חברות לבניית אתרים מומלצות

חברות לבניית אתרים מומלצות

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

בניית אתר היא אחת הפעולות שרוב העסקים החדשים חושבים עליה בתהליך המיתוג. ככל שהשנים עוברות ישנן יותר פלטפורמות לבנייה ויותר חברות שמציעות את שירותיהן. לא תמיד קל למצוא חברות לבניית אתרים מומלצות ובוודאי לא כאלה שיוכלו ליצור אתר מרשים, שמתאים לקידום ותוך התחשבות בגולש.

כתיבה שיווקית

בחירת החברה שתבנה את האתר צריכה להתקבל לאחר בדיקות ראשוניות. אומנם אפשר לשנות את האתר בעתיד, אך רוב העסקים לא רוצים להשקיע כספים או זמן כדי לעשות שינויים כל הזמן. אתר טוב יציע לגולשים חוויה מושלמת גם בדסקטופ וגם בסלולר והוא יהיה רלוונטי גם בעוד שלוש ואפילו חמש שנים.

מי צריך אתר אינטרנט?

אחת השאלות שגם בשנת 2020 עולה וצריכה לעלות היא – מי צריך אתר אינטרנט? נוכחות דיגיטלית יכולה להתבצע בדרכים שונות וישנם בעלי עסקים רבים אשר לא מחזיקים באתר משלהם (ועדיין מצליחים להביא לקוחות מהרשת). ישנם גם עסקים שהקהל שלהם לא עושה חיפוש באינטרנט כדי למצוא אותם ולכן ייתכן שלא יראו לנכון לבנות אתר.
כל עסק מחזיק בנכסים שונים (חלקם או כולם): שם, לוגו, מיקום פיזי, ידע ואחרים. אותם נכסים יכולים להשפיע על ההצלחה של העסק. הדבר לא שונה בכל הנוגע ליצירת נכסים אינטרנטיים כאשר בעוד שפרופילים ברשתות החברתיות יכולים להיסגר בכל רגע והחוקים בנוגע לדפים עסקיים יכולים להשתנות, האתר נשאר כשהוא שייך לבעליו (כלומר – העסק).

ישנם עסקים אשר חושבים שאם יש להם נוכחות טובה ברשת החברתית – הם לא זקוקים לאתר. הנחה זו בעייתית כיוון שהם עלולים למצוא עצמם סגורים יום אחד או לגלות קושי בהמרת הקהל שלהם ללקוחות. אין זה אומר שאין הצדקה ליצירת קהל ברשתות החברתיות (יש לנוכחות הזו כוח רב והשפעה על הצלחת העסק), אך מומלץ שהיא לא תהיה הנוכחות היחידה ולצידה כדאי להחזיק בבעלות עצמאית.
עסקים אשר אינם פונים ללקוחות פרטיים אלא לגופים גדולים כמו עיריות, מתנ”סים וחברות גדולות, יכולים לחשוב שאין צורך בנוכחות ברשת. בפועל, פעמים רבות ישנם גורמים באותם גופים אשר רוצים ללמוד ולהכיר את העסק ולשם כך הם יבצעו חיפוש בגוגל. עסקים ללא אתר עשויים לגלות שהם נתפסים כמיושנים או לא רלוונטיים לעבודה.
ראו גם: קידום אורגני בגוגל

 

בניית אתרים – לבד או בעזרת אנשי מקצוע?

השאלה הבאה שיכולה לעלות (ועולה) בקרב עסקים רבים היא האם כדאי לבנות את האתר לבד או שכדאי לפנות אל חברות לבניית אתרים מומלצות. שאלה זו עולה בעיקר בקרב עסקים קטנים אשר מנסים לחסוך ככל האפשר בעלויות הפיתוח של העסק. לכך נוספת העובדה שיש היום מערכות אינטואיטיביות לבניית אתרים ומכאן כל אחד יכול לנסות לבנות בעצמו אתר.

אין כל ספק כי בניית אתר באופן עצמאי היא זולה יותר באופן נקודתי. כלומר – זול יותר להקים אתר כלשהו לבד מאשר להקים אתר מקצועי עם חברה המתמחה בתחום. אם המטרה היא להציג אתר ככרטיס ביקור ואין כל כוונה לפרסם אותו ולקדם אותו ברשת, יכול להיות שזהו הפתרון הנכון ביותר עבור עסק בתחילת דרכו שלא רוצה להשקיע כספים.
הבעיה בהקמת אתר ללא ידע יכולה לבוא בהמשך הדרך. ישנן מספר נקודות שכדאי להביא בחשבון לפני בניית האתר באופן עצמאי:
ראו גם: פתיחת אתר לעסק בינוני

פרסום בגוגל

עלויות תחזוקת האתר

ישנן מערכות אשר מאפשרות לבעלי עסקים וכל מי שמעוניין בכך להקים אתר. פעמים רבות המערכות אינטואיטיביות, נוחות והתוצאות יכולות להיות גם מרשימות. הבעיה מתחילה כאשר יש צורך לאחסן את האתר ואותן מערכות סגורות מציעות אחסון יקר. פעמים רבות העברת האתר בעתיד יכולה להיות יקרה. אלו שחושבים לאחסן את האתר בחינם על המערכת הקיימת צריכים להבין כי אז הנכס לא באמת שלהם ובדרך כלל ה”תשלום” יגיע בצורת פרסומת באתר.
ראו גם: בניית חנות וירטואלית

מהירות אתר

אנשים שאינם יודעים כיצד לבנות את האתר עשויים לגלות שהאתר שבנו עולה באיטיות. זוהי בעיה כיוון שהגולשים אינם סבלניים והיא נגרמת בשל העלאת תמונות כבדות, התעסקות לא מקצועית (ובדרך כלל גם לא מכוונת) עם הקוד ועוד. שיפור מהירות האתר יכולה להתבצע גם לאחר בנייתו אך היא תדרוש כמובן השקעת כספים (בהתאם לחומרת הבעיה).
לבדיקת מהירות אתר היכנסו ללינק

קושי בקידום האתר

נכון, לא כל בעלי האתרים שואפים להגיע למקום הראשון בגוגל. עם זאת החשיבה צריכה להיות לטווח הארוך ופעמים רבות כשאתר נבנה באופן עצמאי עלול להקשות על הקידום. חשוב לציין כי זה לא תמיד כך וגם בנייה עצמאית יכולה להתאים לקידום, אך שימוש במרכיבי קוד בעיתיים, בחירת פלטפורמה שאינה תומכת בקידום ועוד, יכולים להיות בעיתיים.
ראו גם: איך לקדם אתר בגוגל בקלות?

 

אילו חברות לבניית אתרים מומלצות לאתר שלנו?

ישנן חברות שונות לבניית אתרים, חלקן מומלצות ואחרות פחות. חשוב לדעת כי יכול להיות שחברה שהתאימה לעסק לידינו לא בהכרח תתאים לנו. חברה מומלצת היא קודם כול חברה שמביאה ניסיון, צוות מקצועי ושיודעת לספק שירות.
תהליך בניית האתר הוא מורכב ודורש פעולות שונות ומומחיות במגוון תחומים. לא מומלץ להסתפק באיש מקצוע יחיד שעובד לבדו ומנסה לבצע את כל העבודה (גם מעצב, גם מפתח קוד וגם מבין בקידום). חברות מומלצות יהיו אלו שיודעות לספק שירות מלא, שמכירות את התחום היטב ואם יש צורך, שיודעות לתת גם פתרונות מורכבים.

שיווק עסקים

טיפים לבחירת חברה לבניית האתר

בחירת החברה המתאימה מתוך שלל חברות לבניית אתרים יכולה להיות מבלבלת ולהעלות שאלות רבות בדרך. הטיפים הבאים באים לעזור בבחירת החיבור הנכון ביותר:

בדיקת תיק העבודות

הדבר הראשון שנרצה לעשות הוא להתרשם מעבודות קודמות שנעשו על ידי החברה. אנחנו לא צריכים לחפש אתרים שונים ומורכבים אלא אתרים שכיף לגלוש בהם. אתרים שנראים טוב, שקל להבין מה לעשות בהם (כלומר איפה ללחוץ ועוד) ושאנחנו מתחברים אליהם באופן אישי. בנוסף לכך כדאי לבחון האם כל האתרים נראים דומים זה לזה או שישנו מגוון של עיצובים, מה שמעיד על כך שהחברה משקיעה בכל אתר באופן אישי.

בחינת התקשורת האישית מול הבונה

האתר צריך להיות מותאם לעסק וללקוחות שלו. הבנייה היא הרבה יותר מאשר בחירה של תבנית או גרסה של אתר קיים וכדי להצליח בכך יש צורך בתקשורת טובה בין הצדדים. מי שאחראי על הבנייה, המרכיבים השונים שיהיו באתר והעיצוב שלו, חייב לשאול שאלות, לשוחח איתנו ואנחנו צריכים להביא בחשבון שיכול להיות שיהיו לנו שאלות, הערות והארות. לכן, נרצה לעבוד מול חברה שנוח לדבר איתה.

האם וכיצד נעשה אפיון האתר?

כל אתר צריך לקבל יחס אישי מיוחד. תהליך של אפיון האתר יתחיל בהגדרת הציפיות של הלקוח, ימשיך למחקר שוק, מחקר מתחרים וישלב אנשי מקצוע שונים. מומחה UX הוא איש המקצוע שיודע לאפיין את האתר ויקבע (בתיאום איתנו ולאחר אישור) כיצד ייראה האתר, אילו צבעים יהיו בו, כיצד ייראו הכפתורים ויתייחס לכל האלמנטים שיהיו בו.
ראו גם: בניית דפי נחיתה בחינם

 

בניית אתר – איזה דגש ניתן לעיצוב?

ישנם בוני אתרים שעובדים לבדם וישנן חברות אשר עובדות בצוות. כדי למצוא חברות לבניית אתרים מומלצות יש לחפש אחר אלו שעובדות בצוות ושמות דגש על העיצוב, המרכיבים של האתר וגם יודעים לתת מענה בפיתוח קוד על פי הצורך. כדאי לדעת כי תהליך עיצוב האתר יכול לעמוד בפני עצמו ולהתבסס על נכסים גרפיים שכבר קיימים בעסק (לוגו, כרטיס ביקור ואחרים) והוא יכול להיות תהליך בפני עצמו. האתר יהיה חלק מהליך המיתוג של העסק ולשם כך נדרשת מומחיות בעיצוב.

בקשה לראות סקיצה לפני הבנייה

בתחום בניית אתרים נהוג לראות סקיצות של האתר לפני שהוא נבנה ומוגש לנו. זוהי בקשה לגיטימית אך יש לבדוק כבר בתחילת הדרך האם נעשות סקיצות וכמה מהן יוגשו לנו. כל בונה, מעצב ומתכנת יודע כי לא תמיד הסקיצה הראשונה היא זו שתיבנה. מדובר בתהליך חשוב, שיכול להיות קצר או ארוך ולכן ישנה חשיבות לתקשורת טובה בין הצדדים.

קידום לצד בנייה

השקעה באתר בלי יכולת לקדם אותו היא בזבוז אנרגיות. גם אם אין לנו כוונה להתחיל לקדם את האתר מיד, אנחנו צריכים לדעת שנוכל להביא מהרשת לקוחות חדשים. חשוב מאד לשים לב כי בחברה עובד מקדם אתרים ואף רצוי שהוא יוביל את הפרויקט ויוודא כי האתר נבנה על פי הכללים של גוגל ושניתן יהיה לקדם אותו ברגע שיהיה מוכן.

 

נשמח לעמוד לרשותך

חברת ירדן דיגיטל מספקת שירות של 360 מעלות ליצירת נוכחות ברשת. אנו מלווים את לקוחותינו משלב ההתלבטות הראשונית לאורך בחירת הפלטפורמה הנכונה לשיווק ויישום אסטרטגיית הקידום. נשמח לשמוע על העסק שלך ולראות כיצד נוכל לקדם אותך למעלה.

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו