חברת קידום אתרים – הדרך להזניק את העסק שלך למעלה

חברת קידום אתרים – הדרך להזניק את העסק שלך למעלה

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

לעיתים, מגיעות אליך בתור חברת קידום אתרים מובילה, בקשות רבות: “תצילו את העסק הוירטואלי וקדמו אותו לעבר ההצלחה”. אנחנו כמובן נענים ברצון אבל מבחינים, שרוב העסקים, לא בדיוק יודעים במה מדובר או שחברות לא מקצועיות, עשו עליהם סיבוב. לכן צוות מומחי ‘ירדן דיגיטל’ מרגישים צורך להגיש מדריך פשוט וקצר למתחילים, שיסביר את עולם המושגים בדרך להזניק את האתר שלכם במעלה תוצאות החיפוש.

חברה לקידום אתרים בגוגל

לבלוט ביער האינטרנט

ביער העד העצום שנקרא האינטנרט, מרוב עצים כבר הולכים לאיבוד. קים כל כך הרבה מידע ותוכן שכמעט בלתי אפשרי להתמצא בתוכו. למזלנו, קיימים מנועי החיפוש אשר מאפשרים להקליד מילה או מחרוזת ולקבל באופן מיידי הפניות לאתרים העוסקים בה. התלות שלנו בהם היא מוחלטת. למעשה, למעלה מ-90% מהחיפושים נערכים דרך מנוע החיפוש של גוגל שהוא הגדול והמוביל בתוכו.

אבל אם לצורך העניין, יש 10000 מדבירים וחברות הדברה בעולם, איך ידע מנוע החיפוש של גוגל את מי להציג לנו ראשון ואת מי לשים לפני מי?
ראו גם: איך לקדם אתרים בגוגל?

אם אתה לא שם אתה לא קיים

זהו עניין קריטי. כאשר אנו מבצעים חיפוש בגוגל אנו מקבלים עמוד ראשון ובו מספר תוצאות לבקשה שלנו. השאר, נמצאים בדף השני, השלישי וכן הלאה. מחקרים מראים כי רק אחוזים בודדים מהמחפשים ימשיכו ויסתכלו בתוצאות של הדף השני. משמע, אם אתה לא בדף הראשון, מקסימום בשני, יהיה קשה מאוד לקהל הלקוחות להיחשף אליך.

חיפוש מתקדם בגוגל

אוי לא. איך אני מגיע לעמוד הראשון?

בשביל זה קיימת חברת קידום אתרים, שיכולה לגרום שהאתר שלך יתקדם במעלה הדירוג עד אשר יהיה בין המובילים ויופיע בעמוד הראשון או השני. באנגלית, הפעולה הזו נקראת SEO – SEARCH ENGIN OPTIMIZATION והיא בעצם לא פעולה אחת אלא סך הפעולות הננקטות והנדרשות כדי לשפר את תנועת הגולשים אל תוך האתר דרך מנוע החיפוש (לרוב של גוגל) וביצוע אופטימיזציה לאתר כדי שיענה במדויק על הדרישות של גוגל ובכך יהפוך ל”נבחר”

איך זה עובד?

ראשית נבין כיצד עובד מנוע החיפוש. כאשר גולש מקליד בתיבת החיפוש הוא בעצם שואל שאלה. אם הוא מחפש מדביר שילחם במכת המקקים שיש לו בבית, הוא יכתוב “מדביר מקקים” ויקבל רשימה של  אתרים של בעלי מקצוע וכאמור, הוא כנראה יבחר להתקשר עם אחד מהספקים בעמוד הראשון. 

בעמוד, ישנם 2 סוגי תוצאות. אלו שהגיעו לשם באמצעות קמפיין ממומן ובעצם שלמו, כדי שהם יופיעו כמו מודעה (ואכן, מעל התוצאה שלהם יהיה כתוב מודעה או ביטוי אחר). האחרים, הם אלו שהגיעו לשם בלי קידום ממומן אלא באמצעות ‘קידום אורגני’.
ראו גם: מה זה קידום אתרים אורגני?

https://www.youtube.com/watch?v=4Fcwewshxo0

מה זה קידום אורגני?

הקידום הארוגני הוא למעשה מספר שיטות הגורמות לאתר שלנו לבלוט ולסמן לגוגל שהוא הרלוונטי, החזק, המתאים והתוצאה המושלמת ביחס לשאלת הגולש ולכן יש להציג דווקא אותו בין הראשונים. מי מחליט האם האתר שלנו הוא הרלוונטי והמשמעותי לגולש? מנוע החיפוש מצויד בתוכנות ואלגוריתמים מתקדמים, אשר בוחנים למעלה מ-200 פרמטרים שונים, ששקלול שלהם מחשב מי הוא בעצם האתר הרלוונטי ביותר. 

משתנים כמו מילות החיפש המוטמעות בו, סוג התוכן, איכותו ומקוריותו, קישורים המפנים וממליצים אליו מבחוץ, מאמרים מרחיבים, התנועה בו וזמן השהיה ועוד ועוד. ניקח לדוגמא את המדביר שלנו. הגולש שואל על “מדביר מקקים” אבל באתר שלו, המדביר שלנו מתעקש להשתמש רק בביטוי האנטימולוגי של המקק, “תיקנוס אמריקנוס פיסליטיס”, למשל. הוא כנראה יצדק מבחינה מדעית אבל לא תמצא כל הלימה בינו לבין השאלה ולכן הוא לא יחשב כרלוונטי.

דוגמא שכנגד: אם המדביר שלנו מכניס הרבה תוכן לאתר שלו ובתוכו שורת מאמרי טיפים “איך לחסל את מכת הפשפשים”, הרי שאם הגולש ישאל משהו ספציפי כמו “איך לחסל פשפשים”, יהיה למדביר יתרון עצום על פני אתרים מתחרים, שלא יצרו שום תוכן בנושא.
ראו גם: קידום ובניית אתרים לעסקים

כתיבה שיווקית

קידום אורגני הוא דבר מורכב

נשמע פשוט? האמת שממש לא. קידום אתרים הוא נושא מורכב ביותר, שגם אין בו שיטה אחת מנצחת ובעיקר משתנה ודינמי כל הזמן, הן מצד גוגל והן ביחס לפעולות שעושים המתחרים. לכן קיימת חשיבות עצומה להסתייע בנושא בידי חברה לקידום אורגני מנוסה ומקצועית.

חברת קידום אתרים טובה, מחזיקה בידע ובשלל שיטות וכלים מתקדמים אשר מסייעים בשיפור הקידום ובעיקר, יכולה לבנות ולערוך את האתר שלך כך שיהפוך לרלוונטי ביותר. דברים אלו נעשים הן ע”י מחקרי מילים, בתוכנות מורכבות כמו GOOGLE KEYWORD PLANNER  הבודקים אילו מילות חיפוש כדאי להבליט, ע”י יצירת תוכן מתמיד לאתר, בניית קישורים ומערך “ממליצים” לאתר שלך ובעיקר מחקר וניתוח השוק באופן שוטף, כדי לחדש, לתקן ולשפר.

לא רק קידום

קידום נכון, הוא לא רק הבאת התאר למקומות הראשונים אלא מעבר לכך. חשוב לא פחות הוא ה- C.T.R- CLICK THROUGH RATE  המביא לידי ביטוי את שיעור ההקלקה של הגולשים על הקישור שהוצג להם וכן ‘יחס ההמרה’, המציג את היחס שבין כמות הגולשים שהגיעו לאתר, לבין החלק מתוכם שמימש פעולה שרצינו שיבצע, כגון, השארת פרטים, יצירת לידים, רכישה ועוד.

זהו תהליך ארוך ביותר  שאין בו מהלך חד פעמי. בענפים תחרותיים ביותר (למשל ענף עורכי הדין יהיה הרבה יותר “עמוס” מענף ” משכירי קראוונים“) קידום אורגני יכול לקחת זמן עבודה של מעל חודש ונדרשת לגביו השקעה רבה של בניית כלי עזר, יצירת תוכן ומהלכים נוספים. לכן, אין לחפש קיצורי דרך או להסתמך על הבן של השכן. רק חברת קידום אתרים מקצועית בעלת יכולות מוכחות, תסייע לך בצורה אפקטיבית לקידום האורגני שלך ותגדיל באופן משמעותי את החשיפה והמודעות לעסק.

מחיר של חברת קידום אתרים

חשוב להבין שאין בתחום של חברת קידום אתרים מחירון מדויק, שכן מחירון שכזה הוא שילוב בין רצון הלקוח להגיע להישג מסוים, לבין השוק שהוא פועל בו, לבין מגוון הכלים שיצטרכו להיות מושקעים בפרויקט והזמן שיוקדש לכך. לשם ההמחשה, אם נדרש בענף תחרותי מאוד, למשל בתחום הרפואה המשלימה, ליצור בולטות באמצעות יצירת מאמרי תוכן, המחיר יהיה שונה לעומת תחום שאינו דורש זאת. וזו רק דוגמא לאחד ממאות משתנים אחרים.

אם נכריח עצמנו לתת בכל אופן מסגרת מחיר לקידום ארוגני, הרי שתקציב מינימלי לעסק קטן אך כזה שיהיה רלוונטי, יהיה כ-1000 ₪ לחודש. מציעים לכם פחות מזה? תבדקו מה בדיוק אתם מקבלים וכמה זמן אם בכלל ישקיעו בקידום שלכם. זה כאמור, המינימום ההכרחי, אבל מחיר ממוצע לעסק קטן בשוק לא תחרותי יהיה בסביבות 1500 ₪ לחודש ו-2000 ₪ לחודש כאשר מדובר בשוק תחרותי בינוני. משם המספרים גדלים, כמובן בהתאם לעומק התחרות, היקף העבודה וגודל העסק.

יכול לעניין אותך גם: כתיבת מאמרים שיווקים לעסקים

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו