בניית אתר מקצועי

בניית אתר מקצועי

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

אחת ההתפתחויות החשובות בתחום השיווק בשנות האלפיים הייתה התפתחותה של רשת האינטרנט. בראשיתה,  לא הבנו עד כמה היא תכנס לחיינו אך לאט לאט חדשות לבקרים צצו להם אתרי אינטרנט כפטריות לאחר הגשם בזמן שעוד ועוד משתמשים מתחברים להם לרשת האינטרנט מקשת רחבה מאוד של גילאים, גם כאלה שלא חשבנו תחילה שיצליחו לעמוד בקצבים של ההתפתחות הטכנולוגית הזו. 

שיווק באונליין

הטראפיק החל לזרום לכיוון רשת האינטרנט ואפילו לעזוב אמצעי תקשורת מסורתיים שהיו פופולריים עד אותה עת כמו כתבי עת ועיתונים שהחלו לסגור את שעריהם, ערוצי טלוויזיה שנסגרו ועוד. כתוצאה מהנוכחות של משתמשים רבים ברשת האינטרנט גם חברות רבות הבינו שכל מה שצריך לעשות כעת זה לעמוד בקצב והחלו לפתוח אתרי אינטרנט. 

בין אם מדובר ברשתות שיווק, סטארטאפים, עסקים גדולים או עסקים קטנים, כולם הבינו את הצורך באתר אינטרנט על מנת להראות נוכחות קודם כל ושנית על מנת להעלות את המכירות, שלזה עוד נגיע רבות בהמשך. 

גם האתרים עצמם עברו סוג של אבולוציה כאשר תחילה ראינו אתרים בסיסיים ופשוטים מאוד אך עם התפתחות הטכנולוגיה, עיצוב האתרים וההבנה מה צריך בשביל בניית אתר מקצועי, התחלנו לראות דפים מעוצבים בצורה נכונה, אתרים ידידותיים למשתמשים, תכנים איכותיים, חנויות אינטרנטיות ועוד. כיום ישנם מגוון רב של פרמטרים המסייעים לנו להבין כיצד לבנות אתר אינטרנט מקצועי ואיכותי ביחד עם עשרות פלטפורמות ולכן החלטנו לעשות לכם סדר בכל מה שקשור עבור בניית אתר לעסק שלכם. 

איך בונים אתר וכמה זה עולה?

אז הדבר הראשון שאנחנו רוצים לעשות כאשר אנחנו מקימים אתר הוא קודם כל להבין איזה סוג של אתר מתאים עבור העסק שלנו ועבור הלקוחות שלנו. ישנו מגוון שונה של אתרים כאשר בראשונה קיים אתר תדמית. אתר תדמית מטרתו העיקרית בא למקסם נוכחות באינטרנט, כלומר אם אדם מסויים מחפש את המוצר שלנו או את השירות שלנו במנוע החיפוש של גוגל הוא ימצא בין תוצאות החיפוש באתר שלנו. בדרך כלל אתרי תדמית מספרים מעט על החברה ועל השירות, יש שם מגוון תכנים רלוונטיים שמספרים על השירות ונותנים ערך מוסף לגולש, תלוי כמובן בכמה אנחנו מקדמים את האתר שלנו ויכלולו בסך הכל בין 6 ל-12 עמודים. ניתן להכניס לאתר אלמנטים עיצוביים כאלה ואחרים שמעלים את המחיר של הקמת האתר אך בשורה התחתונה אתר שכזה יעלה לנו בין 3000 ש״ח ל- 10,000 ש״ח כאשר כמובן המחיר יהיה יקר יותר אם נבחר בבניית אתר מקצועי ואם נבחר בחברה ללא נסיון משמעותי או חובבן המחיר יהיה בחלק הנמוך יותר של הסקאלה. 
ראו גם: שיטות לקידום אתר בגוגל

כמובן שתוכלו לבנות בעצמכם אתר באמצעות אחת הפלטפורמות החינמיות כמו וויקס או וורד פרס אך שוב, לא בטוח שלבד תצליחו לבצע עבודה כל כך מקצועית גם אם למדתם את הנושא על בוריו. 

https://www.youtube.com/watch?v=wZZnxXyES80&t=1s

בניית אתר קטלוג או חנות אינטרנטית?

סוג נוסף של אתרים הוא אתרי קטלוג שהעלויות שלו נעות בין 5000 ש״ח ל-12,000 ש״ח. אתר קטלוג הוא למעשה הכלאה בין אתר תדמית לאתר שהוא חנות אינטרנטית, אליה נגיע מיד, והוא למעשה מציג את כל השירותים והמוצרים שהחברה שלנו מוכרת אך לא ניתן לבצע במסגרתו רכישות דרך האתר אלא רק ניתן להשאיר ליד ואיש מכירות יחזור אליכם להמשך הרכישה. בניגוד לאתר קטלוגי יש חנות אינטרנטית שבמסגרתה נוכל לא רק לראות את כלל המוצרים והשירותים שהחברה שלנו מוכרת אלא שם ניתן גם לבצע רכישות אונליין באמצעות מערכת סליקה שקיימת באתר. העלות של הקמת חנית אינטרנטית תלויה כמובן בגודל שלה ובפונקציות שהיא מאפשרת לגולשים בה אך העלות ההתחלתית של בניית אתר מקצועי שהוא חנות איקומרס תתחיל מ-10,000 ש״ח לחנות בינונית. 

בחירת דומיין לבניית אתר מקצועי

אחד הדברים החשובים ביותר לאחר שהחלטנו מה יהיה סוג האתר אותו נבנה הוא מה יהיה הדומיין אותו נבחר עבור האתר שלנו. כאן גם נכנס מעט אלמנט של מיתוג היות וכמובן שנשאף ששם האתר יהיה זהה לשם של החברה שלנו. במקרים בהם שם החברה הוא ארוך ניתן לחשוב על זה שם אחר שיהיה קיצור של שם החברה שלנו או שימוש בקיצורים או אותיות מרכזיות משם החברה וכדומה. ככל ששם הדומיין שלכם יהיה קליט יותר כך למשתמשים יהיה קל יותר למצוא את האתר שלכם בקלות ובמהירות. אל תשכחו שבסופו של דבר אנחנו רוצים לפשט לגולש את העניינים עד כמה שניתן על מנת שיגיע אל האתר שלנו לבצע רכישה או להשאיר ליד. 

ניתוח נתונים של קמפיין ממומן

בניית האתר על ידי מי?

בניית אתר מקצועי צריכה לעניות דעתנו להיעשות על ידי אנשי מקצוע. זה נכון שכפי שציינו קודם לכן ניתן כיום לבנות אתר לבד לגמרי בעזרת אחת מהפלטפורמות לבניית אתרים כולל פיצ׳רים מתקדמים אך בסופו של יום, אדם שזוהי אינה מלאכתו ולא בנה אתר מעולם לא יעשה את אותה העבודה שמי שבנה עשרות ומאות אתרים בעברו יכול לעשות. אין ספק שעבור כל עסק גדול, בינוני או קטן, זה הצעד הנכון כי בסופו של דבר אנחנו רוצים שהאתר שלנו יראה מקצועי וימשוך אליו את הלקוחות שלנו ומשך השהייה באתר יהיה ארוך וכך גם מספר הביקורים בדפי האתר יהיה גדול יותר. 
ראו גם: אתרים לעסקים בוורדפרס

בניית אתר מקצועי מה עם הקידום?

במקרים רבים תוכלו שמי שבונה לכם את האתר הוא יהיה גם זה שיקדם את האתר שלכם בעתיד כאשר ישנם מקרים בהם אדם אחד יבנה את האתר או את החנות ובעל מקצוע אחר יהיה זה שיקדם אותה וידאג לכל האלמנטים של השיווק הדיגיטלי. 

חשוב לראות כי במידה ואתם בוחרים באותה חברה לבצע את בניית האתר וגם את הקידום לאחר מכן, הוא שמי שבונה את האתר שלכם אלו הם מתכנתים מקצועיים עם נסיון בתחום ולא המקדם אתרים שלכם בונה את האתר על הדרך כי במקרה כזה פספסנו את כל המטרה. הסיבה המרכזית לכך שנרצה שמתכנתים מקצועיים יבנו את האתר שלנו היא כי התחום הזה משתנה חדשות לבקרים, כאשר מידי יום אנו רואים שינויים ועדכונים לגבי סטנדרטים, פרקטיקות שונות וטכניקות שונות בנוגע לבניית אתרים שרק מי שמתעסק בנושא באופן שוטף מכיר ויודע ליישם בצורה הטובה והמהירה ביותר. הדבר ישפיע על מהירות טעינת האתר, על ההתאמה של האתר שלכם למובייל, שכיום נחשב עבור גוגל כריטי ועוד מגוון רב של אלמנטים שרק מתכנתים מקצועיים ידעו לתת עליהם מענה. 
ראו גם: שירותי קידום אתרים לעסקים

https://www.youtube.com/watch?v=o_q02EtWsUc

בניית אתר מקצועי התוכן של האתר

אז לאחר שבחרנו את סוג האתר ואת מי שיבנה לנו את האתר עלינו גם לחשוב על התוכן שאנחנו רוצים לספק לגולשים שלנו בזמן שהם נמצאים באתר שלנו. על פי גוגל הדירוג של אתר נמדד ביחס לערך המוסף שהוא מקנה לגולשים שלו כך שאם התוכן הכתוב שלכם הוא איכותי והוא נתן ערך מוסף לגולשים שלכם האתר שלכם יזכה לציון גבוה יותר ובהתאם הוא יזכה לדירוג גבוה יותר במנוע החיפוש של גוגל. 

דבר נוסף שעליכם לשקול על מנת לתת לגולשים שלכם תוכן איכותי זמין הוא סרטוני הדרכה אותם תעלו לאתר שלכם, מדריכים כתובים, סרטוני עשה זאת בעצמך ומאמרים איכותיים. כאן כבר חשוב מאוד שמי שמקדם את האתר שלכם יכנס לתמונה וידע לשים את התכנים במקום הייעודי שלהם בטרם עליית האתר. לכן ציינו קודם לכן את העובדה שישנן חברות שיודעים להתעסק עם בניית אתר וקידום יחדיו אך במידה ותבחרו בשירותים של שתי חברות שונות בנושאים הללו חשוב מאוד שיהיה בינהם ממשק ושידעו לדבר אחת עם השנייה על מנת לעשות את תהליך בניית האתר מקצועי, יעיל ומהיר. 
רוצים לשמוע עוד מידע על בניית אתר מקצועי לעסק? קבוצת ירדן היא בין חברות הדיגיטל המובילות בישראל. עם שנים של ניסיון ובניית מאות אתרים, אנו נדע בדיוק איך לבנות את האתר שלכם שלב אחר שלב כדי למנף את העסף וליצור חשיפה גבוהה בו. צוות מקצועי של מתכנתים, מעצבי אתרים, מומחים בחווית משתמש ומקדמי אתרים ידעו להפוך את האתר שלכם לשלאגר בעולם הדיגיטל. צרו איתנו קשר ונשמח להעניק לכם מענה לכל שאלה או בקשה וללות אתכם שלב אחר שלב בתהליך.

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו