טיפים לעיצוב משרדים של חברת שיווק דיגיטלי

טיפים לעיצוב משרדים של חברת שיווק דיגיטלי

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

כשמדברים על עיצוב משרדים, סביר להניח שאתם רואים בדמיונכם מעצב פנים שעושה הכל על מנת שהנראות של המקום תהיה טובה ככל שניתן. אף על פי כן, לעיצוב משרדים יש משמעות הרבה יותר עמוקה וכשמתכננים משרד בתחום השיווק, המשמעות אפילו גדולה עוד יותר ויכולה לעשות את ההבדל בין חברה לא יעילה ועובדים מנומנמים לבין סביבת עבודה מתוכננת ומלאת השראה.

מנהלים חברת פרסום או דיגיטל ושוקלים כיצד ניתן לשדרג את סביבת העבודה? לפניכם טיפים מעשיים שאת חלקם תוכלו ליישם די בקלות.

Pixabay

משרד קיים או חדש

לפני שנתחיל בסקירת הטיפים, חשוב לעשות את ההבדל בין משרד קיים שמעוניינים לשדרג לבין משרד חדש שנכנסים אליו.

אם אתם עוברים למשרד חדש, התכנון וההכנה שלו יכולים להיות הרבה יותר פשוטים מפני שבחללים ריקים מציוד ועובדים, קל יותר לתכנן את המשרד באופן הנכון כך שיהיה מעוצב באופן שמשלב בין הצרכים של העסק לבין אלה של העובדים.

מומלץ לקרוא את המדריך למעבר משרדים שמסביר על תהליך המעבר והכניסה למשרד חדש, הפעולות שצריך לבצע והאפשרויות שעומדות לפניכם ושכדאי להכיר.

לעומת זאת, אם אתם מעוניינים לשדרג משרד קיים, תצטרכו לתת את הדעת לאתגרים שונים כמו השילוב של העובדים בתהליך, צמצום הפגיעה בשגרת העבודה, שמירה על הציוד הקיים וכיוצא בזה.

תכנון החלל באופן אופטימלי

הבסיס לכל משרד ועסק מצליחים הוא תכנון מקדים של המראה והסידור שלו.

שלב התכנון צריך להתייחס אל נקודות כלליות כמו מקום מושבם של העובדים וסידור המחלקות אם קיימות, באופן הגיוני שיאפשר עבודה הרמונית בין העובדים תוך דגש למקסום התקשורת וקיצור הזמנים שדרושים לתהליכים שונים.

לדוגמה, בחברות שיווק דיגיטלי, לא מומלץ להושיב את המעצב הגרפי בקומה שונה מהעובדים שמנהלים את הקמפיינים.

כמו כן צריך להתייחס באותה ההזדמנות למיקום של המיכון המשרדי כדוגמת מדפסות, מכונות צילום וכו’ כך שהמיקום ישרת את כל העובדים ובמיוחד את אלה שמשתמשים בהם בתדירות הכי גבוהה.

המטרה בסופו של דבר היא לסדר את המשרד באופן שישקף את הזרימה הטבעית של התהליכים שמתרחשים על בסיס יומי וכשמדובר בחברת פרסום, לזרימה הזאת יש משמעות מיוחדת והיא יכולה לעשות את ההבדל בין תהליכים שמתרחשים במהירות לבין מערכת איטית.

בחירת צבעים

לבחירת הצבעים במשרד יש משמעות הרבה יותר גדולה ממה שמרבית האנשים סבורים.

על פי מחקרים שנערכו בעשורים האחרונים, נמצא שלצבע במשרד יש השלכות מרחיקות לכת על התחושה של העובדים ואפילו על מצב הרוח שלהם.

בעוד שבחברות רבות, אנו מעוניינים ליצור סביבה נעימה, בחברות שיווק דיגיטלי, סביבה נעימה פשוט אינה מספיקה מפני שהמטרה היא לעורר את חוש היצירתיות של העובדים כך שיוכלו להביא את הדימיון שלהם לידי ביטוי באופן הטוב ביותר.

לדוגמה, בעוד שבמשרדים ממוצעים מומלץ לצבוע בגווני לבן וכחול, במשרדי שיווק כדאי להכניס יותר צבעים נועזים כמו כתום או אדום.

התאמת הריהוט המשרדי

להתאמת הריהוט המשרדי שתי משמעויות. הראשונה היא מבחינה עיצובית תכנונית. המשמעות שלה היא לבחור בריהוט שיראה טוב וגם ישתלב היטב בחלל המשרד באופן כזה שינצל את המקום בצורה מקסימלית (ניצול שטח הנדלן בצורה מקסימלית).

המשמעות השנייה של התאמת הריהוט היא מבחינה ארגונומית. המשמעות היא שכל ציוד חייב בראש והראשונה לשרת את העובד מבחינה בריאותית.

כיסאות אורתופדיים ושולחנות מתכווננים לדוגמה, יכולים לתרום לתחושה נעימה ולאפשר לעובד להתרכז בעבודה ולא באי נוחות שנובעת מציוד זול.

ציוד הכרחי

השלב האחרון בסידור המשרד הוא לאבזר אותו בציוד הכרחי. דפים, פתקים, כלי כתיבה וכדומה, חיוניים בכל משרד אך כדי להכין את הרשימה הטובה ביותר, כדאי להתייעץ עם העובדים ולהבין מה צריך ומה מיותר כך שכל הציוד שתרכשו יהיה הכרחי ויסייע להמשך עבודה פורייה.

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו