הכל על פרסום אתרים בגוגל: כל השיטות המשתלמות

הכל על פרסום אתרים בגוגל: כל השיטות המשתלמות

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

פרסום היה מאז ומתמיד כלי שיווקי יעיל להגדלת הרווחיות של העסק. כעת, עם פריחת עולם השיווק הדיגיטלי ועקיפתו את עולם השיווק המסורתי, הרי שמתחדדת החשיבות שבהכרת כלי פרסום אתרים, היכולים למנף גם את העסק שלך.

חברת דיגטל ופרסום בפייסבוק

פרסום אתרים – למה בעצם? 

הסיבה נעוצה בעובדה שהרשת נהפכה לסבך עצום ובלתי נגמר של תכנים ושטף מידע רב שכבר קשה לבלוט בה. במיוחד, כאשר העסק שלך נמצא בשוק קשה, בו קיימת תחרות גדולה על החשיפה ובולטות. הגולשים המסתובבים ברשת, מחפשים כל העת מידע. כאשר הם יחפשו מוצר כמו שאתה מחזיק או יבקשו לצרוך שירות כמו שלך, יהיו כנגדם הרבה קופצים. לכן הדרך לבלוט ולהבחר היא באמצעות פרסום העסק שלך. לסמן להם לבוא דווקא לאתר שלך.

ישנם כמה שיטות פרסום באינטרנט. ניתן לחלק אותם בגדול לפרסום אתרים חינמי ולפרסום ממומן.

 

פרסום אתרים בחינם

פרסום שאינו עולה כסף והוא מתאפשר בזכות היכולת לשתול מודעות  בשטחי פרסום מוכרזים באתרים שונים, הנותנים שירות שכזה. כך לדוגמא, קיימים אינדקסי עסקים, המאפשרים לעסק לשלב מודעה ודרכי התקשרות וכן פורטלים המאפשרים הצטרפות לאינדקס שכזה. דוגמאות בולטות ומוכרות הן למשל אינדקס העסקים של בזק, דפי זהב EASY ועוד. 

דרך נוספת היא השתלבות בעמודי הרשתות החברתיות כגון כמו פתיחת עמודי Facebook , פעילות Instagram, Pinterest וYouTube-.

הדרך השלישית המקובלת היא באמצעות ‘קידום אתרים אורגני‘ או בשמו המקצועי SEO. בבסיס השיטה, נמצאת העובדה המוכחת, כי אנו מבצעים את מרבית החיפוש שלנו אחר מוצרים, שירותים או ידע, באמצעות מנוע החיפוש של גוגל, החולש על כל עולם החיפוש ברשת. אלגוריתם מיוחד, מסדר ומדרג לנו את רשימת האתרים שהינם הרלוונטים והאיכותיים מבחינת מענה עבורנו. המטרה היא להגיע לאחד מן המקומות הראשונים בדירוג, שאם לא כן, החשיפה אלינו תהיה מועטה עד לא קיימת. 

שיווק עסקים

הדרך להתקדם, היא באמצעות שלל מהלכים, המשפיעים על ציוני הפרמטרים שהאלגוריתם בודק. בין השאר ובקצרה, ניתן למנות את הגדרות מילות החיפוש ומיטוב ביטויי החיפוש, האופטימיזציה של האתר, הכלים הטכניים המוטמעים ומאפשרים ממשק וחווית משתמש נוחים, זמן השהות בתוך האתר וכמות הממליצים הקישורים והלינקים אליו- דבר המוכיח את אמינותו. גם לתוכן המופיע באתר חשיבות רבה בהשארת האנשים זמן רב יותר מה עוד שגוגל מתגמלת במיוחד על יצירת תוכן מקורי.

המשותף לכל תחום פרסום אתרים בחינם, הוא החיסרון הגדול שלו: אי היכולת להבטיח הצלחה. אתה תלוי במספר רב מידי של גורמים ולמעשה אין שליטה על מידת האפקטיביות של המהלכים. בנוסף, התהליכים עצמם, כדי לצבור איזשהו אפקט, נדרשים לזמן ממושך. לכן, מרבית העסקים המבקשים הצלחה מהירה ויעילה,  עושים זאת באמצעות פרסום וקידום ממומן.

ראו גם: קידום עסקים בפייסבוק

פרסום אתרים ממומן

הפרסום הממומן, נחלק היום ולא במפתיע בין 2 פלטפורמות העל פייסבוק וגוגל, כאשר הם משאירים פרורים למתחרים. הפרסום ברשת החברתית של פייסבוק פשוט יחסית ולא נתעמק בו, גם בשל העובדה, שהמהלכים הגדולים באמת, קורים בגוגל ובאתרים המשויכים אליו והם הנחשבים לאפיקים האפקטיביים ביותר.

הם זוכים לכך אודות לעובדה כי הם מספקים יחס המרה גבוה במיוחד (היחס בין כמות הגולשים באתר לביצוע הפעולה שהגדרנו), הם גמישים במידה רבה ומאפשרים מעקב, בקרה, מדידה, ניתוח ושדרוג מהירים ונוחים,. כן, הם מאפשרים תוצאות אפקטיביות באופן מהיר ובעיקר, הם מאפשרים יכולת ניהול תקציב מוגדר ומדויק כך שישיג מקסימום תוצאות במינימום עלויות.

https://www.youtube.com/watch?v=iMAPPyxVFqk

רשת המדיה ורשת החיפוש

פרסום אתרים בגוגל, הנעשה באמצעות מערכת GOOGLE ADS מתחלק ל-2: 

רשת המדיה של גוגל הינה בעצם מערך אתרים שיצרה גוגל וכולל בתוכו את מגוון הפלטפורמות של גוגל עצמה כמו YOUTUBE, GMAIL ועוד וכן מאות אלפי אתרי חדשות, פורטלים ואתרי תוכן קטנים אשר נמצאים בשת”פ עם גוגל. ניתן לעלות קמפיין באנרים, טקסטים, מודעות שטח, סרטונים או כל אמצעי ויזואלי אחר, ובכך לחשוף את הגולשים באתרים השונים למודעות שלנו. 

בעל המודעה ישלם לגוגל רק במידה ומישהו יקליק על המודעה. יש בכך יתרון רב, שכן אתה יכול להציב מודעה באתר תוכן העוסק בשירות שלך וכך לפנות לקהל, המתעניין בשירות ואתה רלוונטי עבורו.

מסך מחשב עם נתונים

גוגל גם שיכללה את הנושא ומציגה מודעה רספונססיבית. זוהי מודעה אשר מכילה בגרעין גם טקסט, גם לוגו, גם ויז’ואל וגם סרטונים, כל אחד בכמה גרסאות. המודעה, יודעת ליצור בעצמה קומבינציות שונות של מודעה, כך שיכולות להיווצר וריאציות רבות בעלות ערך שונה. המערכת החכמה של גוגל יודעת לאתר את הקומבינציה הנכונה והאפקטיבית ביותר עבור כל אתר ומשבצת דווקא אותה שם. כך עולים יחדיו גם החשיפה, גם מספר ההקלקות וגם יחס ההמרה.

הפרסום במנוע החיפוש

האופציה  השנייה וזו הנחשבת לבכירה יותר היא באמצעות קידום במנוע החיפוש של גוגל. שוב אנו נשענים על ההבנה בחשיבות הופעה ודירוג במקומות הראשונים בדף התוצאות. אלא שכאן, אנו למעשים קונים את מקומנו בדרוג. 

היתרון ברור, אנו מגדירים את מילות וביטויי החיפוש, בצורה חכמה ונופיע בראש הרשימה, כאשר מישהו יקליד אותם לחיפוש. זוהי דרך אפקטיבית , מהירה ויעילה ביותר. בנוסף, היא יכולה להביא לתוצאות משמעותיות כבר מ-DAY ONE והיא קלה ונוחה לניהול. בנוסף, היא משופעת בכלי מדידה וניתוח המאפשרים לנו כל העת למטב ולשדרג את היכולות וההגדרות, כך שהטראפיק יגבר ויחס ההמרה ימשיך לצמוח.

ניידים ומחפשים

במפתיע או שלא, הפכנו את מכשיר הסלולאר הנייד שלנו לחבר הכי טוב, שלא מש מידנו לרגע. למעשה, אנו מבלים את רוב שעות היום במסך הקטן וצורכים את עיקר המידע שלנו דרכו. מחקרים כבר הוכיחו, כי החיפוש בגוגל דרך הטלפון החכם, כבר עקף ממזמן בהיקפו את החיפוש באמצעות מחשבים. לכן פרסום אתרים בסלולאר, חייב להילקח בחשבון ולערוך התאמות לפרסום אתרים בגוגל, אבל במכשיר החכם.

ראו גם: בניית חנות וירטואלית

https://www.youtube.com/watch?v=fgirT5uahO4

מחיר החיפוש

המפתח לתמחור פרסום אתרים בגוגל, הוא ההבנה שאתה משלם רק אם הגולש לחץ על המודעה. זה חסכוני ובעיקר מאפשר לך שליטה מדוייקת על התקציב וההוצאה על הפרסום. העלות של כל הקלקה, נקבעת באמצעות BID של גוגל, שם אתה מציע את הסכום שתרצה לתמחר לכל כניסה לאתר באמצעות המודעה. במידה והצעתך זכתה, המודעה שלך היא שתבלוט. לפיכך, סך עלות הפרסום, יהיה הסכום שאותו הסכמת לשלם להקלקה כפול מספר המקליקים בפועל, בפרק הזמן שהגדרת לפעילות.

ניתן כאמור לשלוט בגובה הסכומים המקסימלי שנרצה להוציא וכן לקבוע מקטעים לפי חודשים, שבועות, ימים ואפילו שעות בהן נרצה לפעול. יחד עם זאת, חשוב להבין שאנו עדיין רוצים להיות אפקטיבים, לכן מקובל לקבוע תקציב התחלתי של לפחות 1500 ₪ לחודש. 

‘ירדן דיגיטל’ הינה סוכנות שיווק דיגיטלי, בניית וקידום אתרים מובילה. פרסום אתרים הוא המומחיות שלנו ואנו יכולים להבטיח לך קידום מהיר ויעיל לעסק שלך. דבר איתנו וקבל הצעה ללא תחרות.

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו