים כמו למשל דברים טכניים שיש בתוך האתר בין אם זה מחשבון קלוריות ייחודי, סרגל כלים לפי שנים או כל דבר אחר, חברות אחרות מתמחות בבניית אתרי תדמית פשוטים או חנויות אי קומרס. לכן, מומלץ לבדוק שהחברה בה אתם בוחרים אכן מתמחה בסוג האתרים שאתם צריכים לבנות וגם בעיצוב אתר לעסק. 
  2. המלצות- אין כמו המלצה טובה ממישהו שאתם מכירים. מלבד העובדה שאתם יכולים להיכנס ולהצטרף לקבוצות העוסקות בתחום בפייסבוק וקהילות שקיימות בפורומים ולשאול שם כל מיני שאלות על בניית אתרים לעסקים קטנים, שווה להתייעץ גם עם אנשים שאתם מכירים וסומכים על דעתם. למשל אם יש לכם קולגה בתחום, חבר שמבין באינטרנט או מישהו שאתם מכירים שבנה לאחרונה אתר, שווה להתייעץ ולראות האם יש לאותו אדם המלצה טובה עבורכם. כמובן שיש לחדד את הנושא ולשאול את אותו ממליץ שאלות מקצועיות, אבל זו בהחלט דרך טובה.
  3. מקצועיות וניסיון – כדאי לבחון את רמת המקצועיות והניסיון של החברה בתחום, לבדוק כמה אתרים היא בנתה ואת הרמה שלהם. 
  4. מחיר – מנעד המחירים של בניית אתרים לעסקים הוא גדול ורחב. לכן, חשוב קודם כל לבנות תקציב ועליו לבסס גם את הבחירה שלנו. 
  5. קידום – קיים קשר ישיר בין תהליך בניית האתר לבין הקידום האורגני שלו. היום, רוב האתרים שנבנים עוברים אחר כך  לאסטרטגיית קידום אורגנית מקצועית. לכן, שווה לשקול ולבחור חברה שמצד אחד מספקת את השירות של בניית האתר, אך גם בונה אותו לפי הקריטריונים והאלגוריתם של גוגל בהיבט הקידום בין אם זו היררכיה חכמה, תוכן איכותי, מהירות טעינה של הדפים, התאמת האתר למובייל, הנגשה לבעלי מוגבלויות ועוד. 

לסיכום, תהליך של בניית אתר אינו נעשה ביום או יומיים. מדובר באסטרטגיה שיווקית לכל דבר, יש צורך בכמה בעלי מקצוע הפועלים במקביל כמו מומחה בחווית משתמש, מעצב אתרים, איש תוכן, מתכנתים ועוד. מומלץ להשקיע בתהליך שישפיע על כל המערך העסקי הדיגיטלי העתידי שלנו זמן, מחשבה ותקציב מכובד. 

https://www.youtube.com/watch?v=aMB9SIgOyz0

בניית אתרים לעסק כמה זה עולה?

המחיר לבניית אתר לעסק משתנה בהתאם לסוג האתר שאנו בונים. לצורך הדוגמא, בניית אתר תדמית פשוט בממוצע תעלה בין 3,000-10,000 שקלים, מחיר של בניית חנות אי קומרס נע בממוצע בין 5,000-30,000 שקלים, בניית אתר משולב: בלוג וחנות תעלה בין 6,000-30,000 שקלים. זה מאוד תלוי בעיצוב אתר לעסק אם יש פיתוחים טכנולוגיים ותוכנות שאנו מוסיפים לאתר לעסקים, באיזו מערכת אנחנו בוחרים – פתוחה או סגורה, סוג הדומיין והאחסון שאנו משלבים באתר כמה תוכן יש באתר בבסיס שלו, כמה עמודים יש באתר, עד כמה הוא מורכב מבחינת תהליך הבניה ועוד הרבה מאוד מרכיבים. בניית אתרים הוא עולם ומלואו שכדאי קצת לחקור ולהכיר לפני שהולכים על זה עד הסוף. 
רוצים לשמוע מידע נוסף על בניית אתר לעסק? קבוצת ירדן היא בין חברות השיווק בדיגיטל המובילות בישראל ומתמחה בביצוע משימות ותהליכים מורכבים כמו בניית אתרים בהתאמה אישית, קידום אתרים אורגני בגוגל, קידום אתרים ממומן בגוגל, פרסום, קידום ושיווק ברשתות החברתיות כמו יוטיוב, פייסבוק ואינסטגרם, בניית אסטרטגיית מיתוג ושיווק בלעדית בהתאמה אישית ועוד. נשמח ללוות אתכם שלב אחר שלב בתהליך ולתת לכם מענה מדויק לצרכים שלכם מא‘ ועד ת‘. לפרטים נוספים וקביעת פגישה מקצועית צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם מענה מלא לכל השאלות.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו