חשבונית דיגיטלית- למה זה כדאי לעסק שלכם?

חשבונית דיגיטלית- למה זה כדאי לעסק שלכם?

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

כל עסק עצמאי וכן כל בעל מקצוע במדינת ישראל חייבים להוציא חשבוניות ללקוחות, אך אם בעבר בכדי להפיק חשבוניות ללקוחות היה צורך לסחוב לכל מקום את פנקס החשבוניות המודפס הרי שבשנים האחרונות ניתן פשוט להפיק חשבונית דיגיטלית, אשר ידוע גם בשמותיה גם חשבונית ירוקה או חשבונית אונליין. אם אתם תוהים מהם היתרונות של החשבונית המדוברת, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

 

מה צריך לדעת על חשבונית דיגיטלית לעסקים?

כל עסק בישראל מתמודד עם לא מעט בירוקרטיה, ניירת ועוד. אין ספק שלהוסיף לכל הבירוקרטיה והניירת המדוברת גם פנקס של חשבוניות שמהווה עוד משהו להתעסק אתו, זה לא הדבר הכי נוח. מעבר לכך, אם הפנקס נגמר או אם יש צורך לשנות פרטים כלשהם הנוגעים לעסק, יש צורך לגשת שוב לבית הדפוס בכדי להוציא פנקס חשבוניות, דבר שגוזל כמובן זמן יקר מבעל עסק. אין ספק שהמעבר לעבודה עם חשבונית דיגיטלית מקל מאוד על חייהם של לא מעט בעלי עסקים ועצמאיים בישראל.

לחשבונית דיגיטלית יש לא מעט יתרונות שהופכים את השימוש בה לפשוט ונוח: ראשית כל, היתרון הראשון שלה הוא שניתן להפיק אותה כאמור בקלות מבלי שיש צורך לגשת לבית דפוס או לחנות ייעודית כלשהי לצורך הדפסת הפנקס. כל שיש לעשות זה פשוט להקליק כמה פרטים באינטרנט והחשבונית מוכנה.

יתרון נוסף הוא העובדה שניתן לשלוח את החשבונית המדוברת באופן ישיר ללקוח. כלומר, במקום לשלוח חשבונית בדואר או לתת אותה ללקוח באופן פיזי, אתם פשוט יכולים לשלוח את החשבונית לכתובת המייל שלו, כך שהוא לא יכול לטעון שהיא אבדה לו או שלא קיבל אותה.

באופן עקיף ניתן לומר כי אתם מסייעים ללקוחות שלכם לשמור על סדר ובשל כך גם לבחור בשירותים או במוצרים שלכם שוב. כאשר אתם מביאים ללקוח חשבונית המודפסת על נייר, סיכוי גבוה מאוד שהוא תגיע לפח בסופו של דבר. אולם חשבונית ירוקה נשמרת על המחשב והלקוח יכול לשלוף אותה בכל עת בקלות ובמהירות.

 

שמירה על איכות הסביבה

מעבר לכך, חשבונית ירוקה תהפוך את העסק שלכם לעסק ידידותי יותר לאיכות הסביבה. כיום ישנה מגמה הולכת וגוברת של בעלי עסקים להפוך את העסק שלכם לכמה שיותר ירוק. הדבר גורם ליותר לקוחות לבחור בהם וגם הופך את העסק לאקולוגי ויוצר את הרושם שמדובר על עסק שאכפת לו מאיכות הסביבה. לכן, לבחירה בחשבונית מעין זאת ללא ספק יש ערך מוסף, מעבר לעובדה שהיא תקל על חייכם ותאפשר לכם להתנהל בצורה קלה, מהירה ונוחה בכל נוגע להפקת חשבוניות ללקוחות ושליחתן.

חשוב מאוד שתדעו שאם אתם מעוניינים להטמיע בעסק שלכם את האפשרות להפיק חשבוניות דיגיטליות וכן אם אתם רוצים לייעל תהליכים שונים בעסק ולקדם אותו, כדאי שתבחרו להטמיע מערכת ERP בעסק. מדובר על מערכת אשר מרכזת בתורה את כל תהליכי עיבוד הנתונים של הארגון לרבות משאבי אנוש, כספים, תפעול, לוגיסטיקה ועוד. עליכם כמובן לבחור במערכת שתענה על הצרכים המדויקים של העסק שלכם.

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו