חנות אינטרנטית

חנות אינטרנטית

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

בניית חנות אינטרנטית להגדלת ההכנסות פי 3!

השאלה האם כדאי להיערך לבניית חנות אינטרנטית כבר אינה רלוונטית כיום. היא התחלפה בשאלה: מדוע אם אתה מעוניין להצליח, עדיין אין לך או לעסק שלך חנות אינטרנטית?

בניית חנות אינטרנטית

עולם הסחר המקוון, ה-ECOMERCE והרכישות ברשת כבר ממזמן אינם דבר שאפשר להתעלם ממנו. הם צומחים בקצב מואץ וברבים מהמקרים ומהקטגוריות, יותר ויותר רכישות נעשות ברשת מאשר בחנויות פיזיות. סקרים הראו כי למעלה מ-80% מהצרכנים במדינות מתקדמות עורכים קניות ברשת והיקף העסקאות היומי כבר חוצה את רף הדמיון ואת המספרים המוכרים לנו.

רובנו מכירים ומשתמשים בפלטפורמות הסחר הגדולות והבינלאומיות כמו אמזון, איביי, ואלי אקספרסס ואפילו באתרים הגדולים בישראל, אבל חשוב לדעת, כי נתח רב ביותר בעולם הסחר המקוון, מגיע דווקא מחנויות אינטרנטיות של עסקים קטנים ובינוניים של עצמאים קטנים ואפילו של פרטיים וחובבים. אין זה משנה אם זו החנות הראשונה שלך או שלעסק שלך יש כבר חנות פיזית עם ארבע קירות, כל עסק ולא משנה מהו גודלו חייב לעצמו בניית חנות אינטרנטית, אם ברצונו לגדול ולצמוח.
ראו גם: פרופיל קישורים בחנות אינטרנטית

שיווק באונליין

ועוד דבר קטן, לרובנו קל לדמיין חנות כמקום למכירת מוצר ממשי, כמו בגד, צעצוע ומכשירי חשמל. זה נכון. אבל חנות אינטרנטית יכולה להציע גם שירותים ויכולות. למשל מעצבת גרפית, תציג בחנות את תיק עבודותיה. הצרכנים לא קונים את התמונה או העיצוב הספציפי אלא מתרשמים מהיכולות וקונים את רמת הביצוע או שירות שינפיק להם מוצר דומה. אותו הדבר חברת טיולי טרקטורנים שבאתר שלה ניתן לרכוש חוויות. בניית  חנות אינטרנטית, מתאימה בעצם לכל מי שרוצה לעשות כסף.

בניית חנות אינטרנטית- למה זה חשוב?

אם אנחנו הלקוח, נרגיש מאוד בנוח עם החנות הוירטואלית. היא נגישה לנו בכל זמן ורגע שנרצה, היא פתוחה עבורנו בכל מקום אפילו מהמיטה בבית, היא יכולה להציע מגוון עצום ואנו נדפדף בו בקלות ולא נכתת רגליים בין המדפים והיא מאפשרת לנו להיחשף לחנויות וסחורה, רחוקים מאיתנו, שהינו מתקשים להגיע אל המקום הפיזי המרוחק שלהם.

מצד הלקוח, אבל אנחנו כאן כדי לספר לך למה לך משתלם להתחיל בבניית חנות אינטרנטית:

בכל אופן, הלקוח

אז האמת שלא לחינם כתבנו את היתרונות ללקוח. הלקוח רוצה להיות איפה שטוב לו ואיפה שנוח לו. אם תציע לו חנות שעונה על צרכיו ובגלל אפיוניי החנות הוירטואלית גם מחירים תחרותיים, הוא יבוא שוב ושוב והרווחים שלך יגדלו.
ראו גם: בניית אתר לעסק

 

השקעה קטנה

אין מדפים, אין נברשות מהודרות, אין קופה רושמת ודלפקים, אין קולבים ומחסן ואין שילוט מנצנץ יקר וכל מה שמאפיין חנות פיזית. פשוט אין. כל הסחורה שלך מוצגת באופן וירטואלי – בהשקעה אפסית בהקמת החנות. אבל, זה לא אומר שהחנות שלך לא צריכה להיות יצירתית, צבעונית, מהודרת או יוקרתית. לעיצוב החנות כחלק מבניית החנות האינטרנטית משקל רב במשיכת והשארת לקוחות.

הוצאות שוטפות קטנות

אין מוכרים, אין מנקים, אין חשמל ואין מיזוג. לא צריך לשלם ארנונה והוצאות התפעול לא קיימות. החנות לא דורשת ממך השקעת משאבים כספיים. חיסכון עצום בתחילת הדרך.

שיווק לעסקים

גישור על מרחק פיזי

אם לקוח בנהריה רוצה את המוצר שלך, הוא לא חייב להגיע לחנות בבאר שבע. הרשת מגשרת על מקומות ומביאה לך חשיפה כאילו יש לך זרם מתמשך של לקוחות הנכנס ובא. יתרה מזו, הלקוחיכול לנדוד בין “מחלקות” וקטגוריות- בקליק אחד.

חנות בכל מסך

לא רק שהלקוח יכול להיכנס אליך מכל מקום (גם אם הוא בפג’ימה ובלי איפור), הוא עושה את זה באמצעות מגוון המסכים שהוא נמצא בהם במרבית היום. עיקר זמננו, בין בעבודה, בין בבית ובשעות הפנאי, אנו חשופים למסכים ובהם אנו פועלים ושואבים מידע, צופים ומתעדכנים. בניית חנות אינטרנטית רספונססיבית תאפשר לחנות שלך להראות ולתפקד מצוין בכל מכשיר המחובר לרשת: מחשב נייח, נייד, טאבלט וכן, גם במכשיר הסלולאר.
ראו גם: פרסום חנויות בגוגל

אין הגבלה בזמן

החנות שלך לא נסגרת לעולם ואין שלט על הדלת “יצאתי לרגע, תכף אשוב”. החנות ממשיכה לעבוד כל הזמן ופתוחה בפני לקוחות להיכנס מתי שירצו בכל שעות היממה, גם כשאתה לא נמצא. תעשה כסף, גם כשאתה ישן.

 

עדכון והתחדשות כל הזמן

יתרון עצום שמציגה החנות הוירטואלית על פני הפיזית היא הגמישות שהיא מקנה. גמישות זו באה לידי ביטוי הן ברמת ההיצע והמגוון והן ברמת הצעת הערך והמחיר. בחנות רגילה אינך יכול לשנות את כל המדפים ולשים שם משהו אחר, בכל רגע. גם בחנות וירטואלית זה לא מומלץ אבל הדבר נעשה בקלות, אם נדרש. ניתן לשנות מגוון, להבליט בכל פעם משהו אחר ולהתאים אותו לקהל היעד ולזמנים, בקלות ובלחיצת כפתור.
בנוסף, החנות הוירטואלית מאפשרת להציע הצעות ערך, מבצעים משתנים, הסברים על המוצר, טיפים, סרטוני שימוש ועוד ועוד, ההופכים את הצגת המוצר להרבה יותר חווייתית והרבה יותר משתלמת.

גם וגם

אם יש לך חנות פיזית, אינך צריך לוותר עליה. תפעיל גם וגם. לא לחינם, כל החנויות והרשתות הגדולות מפעילות חנויות וירטואליות במקביל לפיזיות. גם אתה יכול ליצור לעצמך 2 מקורות הכנסה מקבילים. בניית חנות אינטרנטית בצורה חכמה וע”י חברה מקצועית לבניית אתרים, תאפשר לך שימוש במערכת בקרה ושליטה על האתר בקלות ובנוחות, בלי שום מאמץ.

פגישת שיווק דיגיטלי

חנות אינטרנטית שהיא בית

חנות וירטואלית היא כאמור דבר מצוין עם המון יתרונות, אבל בניית חנות אינטרנטית עם שופיפיי למשל אינה דבר של מה בכך. לא נרחיב על הדגשים שיש לשים בעת הבניה, כמו תוכן מתאים, גרפיקה, ממשקי חיפוש, מערכות סליקה ועוד. אלו דברים שחובה עליכם לעשות באמצעות חברות מתמחות לבניית חנות אינטרנטית, בכדי למטב את החנות שלכם ולבצע אופטימזציה בין קהל היעד שלכם לבין המוצר, הערכים וחווית הקניה שאתם רוצים להעניק.

המחיר של בניית חנות אינטרנטית ממוצעת, יכול להתחיל מכ-5000 ₪ והוא כמובן יכול לגדול במידה ותרצו פיצ’רים מיוחדים או התאמה אישית של החנות (כ-20000 ₪). ניתן גם לשלם סכום של החל מ-500 ₪ בחודש לחברה מקצועית שתנהל לך אותו באופן שוטף.

רק דגש קטן אחרון

בניגוד לחנות רגילה, בה לאחר הרכישה אתם שולחים ללקוח חיוך רחב ונפרדים ממנו לשלום, החנות הוירטואלית מאפשרת לכם לשמור על קשר ולנסות למשוך אותו שוב אליכם, באמצעות ניוזלטרים, מיילים עם מבצעים, הצעות ערך, תחרויות אספקת מידע מועיל ועוד. לכן, תדעו שבבניית חנות אינטרנטית אתם בעצם לא יוצרים רק חנות.. אתם יוצרים בית.
אנחנו ב’ירדן דיגיטל’ נשמח לבנות לך חנות אינטרנטית אפקטיבית, יעילה ומושכת וגם לעזור לך להחזיק אותה. בוא תתייעץ עם המומחים.

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו