חיפוש מתקדם בגוגל – 5 טריקים בגוגל לחיפוש מתקדם

חיפוש מתקדם בגוגל – 5 טריקים בגוגל לחיפוש מתקדם

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

כל אחד מאיתנו עושה חיפוש בגוגל, מרביתנו אפילו עושים זאת על בסיס יומיומי. אך מה יקרה אם נגלה לכם שאתם ככל הנראה לא מבצעים את החיפוש בצורה נכונה? רוב האנשים ירימו גבה ויש כאלה שאולי יגחכו, אך ברוב המקרים זוהי העובדה. בוודאי קרה לכם לא פעם שחיפשתם משהו אחד בגוגל, ובפועל מצאתם משהו אחר לחלוטין. אז הגיע הזמן שתוכלו להבין פעם אחת ולתמיד, איך תוכלו לבצע חיפוש מתקדם בגוגל. חיפוש שבאמצעותו תוכלו למצוא בדיוק את מה שאתם מחפשים, כל דבר שתחפשו תוכלו למצוא בקלות. הנה כמה טריקים בגוגל לשימושכם. 

שיווק דיגיטלי

תבצעו חיפוש בגוגל עם מרכאות

רוב האנשים מחפשים דבר מסוים בגוגל כאשר הם רוכשים את מילת החיפוש בדיוק כמו שהיא. בפועל אתם מקבלים חיפוש גדול שמציג בפניכם אין ספור אתרים עם האינפורמציה הנדרשת, אך בפועל החיפוש הזה איננו ממוקד מספיק. על מנת שתוכלו להפוך את החיפוש שלכם לכזה שיהיה יותר ממוקד תוכלו להשתמש במרכאות. חיפוש בגוגל עם מרכאות יאפשר לכם לקבל מספר תוצאות קטן יותר, אך לרוב מדובר על תוצאות מדויקות יותר. כך לא תמצאו את עצמכם הולכים לאיבוד בין שלל אתרים שחלקם לא רלוונטיים עבורכם, תקבלו אך ורק את התוצאות המתאימות לכם.

ראו גם: מה זה קידום אתרים?

תבצעו חיפוש בגוגל בתוך אתר רלוונטי

במקרה שבו אתם רוצים לבצע חיפוש של דף מסוים באתר ספציפי, אך אתם לא בדיוק יודעים כיצד לעשות זאת במסגרת הפלטפורמה שעליה האתר יושב – תוכלו לעשות זאת בגוגל. האמת היא שמדובר על פרוצדורה פשוטה יחסית, וכל אחד מכם יכול לעשות אותה מבלי ללכת לאיבוד. איך תוכלו לעשות זאת?

  • בשורת החיפוש בגוגל אתם מכניסים את הביטוי: site:
  • לאחר מכן את מכניסים את הכתובת של האתר שבו אתם רוצים לבצע את החיפוש.
  • לסיום אתם מכניסים את הביטוי שאותו אתם רוצים לחפש באתר, תשתדלו להכניס ביטוי כמה שיותר מדויק.
https://www.youtube.com/watch?v=HPJm4U2BCAk

תבצעו חיפוש עם רף מחירים

כל אחד מאיתנו יודע בדיוק כמה הוא רוצה להוציא על מוצר או שירות כזה או אחר. חיפוש מתקדם בגוגל מאפשר לכם לסנן את כל התוצאות הלא רלוונטיות, כך שתקבלו את השירותים או המוצרים במחיר שמתאים לכם. כל מה שאתם צריכים לעשות בשביל לקבל את התוצאה המדויקת זה להכניס את המחיר בשורת החיפוש ביחד עם מילת המפתח. לא משנה באיזה סדר תכניסו את הביטויים, ברוב המקרים תקבלו אך ורק את התוצאות הרלוונטיות לכם. כך תוכלו למנוע מעצמכם מצב שבו אתם תבזבזו זמן יקר בכניסה לאתרים של חברות שאינן מתאימות לכם. הזמן שלכם יקר מאוד, ואתם צריכים לתעל אותו למקומות הנכונים.

ראו גם: שירותי קידום אורגני בגוגל

תבצעו חיפוש בגוגל עם מילים נרדפות

אם אתם מתקשים למצוא את מה שאתם מחפשים תחת מילה מסוימת, תוכלו להשתמש במילים נרדפות על מנת להגדיל את תוצאות החיפוש. תזכרו כי בכל פעם שתשנו את המילה שאתם משתמשים בה ותבצעו חיפוש עם מילה נרדפת, תוכלו למצוא אתרים אחרים שעד כה לא הייתם מודעים אליהם. לכן לפני שאתם מרימים ידיים בכל מה שקשור לחיפוש, תשתמשו בתבונה במילים נרדפות. חיפוש מתקדם בגוגל יכול לסייע לכם למצוא את מבוקשכם, ברוב המקרים אפילו הרבה יותר מכך – רק תדעו איך לבצע את החיפוש בצורה יעילה ואפקטיבית עבורכם.

מסך מחשב עם נתונים

חיפוש מתקדם בגוגל – כל אחד יכול

מנועי החיפוש הפכו להיות חלק בלתי נפרד מחיינו בדגש על גוגל כמובן. אך בשביל שתוכלו למקסם את התוצאות שאתם מקבלים אתם תהיו חייבים להכיר את כל הטריקים הקטנים הללו, אותם טריקים בגוגל שרוב האנשים לא מכירים בכלל. הדבר החיובי בעסק הזה הוא שכל אחד מכם יכול לבצע חיפוש מתקדם במנועי החיפוש, אתם לא צריכים לעבור הכשרה מיוחדת משום סוג שהוא.
מדוע כל כך חשוב לבצע חיפוש ממוקד בגוגל? מכיוון שכך תוכלו לחסוך לעצמכם זמן יקר, ובחלק נכבד מהמקרים תוכלו לחסוך לעצמכם כסף. ככל שתמצאו יותר אתרים שמספקים שירות מסוים או שמוכרים את המוצר שאתם מחפשים, כך תוכלו למצוא את המקום הנכון עבורכם. ברגע שלא תבצעו את החיפוש בצורה אפקטיבית, לא מן הנמנע כי הרבה אתרים חומקים לכם מתחת לרדאר. אם תיישמו את הטיפים הללו בחיפוש שלכם, מהר מאוד תוכלו לראות את השינוי.

ירדן דיגיטל – חברת שיווק דיגיטלי מנוסה

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו