האם צריך לפחד מעדכוני גוגל?

האם צריך לפחד מעדכוני גוגל?

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

עדכוני הליבה שקוראים בגוגל, או בשמם הרשמי והמקצועי יותר: Google Core Updates הם עדכוני אלגוריתם שגוגל מבצעת בין שניים לשלוש פעמים בשנה. יש המון עדכוני גוגל שקוראים בשוטף, אבל העדכונים האלה הם הגדולים והמשמעותיים ביותר. כאלה שהופכים לנושא היום של מקדמי אתרים ברחבי העולם.

עדכוני הליבה של גוגל יכולים לשנות לגמרי את סדר תוצאות החיפוש במגוון רחב של תחומים. הם עובדים בשיטה רוחבית: על כל המדינות, בכל השפות ובכל התחומים.

 

האתר שלכם ירד בעקבות עדכון חדש של גוגל? בואו נבין מה עושים:

עידן בן אור, מקדם אתרים בגוגל כבר 15 שנה מסביר: בכל פעם שיוצא עדכון חדש של גוגל יש מי שמרוויח ויש מי ש “מפסיד” והכוונה במפסיד זה שהמיקוד שלו בתוצאות החיפוש יורד.
קודם כל אין צורך להיכנס ללחץ. כשאתם נכנסים לפאניקה אתם עושים טעויות ושגיאות שאתם לא מתכוונים אליהם:

 

מאילו שגיאות כדאי להימנע לאחר שנפגעתם מעדכון חדש בגוגל?

  • הזמנת קישורים גדולה מידי במצב טוב רק תפגע לו בכיס ובמצב רע יכולה להגיע למקרה שגוגל פועלת נגדו באופן פרטני וידני.
  • לשנות את מבנה האתר לגמרי
  • לעבור מערכת ניהול תוכן – זו לא הבעיה.
  • כל החלטה שנובעת מפאניקה ולא מהיגיון ומחשבה מעמיקה.

 

אז מה כן?

להתמקד יותר על E – A – T

ראשי התיבות מתייחסים לExpetise Authority Trust  ובתרגום לעברית: מומחיות, סמכות ומהימנות. הם הקווים המנחים של גוגל ועל פיהם גוגל בוחרת לקדם או לא לקדם אתרים.
אז מה זה אומר בפועל?
לגוגל יש אינטרס להציג אתרים שהם מהמובילים בתחומם וברי סמכות מסוימת מפני שזה מעיד עליהם כי הם מקצועיים, מהימנים ובעלי מומחיות בתחום.

 

אז, איך אפשר לייצר את הרושם הזה?

  1. תחילה, חשוב להבין שבתקופה שבה גוגל מחפשת סמכות, חשוב שהתוכן יהיה מדויק ואיכותי אבל לא רק, שמי שעומד מאחוריו יהיה בעל ידע נרחב.
  2. בתחום המהימנות, אתם יכולים לגרום לגוגל להבין שיש אדם אמין שעומד מאחורי האתר אם תפרסו מספר של דרכים ליצירת קשר בהתאם לאסטרטגיה שקבעתם מראש.
  3. מרכיב נוסף הוא עמוד אודות איכותי, מפורט ומושקע. כזה שיציג אתכם – בעלי האתר והעסק בצורה מקיפה ובאור מקצועי וחיובי אך אותנטי. ספרו את הסיפור שלכם, הרחיבו על ההסמכה שלכם, דברו על הקהל שלכם הגובה העיניים אך בצורה מנומסת, מנוסחת ומקצועית.
    אם יש לכם צוות הנהלה בכיר, הציגו אותו באתר. אל תתייחסו לעמוד האודות כאל זניח ולא חשוב. כזה שאף אחד לא נכנס אליו.

 

לסיכום

גוגל הוציאו ועוד יוציאו עדכונים רבים שישפיעו על הדירוג שלכם בדפי התוצאות. תנשמו עמוק, זה חלק מהדיל. תמשיכו לפעול במקצועיות שאתם דוגלים בה ותסמכו על עצמכם והאתר שלכם שתחזרו חזרה ותמשיכו להתקדם.

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו