ייעוץ שיווקי דיגיטלי לעסקים שרוצים תוצאות!

ייעוץ שיווקי דיגיטלי לעסקים שרוצים תוצאות!

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

אחת המילים החזקות והבולטות בעולם העסקים היא שיווק. כל בעל עסק, ארגון או חברה נתקל בשלב כזה או אחר במונחים כמו שיווק, ייעוץ שיווקי, אסטרטגיה שיווקית, פרסום ושיווק, תכנית שיווקית ועוד. למעשה, שיוק זה משהו שנמצא סביבנו בכל מקום בו אנו נמצאים. אם תחשבו לרגע כולנו חיים ונושמים שיווק וזו לא משנה מה העבודה שלנו. הוא שם, הוא קיים, הוא בועט וצריך להשתמש בו נכון. במדריך הבא נציג בפניכם מידע חשוב על ייעוץ שיווקי לעסקים ונסביר – מה זה ייעוץ שיווק, למה זה חשוב, מה היתרונות של זה, אילו עסקים זקוקים לזה, כמה זה עולה ועוד.

ייעוץ שיווקי

אם אתם רוצים ליישם פרויקטים חדשים בעסק שלכם, לבנות מחדש את היכולות הדיגיטליות שלו, למקסם את הביצועים ולהתבלט בין המתחרים שלכם – ייתכן והגיע הזמן לגייס שירותי ייעוץ שיווקי. שירות זה יוכל לסייע לכם לארגן מחדש רעיונות, לדייק אסטרטגיות שיווקיות ולהעביר פרויקטים משלב סיעור המוחות הראשוני ועד לתוצאות מספקות. מה זה ייעוץ שיווקי? מי צריך את זה ומה היתרונות שלו? המומחים שלנו עונים לכם במאמר זה. 

מה זה שירותי ייעוץ שיווקי? 

יועץ שיווק באינטרנט מנחה עסקים שמעוניינים להציב את עצמם במרחב הדיגיטלי ולקבל ייעוץ והכוונה שמותאמים להם אישית עם תהליך שכולל הערכה, מיקסום ופיתוח פתרונות דיגיטליים לעסק. איש מקצוע מיומן שמספק שירות זה, ידע לנתח את תמונת המצב הנוכחית, יבין מה מניע צרכנים וכיצד לתפור אסטרטגיה שיווקית כדי לשפר את העסק. יש אנשים רבים שמתבלבלים בין משרדי פרסום ויועצי שיווק דיגיטלי, אך חשוב להבין שלמרות ששניהם מבצעים פונקציות משלימות הם עדיין שונים זה מזה. לדוגמה, אם אתם יודעים איזו מודעה לפרסם – הייתם שוכרים משרד פרסום שיצור לכם מודעות ממירות- יש להם צוותים יצירתיים להפליא שמורכבים ממנהלי קריאטיב, קופירייטרים ומעצבים גרפיים שיעזרו לכם להעביר את המסר בצורה מרתקת ומרעננת באמצעות קמפיין פרסומי. לעומת זאת, יועץ שיווק באנטנרט יוכל לעזור לכם עם התאמת השירותים הדיגיטליים שמתאימים ספציפית לעסק שלכם, פיתוח תוכנית עסקית, הגדרת יעדים ואיתור קהל היעד שעשוי לאהוב את המוצר/שירות שלכם, הוא ידע לבחון את המודל השיווקי הקיים בעסק שלכם ובאמצעות כלים אנליטיים הוא ידע לשקול את פוטנציאל השוק ולפתח אסטרטגיה להשגת יעדים גדולים יותר. 

 

מי זקוק לייעוץ שיווקי?

שיווק דיגיטלי היא מילה שאנחנו משתמשים בה כל הזמן. מה זה בעצם ייעוץ שיווקי בעולם המודרני בו אנו חיים?. למעשה, כבר באמצע שנות ה-60 של המאה הקודמת היה איש חשוב וגדול של עולם העסקים ששמו פיליפ קוטלר. קוטלר הגדיר שיווק כך: “תהליך חברתי וניהולי בעזרתו משיגים יחידים וקבוצות את מה שהם צריכים ורוצים על ידי יצירה, הצעה והמרה של מוצרים בעלי ערך עם יחידים וקבוצות אחרות. הכוונה שלו הייתה כזו:

  • שיווק או ייעוץ שיווקי הוא תהליך חברתי – בין אנשים. הוא לא מתייחס למוצרים, מקום או שירותים. הוא מתייחס לבני אדם וזה הכי חשוב. אפשר להבין את זה דרך דוגמא. לא משנה איזה מוצר או שירות אנו מציעים, אנחנו מציעים אותו לקהל, לאדם וזה בעצם מילת המפתח בשיווק. אנשים. 
  • אבני הבניין של עולם השיווק נקראות עסקאות – עסקה היא סוג של סחר חליפין. אנחנו נותנים ללקוחות שלנו מוצר או שירות אבל לא רק. אנחנו נותנים להם גם יחס, תשומת לב, מענה לצרכים. יש כאן עסקה – אני נותן משהו ומקבל משהו בחזרה. מה אנחנו מקבלים בחזרה? התשובה הברורה היא כסף. אבל זה לא רק כסף. אנחנו רוצים לקבל גם דברים נוספים כמו המלצות, יחס, מילה טובה ועוד. ככל שהשירות, היחס, המקצועיות והשם שלנו יהיו טובים וחיוביים יותר, ככה יותר אנשים ידברו עלינו וזו המטרה בשיווק. 
  • הלקוח לעולם לא קונה מוצר – הוא קונה תועלת. המוצר הוא בעצם מעטפת שהלב הפועם נקרא תועלות וזה נכון בכל תחום בעולם. כל לקוח הוא סוג של כלכלן והוא כל הזמן עושה לעצמו חישובים – מה יוצא לי מזה, האם כדאי לי להשקיע בזה, אני אני צריך את זה ועוד. בייעוץ שיווקי אנחנו חייבים לזכור את זה כל הזמן ולדעת שאנחנו נותנים מענה לצורך של בן אדם. 

על שלושת העקרונות הללו מתבסס כל עולם השיווק ועליו מתבסס כל הנושא של ייעוץ שיווקי.
ראו גם: שיווק באינטרנט

מסך מחשב עם נתונים

אז מה המטרות של ייעוץ שיווקי?

  1. להגיע לקהלי יעד ממוקדים התואמת את שירותי העסק
  2. לחשוף את העסק שלנו לכמות גדולה יותר של אנשים
  3. לממש את מטרות העסק 
  4. למקסם רווחים

למה כדאי להיעזר בייעוץ דיגיטלי? 

ייתכן ואתם עדיין עשויים לחשוב שמחלקת השיווק או הגורם שאחראי על השיווק בעסק שלכם יוכל לבצע את התהליך בכוחות עצמו, אך זה לא המקרה. שירותי ייעוץ שיווקי מציעים לכם נקודת מבט חדשה ורמת התמחות שקשה להגיע אליה. בתור בעל עסק קטן או בינוני, כדאי לדעת שיועץ שיווק באנטנרט לא רק יוכל להביא מודעות למוצר/שירות שלכם – אלא גם שפע של יתרונות שיוכלו לעזור לעסק שלכם לצמוח. הנה כמה מהיתרונות של שכירת שירותי ייעוץ שיווקי:

שיווק דיגיטלי לעסקים
  1. מומחיות – בראש ובראשונה חשוב להבין שיועץ שיווק באנטנרט מגיע עם מומחיות עם היסטוריה עשירה של טיפול בחברות ועסקים רבים. הם יודעים להכיר בעיות, לזהות צרכים ולתכנן פתרונות. הם יעניקו לכם ידע עצום בעולמות הטקטיקה ואסטרטגיות מוכחות שיגדילו את הנראות וישווקו אתכם בהצלחה. יועץ עסקי יודע מה הלקוחות שלכם מחפשים, איך להגיע אליהם ואיך לגרום להם לקנות. 
  2. אובייקטיביות: כשרוצים לשפר את העסק, אובייקטיביות היא בעלת חשיבות רבה. לרוע המזל, גם אם יש לכם אנשי שיווק “אין האוס” – הדבר לא אפשרי. העובדים שלכם לא יכולים לספק הערכה כנה ואמיתית לעסק שלכם ולצרכים שלכם. יועץ שיווק באנטרנט לעומת זאת – כן יכול. הם ידעו להתבונן בעסק שלכם מבחוץ ולקבוע מהם האסטרטגיות והפתרונות הנכונים בשבילכם. 
  3. כדאיות: עובד שיווק אין האוס דורש מימון רב. החל משכר חודשי, הטבות והמשאבים שדרושים להם – שכירת עובד היא ללא ספק יקרה. בנוסף, גם אם אתם חושבים שמדובר בסכומי כסף שלא ישברו לכם את חשבון הבנק, הם עדיין עושים דבר אחד: לבזבז כסף יקר שאפשר היה להשקיע על אסטרטגיות שיווק. לעומת זאת, כשאתם נעזרים ביועץ שיווקי, הוא מגיע עם משאבים משלו. במקום משכורות חודשיות יקרות – יש לכם עמלה חד פעמית ומהירה שמאפשרת לכם לשווק את העסק שלכם מבלי לחרוג מהתקציב שלכם. 
  4. רעננות וחדשנות: בנוסף לאובייקטיביות, יועצי שיווק מספקים גם פרספקטיבה רעננה וייחודית לעסק שלכם. פעמים רבות עובדים וותיקים נוקטים באסטרטגיות ישנות. כאן זאת ההזדמנות שלכם להכניס רעיונות חדשים עם טקטיקות שיענו על הצרכים הייחודיים של העסק שלכם וכמובן על דרישות השוק של ימינו. בנוסף, כדאי לדעת שיועצים עסקיים הם חוד החנית של הדיגיטל והטכנולוגיה והם מודעים לכל המגמות העכשוויות בתעשיית השיווק. המשמעות היא שאתם הולכים לקבל את האסטרטגיות המתקדמות והעדכניות ביותר. 
  5. יעילות: עם איש שיווק אין האוס, סביר להניח שהתהליך יכלול הרבה ניסוי וטעיה לפני שיעלו על אסטרטגיה שיווקית נהדרת. זה יכול לקחת חודשים ואפילו שנים עד שהשירות/מוצר שאתם משווקים יקודם באופן הראוי. בנינו, בתור בעלי עסקים אין לכם כל כך הרבה זמן לחכות. יועץ שיווק באינטרנט יוכל לעזור לכם עכשיו – הם יכירו בצרכים שלכם, יפטרו אתכם מהרגלים ישנים ויישמו אסטרטגיות בביטחון. במקום להמתין שהעובד שלכם יעלה על הנוסחה הנכונה, אתם יכולים להיות בטוחים שעם ייעוץ שיווקי תראו תוצאות במהירות. 

ראו גם: כתיבה שיווקית

 

ייעוץ שיווקי- איך זה קורה בפועל ומה היתרונות של זה?

למעשה, ייעוץ שיווקי נכון מאפשר לנו להבין מהן הדרכים הטובות ביותר שלנו להשקיע את תקציב הפרסום והשיווק שלנו. הרי כל עסק הוא שונה לגמרי, כל עסק מתעסק ועוסק בתחום אחר, בקהלי יעד אחרים ולכן יש עסקים שיתאים להם לפרסם יותר בפייסבוק, יש כאשר שעדיף להם לבחור פרסום בגוגל, לעסקים אחרים עדיף להשקיע תקציבים גבוהים לכתבות בעיתונים דיגיטלים ויש כאלה שצריכים לפזר את הפרסומים בפלטפורמות שונות. כדי שנוכל לדעת מה מתאים לעסק שלנו ולמטרות שלנו, אנחנו צריכים להיעזר בתהליך שנקרא ייעוץ שיווקי שמביא בעצם כמה יתרונות מרכזיים:

  1. ניהול תקציב שיווק ופרסום נכון ויעיל
  2. חשיפה לקהלי יעד נכונים
  3. הגדלת ההכנסות 
  4. עמידה ביעדים
  5. יצירת באז סביב שירות או מוצר מסוים
  6. ועוד…

למעשה, אנו חיים בעידן של ריבוי ערוצים ומדיות דיגיטליות. העולם הזה משתנה בקצב מסחרר ולכן אנחנו חייבים להיות בקשר ישיר עם חברה או אדם שחי ונושם את התחום. ייעוץ שיווקי מאפשר לעסקים מכל סוג שהוא ובכל סדר גודל להנות מחשיפה גבוהה וזה בא לידי ביטוי על ידי חשיפה בתוצאות החיפוש עם דגש על גוגל, חשיפה ברשתות חברתיות, פורומים, בלוגים ועוד. אותה חשיפה מאפשרת לנו להישאר ממוקדים ויחד עם זאת אפקטיביים מפני שניתן לכוון אותה לקהלי יעד ספציפיים. יתרון נוסף וסופר קריטי בייעוץ שיווקי הוא הקשר שאנחנו יכולים ליצור עם הלקוחות שלנו בעזרת פלטפורמות השיווק הדיגיטלי. בזמן אמת אנו יכולים להגיב לשאלות, בקשות והערות, לצאת בהנחות, קמפיינים ומבצעים בכל זמן נתון ולמנף את העסק שלנו באופן ייחודי התואם את הערכים והחזון העסקי שלנו. 
ראו גם: ניהול רשתות חברתיות

בניית אתרים סוכנות

מה זה אסטרטגיה שיווקית?

אסטרטגיה שיווקית היא בעצם סוג של תכנית מחשבתית לטווח הארוך. המטרה של האסטרטגיה הזו היא לאפשר לנו להישאר כל הזמן בתודעה של האנשים, לחזק את המותג שלנו לאורך זמן. עלינו לחשוב לטווח הארוך וזה בדיוק המהות של אסטרטגיה שיווקית. בניית האסטרטגיה מתחילה קודם כל בשאלה איפה הלקוחות שלנו נמצאים וממשיכה במענה על מהן הדרכים הכי טובות להגיע אליהם. 

ייעוץ שיווקי – איך זה עובד בשלבים?

  1. הגדרת קהלי יעד – מדובר באחד השלבים הכי קריטיים בתהליך מכמה סיבות. ראשית כל אנחנו רוצים להיות כמה שיותר ממוקדים ולא סתם לומר נשים או גברים. ככל שנהיה יותר ממוקדים כך נוכל להבין אילו פלטפורמות דיגיטליות מתאימות לנו בין אם זה פרסום בפייסבוק, אינסטגרם, לינקדין, פינטרסט, יוטיוב, גוגל, פרסום במייל או שילוב של כמה מהן.  
  2. קביעת מטרות – השלב הבא כולל הגדרת מטרות בתהליך הייעוץ השיווקי כלומר מה אנחנו רוצים להשיג באמצעות התהליך? לחזק את המותג? להגדיל את רמת החשיפה של העסק?, ליצור באז תקשורתי?, להגדיל, רווחים? ועוד. 
  3. בניית אסטרטגיה שיווקית – מה אנחנו רוצים לעשות בפועל בחצי השנה הקרובה בהיבט השיווקי, לאילו ערוצים אנחנו רוצים לפנות, איך אנחנו רוצים לעשות את זה, באיזה תוכן נעשה שימוש? מלל, תמונות, וידאו? 
  4. הגדרות הקמפיין – שלב זה כבר נכנס יותר עמוק ובו אנו ממש בונים את הקמפיין הפרסומי שלב אחר שלב. 
  5. בניית תכנית שיווקית על פי קהלי היעד שקבענו בהתחלה, המוצרים והשירותים שהעסק מציע. 
  6. פריסה וחלוקה של תקציב בעוגת הפרסום והשיווק. 
  7. הפקה של התוכן, עיצוב, ניהול קמפיינים ברשתות חברתיות, קריאייטיב. 

ראו גם: קידום ובניית אתרים

ייעוץ שיווקי כמה זה עולה?

העלות לייעוץ שיווקי תלויה ומשתנה בהתאם למטרות, לאסטרטגיה השיווקית הנבנית וכמובן בכמות ואופי הפרויקטים שאנחנו עובדים עליהם חודש בחודש. יש חברות המספקות גם את הייעוץ השיווקי וגם את הפעולות והקמפיינים בפועל, לעומת חברות המספקות רק את הייעוץ עצמו. המחירים נעים בין 5,000-30,000 שקלים כאשר יש הבדל בין פרויקט ייעוץ שיווקי חד פעמי לייעוץ שיווקי קבוע שמתבצע חודש בחודשו.

 

לסיכום, 

ייעוץ שיווקי יעזור לכם להבין את השוק בו העסק שלכם פועל, את התחרות, הוא יסייע לכם לזהות את נקודות החוזקה והחולשה שלכם, את הטרנדים בחוץ ועם אסטרטגיה שיווקית מדויקת יפלס את דרככם אל התוצאות הטובות ביותר. 

אנו בירדן דיגיטל ,מתמחים ביישום אסטרטגיות שיווק דיגיטליות שיוכלו להניע אץ העסק שלכם להצלחה, אנו נעזור לעסק שלכם לצמוח במסע הטרנספורמציה הדיגיטלית! יש לכם עוד שאלות? נשמח לעמוד לשירותכם. מלאו את הפרטים שלכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

יכול לעניין אותך גם: בניית אתר וורדפרס לעסק

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו