טיפים מעולים שיעזרו לכם בבחירת שירותי אחסון אתרים

טיפים מעולים שיעזרו לכם בבחירת שירותי אחסון אתרים

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

כיום, אתרי אינטרנט הפכו לחיוניים עבור רוב העסקים. כדי שלאתר יהיו ביצועים מעולים, הכרחי שיהיה לו ספק אחסון אתרים אמין. בחירת ספק האחסון המתאים היא חשובה מכיוון שהיא קובעת את הביצועים והאבטחה של האתר שלכם – בסופו של דבר זה מה שמשקף את ערך העסק והמותג שלכם. עם זאת, בחירת ספק אירוח אתרים יכולה להיות מבלבלת וקשה מכיוון שישנן אפשרויות רבות לבחירה, לכן חשוב לדעת מה אתם צריכים לפני שמחליטים על איזה ספק ללכת.

 

במאמר זה, ניתן לכם כמה טיפים טובים לבחירת שירות אירוח אתרים באופן הטוב ביותר. אבל לפני שנעבור לטיפים, בואו נסביר לכם בקצרה מה זה אירוח אתרים ואיזה סוגים של אירוח אתרים בכלל קיימים בשוק.

 

מה זה אחסון אתרים?

ספק אירוח אתרים הוא בית עסק המאפשר לעסקים ולאנשים פרטיים לפרסם אתר אינטרנט או דף אינטרנט באינטרנט על ידי מתן הטכנולוגיות והשירותים הנדרשים. אתרי אינטרנט מתארחים או מאוחסנים בדרך כלל במחשבים מיוחדים המכונים שרתים. בכל פעם שמשתמש קצה באינטרנט רוצה לצפות באתר האינטרנט שלכם, כל מה שהוא צריך לעשות הוא להקליד את כתובת האינטרנט או הדומיין שלכם בדפדפן שלו, ואז הדפדפן שלו מתחבר לשרת שלכם, ודפי האינטרנט שלכם יהיו נגישים לו דרך הדפדפן.

 

רוב חברות אחסון אתרים דורשות מכם להחזיק בדומיין שלכם כדי לארח אצלן. עם זאת, אם אין לכם דומיין, ספק האחסון שלכם יעזור לכם להשיג אחד ע״י רכישת שם דומיין דרכו.

 

סוגי אחסון אתרים

יש בעצם ארבעה סוגים של אפשרויות אירוח אתרים זמינות לבחירתכם, בהתאם לצרכים שלכם. והם:

 

אחסון משותף: בסוג אחסון זה, כל קבצי האתר מאוחסנים בשרת פיזי אחד, המשותף למספר בעלי אתרים. אם אחד מהאתרים מנצל יותר מהמשאבים שהוקצו לו, האתר שלכם עלול להיות בסיכון לזמני טעינה איטיים, שגיאות ואפילו השבתות זמניות. מלבד זאת, אירוח משותף הוא אפשרות טובה למתחילים, לבעלי אתרים קטנים, או אם אתם מאחסנים בתקציב מוגבל.

 

אירוח VPS (שרת פרטי וירטואלי): באחסון VPS, כל קבצי האתר מאוחסנים בשרת וירטואלי המחולק בין מספר מצומצם של בעלי אתרים. גם אם משתמש כלשהו בשרת צורך יותר מהמשאבים שהוקצו לו, האתר שלכם לא מושפע מכך. סוג אירוח זה מושלם עבור אתרי מסחר אלקטרוני או אתרים שצפויים לגדול בעתיד הקרוב אך עדיין לא נמצאים בשיא הצמיחה שלהם.

 

אירוח בענן: אירוח בענן די דומה לאירוח VPS, לסוג אירוח זה יש לכאורה משאבים אינסופיים. עם זאת, במקום לפצל משאבים בין משתמשים ככל שהצרכים שלהם גדלים, שרת ענן הוא שרת ענק אחד שכולם ניזונים ממנו. סוג אירוח זה מושלם עבור אלה שיש להם אתרים עם תעבורה גבוהה שזקוקים כל הזמן למשאבים נוספים כדי שיוכלו להמשיך ולגדול.

 

אירוח ייעודי: בסוג אירוח זה, אתם שוכרים שרת פיזי אחד ומאחסנים בו את כל נתוני האתר שלכם מבלי שתצטרכו לדאוג שמישהו אחר ישתמש שבהם. כאן יש לכם שליטה מלאה על החומרה של השרת ואתם אחראיים על תיקון כל הבעיות שעלולות לצוץ. סוג אירוח זה הוא די יקר בהשוואה לאחרים, ועדיף לשקול אפשרות זו אם יש לכם אתרים גדולים מאוד, מבוססים ובעלי תעבורה גבוהה.

לפני שתבחרו בספק אירוח אתרים, אתם צריכים להחליט איזה סוג של אירוח אתם צריכים עבור האתר שלכם.

כעת, בואו נעבור לטיפים לבחירת מארח אתרים.

להלן הטיפים שיעזרו לכם לבחור את ספק האירוח הטוב ביותר עבור הצרכים שלכם:

 

זמני אוויר

אחד הגורמים החשובים ביותר שעליכם לשים לב אליהם הוא זמן האוויר הממוצע, כלומר, משך הזמן הממוצע שהאתר שלכם נשאר באוויר בפרק זמן נתון. זמן אוייר ממוצע זה נתון חשוב מכיוון שהוא יכול להשפיע באופן משמעותי על כמות התנועה שהאתר שלכם מקבל. אם האתר שלכם מתמודד עם יותר מדי זמני השבתה, בהחלט יהיה קשה מאוד להשיג תנועה רבה מכיוון שהמבקרים שלכם לא יוכלו לגשת לאתר שלכם. לפיכך, כמה שעות של השבתה עלולות להוביל לאובדן כמות ניכרת של מכירות/אינטראקציות פוטנציאליות. לכן חשוב לחפש ספק אחסון המציע לפחות 99% זמן אוויר אם לא 100%!

 

שירות לקוחות

בכל רגע באתר שלכם עלולה לצוץ בעיה כלשהי, עליכם לתקן אותה במהירות ללא דיחוי. אינכם יכולים לחכות עד לשעות הפעילות של ספק שירותי אירוח האינטרנט שלכם כדי לקבל את התמיכה המתאימה לבעיות שלכם. לדוגמה, אתם ערים עד מאוחר בלילה ועובדים על שינויים באתר האינטרנט שלכם, הדבר האחרון שתרצו הוא להיתקל בבעיה שבה אתם צריכים שירות לקוחות כדי לפתור זאת, ואז אתם מבינים שתצטרכו לחכות עד הבוקר. תתקנו זאת. וודאו שספק אירוח אתר האינטרנט שלכם מציע תמיכת לקוחות מהשורה הראשונה 24X7. כמה נקודות נוספות מגיעות לספקי אחסון אתרים וורדפרס אם הם מציעות תמיכה אתרי וורדפרס באמצעות ערוצים מרובים כמו טלפון, צ’אט חי ו/או אימייל כדי ליצור איתם קשר.

 

מחיר

אחסון אתרים הוא הוצאה הכרחית אם אתם רוצים שיהיה לכם אתר אינטרנט, אבל זה לא אומר שהוא חייב להיות יקר. כשאתם מחליטים על תוכנית האירוח הנכונה עבור האתר האינטרנט שלכם, עליכם לזכור כי אירוח אתרים אינו עלות חד פעמית; זהו מודל חיוב מבוסס מנוי. אז וודאו שאתם מרגישים בנוח עם עלות התוכנית לפני שתמשיכו הלאה. בעוד שבעלי אתרים חדשים רבים יכולים להיות בסדר גמור עם הסוג הזול ביותר של תוכנית אירוח, חלקם עשויים לשקול שכדאי להשקיע תוספת עבור תכונות נוספות ורוחב פס גבוה יותר. אז וודאו שערך התוכנית תואם למחיר שתשלמו.

 

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו