חברת שיווק באינטרנט במקסימום הצלחה ומינימום מחיר!

חברת שיווק באינטרנט במקסימום הצלחה ומינימום מחיר!

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

יש לכם עמוד פייסבוק עסקי אבל הוא לא ממש מביא טראפיק? בכל פעם שאתם מנסים להעלות סטורי לאינסטגרם העסקי שלכם אתם מסתבכים ולא מבינים איך לערוך אותו בצורה מושלמת מבחינה ויזואלית? האתר שלכם מעוצב ויש לו חווית משתמש מדהימה אבל אחוז המכירות נשאר נמוך? 

שיווק דיגיטלי

חברת שיווק באינטרנט זה בדיוק מה שאתם צריכים! קבוצת ירדן היא בין החברות הוותיקות והמובילות בישראל בתחום שיווק, קידום ופרסום באינטרנט. המומחים שלנו ידעו להתאים עבורכם את חבילת השיווק המושלמת שתחזק את המותג שלכם, תגדיל את רמת החשיפה ותייצר מכירות עבור העסק שלכם. צרו איתנו קשר ונשמח לעזור לכם. במדריך הבא נציג בפניכם את כל המידע שכדאי לדעת לגבי חברות שיווק באינטרנט בישראל. 

חברת שיווק באינטרנט – על מה ולמה?

כמעט כל עסק, חברה או ארגון מוצא את הנישה או הפלטפורמה המתאימה לו ברשת הדיגיטלית. בעוד יש עסקים שיפתחו חנות אינטרנטית וישקיעו בשיווק בכל הפלטפורמות הקיימות לרבות דיוור במייל, שיווק וקידום ברשתות החברתיות, קידום ממומן ואורגני בגוגל, יש עסקים שדווקא יתפסו נישה אחת או שתיים. הכל תלוי בגודל העסק, בנישה שלו, בקהלי היעד כלומר איפה הגולשים של העסק נמצאים ולא פחות חשוב בתקציב שלנו. 

יחד עם זאת, זה לא משנה אם בבעלותכם חברת ענק למכירת נעליים מכל הסוגים או חברה להפקת אירועים, לא משנה אם בחרתם בפייסבוק או בגוגל, כנראה שאם תיעזרו בחברת שיווק באינטרנט שתנהל לכם את כל הערוצים הדיגיטליים בהם אתם פעילים, התוצאות יהיו טובות יותר. למעשה, מדובר בשילוב של אמנות, יצירתיות וידע רב בהיבט הטכנולוגי וגם בהכרת האלגוריתמים השונים של כל פלטפורמה הפועלת בצורה שונה. שירותי שיווק באינטרנט הם אלה שעושים את ההבדל ויכולים לשנות את המשחק עבורכם. 

חברת שיווק באינטרנט – יתרונות מול חסרונות

  1. פילוח וטרגוט של קהל היעד – לשיווק באינטרנט יש פוטנציאל אדיר משום שאנחנו מפרסמים רק אצל מי שרלוונטי עבורנו. זה שונה לגמרי מפרסומת שמופיעה בטלוויזיה או נשמעת ברדיו תוך כדי נסיעה ברכב. אתם מפרסמים למי שרוצה אתכם, למי שמחפש אתכם או למי שפוטנציאלי לרכישת השירות או המוצר שאתם מספקים. לא רק זה אלא שיש גם שירות הנקרא רימרקטינג וזה בעצם מחזור של פרסומת עבור קהל שכבר הביע בכם עניין אבל לא סגר עסקה. כאמור, ברגע שאתם נעזרים בחברת שיווק באינטרנט אתם מקבלים במקביל גם המון ידע וניסיון. המומחים של אותה חברה יודעים ומכירים את האגוריתמים של הפלטפורמות השונות בין אם זה גוגל, פייסבוק או אינסטגרם ולמעשה מפלחים עבורכם את קהלי היעד הרלוונטיים לעסק שלכם. במקום שכולם יקבלו פרסומת, מודעה או פוסט, רק הגולשים הבאמת פוטנציאלים לרכישה או הנעה לפעולה מגיעים לקמפיינים שלכם וזה בעצם יתרון מאוד גדול בהיבט של שיווק באינטרנט. 
  2. בניית אסטרטגיה – יש הבדל גדול בין העלאה של פוסט פה, סרטון שם לבין בניית תכנית אסטרטגית ייחודית התואמת את מאפייני העסק ואת הצרכים שלו באופן פרטני וספציפי. תמיד יש מישהו עם האצבע על הדופק וזה כל כך חשוב בעולם של ריבוי תחרות. 
  3. יותר חשיפה, יותר הכנסות – ברגע שהכל מנוהל כמו שצריך, יש נתונים סטטיסטים לגבי מה עובד ומה פחות, מבצעים שינויים על בסיס שוטף, העסק שלכם נחשף בפלטפורמות הדיגיטליות ליותר אנשים. ככל שיותר אנשים פוטנציאליים מגיעים אליכם, אוטומטית ההכנסות שלכם עולות והעסק שלכם גדל. 
  4. עושים סדר בבלאגן – יש המון עסקים שפשוט הולכים לאיבוד בשל ריבוי הפלטפורמות ולא יודעים באמת מה מתאים להם ובעיקר איך לנהל את זה. כאן בדיוק נכנסת לתמונה חברה מקצועית לשיווק, קידום ופרסום בדיגיטל. 

ראו גם: קידום עסקים בפייסבוק

ומה לגבי חסרונות?

החיסרון היחידי הוא בהיבט התקציבי אבל אם מסתכלים לטווח הארוך, אין ספק כי מדובר בהשקעה משתלמת. כלומר, אמנם בהתחלה אנחנו משקיעים בין כמה מאות לכמה אלפי שקלים בחודש אבל תוך מספר חודשים התנועה שהאתר, שעמוד הפייסבוק, ערוץ היוטיוב ועמוד האינסטגרם תקבל, בהחלט שווה את זה. 
ראו גם: פרסום ביוטיוב לעסקים

איך לבחור חברת שיווק באינטרנט?

יש כמה קריטריונים חשובים שכדאי לבחון לפני שבוחרים חברת שיווק באינטרנט. 

  1. ניסיון ותוצאות בשטח– שווה לבחון כמה חברות העוסקות בתחום ולראות לאן הלקוחות של אותן חברות הגיעו מהרגע שהם החלו עם אסטרטגיית השיווק עבור העסק שלהם. האם זה הוביל ליותר לידים באתר, האם יש יותר תנועה בפייסבוק, האם יש יותר פניות ויותר מכירות. 
  2. המלצות – במידה ואתם מכירים אנשים שיכולים להמליץ לכם על חברות שיווק באינטרנט, שווה לקבל גם כמה המלצות דרך קולגות, בני משפחה או חברים. 
  3. שירותים – יש שתי שאלות שאתם חייבים לשאול את עצמכם לפני שאתם בוחרים חברה המתמחה בשיווק באינטרנט. השאלה הראשונה היא אילו פלטפורמות מדיה דיגיטליות משרתות אתכם היום והאם הן רלוונטיות לתחום שבו העסק שלכם עוסק והשניה היא האם השירותים שאכן רלוונטים אליכם ולתקציב העומד ברשותכם מסופקים על ידי אותה חברה. 
  4. תקציב – בעוד יש חברות דיגיטל המספקות שירותים בעלות של כמה מאות שקלים, יש חברות הגובות כמה אלפים ואפילו כמה עשרות אלפי שקלים בחודש. לכן, חשוב לבנות תקציב ולבצע את הבחירה על פי אותו סכום. 
  5. תמורה מול עלות- חשוב שתבינו מה אתם בדיוק מקבלים כלומר מה השירותים כוללים. למשל בקידום אורגני לאתר אינטרנט חשוב להבין אילו פעולות המקדם מתחייב לעשות חודש בחודשו עבור האתר שלכם, כמה תכנים אתם מקבלים בחודש והיכן הם מפורסמים, האם אתם מקבלים נתונים סטטיסטיים על קצב ההתקדמות של האתר ועוד. גם מחקר מילות מפתח הוא משהו שחשוב לבדוק אותו במגוון רחב של שירותים בעיקר בקידום אורגני וקידום ממומן לאתר. 
  6. חוזה– בעוד יש חברות המקפידות לנסח חוזה עבודה בו מפורטים כל הסעיפים ובהם כלולים השירותים שהחברה מתחייבת מצדה לספק לעסק חודש בחודשו, יש חברות שעובדות ללא חוזה. לשתי האופציות יש כמובן יתרונות וחסרונות, כאשר במידה ומדובר בסכום של למעלה מ-2,000 שקלים בחודש, בהחלט כדאי לעבוד עם חוזה מסודר בו אתם יודעים בדיוק מה אתם מקבלים בתמורה לתשלום. מדובר בתחום אפור, עם המון ניואנסים ולכן שווה לקחת זאת ברצינות משום שבסופו של דבר מדובר בהצלחת העסק שלכם. 
שיווק עסקים

עלויות של חברת שיווק באינטרנט:

באילו גורמים תלויה העלות החודשית שנשלם לחברת שיווק באינטרנט?

פרט לשירות עצמו, יש כמה גורמים שמשפיעים על העלות החודשית. קודם כל הסיבה שכתבנו שאין הגבלה לחלק מהשירותים היא משום שהמחיר לשירות של קידום ממומן בין אם בפייסבוק ובין אם בגוגל, תלויה מאוד ברמת התחרות של התחום בו העסק שלנו עוסק. ככל שהתחום יותר תחרותי, ככה המחיר לקמפיין פרסומי הן בפייסבוק והן בגוגל עולה. בנוסף, כמות המודעות שאנו מפרסמים ביום, בשבוע, בחודש או בשנה וגם סוג הקמפיין משפיעים על המחיר. 
לסיכום, אין ספק כי אם אתם עדיין לא נמצאים באחת או יותר מפלטפורמות השיווק הדיגיטליות, זה הזמן להתחיל. לנוכחות בערוצי השיווק השונים יש מגוון עצום של יתרונות שיכולים להביא את העסק שלכם למקום טוב יותר, חשיפה גבוהה יותר, חיזוק המותג אל מול הלקוחות שלכם תוך שיפור ההכנסה שלכם בעשרות אחוזים. רק חשוב שהתהליך יתבצע בצורה יסודית, מקצועית ויעילה תוך מתן תשומת לב לכל הפרטים.

ראו גם: מדריך בניית אתרי אינטרנט לעסקים

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו